2012-01-20, 10:21 | #1141 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Szefowie i wrogowie... naprawdę fajny film do luźnego obejrzenia
__________________
'It's about how that one person makes you feel that you can't get enough, you want it, need it, can't imagine a day without it... Taking the bad with the good, because you know that's where you want to be.' 'If a book is well written, I always find it too short.' |
2012-01-21, 13:26 | #1142 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 325
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
My ostatnio oglądaliśmy "Powrót do Garden State", bardzo fajny film, przyjemny, klimatyczny, zabawny. Nie rewelacyjny, ale fajny
__________________
07.2013-07.2014: 93kg --> 74kg/180cm Zrobione: 30d Shred, Ripped in 30, 6w6p, Insanity!, Killer Abs |
2012-01-21, 15:51 | #1143 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 9 017
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
W kinie- "Alvin 3 i wiewiórki" z moim facetem. Fajny film, moim zdaniem, świetnie mogą się bawić na nim także dorosłi. Super piosenki, zabawne wiewiórki, śmieszne ich teksty i ciągle coś się dzieje, nie ma nudy. Polecam.
|
2012-01-21, 16:23 | #1144 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
A ja dzisiaj przeniosłam się w czasie oglądając "O północy w Paryżu"
Jednym z wniosków nasuwających się po obejrzeniu filmu jest to, że nigdy nie jesteśmy zadowoleni z czasów w których żyjemy. Dla mnie film czarujący, pełen uroku i bardzo pozytywny. Świetna obsada, genialna muzyka, niezwykła fabuła, o samym miejscu akcji już nawet nie wspominając 8/10
__________________
"Idź własną drogą Bo w tym cały sens istnienia Żeby umieć żyć Bez znieczulenia Bez niepotrzebnych niespełnienia Myśli złych" 22.10 - 4.11 |
2012-01-21, 17:34 | #1145 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 5
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Witam. Chciałam Wam polecic dwa filmy, które ostatnio obejrzałam i mogę stwierdzic , że będą długo nalezały do moich ulubionych. Pierwszy z nich to Warrior film opowiada o walkach MMA, skomplikowanych relacjach rodzinnych między głównymi bohaterami. Re-we-la-cy-jny Tom Hardy jest jego najjaśniejszym punktem. Drugi film to Drive z kolejnym fantastycznym aktorem młodego pokolenia Ryanem Goslingiem. Główną postacią jest tajemniczy Driver, do końca nie znamy jego imienia. Facet jest kaskaderem a w nocy jest kierowcą mafii. Jego życie komlplikuje się gdy poznaje sąsiadkę i jej synka. Genialna muzyka i klimat filmu w którym w pewnych momentach zbędne sa jakiekolwiek słowa. Oba filmy oceniam na 10/10 i Koniecznie namawiam Was do oglądania. Pozdrawiam!!!!
|
2012-01-21, 20:30 | #1146 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: woj. pomorskie <3
Wiadomości: 1 800
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Dziewczyny, byłam wczoraj wieczorem na nowym filmie Polańskiego "Rzeź" - fantastyczny wyobraźcie sobie, że w filmie występują wyłącznie cztery osoby, a akcja odbywa sie w praktycznie jednym pokoju, a jest tak zabawny, śmieszny i komiczny, że film szybko zleciał, nawet nie wiem kiedy. Gra aktorska znakomita, fabuła też jest bardzo ciekawa no i dialogi - kolejny świetny film Polańskiego
|
2012-01-21, 21:31 | #1147 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: podlasie
Wiadomości: 4 220
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
wyjazd integracyjny - dla mnie żenada, bardzo słaby film, nie miałam się w ogóle z czego śmiać
__________________
it's a fool's game |
2012-01-21, 23:52 | #1148 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
mam pytanie do tych, którzy oglądali Dziewczynę z tatuażem, jak oceniacie muzykę w filmie? ja właśnie słucham soundtracku i jestem zachwycona, ale jak zawsze mało obiektywnie oceniam bo akurat Trent Reznor to mój ulubiony artysta jeśli chodzi o muzykę, a muzyka do tego filmu bardzo przypomina mi NIN więc tym bardziej mi się podoba, ale jak wy oceniacie? Współgra z filmem, jego atmosferą? Nie byłam na filmie, bardzo chciałabym zobaczyć ale nie wiem czy się uda załapać na seans w kinie, jeśli nie to pewnie na DVD
|
2012-01-22, 14:53 | #1149 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-11
Wiadomości: 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Nasza Klasa -mocny dramat, daję 9/10 i polecam osobom lubiącym taki gatunek filmu
__________________
wymiana styczeń'12 wishlista -dbam o włosy -ćwiczę każdego wieczora -szlifuję angielski ;-) |
2012-01-22, 15:25 | #1150 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2012-01
Wiadomości: 216
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Naznaczony"- horror po krótce opowiadający o chłopcu, który zapada w śpiączke,po czym jego dusza udaję sie w "podróże astralne". Dla mnie 7/10.
Dość ciekawy,trzymający w napięciu,końcówka nawet zaskakująca. "Nieznajoma" -Giuseppe Tornatore- 9/10. Bardzo,bardzo dobry film psychologiczny,a zarazem dramat. Wciągający,pełny tajemnic,czasem szokujący,dużo niespodziewanych zwrotów akcji aż chce się oglądać.Świetna gra aktorska, muzyka Ennio Morricone. Polecam z czystym sumieniem. |
2012-01-22, 16:12 | #1151 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomości: 2 494
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Idy marcowe 9/10
Świetnie poprowadzona intryga za kulisami wyborów. Film trzyma w napięciu do ostatniej sceny. Ryan Gosling nie mogę być obiektywna The caller 2/10 - horror Z ciekawostek, to główną rolę gra aktorka ze Zmierzchu (Victoria). Poza tym - żenada. Rozwiedziona kobieta wprowadza sie do taniego mieszkania. Zaczyna odbierać telefony od nieznajomej kobiety, która jak się okazuje, żyła w mieszkaniu przed nowowprowadzoną. Zaczyna poznawać ludzi, którzy... no właśnie. Dalej nie kończę. Wszystko w tym filmie jest kiepskie. |
2012-01-22, 16:18 | #1152 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 10 085
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Przypomniałaś mi, ze chciałam to obejrzeć, słyszałam dużo pozytywnych opinii
Zgadzam się z Twoją oceną i z tym, że początek filmu jest nudny (ja usypiałam aż do chwili, gdy ta stażystka powiedziała, ze jest w ciąży). Ale zdecydowanie nie zgadzam sie, że to taki prosty i leciutki film. Myślę, że jest interesujący głównie jako portret psychologiczny głównego bohatera, który przechodzi sporą przemianę.
__________________
Książki 2021 98 (2020-125, 2019 - 67, 2018 - 87, 2017 - 108, 2016 - 56, 2015 - 54, 2014 - 42, 2013 - 66) |
2012-01-22, 20:35 | #1153 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 43 642
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
The Mechanic (2011) - takie filmy albo się kocha, albo nienawidzi. Ja kocham, a może raczej zakochałam się. Mocny (przez duże "M") film akcji z elementami thrillera. Kilka wątków można było bardziej rozwinąć, ale co tam - nie ma się co tu doszukiwać głębi psychologicznej postaci. Dla mnie jeden z lepszych filmów ze Stathamem w roli głównej. Polecam.
Możliwe spoilery: Hesher (2010) - film w rodzaju (to chyba jakaś nowa moda wśród twórców zza Oceanu, szczególnie tych "niezależnych") szaro-burych (tak to określam - chodzi o beznadziejność sytuacji w jakiej się znaleźli bohaterowie i sposób przestawiania świata jaki ich otacza), depresyjnych i lekko udziwnionych historii. Nie zrozumcie mnie źle - to dzieło ma coś w sobie, obejrzałam je z wielkim zaciekawieniem, ale czy prawie każdy amerykański "niezależny" dramat musi opowiadać o rozpadzie rodziny (lub przynajmniej jej osłabieniu), o jakiejś traumie i zawierać jakiś jeden dziwny element (w tym przypadku to tytułowy Hesher i wszystko co z nim związane), a na końcu zawierać mimo wszystko optymistyczne przesłanie? Jedyny zarzut: fatalnie, moim zdaniem, obsadzona Natalie Portman. Nie kupuję tego, że ktoś wyglądający tak inteligentnie i elegancko (mimo wszystko), jak ona, może tak cienko prząść w życiu. Gra bardzo dobrze, w końcu to profesjonalistka, ale mnie to kogo gra, zupełnie nie przekonało. Film polecam - głównie z powodu gry aktorskiej i tego, że mimo wszystko chyba jest jakaś nadzieja na lepsze jutro. Edytowane przez 201803290936 Czas edycji: 2012-01-22 o 20:38 |
2012-01-23, 07:39 | #1154 | ||
Zadomowienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Bardzo współgra z filmem Jeżeli widziałaś trailer to mniej więcej tak dobrze się to też zgrywa w filmie.
Sam film jak dla mnie rewelacja, dużo lepszy niższwedzka ekranizacja, gdzie wszystko właściwie było 1:1 Lisbeth-genialna w tej wersji, Craig też interesujący (no i śmieszny w swojej czapie i kurtce puchówce Cytat:
---------- Dopisano o 08:39 ---------- Poprzedni post napisano o 08:37 ---------- Mi też się bardzo podobał, cudowny klimat w mojej skali mial 10/10 Cytat:
__________________
Kosmetyki https://wizaz.pl/forum/showthread.ph...4#post54177794 odpisz u mnie inaczej nie odpowiem |
||
2012-01-23, 08:21 | #1155 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 2 758
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
|
2012-01-23, 09:43 | #1156 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"X-Men Geneza: Wolverine" - 4/10,, cudów się nie spodziewałam, a najwyżej rozrywki. Ale na tle innych X-Manów po prostu wieje nudą.
"Blade - Wieczny łowca" - sama nie wiem ile dać punktów, ni to fabuły, nie efektów, ni w sumie niczego. Ale jest coś zabawnego w zobaczeniu krwawej jatki z wampirami sprzed jakby nie było już 14 lat. I sam Blade - bohater kina akcji w stylu lat 90 niczym Terminator, kule ani wampirze zęby się go nie imają. |
2012-01-23, 10:08 | #1157 |
Szef ds. Wymianek
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 17 865
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
wczoraj obejrzalam "Uwiklanie". nie byl najgorszy, ale zapewne ksiazka byla lepsza. w kazdym razie, na nude w niedzielne popoludnie ten kryminal mozna polecic .
__________________
Rebecca Minkoff Bree Body Black (nowa, z metkami)
szuka nowego domu. |
2012-01-23, 13:16 | #1158 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 1 671
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Ilu miałaś facetów? 8/10 - ok, od razu muszę zaznaczyć, że bardzo lubię wszelkie komedie romantyczne, dlatego moja ocena może wydawać się niektórym nieco naciągnięta. Wzięłam się za oglądaniem tego filmu po przeczytaniu pozytywnej opinii jednej z dziewczyn (owa dziewczyna dodała, że w filmie można się napatrzeć na 'ciacho', co tym bardziej mnie przekonała by zobaczyć ten film). Włączyłam i...nie zawiodłam się. Ok, film przewidywalny. Od razu wiadomo z kim zwiąże się główna bohaterka. Jednak perypetie, która przeżywa są usiane dobrym humorem, fajnym żartami i taką ludzką postawą. Nie jest to słodka, romantyczna paplanina. Pokochałam główną bohaterkę, która mój chłopak określił (stety, niestety?) podobną do mnie. Uśmiałam się z niej niesamowicie. Bardzo przyjemny film na odreagowanie ciężkiego tygodnia. Poprawi humor - zapewniam. Film długi, ale bardzo dobrze się ogląda. Polecam.
|
2012-01-23, 17:33 | #1159 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 2 758
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Edward Nożycoręki- Film nie najnowszy, bo pochodzący z roku 1990. Komizm, który wcale nie śmieszy, sztuczna krew i Winona Ryder, której rola kompletnie mnie nie przekonała. Film ratuje wyłącznie Johnny Depp.
Moja ocena: 6,5/10 |
2012-01-23, 17:41 | #1160 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: domek dla lalek
Wiadomości: 5 393
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Ostatnio ogladnelam komedie z Jonah Hillem "The sitter" - 10/10, nie spodziewalam sie,ze po filmie trwajacym 80 minut i 3 dzieciakami w scripcie,mozna zrobic taka zakrecona komedie Jest tzw dorosly humor i masa przeklenstw.
Akcje non stop, film dotyka rowniez problemow nastolatkow i jest czasami z tym zaskakujacy.. Naprawde swietnie sie na tym filmie bawilam, polecam!! |
2012-01-23, 17:45 | #1161 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 3 701
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
__________________
FC BARCELONA !! .. Més que un club .. - why do you live? - because I have something worth living for (...)
|
|
2012-01-24, 09:29 | #1162 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2011-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 7 488
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
"Kret" - 8/10, trzymający w napięciu polski film. Paweł (Borys Szyc) jest synem solidarnościowego przywódcy strajku w kopalni, jego żona córką górnika, który w tym strajku zginął. Sprawa się komplikuje, kiedy na ojca Pawła - Zygmunta padają podejrzenia o współpracę z SB.
|
2012-01-24, 12:50 | #1163 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 500
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Byłam wczoraj w kinie na Underworld Awakening 3D - świetne, jak każdy Underworld, a może ja jestem zbyt zakochana w tej sadze
9/10, bo nie było Majkela |
2012-01-24, 18:08 | #1164 |
Holy Crap!
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Takie są niestety polskie komedie
__________________
"Na to , co Bóg mi dzisiaj objawił niejeden ksiądz się oburzy :
Do nieba pójdą wszystkie zwierzęta , a ludzie tylko niektórzy " - Michał Zabłocki |
2012-01-24, 19:04 | #1165 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
A ja dopiero teraz zobaczyłam "Incepcję"... Lepiej później, niż wcale. Dobrze, że od stycznia jest na hbo. I przyznam się, że bardzo mi sie podobał. Świetna fabuła. Myślę, że to będzie taki sam kultowy film jak np. Matrix.
|
2012-01-25, 06:54 | #1166 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2012-01
Lokalizacja: Las
Wiadomości: 2 257
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Wczoraj oglądałam film 1408 i za bardzo nie wiem o co chodzi heh dziwnie się zakończył, o co kaman?
|
2012-01-25, 09:59 | #1167 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 7 036
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Buntownik bez powodu: stare filmy są niesamowite, nie muszą być nawet arcydziełami pod względem fabuły... i tak zwyczajną opowiastkę o nastolatku oglądałam z przyjemnością. James Dean jak zawsze uroczy, a Natalie Wood idealnie dopełnia obrazek pełen papierosowego dymu i uczniów amerykańskich szkół.
ale szum wywołany tym filmem pozwolił mi oczekiwać czegoś więcej i nie ukrywam, że trochę się rozczarowałam. Przerwana lekcja muzyki: a tu z kolei spodziewałam się czegoś słabszego, tematu potraktowanego pobieżne i generalnie filmu raczej nastolatkowego (sama jestem nastolatką mam na myśli określony typ kina adresowany do młodzieży, który nie ma, delikatnie mówiąc, zbyt dużej wartości). Angelina Jolie prześwietnie zagrała rolę socjopatki. nie przesadzając w drugą stronę, film nie jest arcydziełem, ma swoje minusy, np. zakończenie jest aż za bardzo banalne i przewidywalne. na mnie mimo wszystko zrobił duże wrażenie i 3/4 filmu po prostu przepłakałam, ale to raczej przez fakt, że to chyba nie jest odpowiedni czas na oglądanie przeze mnie takich filmów. |
2012-01-25, 10:13 | #1168 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomości: 20 500
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Cytat:
|
|
2012-01-25, 11:40 | #1169 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 559
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Wczoraj obejrzałam Idy marcowe i Drive. Coś jest takiego w Goslingu, że przyjemnie się go ogląda. Dwa dobre filmy, dwie ciekawe fabuły.
__________________
"cokolwiek wymyślę, okazuje się szczytem głupoty, cokolwiek uczynię, szczyty te przekracza"! robisz mi nieporządek w chaosie... 2012: książki: 11/52 filmy: 36/104 |
2012-01-25, 15:54 | #1170 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 111
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. IV
Obłęd - 8/10 . Bardzo dobry thriller ze świetna obsadą: Adrien Brody(którego osobiście uwielbiam), Keira Knightley i Daniel Craig.
Film o byłym żołnierzu,skazanego za morderstwo którego nie popełnił. Za kare wysyłaja go do szpitala psychiatrycznego, gdzie jest strasznie traktowany ale dzieki temu odkrywa w sobie umiejetnośc poruszania sie w czasie. Bardzo dobra gra aktorska, cudna muzyka i dużo momentów tzw." wyciskaczy łez". Warto obejrzec |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 03:51.