2019-09-27, 09:07 | #1201 | |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
|
2019-09-27, 10:40 | #1202 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 5 672
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
|
2019-09-27, 17:41 | #1203 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 805
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Rocetman - dobry film, dobra gra aktorska, polecam
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-09-28, 21:20 | #1204 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 5 184
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
(Nie)znajomi - świetna gra aktorska Ostaszewskiej i Smutniak, zresztą wszyscy dali radę. Wolałam jednak "Dobrze się kłamie..." jeśli chodzi o zakończenie i jeden z wątków, który został zmieniony w polskiej wersji. Ale mimo wszystko podobał mi się, było śmiesznie i było smutno, jak dla mnie 7,5/10
__________________
Don't the sun look lonesome, oh lord lord lord, on the graveyard fence? Don't my baby look lonesome when her head is bent? Piszę. |
2019-09-29, 10:09 | #1205 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 4 567
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
|
|
2019-09-29, 13:10 | #1206 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 805
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Dobrze sie kłamie widziałam więc raczej na (Nie ) znajomi sie nie wybiorę, to byłby 3 film o potodnej tematyce w ostatnim czasie, za duzo jak dla mnie
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-09-29, 19:37 | #1207 | |
Strzelaj lub emigruj!
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Medellin!
Wiadomości: 27 440
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Przejechane na rowerze w 2019: 2 762 km |
|
2019-09-29, 20:20 | #1208 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 4 567
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
|
|
2019-09-30, 05:12 | #1209 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Teraz widze, ze w 2019 roku jeszcze Niemcy sie za swoja wersje zabrali, ilez mozna https://www.filmweb.pl/film/Dobrze+s...ie-2016-752725 https://www.filmweb.pl/film/Perfecto...os-2017-786460 https://www.filmweb.pl/film/%28Nie%2...mi-2019-830289 https://www.filmweb.pl/film/Nic+do+ukrycia-2018-810299 https://www.filmweb.pl/film/Das+perf...is-2019-830620
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2019-10-01, 15:22 | #1210 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 805
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Widziałam włoska i hiszpańską więc tego tematu mi wystarczy.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
|
2019-10-01, 15:24 | #1211 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Ja hiszpanska wylaczylam po 20 minutach, bo to doslowna kopia wloskiego oryginalu.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2019-10-04, 16:06 | #1212 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 805
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Obejrzałam do końca, bo myślałam,ze może coś dodali od siebie . Ciekawi mnie ta niemiecka wersja.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-10-04, 16:20 | #1213 | |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Mnie nie ciekawi, nie znosze jezyka niemieckiego, sluchanie dialogow po niemiecku to tortury
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
|
2019-10-04, 16:22 | #1214 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-10
Wiadomości: 882
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Ostatnio wrażenie zrobił na mnie ,,Plac Zbawiciela" (2006) K. Krauzego. Wspaniała gra aktorska Ewy Wencel, Jowity Budnik i Arkadiusza Janiczka.
|
2019-10-04, 20:07 | #1215 |
Strzelaj lub emigruj!
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Medellin!
Wiadomości: 27 440
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
[1=b86fbd8625d9b7713dc397c 4b023b1c18a236704_5f3b0c8 5ccdaa;87224235]Ostatnio wrażenie zrobił na mnie ,,Plac Zbawiciela" (2006) K. Krauzego. Wspaniała gra aktorska Ewy Wencel, Jowity Budnik i Arkadiusza Janiczka.[/QUOTE]Dla mnie to jest najlepszy Polski film.
Dodałabym do tego 'Dług'. Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________
Przejechane na rowerze w 2019: 2 762 km |
2019-10-04, 20:15 | #1216 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2019-10
Wiadomości: 882
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
|
|
2019-10-04, 23:15 | #1217 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 5 184
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Joker - jestem świeżo po seansie, nie mam słów, dawno nie przeżywałam tak filmu, jak Phoenix nie dostanie Oskara to będzie nieporozumienie. Dla mnie 10/10
__________________
Don't the sun look lonesome, oh lord lord lord, on the graveyard fence? Don't my baby look lonesome when her head is bent? Piszę. |
2019-10-05, 05:06 | #1218 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Czuje sie zachecona do seansu.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2019-10-05, 07:21 | #1219 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 4 983
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Ja się wybieram jutro
__________________
Pielegnacja naturalnych loków, loczków, fal-cz. VI 10 przykazań żywieniowych "Gdy zamykają się jedne drzwi do szczęścia,otwierają się inne,ale my patrzymy na pierwsze drzwi tak długo,że nie widzimy tych drugich"' -H.A.Keller silikony w odżywkach, SLS, parabeny out
|
2019-10-05, 07:28 | #1220 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Joker - 6,5/10. Na początku się trochę nudziłam, potem było lepiej. Seans był w ramach prezentu dla tż, więc to pod niego wybrałam film. Prześwietna gra aktorska Phoenixa
Wysłane z iPhone'a
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2019-10-05, 15:14 | #1221 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 805
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
W hiszpańskiej wersji nie, a w niemieckiej nie wiem bo nie widziałam.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-10-05, 16:25 | #1222 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Czyli nic nie stracilam nie ogladajac do konca.
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2019-10-05, 20:15 | #1223 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 12 728
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Cytat:
Wysłane z mojego SM-N960F przy użyciu Tapatalka |
|
2019-10-05, 20:36 | #1224 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2015-01
Wiadomości: 1 998
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Sens życia według Monty Pythona (1983)- beznadzieja, nie dałam rady obejrzeć do końca. Poprzednie dwa, które obejrzałam też były kiepskawe, ale o tym po prostu chcę zapomnieć. Daję 1/10.
|
2019-10-06, 05:08 | #1225 |
Pani Mizantrop
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Sydney
Wiadomości: 59 407
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Alez kusicie tym Jokerem. Czyzby pierwszy dobry film DC od trylogii Nolana?
__________________
In a world of choices I choose me. My favourite season is the fall of the patriarchy. |
2019-10-06, 07:35 | #1226 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 805
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Nic kompletnie nie straciłaś.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
2019-10-06, 13:24 | #1227 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
[1=b86fbd8625d9b7713dc397c 4b023b1c18a236704_5f3b0c8 5ccdaa;87224235]Ostatnio wrażenie zrobił na mnie ,,Plac Zbawiciela" (2006) K. Krauzego. Wspaniała gra aktorska Ewy Wencel, Jowity Budnik i Arkadiusza Janiczka.[/QUOTE]
Strasznie przykry film, ale dobry. Może teraz Phoenix będzie bardziej doceniony, bo mam wrażenie, że on zawsze był z boku mimo kilku dobrych ról.
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2019-10-06, 14:23 | #1228 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-12
Lokalizacja: Downtown
Wiadomości: 15 219
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
1. Listy do M. - 4/10
2. Listy do M. 2 - 4/10 3. Chappie - 6/10 4. Marsjanin - 6/10 5. Źle się dzieje w El Royale - 3/10 6. Gdy anioły śpią - 5/10 7. Czarne lustro: Bandersnatch - 8/10 8. Demon - 3/10 9. 183 metry strachu - 3/10 10. Smoleńsk - 1/10 11. Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć - 5/10 12. Mój piękny syn - 9/10 Wspaniała gra aktorska, kadry i muzyka. Poruszający, emocjonalny, piękny! Przeżywałam wszystkie emocje razem z bohaterami. Polecam!!!! 13. Lady Bird - 5/10 Po tych wszystkich opiniach, które przeczytałam w necie, spodziewałam się czegoś "wow". Ot, historia o krzykliwej, lekko zbuntowanej i niezrozumianej nastolatce. 14. IO - 4/10 15. Velvet Buzzsaw - 3/10 16. Syn zemsty - 7/10 17. Potrójna granica - 7/10 18.Impostor - 4/10 19. Perspektywa - 7/10 20. Braid - 4/10 21. Cam - 6/10 22. Wiatr - 3/10 23. Granica - 3/10 24. Cisza - 6/10 25. Sanatorium strachu - 5/10 26. Replikanci - 5/10 27. Lato 84 - 7/10 28. Pierwsze światło - 5/10 29. Dabbe 5: Zehr-i Cin - 3/10 30. Perfekcja - 3/10 31. Glass - 6/10 32. Over the Limit - 5/10 33. Piraci z Karaibów: Skrzynia umarlaka - 6/10 34. Smętarz dla zwierzaków - 5/10 35. Shaft - 6/10 36. Polaroid - 3/10 37. Delirium - 5/10 38. Przedszkolanka - 7/10 39. Złodziejaszki - 6/10 40. Bang Gang - 3/10 41. Niemiłość - 7/10 42. Pewnego razu... w Hollywood - 8/10 43. Belzebub - 3/10 44. Joker - 6,5/10 45. Wiedźma - 5/10 46. W wysokiej trawie - 3/10 szkoda czasu 47. Dom strachów - 4/10 Wysłane z iPhone'a
__________________
12.2015 redukcja od 05.2023 68 - 67 - 66 - 65 - 64 - 63 - 62 - 61 - 60 - 59 - 58 |
2019-10-06, 14:26 | #1229 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 4 567
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Poszłam na „Jokera” kompletnie nic nie wiedząc o tym filmie, nie wiedziałam nawet o czym będzie. Myślałam, ze to sci-fi i ze będę się nudzić. Nic bardziej mylnego. Świetny film.
|
2019-10-06, 16:00 | #1230 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 8 805
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. VIII
Freak Show - początek mnie wynudził ale film na szczęście się rozkręcił i śmiało mogę polecić, dobra gra aktorska Alexa Lawthera.
__________________
Facet jest jak strumyk: miło popatrzeć, ale trzeba pamiętać, że nie każdy jest odpowiednio bystry |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:27.