Opis produktu
Składniki
Opinie użytkowników
Artykuły
Produkty podobne
KWC LogobyWIZAŻ logo
Uroda

Givenchy Fleur d`Interdit 

4,4 na 516 opinii
50% kupi ponownie
Product wycofany
Przeglądasz produkt, który nie jest już dostępny na rynku, w związku z tym nie możesz dodać nowej opinii o tym produkcie

Opis produktu


Składniki


Opinie użytkowników

Dokładamy starań, aby recenzje zamieszczone w katalogu były rzetelne i wiarygodne.
Średnia ocena:
4,4 na 5
Kupi ponownie: 50% osób
  • 1 listopada 2010 o 18:41
    Wspominam z sentymentem
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:nie określono
    Mój pierwszy zapach z wyższej półki. Delikatny, kwiatowy, z klasą. Trochę wodnych akcentów, ale nie takich gryzących i drapiących w gardło jak w innych zapachach z początku lat 90-tych. Być może faktycznie gdybym teraz go zaaplikowała to reakcja byłaby: "phi! wiele hałasu o nic!". Ale kojarzy mi się bardzo miło z pobytem we Francji w czasie studiów, więc z czystego sentymentu oceniam wysoko. Poza tym buteleczka faktycznie jest/była piękna, projektowana przez Lalique. Używam tego produktu od: dawno temu Ilość zużytych opakowań: 1 x 100 ml.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • KomEwa
    KomEwa
    4 / 5
    30 września 2008 o 14:33
    poznać, znaczy polubić
    Kupi ponownie:Nie wiem
    Używa od:rok lub dłużej
    Pierwsze zetknięcie było nieco rozczarowujące. Za mało oryginalny, za lekki. Ładny, owszem, ale wolę inne. Ale cóż miałam robić zakupiwszy w ciemno 100 ml EDP? Zaczęłam używać. Po kilku aplikacjach globalnych, doceniłam go. Ewidentnie ma coś w sobie. Odsłania różne nuty, które czuję, choć jeszcze nie potrafię nazwać. Dla mnie na razie kwiaty i owoce w tych perfumach splecione są w nierozerwalną całość. Kiedyś pewnie nauczę się rozbijać zapach na czynniki pierwsze, ale to jeszcze przede mną. Rozpoznaję różę i akcent wodny, rzeczywiście lekki. Pobrzmiewa w nim jeszcze jakieś staromodne echo, ale tylko echo i to staromodne w rozumieniu "z klasą". Te perfumy to łąka po deszczu, ale łąka w Central Parku, gdzie bawisz się w obcowanie z naturą, ale w zasięgu wzroku masz ulice Nowego Yorku z ekskluzywnymi sklepami. Zapach więcej niż ładny,nieco mniej niż piękny. Niebanalny, bo kiedy pozwolisz mu się uwieść, odsłoni przed Tobą niespodzianki. Niezbyt słodki, świeży, ale też bez przesady. Rozumiem zagorzałe fanki, ale rozumiem też Panie, które nie są tym zapachem szaleńczo zachwycone. Ja się swojej buteleczki na pewno nie pozbędę, bo bym tęskniła. A co do buteleczki: skromna i ładna. Szkło grube, bez ozdób, nakrętka ładna, prosta, metalowa. Nie mam tej ozdobnej butelki, która jest tu zaprezentowana na zdjęciu. Używam tego produktu od: 1,5 miesiąca. Ilość zużytych opakowań: kilka ml ze 100.
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • siog
    siog
    2 / 5
    19 sierpnia 2008 o 17:21
    Przeciętność wcielona
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Ojej, naprawdę jestem zaskoczona wysoką oceną tego arcyprzeciętnego zapachu na Wizażu. Może to przez niedostępność, może przez legendę szykownej czarnobrewej Audrey H.? Pewnie wszystko po trochu. No, niestety wiele zamieszania o nic. Mimo, że Givenchy ma przykry zwyczaj wycofywania genialnych zapachów (np męskie Insense) akurat Kwiatuszka bym do nich nie zaliczyła. Bardzo przeciętne, poprawne perfumy, kwiatowo-wytrawne. Banał, banał, banał - i to nawet nie uroczy. Lata temu dostałam je w prezencie, użyłam kilka razy, co się stało z resztą (skądinąd ładnej) butelki nawet nie pamiętam. Takie nic. A , że zakazane??? EEEEtam;) Używam tego produktu od: nie używam Ilość zużytych opakowań: napoczęta niegdyś 50-ka
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • bsmie
    bsmie
    5 / 5
    6 sierpnia 2008 o 13:43
    Warto poszukać na aukcjach
    Kupi ponownie:Tak
    Używa od:nie określono
    Mam je wreszcie. W oryginalnej butelce. Całe 100 ml. Chyba są nie do kupienia. Ja swoją kupiłam w inernecie. Są omdlewające. Piękne, delikatne, jednocześnie trwałe i odczuwalne dla otoczenia. To kwintesencja kobiecości. Pierwsze psiki nieco duszące, ale zapach się rozwija i trwa długo . Szkoda że niedostępne, ale to zwiększa ich urok Używam tego produktu od:miesiąca Ilość zużytych opakowań:niecałe jedno
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną
  • 22 lipca 2008 o 10:14
    wodnista różyczka
    Kupi ponownie:Nie
    Używa od:nie określono
    Daleka jestem od określania do kogo pasuje dany zapach -ale akurat Fleur dInterdit to perfumy,które pasują jak ulał do dziewczynki-nie lolitki,tylko słodkiej,niewinnej istoty,która jeszcze nie zaczęła dojrzewać,w niedawnej przeszłości bawiła się namietnie lalkami,które teraz zaczynają ją nudzić,a świat dorosłych coraz bardziej ją pociąga. Mam taki obraz przed oczyma,bo te perfumy są właśnie takie jak małe dziewczynki-urocze,beztroskie,nieuchwytne i aseksualne.Dominuje różyczka-celowe zdrobnienie,bo od "dorosłej" róży dzielą ją lata świetlne,z domieszką owoców-zapach jest lekko pudrowy,a jednocześnie wodnisty-wszystkie składniki pływają w sporej ilości zimnej wody. Nie jest to absolutnie mój zapach-delikatnym dziewczeciem już dawno nie jestem,a sam zapach jest zbyt lekki i eteryczny jak dla mnie. Używam tego produktu od:kilku dni Ilość zużytych opakowań:testy
    Produkt kupił/a w
    0 osób  uznało tę opinię za pomocną

Artykuły

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej dotworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji jest zabronione oraz wymaga uprzedniej, jednoznacznie wyrażonej zgody administratora serwisu – Burda Media Polska sp. z o.o. Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.
Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych
Więcej informacji znajdziesz tutaj.