wory po oczami - co robić? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Medycyna estetyczna

Notka

Medycyna estetyczna W tym miejscu znajdziesz pytania i odpowiedzi z zakresu medycyny estetycznej. Wejdź i zobacz jak możesz podnieść jakość swojego życia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-04-04, 10:04   #1
_Julia
Zadomowienie
 
Avatar _Julia
 
Zarejestrowany: 2014-04
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 040

wory po oczami - co robić?


Dziewczyny, moja mama ma wielkie wory pod oczami. Wiem, że to jej ogromny kompleks i bardzo chciałabym jej jakoś pomóc. Ona niestety nie dysponuje odpowiednimi środkami by coś zdziałać w tej sprawie, ja z kolei mogłabym się dorzucić do jakiegoś zabiegu, tylko nie znam się kompletnie na tego typu rzeczach. Poradzicie coś? Jaki zabieg pomoże przy naprawdę dużych worach pod oczami? Załączam zdjecia z google, moja mama ma nawet większe niż kobiety ze zdjęć. Z góry dziękuję za pomoc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 779535303_1381302787.jpg (15,0 KB, 9 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1jak-zwalczać-WORKI-POD-OCZAMI.jpg (47,7 KB, 8 załadowań)
__________________
Wymianka - Yankee, MAC, Phenome, Organique, Isadora, Michael Kors...


_______________________
I spotykasz jakiegoś jego,
gromadzisz te przypadkowe pocałunki,
uczysz się na pamięć kształtu jego głowy,
żeby - kiedy odejdzie - umieć uformować poduszkę.
_Julia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-04, 12:32   #2
brantan82
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2016-03
Wiadomości: 1
Dot.: wory po oczami - co robić?

Worki pod oczami mogą być z powodów zdrowotnych - np. choroby tarczycy, brak odpowiednich witamin, anemia, cukrzyca, czy choroby nerek. Zanim wyślesz mamę na zabieg, wyślij ją najpierw do lekarza na przebadanie.
__________________
https://wizaz.pl/Mikroreklama
brantan82 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-06, 20:27   #3
Holly85
Zadomowienie
 
Avatar Holly85
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 1 348