kto szuka wspólokatora lub mieszkania w Krk?? piszcie:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > Wizażowe Społeczności

Notka

Wizażowe Społeczności Wizażowe społeczności to forum, na którym poznasz osoby w swoim wieku, spod tego samego znaku zodiaku, szkoły. Dołącz do nas i daj się poznać.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-06-19, 09:30   #1
Roxana188
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 67

kto szuka wspólokatora lub mieszkania w Krk?? piszcie:)


heej pytanie takie jak powyżej, czyli osoby zamierzające rozpocząć studia bądź studiujących zaocznie i pracujących , jeśli szukacie mieszkania w Krakowie od października najlepiej blisko centrum np. na ul. smoleńsk albo brakuje wam jednego lub dwóch współlokatorów ( bo razem z koleżanką szukamy) , ale w rozsądnych cenach. piszcie proszę, może się jakoś dogadamy dodam, że ja jestem przyszłą studentką zarządzania na WSH, a koleżanka pedagogiki na Krakowskiej Akademii więc osoby rozpoczynające naukę w tych szkołach również zapraszam do dyskusji gdyż nie mamy żadnych znajomych w tychże szkołach

Edytowane przez Roxana188
Czas edycji: 2009-06-19 o 09:32
Roxana188 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-20, 23:21   #2
cat.
Rozeznanie
 
Avatar cat.
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: polskie góry/Kraków
Wiadomości: 786
Dot.: kto szuka wspólokatora lub mieszkania w Krk?? piszcie:)

Ja bym chętnie reflektowała, o ile nie zmienią mi się plany mieszkaniowe. Powoli rozglądam się za jakimś pokojem w Krakowie, jednak na 100% będę wiedziała dopiero w drugiej połowie lipca.
__________________
KOT NIEZALEŻNY
stwór samolubny, egoistyczny i roszczeniowy.

Kot jest zaopatrzony w certyfikat, którego posiadanie, w przypadku kota, zupełnie niczego nie gwarantuje.


...a tak właściwie, to po co Państwu kot?
cat. jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-06-21, 04:57   #3
Hazel Eyes
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 553