przyjęcie urodzinowe - duże wyzwanie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Hobby > Kuchnia - moje gotowanie

Notka

Kuchnia - moje gotowanie Forum dla osób, które kochają gotować. W kuchnia - moje gotowanie dzielimy się wiedzą jak przyrządzić najlepsze na świecie potrawy, ciasta i desery.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-10-16, 10:58   #1
princess_m
Raczkowanie
 
Avatar princess_m
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 479
Question

przyjęcie urodzinowe - duże wyzwanie


Niedługo odbędą się pierwsze urodziny naszego synka przyjedzie rodzina jak policzyliśmy z mężem będzie to 18 osób ja zazwyczaj gotuje dla 3 wiec jest to dla mnie duże wyzwanie. Będzie to obiad tylko co tu podać 18 osobom które nie lubią nowości, uwielbiają mięso i ziemniaki?

Jestem trochę zielona w kuchni potrawy powinno się szybko robić a najlepiej żeby się same robiły wiec będzie kurczak pieczony (udka, skrzydełka) i gotowane ziemniaki ale co jeszcze? Wiadomo że tym ludzie się nie najedzą a kanapek też nie podam , chociaż mój mąż uważa, że najlepiej dać chipsy i paluszki

Ciasta będą kupione bo u mnie każde ciasto to zakalec teraz nie tłumaczę się, że nie umiem piec tylko mówię, że piekarnik przypala
__________________
solarium tak samo jak palenie papierosów powoduje RAKA
----------------------------------------------
odwyk od kupowania kosmetyków zakończony powodzeniem , kupuję tylko co jest niezbędne
princess_m jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-10-16, 11:54   #2
Maalinkaaaa
Zakorzenienie
 
Avatar Maalinkaaaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 55 635
Dot.: przyjęcie urodzinowe - duże wyzwanie

Jakies salatki? Koreczki? Ciasto francuskie z pieczarkami? Nie dawno robilam a nie jestem alfa i omega w kuchni
__________________
2019:26
2020:13
Maalinkaaaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-10-16, 12:26   #3
kevschaa
Zakorzenienie
 
Avatar kevschaa
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 3 356
Dot.: przyjęcie urodzinowe - duże wyzwanie

Cytat: