2023-10-14, 20:31 | #271 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
58. Kolektyw 5/10
59. Gad 3/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2023-10-15, 09:14 | #272 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
176. Zauroczenie pamiętam ten film z dzieciństwa, teraz wydaje mi się lżejszy niż wtedy i teraz widzę jaką gówniarą była główna bohaterka, wtedy wydawała mi się taka dorosła
177. Pajęczyna horror, którego raczej nie będę długo pamiętać 178. Inni uwielbiam ten film, jego klimat jest nie do podrobienia
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-10-22, 11:08 | #273 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
179. Pewnego Razu... w Hollywood jeden z najlepszych filmów Tarantino, z epickim zakończeniem
180. Obłąkani. Eliza Graves fajne kino, ale bardzo kojarzące mi się z Wyspą Tajemnic
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-10-26, 10:16 | #274 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
116. Winni 6/10
117. Nikt 6/10 118. Nigdzie 5/10 119. Separacja 3/10 Dobra fabuła, ale wykonanie bardzo słabe. 120. Półtora dnia 6/10 121. Sala strachu 4/10 122. Zakonnica 2 5/10 Dla mnie średni, fabuła słaba. 123. Maksymalne obciążenie 6/10 124.Alias 5/10 125. Matka 6/10 Całkiem dobry film, ale czegoś w nim zabrakło 126. The Deep House 6/10 127. Znachor 2023 7/10 128. Futro z misia 2/10 129. Gad 7/10 Trzyma w napięciu. Na mnie zrobił wrażenie. 130. Powrót do Heaven's Veil 2/10 131. Przychodzą z ciemności 4/10 I uwaga, seria, której nigdy nie oglądałam, a wiele słyszałam i muszę przyznać, że całkiem dobrze mi się oglądało 132. Mad Max 7/10 133. Mad Max Wojownik szos 7/10 134. Mad Max pod kopułą gromu 5/10 135. Mad Max: Na drodze gniewu 7/10 136. Słudzy diabła 5/10 137. Dzień zagłady 5/10 138. Misja Stone 5/10 139. Klub miłośników kryminałów 4/10 140. Dom na mokradłach 5/10 141. Stacja szyfrująca 6/10 142. Gridlocked 6/10 143. Jurassic World: Upadłe królestwo 6/10 144. Curve 5/10 Po długim wolnym udało mi się nadrobić trochę filmów jak i seriali. Nie sądziłam, że tyle się tego nazbierało
__________________
lubimy czytać |
2023-10-26, 19:12 | #275 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 144
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
150. "Sokół z masłem orzechowym" - piękny feel good movie. Polecam
|
2023-10-28, 21:01 | #276 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
83. Trzy kroki od siebie - to było takie inne niż pozostałe o chorobie 9/10.
84. Teściowie poszukiwani - porażka, okropny i obleśny humor, nie cierpię Adama Devine 1/10. 85. American Psycho - klasyk 8/10 86. Zdrada to nie problem - lepiej odpuścić i nie marnować czasu 2/10. 87. Harry Potter i Insygnia Śmierci cz 2 - fajne zakończenie 8/10. Podsumowując całość, gdybym obejrzała mając 12 lat, byłoby pewnie 10/10. Teraz jestem za stara 88. Piękne życie - przyjemny i nie prześpiewany 7/10.
__________________
Never, never, never give up. |
2023-10-29, 20:23 | #277 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
60. Fanfik 5/10
61. Whiplash 7/10 62. Gran Turismo 7/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2023-10-30, 08:48 | #278 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
181. Bohemian Rhapsody kocham Queen całym sercem, więc i film oglądam z przyjemnością
182. Chłopi (2023) coś pięknego, idealnego w każdym procencie 183. Król Królów film z 1961 roku przedstawiający życie Chrystusa, pamiętam, że rodzice mieli go na VHS, ostatnio przypomniałam sobie o tym tytule. Zrobiony z rozmachem jak na tamte lata, bardzo dobrze mi się go oglądało.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-10-30, 22:18 | #279 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 144
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
151. "Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki" - nowym przygodom Indiego ja jednak mówię Nie. Pozostańmy przy klasyce
|
2023-10-31, 23:14 | #280 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 144
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
152. "Suspiria" (2018) - horror od zawsze był dla mnie najgorszym gatunkiem filmowym, ale w ostatnich latach ten gatunek szczęśliwie proponuje coraz ciekawsze produkcje, które zamiast na jump scare'ach, oparte są na mrocznej atmosferze, napięciu i złu, które czai się głównie poza ekranem, a nie jest wprost podawane widzowi. I takie kino lubię. Aczkolwiek ostatnie pół godz. już troszkę rozczarowujące.
Edytowane przez woven_by_wind Czas edycji: 2023-10-31 o 23:27 |
2023-11-03, 15:00 | #281 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 144
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
153. "Borg/McEnroe" - niezłe kino sportowe
154. "Przynęta" - bardzo dobry pomysł na fabułę, a szczególnie na jej rozwiązanie, ale sam film mocno średni. A w dodatku świetni aktorzy, a tak kiepsko zagrali 155. "Jeziorak" - świetny polski film kryminalny |
2023-11-05, 09:36 | #282 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
63. Recepta na przekręt 6/10
64. Spotlight 7/10 Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2023-11-05, 10:14 | #283 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
184. Pianista już tyle razy widziałam, ale nadal mnie wzrusza, dobrze oddany klimat terroru i strachu, scenografia, gra, tutaj wszystko jest idealnie złączone
185. Szósty Zmysł bardziej dramat/ thriller niż horror, klasyk 186. Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły nie jest to moja ulubiona część, ale dobrze otwiera całą serię 187. Piła X udana część tego tasiemca, wymyślne tortury i wciągająca akcja
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-11-05, 13:56 | #284 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 144
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
156. "Zabicie świętego jelenia" - mogłabym o tym filmie dyskutować godzinami. Zdecydowanie nie dla wszystkich
157. "Sicario" - mocne kino 158. "Furia" - dobry w swoim gatunku 159. "Trzy kolory: Biały" - Kieślowski, mon amour, ale zawsze uważałam, że Biały jest najsłabszy z całego tryptyku |
2023-11-06, 18:07 | #285 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 144
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
160. "Gorący temat" - bardzo ważny temat, a potraktowany trochę komediowo. Nie rozumiem tego zamysłu
|
2023-11-07, 10:57 | #286 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2019-02
Wiadomości: 342
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
67 - "Bodies Bodies Bodies" - głupawy thriller z równie głupawym rozwiązaniem kto zabił. Ale chyba tak w pozytywnym sensie.
|
2023-11-07, 21:29 | #287 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2013-07
Lokalizacja: Everywhere
Wiadomości: 8 144
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
161. "Nightcrawler" - świetny pomysł na fabułę i na to, jak sportretować psychopatę, który nie jest typowym seryjnym mordercą. Gyllenhaal rewelacyjny.
|
2023-11-12, 09:48 | #288 |
Holy Crap!
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
188. Siostra Śmierć nie porwał mnie, słabe napięcie, tak samo gra, zaraz o nim zapomnę
189. Pięć Koszmarnych Nocy podobnie jak wyżej, średniawka 190. When Evil Lurks jeden z ciekawszych i straszniejszych horrorów jakie widziałam ostatnio, ponoć niektórzy nazywają go najstraszniejszym horrorem tego roku. Obrzydliwy bardzo i wciągający 191. Kac Vegas to zawsze będzie śmieszyć 192. Apocalypto klasyk już 193. Last Shift mało mówi się o tym horrorze a szkoda, bo jest mega klimatyczny i momentami straszny 194. Władca Pierścieni: Powrót Króla widowisko, które chyba nigdy mi się nie znudzi, uwielbiam
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2023-11-15, 12:46 | #289 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
145. Konferencja 4/10
146. Egzorcysta: Wyznawca (2023) 3/10 147. Piła X 7/10 film trzyma poziom pierwszych części 148. Smętarz zwierząt (2023) 2/10 149. Uciekaj króliczku, uciekaj 2/10 150. Ostatnie lato 2/10 151. Deliver Us 1/10 152. Mroczne żniwa 2/10 153. Piękna i rzeźnik 5/10
__________________
lubimy czytać |
2023-11-25, 12:56 | #290 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 7 310
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
65. Zabójca 2/10
66. Porady na zdrady 2 3/10 67. Igrzyska śmierci: ballada ptaków i węży 7/10 |
2023-12-29, 16:33 | #291 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: gdzieś tam w Polsce
Wiadomości: 241
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
154. W jak morderstwo 5/10
155. Obiecująca. Młoda. Kobieta 7/10 156. Zostaw świat za sobą 4/10 I na tym zakończę akcję
__________________
lubimy czytać |
2023-12-31, 12:27 | #292 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2016-12
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 11 366
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
79. Chłopi 8/10
80. Gran Turismo 7/10 81. Avatar 7/10 82. Avatar: Istota wody 6/10 83. Bernard i Bianka w krainie kangurów 5/10 84. Zakochana złośnica 7/10 85. Złodziejka książek 7/10 86. Piękna i Bestia 10/10 87. Aladyn 8/10 88. Król lew 10/10 89. Pocahontas 7/10 90. Ballada ptaków i węży 9/10 91. Reality 6/10 92. Dzwonnik z Notre Dame 10/10 93. Napoleon 6/10 94. Herkules 7/10 95. Zołza 2/10 96. Mulan 8/10 97. Tarzan 8/10 98. Quiz Lady 7/10 99. Leo 8/10 100. Wonka 7/10 101. Opowieść wigilijna 7/10 102. W śnieżną noc 3/10 103. O psie, który jeździł koleją 6/10 104. Holiday 8/10 105. To właśnie miłość 10/10 106. Listy do M. 8/10 107. Listy do M. 2 5/10 108. Galimatias, czyli Kogel-Mogel 2 6/10
__________________
02.09.2023 The nights were mainly made for saying things that you can't say tomorrow day
|
2024-01-01, 20:03 | #293 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomości: 1 388
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2023 roku
89. Recepta na przekręt - mnie wciągnął 7/10.
90. Porady na zdrady 2 - wieje nudą 3/10. 91. Piła 2 - przypomniały mi się stare czasy 6/10. 92. Nie patrz w dół - technicznie dobry, reszta średnia 5/10. 93. Klaus - fajne, dla dzieci i dla dorosłych 8/10. 94. Nie kupisz miłości - nadrabiam "retro" filmy, nawet nawet 7/10. 95. Szybcy i wściekli - jak na rok 2001 bardzo ok 7/10. 96. W obronie własnej - obejrzany z bratem, pełno absurdu 3/10. 97. Chińczyk na wynos - do mnie nie przemówił, chociaż ostatnia scena mocno na plus 5/10. Nie udało się dojść do 100. Może w tym roku
__________________
Never, never, never give up. |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:11.