2023-01-18, 20:31 | #61 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
8. Masz na imię Justine - mocna historia, ale nie podobało mi się 4/10.
9. Wszyscy moi mężczyźni - ciepły, bardzo przyjemny film 8/10 10. To jest miłość - za słodki, coś mi tu nie zagrało 3/10
__________________
Never, never, never give up. |
2023-01-18, 22:19 | #62 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 148
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
19. "Coco" 8/10 - cudowna, oscarowa animacja
20. "Jojo Rabbit" 7/10 Edytowane przez woven_by_wind Czas edycji: 2023-01-19 o 20:32 |
2023-01-20, 10:17 | #63 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
5. Żółty szalik- świetne aktorstwo
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2023-01-20, 11:44 | #64 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
17. Psy mafii 7/10
Bardzo dobre kino akcji.
__________________
lubimy czytać |
2023-01-20, 21:06 | #65 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 148
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
21. "Zwierzogród" 7,5/10 - cudnie zanimowane zwierzaki.
22. "Co w duszy gra" 6/10 |
2023-01-21, 00:53 | #66 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2023-01
Wiadomości: 21
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
4/100 Gra fortuny - 7/10
Całkiem przyjemne kino akcji z elementami komedii. Poszłam przede wszystkim dla Jasona Stathama; miłą niespodzianką był dla mnie udział Hugha Granta.
__________________
Książki 16/52 Filmy 6/100 |
2023-01-22, 11:40 | #67 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
5. Edi lata nie widziałam tego filmu, a przecież to dobry polski dramat o bezdomności i nałogu jakim jest alkoholizm
6. Pod Słońcem Toskanii gdy tak brzydko za oknem, można chociaż obejrzeć film z taką scenografią 7. Obłąkana (Bed Rest) zdziwiła mnie niska ocena na FW, bo to całkiem niezły horror, nie wybitny, ale jak na średnie kino przyzwoity. Dla fanów gatunku, którzy lubią nowinki.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-01-22, 13:44 | #68 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
18. Obietnica 8/10
Bardzo dobry film. Zakończenie bardzo zaskakujące. 19. Gniewne psy 5/10 Film taki średni. Ogólnie do tej pory mam wiele znaków zapytania. 20. Nieznajomy 7/10 Widziałam tu na grupie, że ktoś oglądał i zaciekawił mnie opis filmu. Ogólnie bardzo dobry film, dużo emocji i tajemniczości.
__________________
lubimy czytać |
2023-01-22, 15:55 | #69 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 148
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
|
2023-01-22, 17:02 | #70 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
6.Władca Pierścieni: Powrót króla, miło było wrócić po latach do tej serii
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2023-01-22, 19:58 | #71 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
|
2023-01-23, 09:31 | #72 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
Naprawdę bardzo dobry film i godny polecenia
__________________
lubimy czytać |
2023-01-23, 11:35 | #73 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
7. Olimp w ogniu, dołączyłam do męża, i o dziwo,. bardzo mnie wkręcił
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2023-01-23, 13:24 | #74 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
[1=5f42baaf55c99c9383de422 acc0cb88e1da365bd_65628ab a0b01a;89474879]Czy Fall to ten, który na Filmwebie ma tłumaczenie "Nie patrz w dół"?
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz[/QUOTE] Tak, ten dokładnie. ---------- Dopisano o 14:24 ---------- Poprzedni post napisano o 14:23 ---------- 8/100 - Każdy wie lepiej - polska komedia familijna, nic specjalnego, ale do niedzielnego obiadu się nadało 5/10 |
2023-01-23, 16:28 | #75 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
11. Martyrs. Skazani na strach - tak popaprane, że polecam omijać 1/10.
12. Nerve - trochę naciągane, trochę z przesłaniem, dobrze się oglądało 7/10 13. Jamesy boy - wczułam się, polecam szczególnie za filmową postać Sary, świetnie, że czasami w filmach pokazują mądre dziewczyny 9/10 14. High-Rise - dziwny, inny, starałam się zrozumieć sens, ciężko było przebrnąć 5/10 15. Małżonka do wynajęcia - aktorzy nie do zniesienia, historia wałkowana setki razy, powinno być coś wyjątkowego, ale nie ma 2/10 16. Death Note (USA) - nie podobało mi się praktycznie wszystko: Ryuk - nie był już ani dobry, ani zły. Nie ma Misy tylko Mia psychopatka. Czarnoskóry L, który łatwo ulega emocjom i w końcu Light - przestraszony dzieciak. Nic się kupy nie trzyma, wszystko takie hamerykańskie. Po co to było? 1/10 17. Death Note (Japonia) - obejrzane kolejny raz dla porównania z wersją USA. Uwielbiam. Nigdy nie zapomnę tego napięcia i "kaca" w oczekiwaniu na drugą część. Nie daję 10, bo są niezgodności pomiędzy filmem, anime a mangą, ale daje radę, mocne 9/10. 18. Death Note: Ostatnie imię - utrzymuje poziom 9/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2023-01-23, 21:51 | #76 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 874
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
6. Fernando 7/10
|
2023-01-24, 09:05 | #77 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
21. Daredevil 7/10
Nie przepadam za filmami fantasty, ale Affleck robi robotę 22. Krzywda (2021) 6/10 Ciekawa fabuła, trochę akcji, zakończenie bardzo przewidywalne. 23. Mercy (2016) 6/10 Film pokazujący, co sekta jest w stanie zrobić dla jednego z nich. Nie wiem czemu jest tak niska ocena tego filmu na filmwebie, ale nie był aż tak zły
__________________
lubimy czytać |
2023-01-26, 09:08 | #78 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 148
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
23. "Król" (2019) 6,5/10 - nie mój gatunek filmowy, ale dobre aktorstwo, więc film na plus.
24. "Lighthouse" 8/10 - uwielbiam takie kino. Obłędne zdjęcia! Edytowane przez woven_by_wind Czas edycji: 2023-01-26 o 22:06 |
2023-01-28, 20:17 | #79 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
2. Menu 7/10 - bardzo fajne kino, trochę szokuje.
3. Fabelmanowie 8/10 - wow, po prostu wow!
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2023-01-29, 01:27 | #80 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2023-01
Wiadomości: 21
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
5/100 Czarna skrzynka - 6/10
Całkiem przyzwoity film z dość ciekawą kreacją głównego bohatera. 6/100 Lew, czarownica i stara szafa - 8/10 Mój filmowy powrót do Narnii. Lubię klimat tego filmu.
__________________
Książki 16/52 Filmy 6/100 |
2023-01-29, 10:45 | #81 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
5. Syn 7/10
6. Obłąkana 4/10 7. Dark water fatum 6/10 8. M3GAN 5/10
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2023-01-29, 15:05 | #82 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 148
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
25. "Batman" (2022) 7/10 - do Nolana mu daleko, ale nie jest źle.
26. "Diabeł wcielony" - 5/10 27. "Tenet" 5,5 /10 28. "Zaginione miasto" 4/10 - nuda a nie komedia. Edytowane przez woven_by_wind Czas edycji: 2023-01-30 o 10:34 |
2023-01-29, 18:16 | #83 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
19. Nago - ok, nawet mnie rozbawił 7/10.
20. Zamiana ciał - w sam raz na niedzielne popołudnie 7/10
__________________
Never, never, never give up. |
2023-01-30, 07:21 | #84 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
8. Pod Mocnym Aniołem jeden z lepszych dramatów o alkoholizmie jakie znam, a może i najlepszy
9. Wyspa Tajemnic no już klasyk, bardzo lubię do niego wracać 10. Diana ma swoich zwolenników i przeciwników, mi tam się podoba i wzrusza 11. Pokusa spodziewałam się czego dostanę idąc do kina, więc nie jestem zaskoczona ani zniesmaczona, ot, uboższa wersja Dziewczyn z Dubaju
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-01-30, 10:49 | #85 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 4 266
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
9/100 - Apokawixa - czekałam w sumie na ten film i ucieszyłam się, że jest na Amazon Prime Video, no i rozczarowanko lubię komedio horrory, ale tu dużo brakowało, niby obsada fajna, ale jakoś nie wiem, ani śmiesznie, ani strasznie.... w sumie chyba tylko rola Fabijańskiego mi się podobała 4/10
10/100 - Sweat - kolejny polski film, puszczany na festiwalu w Cannes no i zdobywca kilku nagród w Gdyni. Główną rolę gra Joanna Koleśnik, jest to historia fit instagramerki, nie wiem za bardzo o co w tym chodziło, historia jest mocno o niczym, znowu rozczarowanko 5/10 |
2023-02-02, 15:49 | #86 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 148
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
29. "Pamela: Historia miłosna" - dobrze się to ogląda. Pam to jednak ikona lat 90-tych.
|
2023-02-05, 10:14 | #87 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
12. Czarownica przyjemna dla oka prawdziwa historia Diaboliny, Angelina super dobrana do swojej roli
13. M3GAN rozczarowałam się, serio, liczyłam na coś lepszego, tutaj zanim akcja ruszyła minęło dobrych kilkadziesiąt minut 14. Tożsamość dobry thriller, wydaje mi się, że kiedyś widziałam, jednak nie miałam go odznaczonego na FW. Wciągający z niezłym twistem na koniec.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-02-10, 21:33 | #88 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
5. Człowiek z bieguna 6/10
6. Archiwum 7/10 7. Niewidzialny człowiek 6/10 8. Na noże 8/10 9. Jeden gniewny człowiek 5/10 10. Nie powiesz nikomu? 4/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2023-02-12, 10:03 | #89 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
15. Anabelle Wraca Do Domu lubię powracać do tej serii, nie ma tanich jump scare'ów, ciekawa fabuła.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-02-13, 19:44 | #90 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 874
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
7. Mężczyzna imieniem Otto - 8/10
8. Asterix i Obelix.Imperium Smoka - 6/10 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:55.