2012-08-02, 10:04 | #2341 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ze wsi
Wiadomości: 1 464
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Mroczny Rycerz powstaje: w sumie jestem trochę rozczarowana.Nie podobał mi się motyw ze studnią oraz zakończenie.I ta śmierć złej bohaterki w ciężarówce-trochę dziwnie wyszło.W Mrocznym Rycerzu czuło się ciężką atmosferę,do tego świetny Joker oraz jego akcje.Ten film mogę go oglądać co jakiś czas i wciąż się nie nudzi.Jeśli chodzi o przeciwnika Batmana- Bane nie był tragiczny,ale jednak nie wzbudził takich emocji. Miałam nadzieję,że po godzinie fabuła się rozwinie i będzie szła stopniowo aż do momentu krytycznego(tak jak w II części gdy ludzie musieli zdecydować czy umieją zabić innych aby ocalić siebie). Ten moment krytyczny niby był(zaraz bomba zniszczy Gotham),ale nie byłam tak ciekawa ,,co będzie dalej". Co mi się podobało? Jak zwykle muzyka,pomysł na sąd i Crane jako sędzia,świetnie wizualnie zniszczenie boiska do gry.Z bohaterów Jim Gordon,Robin,Alfred. Sam Batman średnio, a Anne Hathaway jako Kobieta Kot...jak dla mnie to była Kobieta Kot tylko z nazwy,bo nawet tych uszu nie było zbyt widać.Trochę zbyt słabo zarysowano jej postać,a szkoda-lubię ją aktorkę i wydaje mi się,że zagrała tutaj w porządku.
zapomniałam ocenić: 7/10
__________________
,,Legenda o smoku głosi,żeby nie zaspokajać głodu byle baranem."-Marek Kondrat Edytowane przez włoczykijka Czas edycji: 2012-08-02 o 10:07 Powód: skleroza |
2012-08-02, 10:09 | #2342 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 138
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Nietykalni - beztrosko o poważnej rzeczy - kalectwie. Trochę mało realistycznie, ale dobrze się ogląda. Spodziewałam się jednak większych smaczków humorystycznychi/lub większych przemyśleń.
Rozstanie - po prostu rewelacyjny. O życiu ludzi, niby nic się nie dzieje, a obraz bucha emocjami i przemyśleniami, to co niedopowiedziane widz sam zaczyna roztrząsać wewnętrznie. Dobre, ambitne kino, jak rzadko ostatnio.
__________________
"Powiedział, że przypominam mu jego zmarłą żonę. Oby z czasów, kiedy jeszcze żyła." Allen [I][COLOR=sienna]Poluję: ] Le Labo Patchouli, Le Labo Another 13, Arancia di Sicilia Perris, CdG Odeur 53, Tom Daxon Iridium Kliknij dla głodnych Zwierząt: www.pustamiska.pl |
2012-08-02, 11:27 | #2343 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 5 812
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Harry Potter i Insygnia śmierci cz. 2" 8/10, część pierwsza była dla mnie wyraźnie słabsza, na 7/10. Podobała mi się końcówka, jak w książce- motyw 19 lat później i Harry, Ron, Hermiona ze swoimi dziećmi na King's Cross
Natomiast nie podobała mi się za bardzo scena uśmiercenia Voldemorta: połączenie dwóch różdżek i po chwili już Voldi się rozpadł w pył .Poza tym rochę za mało wątku Snape'a, w ogóle pokazali wszystko inaczej niż w książce. No i ta rozmowa Harry'ego i Dumbledora "po drugiej stronie" Scena obrony Hogwartu też taka trochę nierealna, masa akcji i rozwalania wszystkiego co popadnie. Książka miała jednak lepsze zakończenie. Mimo wszystko było kilka wzruszajacych momentów: śmierć Lupina, Tonks, Zgredka, chwila pojawienia się bliskich zmarłych przy Harrym tuż przed decydującym starciem. |
2012-08-02, 15:04 | #2344 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 225
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Pisałam już w innym wątku że byłam na maratonie nocnym Step Up, ale powtórzę jeszcze raz - REWELACJA. 4 część jest świetna, faktycznie zgodzę się, że może dialogi nie powalają, ale taniec i muzyka owszem. A właściwie to jest najważniejsze w tym filmie. Klimat tego filmu nadrabia wszystkie braki.
Oglądałam jeszcze "Jestem Bogiem" też bardzo dobry film! Zupełnie inny klimat, ale wciąga |
2012-08-02, 18:20 | #2345 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: mazowsze
Wiadomości: 61
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Indochiny z wspaniałą Catherine Deneuve
|
2012-08-02, 19:09 | #2346 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 3 436
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Musimy porozmawiać o Kevinie - strasznie mi się spodobał, ale książka według mnie dużo lepsza.
|
2012-08-02, 20:27 | #2347 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 457
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Nieodwracalne - na pewno nie dla osób o słabych nerwach, ale oryginalnie nakręcony
|
2012-08-03, 00:21 | #2348 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
Rec 3 Genesis (2/10) - pierwsza część była super, druga trochę gorsza, a trzecia.. jak dla mnie zupełnie co innego, zero klimatu z poprzednich części, gra aktorska niesamowicie marna, zagrywki patetyczne i przewidywalne - tragedia. Cyber - prześladowca (3/10) - dobry temat na film i na tym koniec. Wieje sztucznością na kilometr, przewidywalny i niczym niezaskakujący. 21 Jump Street ( 3/10) - męczą mnie takie komedie, nie mój humor, a gdy już żarty w komedii nie bawią to pozostaje mieć nadzieje na ciekawą historyjke... której tutaj tez zabrakło. Edytowane przez evvelinek Czas edycji: 2012-08-03 o 00:31 |
|
2012-08-03, 22:08 | #2349 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 875
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
CHWAŁA DZIWKOM - dokument przedstawiający zycie prostytutek w Bangladeszu, Meksyku i Tajlandii.
LOL- bardzo przyjemny film o zyciu nastolatek - milosciach, zazdrosciach, walsnych marzeniach a niespelnionych marzeniach rodzicow, a w koncu chyba i nawet o osiagnieciu dojrzalosci, zakochalam sie w piosence ktora wygrali bitwe kapel jest cudna http://www.youtube.com/watch?v=ajvw1...eature=related
__________________
`Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko wie.` |
2012-08-04, 00:18 | #2350 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 922
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Infiltracja, 8/10 - (Martina Scorsese) DiCaprio, Damon, Nicholson, Baldwin; o tajnych agentach policji w USA,mafijno-policyjne klimaty, dosyć wartka akcja, , zagadkowy, zaskakujący, dobrze zagrany. Polecam.
Wierny ogrodnik, 5/10 - nie wiem, skąd wysokie noty przykładowo na Filmwebie, facet po śmierci żony dowiaduje się, że miała niejako podwójne życie,nie była z nim szczera (ale ze szlachetnych pobudek), więc próbuje rozwikłać zagadkę jej śmierci, dowiedzieć się dokładnie, czym się zajmowała. Pan Nikt 7/10 - surrealistyczna wizja przyszłości z alternatywnymi scenariuszami życia bohatera, Jared Leto (te oczy) w roli głównej. Oglądając film niczego nie możemy być pewni, dobre efekty, ciekawy scenariusz, ale mógłby być głębszy, czegoś mi zabrakło Nasza klasa 8/10 -b. dobry, chociaż mocny i brutalny, przedstawia rzeczywistość 'szkolną', bodajże tydzień z życia grupy nastolatków, przemoc w wielu wydaniach, problemy współczesnej młodzieży na przykładzie estońskim, podobno nawiązuje do faktów. B. dobra gra młodych aktorów, aż mi się ciśnienie podnosiło, tacy byli prawdziwi. Warto zerknąć. Jestem bogiem - 8/10, świetny: dobrze zagrany, niebanalny, ciekawy scenariusz,dialogi, dobrze nakręcony, z wartką akcją, o życiu faceta-pisarza, którego opuściła wena, żyjącym w norze, z niepoukładanym życiem osobistym. Pewnego dnia spotka znajomego, od którego dostaje cudowny środek na wszystkie swoje bolączki, jednocześnie skazuje się na różne niepożądane skutki uboczne. Naprawdę warto obejrzeć! Edytowane przez 71f1a49ccdda6499050838d6b2ef76d32f6aae36_5f5aaff1a659f Czas edycji: 2012-08-04 o 00:25 |
2012-08-04, 10:53 | #2351 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 2 492
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
[1=71f1a49ccdda6499050838d 6b2ef76d32f6aae36_5f5aaff 1a659f;35689059]
Wierny ogrodnik, 5/10 - nie wiem, skąd wysokie noty przykładowo na Filmwebie, facet po śmierci żony dowiaduje się, że miała niejako podwójne życie,nie była z nim szczera (ale ze szlachetnych pobudek), więc próbuje rozwikłać zagadkę jej śmierci, dowiedzieć się dokładnie, czym się zajmowała.[/QUOTE] Oglądałam ten film dosyć dawno temu i nie kojarzę dokładnie fabuły ale pamiętam, że bardzo mi się podobał. Na pewno jest pięknie nakręcony,świetne zdjęcia i atmosfera. A to czego dowiaduje się główny bohater o swojej żonie jest dosyć szokujące. Jak dla mnie to był głęboki, poruszający i pięknie nakręcony film Niebezpieczna Metoda 7/10 - oglądałam ten film razem z moją siostrą, która się na nim trochę wynudziła... a mnie się całkiem podobał. Może dlatego, że akurat czytałam książkę, w której poruszany był temat różnic pomiędzy poglądami Junga i Feuda. Byłam ciekawa jak zostanie to ujęte w tym filmie. Moim zdaniem Keira zagrała bardzo dobrze, mnie zainteresowała też postać żony Junga. Myślę, że film bardziej przypadnie do gustu osobom zainteresowanym jego tematyką niż osobom, które chcą obejrzeć film z Keirą
__________________
"mur nie przeszkadza, dopóki nie zaczniemy walić w niego głową" |
2012-08-04, 13:44 | #2352 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Co do Batmana - pewnie, ze bedzie kolejna czesc. Tylko nie Nolana, ale WB z pewnoscia nie zamknie ot tak po prostu takiej serii. No i zapewne odczekaja kilka lat, az sie pojawi pokolenie widzow, ktorzy nolanowskich batmanow nie beda zbyt dobrze kojarzyc
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
2012-08-04, 17:05 | #2353 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 183
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Pokuta" - ciężko mi dawać ocenę w skali od 1 do 10. Film jest po prostu dobry. Świetne ujęcie jednej sytuacji z perspektywy kilku umysłów. Jak czasem dziecięca fantazja potrafi zniszczyć komuś życie.
"Hotel Rwanda"-również dobry film, przerażający mimo, że nie pokazano krwi. |
2012-08-04, 17:35 | #2354 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 2 299
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Potwierdzam, ten film to prawdziwa uczta dla miłośników ambitniejszego kina, nie da się o nim zapomnieć. 10/10
|
2012-08-04, 21:52 | #2355 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
Rozstanie - wypowiadałam się w jego temacie już kilka razy, więc nie będę się powtarzać. Po prostu REWELACJA |
|
2012-08-05, 11:05 | #2356 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-01
Lokalizacja: Magiczna kraina Narnia, gdzieś na Latarnianym Pustkowiu...:)
Wiadomości: 6 518
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Przytul mnie (2010) http://www.filmweb.pl/film/Przytul+mnie-2010-564485
8/10 Bardzo mnie poruszył, na koniec kilka łez poleciało.
__________________
47/2017 48/2016 80/2015 95/2014 |
2012-08-05, 12:32 | #2357 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 5 922
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Nietykalni - 9/10, ciekawy temat, żywe, 'naturalne' dialogi,ciekawa, bo bez charakterystycznego dla filmów hollywoodzkich patosu, nie powiedziałabym, że jest banalny, mimo, że przyjaźń pomimo różnic kulturowych, społecznych, fizycznych zdaje się być wytartym tematem. Film ma ducha,miękko przeplata humor ze smutniejszą prozą życia. Warto zobaczyć.
Pokuta- 6/10, przykład na to, żeby się nie sugerować oceną w rankingach, nastawiłam się na arcydzieło i być może stąd rozczarowanie. Za długi, za nudny, mało głęboki, niezaskakujący, spłycony, nie przyspieszył krążenia w żyłach, nieco flakowaty. Na plus: obsada (chociaż w postaciach Kiery zawsze jednak widać...Kierę), zdjęcia, dość ciekawy temat. Czegoś mi w tej opowieści zabrakło. Ogród Luizy 7/10, można zrobić dość dobry film w Polsce? Można. Nieco gorzkawa, ale okraszona humorystycznymi kwestiami opowieść o nieco nietypowej miłości, o skrywanych głęboko uczuciach gangstera do odrzuconej przez nowobogackich rodziców dziewczyny z problemami psychicznymi. Dorociński, Soliman, Hycnar, Preis, Stroiński, Żurek. |
2012-08-05, 13:34 | #2358 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 7 294
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Zodiak (6/10) - niby ciekawy, ale nie trzymał w napięciu. Spodziewałam się czegoś lepszego.
Transformers 3 (5/10) - bardzo lubię ta serię jednak co za dużo to niezdrowo - przy trzeciej części miałam wrażenie, że znów oglądam to samo - strasznie mi się dłużyło Gniew tytanów (5/10) - po "Straciu tytanów" z niecierpliwością czekałam na ciąg dalszy i się zawiodłam. Nie było tylu ciekawych momentów, twórcom chyba zabrakło pomysłu na drugą część, a może wszystkie wykorzystali w "Starciu.." Wstyd (7/10) - miałam niedosyt po obejrzeniu i poczucie powierzchownego potraktowania tematu. Po zapowiedziach spodziewałam się trochę bardziej rozwiniętej relacji miedzy głównym bohaterem i jego siostrą. Nie przepadam za filmami kipiącymi od scen erotycznych, tutaj jednak mnie to nie raziło. Dobry klimat i cudowna muzyka |
2012-08-05, 19:11 | #2359 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 444
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Wyśnione miłości - 10/10 cudowny, niezwykle klimatyczny film z rewelacyjna muzyką! Jeden z moich ulubionych. Na pewno spodoba się wszystkim fankom stylu vintage.
__________________
“the problem with the world is that the intelligent people are full of doubts while the stupid ones are full of confidence” Mój blog minimalistyczno - modowy Edytowane przez Bonjour_tristesse Czas edycji: 2012-08-05 o 19:13 |
2012-08-05, 19:36 | #2360 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomości: 2 014
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Rodzina Tuche - oczekiwałam francuskiej komedii, ale zawiodłam się. Typowy film familijny, kilka bardziej lub mniej zabawnych momentów, ale zdecydowanie wiele brakuje. Za to był morał...Skrótem: historia rodzinki z francuskiej prowincji, która wygrywa 100 milionów w loterii i przeprowadza się do Monako. Już widać mniej więcej, jakie problemy ich dotykają.
Bez odwrotu - film telewizyjny, co niestety dużo mówi o tym filmie. Słaby, naciągany, bo niesamowicie przewidywalny. W roli głównej Mena Suvari, jej bohaterka pisze blog na temat przemocy w związkach i sama zostaje napadnięta, w gronie podejrzanych ma kilka osób. Nie spodziewałam się niczego nadzwyczajnego, ale kiedyś to nawet robili lepsze typowe filmy telewizyjne.
__________________
Wierzę w Sekret. 16.06 ćwiczę 2/100 |
2012-08-05, 22:33 | #2361 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Kac vegas"- długo nie byłam przekonana, by obejrzeć ten film, ale dziś przy okazji kina letniego zobaczyłam i nie jest źle. Nie tak dużo żałosnych dla mnie akcji ze striptizerką, ale niezły humor, np scena z tygrysem czy Chińczykiem Dlatego w ogólnym rozrachunku mogę polecić, nawet się uśmiałam, grubasek jak to na niego mówili miał niezłe teksty
|
2012-08-05, 23:17 | #2362 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 43 642
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Battleship (2012) - "ekranizacja gry w statki" - prawie, że dosłownie . Film ma szczątkową fabułę, mnóstwo efektów specjalnych, logika leży i kwiczy, sporo nieścisłości, denerwująco głośne efekty dźwiękowe w stosunku do poziomu głośności dialogów, w dodatku jeden z fajniejszych aktorów bardzo szybko ginie. Rhianna nie za bardzo miała co grać, więc trudno ocenić, czy dobrze sobie poradziła. Jej gra mnie nie raziła. Najlepsza scena w filmie rozgrywa się po napisach końcowych z udziałem całkiem innych aktorów - jest jakby dokręcona dla żartu. Szkoda, że całego filmu nie zrobili w takiej konwencji. Ścieżka dźwiękowa to głównie kawałki AC/DC - lubię, ale poszli pod tym względem na łatwiznę. Straciłam ten czas, aby napisać recenzję, Wy oszczędźcie te cenne 2 godziny swojego życia i przeznaczcie je na prawdziwą grę w statki - więcej emocji gwarantowane.
|
2012-08-06, 08:50 | #2363 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2012-06
Lokalizacja: Kioto
Wiadomości: 745
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Castaway on the moon
Koreański przeboj filmowy. Świetny scenariusz. Niestety Amerykanie kręcą już jego remake Pewien Koreańczyk postanawia popełnić samobójstwo - skokiem z mostu do rzeki. Nie udaje mu się to jednak, ponieważ budzi się na bezludnej wyspie z widokiem na nowoczesną metropolię... Tutaj rozpoczną się przygody współczesnego Robinsona Crusoe.
__________________
Niczego nie należy pozostawiać przypadkowi. Niczego nie pomijać. Należy uwzględniać sprzeczne informacje. Nie spieszyć się z wyciąganiem wniosków.
|
2012-08-06, 09:41 | #2364 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Speak (2004)
Lepszy niż się spodziewałam, specyficzny film. Kristen Stewart gra nastolatkę, która nie może przystosowac się do nowej szkoły, jest szykanowana przez rówieśników z powodu czegoś, co zrobiła na jednej ze wspólnych imprez, nie dogaduje się z nauczycielami. Fragmentarycznie poznajemy przyczyny jej zachowania, nie będe spojlerowac. Nie jest to film wybitny, ale można go obejrzeć.
__________________
gdybyś była trochę większa upiekłbym Cię w słodkim cieście Moja wymiana - Parfumerie Generale, L'Artisan, ETRO i inne! |
2012-08-06, 10:14 | #2365 | |
BAN stały
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
[1=71f1a49ccdda6499050838d 6b2ef76d32f6aae36_5f5aaff 1a659f;35689059] Pan Nikt 7/10 - surrealistyczna wizja przyszłości z alternatywnymi scenariuszami życia bohatera, Jared Leto (te oczy) w roli głównej. Oglądając film niczego nie możemy być pewni, dobre efekty, ciekawy scenariusz, ale mógłby być głębszy, czegoś mi zabrakło [/QUOTE] Sensu brakowało. |
|
2012-08-06, 12:15 | #2366 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 875
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Powiedziałabym, że takie sobie...obejrzałam z ciekawości, ale liczyłam na troszkę inne spojrzenie na temat prostytucji...
__________________
`Starość we wszystko wierzy. Wiek średni we wszystko wątpi. Młodość wszystko wie.` |
2012-08-06, 12:42 | #2367 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2011-07
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 1 696
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Ja byłam niedawno na nowym Batmanie w IMAXie Mi się film bardzo podobał, nie dłużył mi się wcale. Oczywiście, sa tam takie wątki naciągane, ale zwalam to na fakt że to jednak na podstawie komiksu i to dość starego Postać Bane'a była doskonała. Czekałam z zapartym tchem na każde jego słowo, miał genialny akcent i w bardzo wyjątkowy sposób intonował zdania, a ten 'syntezator' tylko dodawał smaczku Najlepsza postać filmu jak dla mnie.
Ale faktycznie, jak ktoś tu już napisał, mało było Batmana w Batmanie Mimo to nie sądzę, żeby film na tym jakoś ucierpiał. A tak poza tym to Christian Bale mógłby zamykać częściej usta, zwłaszcza jak był w masce to rzucało mi się w oczy, że ciągle ma otwartą paszczę Przed pójściem na film słyszałam od niektórych znajomych peany na cześć kobiety-kota, Anny Hathaway, ale moim zdaniem, choć miło było na nią popatrzeć, to jej postać była najbardziej sztampowa i przewidywalna. |
2012-08-06, 12:49 | #2368 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Zona astronauty Polecam
__________________
|
2012-08-06, 13:12 | #2369 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ze wsi
Wiadomości: 1 464
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
,,Co się zdarzyło Baby Jane"- bardzo polecam. Dobry film,świetne aktorstwo-główna bohaterka jest w każdym ruchu.spojrzeniu i zachowaniu przepełniona złością i rozgoryczeniem,życiowa fabuła(zazdrosna siostra).Fabuła idzie w coraz ciekawszym kierunku,aż człowiek nie może wytrzymać momentu w którym zła siostra dostanie za swoje.Dobrze dobrana muzyka,do tego elementy zaskoczenia(czasem odrzucające).W sumie myślałam,że to taki średni film z dawnych czasów- a tutaj przyjemne zaskoczenie.
9/10
__________________
,,Legenda o smoku głosi,żeby nie zaspokajać głodu byle baranem."-Marek Kondrat Edytowane przez włoczykijka Czas edycji: 2012-08-06 o 13:20 Powód: d |
2012-08-06, 13:51 | #2370 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-08
Wiadomości: 88 472
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Oglądam benny i joon
__________________
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:40.