2011-08-14, 11:22 | #601 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Bxl
Wiadomości: 1 980
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Ostatnio mam duzo wolnego czasu
"Last Chance Harvey", troche zwariowana historia dojrzalej milosci. Otrzymalam wszystko to czego oczekiwalam od duetu D. Hoffman i E. Thompson. Mieszanka amerykansko-brytyjskiego humoru z nutka melancholii. Ciagle probuje dociec czy Hoffman'a cos laczy z francuskim aktorem François Cluzet. Sa tak niesamowicie podobni zarowno fizycznie jak i sposobem gry, ze to az niemozliwe aby nie byli spokrewnieni... Film na 8/10 Filmy z Audrey Hepburn "Paris - When It Sizzles" - srednio mi sie podobal. Wiem, ze Hepburn ma dosc kontrowersyjny sposob gry, za co wlasnie tak ja lubie, ale w tym filmie byla dosc bezbarwna. Mieszkajacy w Paryzu pisarz ma 2 dni na napisanie scenariusza. Postanawia wynajac sekretarke (Hepburn). I tak we dwojke stawiaja czola temu karkolomnemu wyzwaniu. Film toczy sie na dwoch plaszczyznach, watek pisarza i sekretarki oraz fabula piszacego sie scenariusza. Pomysl ciekawy jednak za malo wciagajacy jak dla mnie. 6/10 "My Fair Lady" - tutaj za to moglabym same achy i ochy wykrzykiwac!! Swietna kreacja Hepburn ktora z nieokrzesanej pannicy zmienia sie w prawdziwa dame. Film trwa prawie 3 godziny, ale ani na moment sie nie nudzilam. Swietna muzyka i gra aktorow. Jeden tylko minusik, ktory mi sie nie podobal to zakonczenie... no ale nie bede o nim pisala zeby nie nie zdradzac. 9/10 "Bialy oleander" - piekny dramat obyczajowy o relacjach miedzy matka i corka i granicach zaufania. O tym jak rozrozniac dobro od zla i jaki jest wplyw matki, jej wyborow, stylu zycia, na corke. Inteligentny film o tym, ze czasem nie musimy okazywac naszej dumy i sily calemu swiatu bo prawda o nas tkwi w naszych slabosciach. 8/10 |
2011-08-14, 11:41 | #602 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Geneza Planety Małp - obejrzałam ze względu na Toma Feltona
Dawno nie widziałam tak dobrego filmu. Przez cały czas trzyma w napięciu i nie ma mowy o przynudzeniu. Jak dla mnie 10/10. Kwiat Pustyni - bardzo pozytywne wrażenie. A że taka ze mnie wrażliwa kobitka jest to łzy się polały Kwestia gustu ale dla mnie film lepszy od książki. 10/10 Zła Kobieta - w połowie wymiękłam i sobie odpuściłam. Nie spodobał mi się. Harry Potter i Insygnia Śmierci, czII - pełen zachwyt i żal, że to już koniec. 9/10
__________________
"Idź własną drogą Bo w tym cały sens istnienia Żeby umieć żyć Bez znieczulenia Bez niepotrzebnych niespełnienia Myśli złych" 22.10 - 4.11 |
2011-08-14, 14:45 | #603 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Mordor
Wiadomości: 3 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Ed Wood według mnie na liście najlepszych filmów IMDB to dzieło Tima Burtona powinno zajmować wyższą pozycję, świetny młody J. Depp i S.J. Parker sama radocha oglądać ten film ;] 10/10
|
2011-08-14, 15:15 | #604 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Lokalizacja: Nibylandia
Wiadomości: 224
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Czekolada" - ciepły, przyjemnie się go ogląda, świetna obsada.
|
2011-08-14, 17:39 | #605 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Mordor
Wiadomości: 3 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Absolwent "Ben Braddock po otrzymaniu dyplomu wraca z uczelni do domu. Z tej okazji rodzice wydają przyjęcie. Tam spotyka panią Robinson. Dochodzi między nimi do romansu - dojrzała kobieta uwodzi młodzieńca. Jest to trudny związek. Pojawiają się kłopoty. O romansie dowiaduje się córka pani Robinson, Elaine, która została wybrana przez rodziców Bena na jego żonę. Ben próbuje początkowo zniechęcić do siebie Elaine, ale wkrótce, ku swemu zdziwieniu, odkrywa, iż tak naprawdę jest w niej zakochany. Młody Absolwent pomimo perturbacji odnajduje Robinsonównę. Plany rodziców i teściów spełzają na niczym. Mimo intryg młodzi wybierają siebie." pierwsza godzina filmu wg mnie dluzyla sie niemilosiernie, dopiero po 3/2 filmu akcja nabiega rozpedu, dobry na leniwe niedzielne poludnie... 5/10
Sekret jej oczu "Olśniewający realizacyjnie film to połączenie dramatu psychologicznego, kryminału i romansu rozgrywającego się na dwóch planach czasowych. Benjamin Esposito (Ricardo Darín), emerytowany pracownik wydziału sprawiedliwości, niezbyt szczęśliwy w prywatnym życiu, nie może uporać się z niewyjaśnioną sprawą brutalnego gwałtu i morderstwa sprzed lat. Podejmując próbę napisania książki o minionych wydarzeniach, wraca do przeszłości. Nie wie jednak, że powrót do tych wydarzeń oznacza powrót do dawnych miłości, bolesnych wspomnień i ludzi, których już nie ma. Usilna próba rozwiązania zagadki kryminalnej zamienia się w próbę zrozumienia swoich błędów i zachowań, wydarzeń i uczuć, do których niekoniecznie chce się wracać. " film jest dość ciężki i oglądając go trzeba poświęcić 100% uwagi żeby go zrozumieć, bardzo ciekawa fabuła i miłe zakończenie. 7/10 Upadek lepsza od tego filmu była tylko "Valkuria', polecam 9/10 Edytowane przez black_prinsess Czas edycji: 2011-08-14 o 23:52 |
2011-08-15, 17:40 | #606 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
Kocham
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
|
2011-08-15, 18:34 | #607 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: kraina deszczem płynąca
Wiadomości: 5 119
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
The girl next door - już od dawna się przymierzałam i w końcu oglądnęłam. Wymęczył mnie - psychicznie. Straszne, że coś takiego w ogóle miało miejsce. Straszne, że ogląda się ze świadomością, że film oparty jest na autentycznych wydarzeniach. Czoło samo się marszczyło, usta zatykałam dłonią, pięści same się zaciskały. Film dobry, aczkolwiek zauważyłam, że mocno rozmijał się z prawdą (a przynajmniej z tego co wyczytałam na necie, wydarzenia wyglądały trochę inaczej: m.in. tutaj chłopiec z sąsiedztwa ukazany, jako bohater - naprawdę jeden z głównych oprawców; tutaj rodzice dziewczynek zginęli - naprawdę oddali je pod opiekę, tutaj - dziewczyna ginie na końcu na oczach policjanta i w objęciach sąsiada - naprawdę ginie podczas kąpieli z wyczerpania). Poza tym uważam film za bardzo dobry, chociaż żałuję , że nie oglądnęłam innej wersji wydarzeń , jaką przedstawiono w filmie American Crime. Teraz na pewno nie będę chciała zmierzyć się z tą historią po raz kolejny, ale w przyszłości pewnie odwołam się do drugiej wersji filmu lub do książki. Daje 7,5/10 : + za emocja, które wywołuje, - za zbytnie przeinaczenie faktów..
Zgon na pogrzebie - dobra komedia Momentami można było się naprawdę pośmiać. Do mnie przemówiła Dobra pozycja na weekendowy wieczór Ode mnie 7/10
__________________
|
2011-08-15, 18:49 | #608 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Pearl Harbor - poruszający i wzruszający film o wojnie, miłości, przyjaźni i pasji do latania.
10/10
__________________
"Idź własną drogą Bo w tym cały sens istnienia Żeby umieć żyć Bez znieczulenia Bez niepotrzebnych niespełnienia Myśli złych" 22.10 - 4.11 |
2011-08-15, 21:30 | #610 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
8 Femmes, 2002 - film o 8 koebietach pod jednym dachem, pod którym to dochodzi do morderstwa. Ciekawy, mimo tematyki lekki, czasem zabawny. Przypomina mi grę planszową "Detektyw". Przyjemnie sie oglądało 8/10
|
2011-08-16, 09:53 | #611 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 920
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Dom nad jeziorem" oraz "Zawód szpieg"
Ten drugi to jeden z moich ulubionych, jeżeli nie jedyny w kategorii sensacyjnych |
2011-08-16, 10:42 | #612 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Też oglądałam "Dom nad jeziorem". Nie lubię aktorów grajacych głowne role, no i fabuła się kupy nie trzymałaAle ogólnie nie jakieś złe, 6/10.
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
2011-08-16, 10:50 | #613 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 19
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
U mnie króluje Braveheart Waleczne serce z Melem Gibsonem na drugim miejscu dałbym Szeregowiec Ryan także świetny film wojenny na trzecim miejscu jest Obcy vs Predator piąte miejsce zajmuje film Mroczny rycerz
To moje typy filmów które obejrzałem i które zrobiły na mnie największe wrażenieklaski : |
2011-08-16, 11:33 | #614 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 15 793
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Zielony szerszeń - tak kretyńskiego filmu i ról to ja dawno nie widziałam. Żenada, nie wytrzymałam nawet do połowy - 1/10
Abandoned - o młodej kobiecie i mężczyźnie, który nagle znika w szpitalu i zaczynają się jego poszukiwania. Cały film odgrywa się w tej placówce, nic specjalnego, równie dobrze mógłby trwać pół godziny - 4/10 Władcy umysłów - szeroko reklamowany, zwiastun ciekawy, przez co czekałam na niego bardzo długo z wielką chęcią na obejrzenie. Niestety, oczekiwania miałam za wysokie, film na jednym średnim poziomie. Pomysł dobry, wykonanie słabsze - 6/10
__________________
|
2011-08-16, 12:14 | #615 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 158
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Larry Crowne - nic odkrywczego, ale przyjemnie się oglądało te lekką komedię/dramat, czas przynajmniej szybko zleciał. A i bardzo przyjemnie patrzy się na nadal moim zdaniem piękna Julię Roberts. Ale nie jest to żadne must see. 5/10
Zostawić Las Vegas - film dość trudny, fabuła może się niektórym wydawać nudnawa, bo właściwie nic się tam nie dzieje. Ale warto obejrzeć w deszczowy, zimy wieczór żeby wczuć się w bohaterów. Nicolas Cage i Elisabeth Shue na plus. 7/10 |
2011-08-17, 09:07 | #616 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 920
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Cwał", ale jakoś mnie nie zachwycił. Na uznanie zasługuje jedynie świetna gra młodego Obuchowicza i piękna jazda konna.
|
2011-08-17, 09:43 | #617 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Pożarci--- Młody chłopak, Jake miewa koszmary na jawie, widzi niestworzone rzeczy i dopadają go mordercze myśli. Wraz z przyjaciółmi zaczyna grać w tajemniczą grę "Przejście". Dzięki niej odkryje, kim jest naprawdę... Typowy horror klasy C, średni strasznie. 4/10
Rodzinny Dom Wariatów---Są święta Bożego Narodzenia. W rodzinie Stone'ów wybucha konflikt, gdyż ich najstarszy syn, Everett, przyprowadza do domu swoją nową dziewczynę. Nie przypada ona do gustu ekscentrycznej rodzinie chłopaka. Przerażony Everett prosi swoją siostrę o pomoc, lecz jej zmiana frontu prowadzi do jeszcze większych komplikacji. Mógłby być lepszy, ale nie est najgorszy. Jedyną rzeczą, która nie powinna mieć miejsca to gra Diane Keaton, którą wręcz nienawidzę Zapowiedź---Film, na którym widz paradoksalnie najbardziej będzie się bał wiedzy o tym co się wydarzy. Czy nieświadomość jest rzeczywiście błogosławieństwem… czy może przekleństwem? Co ty byś zrobił, gdybyś znał najczarniejszą przyszłość? W 1958 roku w pewnej szkole zakopano kapsułę z rysunkami dzieci. Została ona odkopana 50 lat później, jednak okazało się, że jeden z tych rysunków to coś więcej niż tylko dziecięca fantazja. John Koestler (Nicolas Cage) wkrótce przekona się, że umieszczone na kartce papieru przypadkowe cyfry w rzeczywistości wyznaczają daty najstraszniejszych katastrof ostatniego pół wieku. Nie wszystkie proroctwa już się jednak wypełniły… zostały jeszcze trzy daty. Film z tego gatunku, który pozytywnie zaskakuje. Polecam! 7/10 Kroniki Żywych Trupów---Ekipa telewizyjna relacjonuje wydarzenia, rozgrywające się w mieszkaniu, w którym śmierć poniosła para imigrantów oraz ich dziecko. Podczas wynoszenia ciał z budynku matka i dziecko nagle ożywają i z wściekłością kąsają zgromadzonych wokół ludzi. Po chwili giną od strzałów w głowę. Jason Creed (Joshua Close), zamierza razem z grupą studentów szkoły filmowej nakręcić horror o zombie. Wszystko idzie zgodnie z planem do momentu, gdy okazuje się, że muszą stawić czoła prawdziwym żywym trupom. Film w porządku, choć są lepsze z serii o zombie. Film dostępny z najnowszym numerem "Wprost". 5/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2011-08-17, 15:27 | #618 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 241
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Ostatnio obejrzany film, który zrobił na mnie ogromne wrażenie to Blue Valentine z Michelle Williams i Ryanem Goslingiem. Może zdołowac, ale naprawdę świetna gra aktorska, ciekawie pokazana historia związku i bardzo fajna muzyka. Jak dla mnie 9/10
|
2011-08-17, 17:34 | #619 | |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 598
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
Strasznie dołujący film. Za każdym razem, jak jedno z nich naskakiwało na drugie, miałam ochotę potrząsnąć co rusz którymś z nich - albo nim, albo nią. Każde miotało się pomiędzy ja - ona / ja - on, pomiędzy tym co było, co jest, co będzie lub co mogłoby być. Ciekawy film oparty na emocjach, nie akcji. I świetna gra aktorska. |
|
2011-08-17, 19:00 | #620 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 875
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Druhny - da sie obejrzec jednak mnie nudzil i jedyna scena , ktora uwazam za smieszna to w salonie sukien slubnych .
Pozyczony narzeczony - bardzo fajnie sie ogladalo, bardzo polecam, zakonczenie z heppy endem jednak losy przyjaciolek dalsze mozemy sobie sami domowic. zachecam do obejrzenia
__________________
`Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko wie.` |
2011-08-18, 07:05 | #621 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Nienasycony---Bracia Victor i Ewan Marshall byli poddawani eksperymentom okultystycznym, które miały swój początek za czasów podbojów Europy przez Trzecią Rzeszę. Teraz planują zemstę...Horror nie najwyższych lotów, ale da się przełknąć. 5/10
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2011-08-18, 11:54 | #622 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 920
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Zakochany Paryż", uwielbiam takie klimaty!
|
2011-08-19, 14:50 | #623 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: mazowsze
Wiadomości: 61
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Brudny Harry wczoraj na TCM
|
2011-08-19, 15:26 | #624 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Ostatnio z przyjemnością obejrzałam ponownie Dom nad jeziorem
__________________
'It's about how that one person makes you feel that you can't get enough, you want it, need it, can't imagine a day without it... Taking the bad with the good, because you know that's where you want to be.' 'If a book is well written, I always find it too short.' |
2011-08-19, 16:37 | #625 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 920
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"kawalerskie życie na obczyźnie" - specyficzny...
|
2011-08-19, 18:36 | #626 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 5 199
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Też oglądałam i mnie się nie bardzo podobało Mało wciągające, a moja mama to stwierdziła, że to chyba jakiś film dla schizofreników
|
2011-08-19, 21:05 | #627 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 6 920
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
|
2011-08-20, 11:10 | #628 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 875
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Pożegnanie z niewinnością - film z całą pewnością powinni obejrzeć przyszli i obecni rodzice, daje dużo do myślenia...przede wszystkim pozwala nam zastanowić się co my byśmy zrobili w takiej sytuacji, jak byśmy się zachowywali, czy tak naprawdę znamy swoich dzieci i wiemy co robią i z kim się spotykają. 14-latka poznaje przez Internet mężczyznę, z którym później się spotyka na żywo okazuje się że jest od niej starszy o 20 lat, zaciąga ją do hotelu gdzie ją gwałci....dla mnie bardzo ciekawy film, lektor troszkę do bani i trochę dziwne zakończenie. polecam
__________________
`Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko wie.` |
2011-08-20, 11:16 | #629 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: mazowsze
Wiadomości: 61
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Planet Terror i Sara
|
2011-08-20, 19:09 | #630 |
Buc
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: z kropki.
Wiadomości: 9 915
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Druhny - spodziewałam się czegoś bardziej w stylu Kac Vegas a dostałam poprawną komedię romantyczną.Film miły i przyjemny, dobry na leniwe niedziele popołudnie. Dam 6/10.
Inside - francuski horror o dziewczynie w ciąży.Głupi, naiwny, niestraszny. A końcówka beznadziejna. Nie polecam. 1/10.
__________________
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:26.