2009-07-30, 19:47 | #571 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 210
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Wątpliwość - niby nic się nie dzieje, a nie możesz się oderwać. Zgodnie z tytułem wątpliwości nie opuściły mnie do tej pory. Z każdą kolejną sceną zmieniałam zdanie na temat ojca Flynna. W końcu wydałam swój osąd (nie wiem czy słuszny). Naprawdę rewelacyjna rola Streep. Dużo gadania (a właściwie wyłącznie) ale ja takie filmy lubię. 8/10
Królowa - spodziewałam się zupełnie innego obrazu, skończyło się na tym, że to takie wchodzenie w tyłek. Nie podważam znaczenia monarchii dla Wlk Brytanii i poświęceń samej Elżbiety II. Dla usprawiedliwienia dodam, że za Dianą też nie przepadam. Premierzy mają ciężki żywot. 6/10 Zakochany Paryż - kilka historii, każda innego reżysera, z innymi gwiazdami - łączy je Paryż. Jest miłość, samotność, zawód, rozpacz, smutek, zagubienie - wszystko co tylko możliwe. Wiadomo jest lepsza i słabsza nowelka, ale wrażenie ogólne bardzo pozytywne. Osobiście najbardziej podobały mi się historie mimów, samotnej turystki, matki oddające własne dziecko do żłobka aby zająć się cudzym dzieckiem. 9/10 Rolling Stones w blasku świateł - nigdy nie słuchałam ich muzyki, ba, nawet się nią nie interesowałam, ale film obejrzałam z przyjemnością. Pomimo wieku, mają ikrę. Niezwykle energetyczny. 9/10 Iluzjonista - mając za sobą Prestiż byłam przygotowana na końcowe zaskoczenie. Mało tego, nawet uznałam je za oczywiste. Fabuła mogłaby być bardziej zakręcona. Niestety nie przepadam za Jessicą Biel, jednak obecność Nortona sprawia, że nie mam ochoty zmieniać kanału. 7/10 Zakochany bez pamięci - film nie najnowszy (2004), ale dopiero niedawno po niego sięgnęłam. Byłam przekonana, że ma charakter komediowy, w końcu główną rolę gra Jim Carrey. Czekało mnie miłe zaskoczenie, ale mimo wszystko historia mnie nie porwała. Na szczęście uwielbiam Kate Winslet. 7/10 Epoka lodowcowa 3 - uśmiałam się bardziej niż na części I i II. Lepsza fabuła, więcej się dzieje. Możliwe, że miałam lepszy humor i nastawienie niż na poprzednie części, ale naprawdę z I potrafię wymienić tylko mleczyk. Wiewiórka i jego towarzyszka są rewelacyjni. 9/10 Skrzypek na dachu (1971) - klasyka, film długi, ale mnie nie zmęczył. Utwór "If I were a rich man" zna chyba każdy. Trudno tu cokolwiek opisywać bo w fabule orientuje się chyba każdy. Pamiętam, że mając 10 lat mama zachęcała mnie do obejrzenia filmu. Dobrze, że tego nie zrobiłam bo zdecydowanie bardziej mogę go docenić teraz. Postać starego Topola jest genialna, podobnie jak muzyka i cała ta historia. 10/10 |
2009-07-30, 20:02 | #572 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 108
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
The Hangover - skuszona pozytywnymi opiniami, obejrzałam dobra komedia faktycznie, miła odskocznia od komedii romantycznych (przeciwko którym nic nie mam) i komedii obleśnych (chociaż tutaj były i takie momenty, cóż ). Kilka naprawdę rozbrajająco śmiesznych scen dobry, zabawny film w kategorii komedii: 9/10
__________________
|
2009-07-30, 20:23 | #573 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 787
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Dzisiaj oglądałam " Zakochana Jane" i ryczałam jak bóbr !!!
Jest to melodramat, biografia Jane Austen.
__________________
67kg -..........60kg |
2009-07-30, 20:40 | #574 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 8 947
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Co najlepsze, Topol w roku premiery filmu miał tylko 36 lat
__________________
Kot najgorszego sortu |
2009-07-30, 20:58 | #575 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ranczo Wilkowyje 2007
Czuje się klimat serialu, myślę, że o to też chodziło. I dobrze. Jeśli ktoś lubi i ogląda serial nie zawiedzie się. Aktorzy rewelacyjni, wszyscy. Każdemu z nich z osobna 10/10 natomiast filmowi 8/10 . Polecam dobra rozrywka. Diabeł 1972 O kurcze jaki zakręcony, ale fajny. Aktorsko świetny, ale trzeba było sie skupić, żeby "poczuć" o co chodzi i jaki jest przekaz. Polecam, ale film nie dla każdego. 8/10
__________________
"Sto wiorst nie droga, sto rubli nie pieniądz, sto gram nie wódka." To, jak ja widzę świat i jak go opisuję, niekoniecznie pokrywa się z tym, jak go widzą inni Biorę życie na wesoło i biegam po ścianie jak zające po polanie |
2009-07-30, 22:42 | #576 | ||||
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Cytat:
[SPOJLER]Wg mnie o. Flynn jest niewinny, tzn nikogo nie molestował. Przekonał mnie swoją chęcią pomocy temu chłopcowi i nie dopatrzyłam się w tym podtekstów. Sytuacja, gdy siostra wyraża chęć zasięgnięcia opinii w jego poprzedniej parafii, wydała mi się podejrzana, ale śmiem twierdzić, że nie dowiedziałaby się tam, że został przeniesiony z powodu molestowania kogokolwiek. Nie wiem, być może popełnił tam inne głupstwo, którego się wstydził. Tak czy siak, wątpliwość pozostała [SPOJLER] Cytat:
Cytat:
Zgadza się. Niesamowite, świetny aktor. |
||||
2009-07-31, 01:01 | #577 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Skrzypek na dachu, popieram, super film!
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
|
2009-07-31, 09:14 | #578 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ojj a ja przede wszystkim polecam książkę Choć i tak filmem też jestem zachwycona za każdym razem.
Edytowane przez windykatorka Czas edycji: 2009-07-31 o 09:17 |
2009-07-31, 10:23 | #579 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Sląsk
Wiadomości: 1 145
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Iluzjonista faktycznie przewidywalny koniec ale dobrze zrobiony film.
Podobał mi się.....Jessica Biel trochę mniej Zgadzam sie z powyższymi opiniami na ten temat |
2009-07-31, 11:37 | #580 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: centrum
Wiadomości: 2 441
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
'Harry Potter i Książę Półkrwi'
__________________
studentka czas na zmiany! Prosiaczek: -Jak się pisze 'miłość'? Puchatek: -Tego się nie pisze. To się czuje. ♥♥♥ |
2009-07-31, 13:30 | #581 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
|
2009-07-31, 14:20 | #582 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"Wiem, kto mnie zabił" - thriller z L. Lohan. Świetna pierwsza scena (w klubie). Fabuła początkami nużąca, niewiele akcji się rozwija, pojawiają się za to pytania i w połowie filmu wciąż nie wiadomo o co chodzi. W drugiej połowie zaś widz wiele się domyśla, film jednak nie jest do końca przewidywalny (obstawiałam kilka opcji, z tą właściwą włącznie). Ciekawy portret mordercy-psychopaty (choć mało o nim samym). Niestety, gdy prawda wychodzi na jaw, doznajemy deja vu, bo takich historii sporo jest i żadna to nowość. Wkurzające jak zawsze zachowanie bohaterów-bohaterów (czyli co to ja nie umiem, zakradamy się do miejscówki mordercy sami, bez policji, jedziemy na miejsce, by ratować jeszcze żyjącą ofiarę, ale po komórkę to nie ma kto sięgnąć, sami ją uwolnimy, a co! i tym sposobem oczywiście ginie jeden z nadgorliwych hero, a mogła być tam policja i uratować wszystko i wszystkich). Dobra, nie zrzędzę już, wszak wiele nadrabiała całkiem przyjemna z facjaty Lohan. 4/10
|
2009-07-31, 14:27 | #583 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
to nie wyliczanki. Napisz cos więcej, czy ci sie podobał, czy nie, co przyczyniło sie do tej oceny..
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
2009-07-31, 14:49 | #584 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 291
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Chłopiec w pasiastej piżamie - o taaak Sam tytuł mnie zaciekawił i nie żałuję, ze obejrzałam, wręcz przeciwnie. Smutny i wzruszający, na pewno pozostanie mi głęboko w pamięci...
Jak żyć?- Nie mam przekonania do nowych, polskich produkcji, w ogóle nie zamierzałam oglądać tego filmu, ale przypadkiem na niego natrafiłam, więc czemu nie? O dziwo sympatycznie się oglądało Bardzo spodobała mi się w nim kilka utworów z filmu.
__________________
Gdy zaś przyjdzie to, co jest doskonałe, zniknie to, co jest tylko częściowe
|
2009-07-31, 15:32 | #585 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Podsumowując, jedna z moich ulubionych książek- nie wiem ,dlaczego dopiero teraz film obejrzałam, chyba się bałam, że zepsuli, ale niepotrzebnie 10/10 Poza tym; Notatki o skandalu- bardzo dobry, niebanalny film. Romans nauczycielki z uczniem, obserwowany oczami innej nauczycielki, która wykorzystuje swoją wiedzę, by stanąć na szczycie swoich możliwości manipulowania ludźmi. W rzeczywistości film o samotności fizycznej i psychicznej, pragnieniu bliskości, nieudolnemu dążeniu do niej. Judi Dench przeszła samą siebie, niezwykła, perfekcyjna rola! Blanchett jak zwykle też super 9,5/10 Legalna Blondynka- wysokich lotów kino to to nie jest, ale w swojej kategorii uważam, że całkiem OK. Jak na komedię może nie za śmieszne, ale nie zanudziłam się też i nie poirytowałam głupotą, jaka często bije od takich filmidełek. 5/10 |
|
2009-07-31, 16:51 | #586 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 990
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Jak stracić przyjaciół i zrazić do siebie ludzi - od początku jest jasne jak się film skończy, a za tym nie przepadam. Ogólnie nie nudziłam się, uśmiałam, ale nie zachwyciłam. Taki filmik do obejrzenia, kiedy nie ma nic ciekawszego do roboty. Co do gry aktorów:
Megan Fox - mam wrażenie że grała tam siebie, przez co była przekonująca ;-) Simon Pegg - trochę mnie denerwował swoim sposobem zachowania, no ale w końcu miał tam grać trochę głupkowatego dziennikarza oceniam na 5,5/10 Nasza klasa - film opowiadający o znęcaniu się psychicznym i fizycznym klasy nad jednym z uczniów. Przyznam, że sama historia jest dla mnie przekonująca, większość pewnie się spotkała z podobnymi sytuacjami, kiedy to liderzy w klasie znajdują sobie kozła ofiarnego, dzięki któremu mogą udowodnić swoją wątpliwą mądrość, siłę i dominację, a reszta klasy wszystkiemu przyklaskuje z uśmiechem na twarzy...nikt nie chce wyjść przed szereg i również stać się celem. Kiedy jednak ktoś postanowi się sprzeciwić takim działaniom , to nienawiść spada również na niego...dla mnie film nie jest przerysowany, bo od razu zaczęły mi się przypominać podobne sytuacje z życia. Po pewnym czasie niestety końcówka filmu też staje się oczywista, ale to nie przeszkadza w oglądaniu. oceniam na 6,5/10
__________________
targowisko: książki ciuchy Pain is inevitable, suffering is optional. blog kulinarny |
2009-07-31, 18:26 | #587 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 4 239
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Oszukana - nie mój typ, ale film był dobry. no i zakończenie inne, niż wszędzie, więc to duży plus.
Różowa Pantera - rozwalił mnie początek, jak mu kogut odpadł, ale po kilkunastu minutach... zasnęłam Transporter 3 - to jest film sensacyjny, ale ja cały czas się śmiałam. bo był tak głupi i idiotyczny. śmiałam się z głupoty tego filmu. także dobra komedia |
2009-07-31, 21:12 | #588 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 108
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Home - gdzieś coś o tym filmie usłyszałam i postanowiłam obejrzeć oceny nie wystawię bo w sumie nie ma jak tego ocenić. Mogę tylko skomentować - piękne ujęcia choć często miałam wrażenie że to raczej dzieło komputera niż natury, wiele ciekawych informacji, a przede wszystkim - poruszony został mega ważny temat. Uświadamia jak bardzo człowiek zdewastował praktycznie całą Ziemię w bardzo krótkim czasie, i w jakim tempie doprowadza ją na skraj katastrofy. Myślę, że tą rolę film spełnił dobrze. Niestety nie jest zbyt porywający, a biorąc pod uwagę że trwa półtorej godziny - nieco się ciągnie Ale, mimo wszystko, myślę, że warto go obejrzeć.
__________________
|
2009-07-31, 21:19 | #589 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 3 827
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Gdzie leży prawda - czekając na Doriana Graya muszę się zadowolić starszymi kreacjami Firtha - padło na Where the truth lies. Film bardzo poprawny: scenariusz przyzwoity, akcja stopniowa się rozkręca, aktorstwo na wysokim poziomie [szczególnie Firth i Bacon]... ehh kolorowo, miło i... zabrakło napięcia, tego dreszczu emocji, który mamy odkrywając tajemnice.
|
2009-07-31, 21:47 | #590 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Świętokrzyskie :)
Wiadomości: 557
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Transformers 2 - jak dla mnie przereklamowany film. Dużo efektów specjalnych, ale jakoś nieszczególnie dużo akcji. Przynajmniej ja odniosłam wrażenie, że producentom filmu nie chciało się za bardzo popracować nad tym filmem. Bo o ile pierwsza część mi się podobała, tak druga w ogóle. Może Wam przypadnie do gustu..
|
2009-07-31, 22:27 | #591 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Sląsk
Wiadomości: 1 145
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Świeżutko obejrzany Sierociniec i po mimo iz lubię takie filmy to nie podobał mi się.Wiedziałam jak się skończy Widziałam jakiś czas temu film w tym stylu gdzie matka oddaje życie za dziecko tylko ona wróciła żywa.( córka) Nie umiem sobie przypomnieć tytułu ale rzecz dziej sie chyba w Irlandii gdzie przyjeżdża matka z corką do ojca dziewczynki i ona tonie......podobna desperacja matki .....dlatego Sierociniec bardzo przewidywalny dla mnie.Zupelnie bez emocji. Wiem,że ma wyskie noty ale nie u mnie Krew jak czekolada hmm,nie wiem......... film o wilkołakach Chyba nie miałam nastroju na ten film bo nawet niby przystojny Olivier Martinez nie zrobił na mnie wrażenia gdzie w Niewiernej z Diane Lane był bardzo sexy Muszę obejrzeć Oszukaną |
|
2009-08-01, 00:03 | #592 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: ...koniec świata...
Wiadomości: 1 024
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
polecam!!!
The Hangover komedia godna uwagi! multum smiesznych scen, chlopaki po prostu rozwalaja zachowaniem i tekstami pozytywna komediaw tej kategorii 9/10
__________________
gdy rozczarowują nas Ci, których jesteśmy najbardziej pewni... |
2009-08-01, 08:32 | #593 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 5 001
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
RANCZO WILKOWYJE - szczerze mówiąc, za serialem nie przepadam, a po film sięgnęłam z nudów ale nie żałuję, uśmiałam się jak dzika fretka np.
- ludzie! złodzieje! - złodzieje! złodzieje! -nie! ludzie! kunie kradno! Albo facet ktory widzi swoją żonę po zabiegach kosmetycznych i jego reakcja: "Aaaa!! Ludzie! Delirka!!" jedyne co mi się nie podobało, to Radek Pazura. Nie wiem czy on tak na serio mówi, czy tak zagrał tego amerykanina, ale jego angielski mnie strasznie irytował 8/10
__________________
"from delusion lead me to the truth.." mam orta w poście? daj znać, nie obrażę się |
2009-08-01, 11:10 | #594 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Jawa czy sen?
Wiadomości: 101
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
The Freaks(Dziwolągi)-Film, który urósł juz do rangi kultowego..z bodajze 1932 roku. Śmialo mozna rzec klasyka gatunku jesli chodzi o filmy grozy.Fabuła obejmuje historię trupy cyrkowej w której główną ,,atrakcją" są tytułowe dziwolągi czyli ludzie okaleczeni,karły,siostry syjamskie,hermafrodyty itp...W tymże cyrku karzeł Hans zakochuje się w pięknej akrobatce Cleopatrze.Ona wiedziona chęcią wejścia w posiadanie jego majątku przyjmuje jego oświadczyny.Nie wie jeszcze ,że stanie się to przyczyną jej zguby...
Film zrobił na mnie ogromne wrażenie.Wywołał sporo skrajnych uczuć:litość,gniew,wzrusz enie...W filmie próżno szukać krwawych scen(cenzura wycieła) a jednak wywołał on we mnie niesłychaną grozę i sprawił ,że przez długi jeszcze czas nie mogłam o nim zapomnieć(szczególnie o końcowej scenie).Film specyficzny,intrygujący i tajemniczy a niewątpliwym atutem jest to ,iż w tytułowe dziwolągi to prawdziwe postacie i właśnie ta świadomość sprawiła ,że ciarki przebiegały mi po plecach. Polecam amatorom starych filmów grozy(i nie tylko) znudzonym efektami specjalnymi bezlitośnie nadużywanymi w dzisiejszych produkcjach. 10\10
__________________
There is much to be learned from the beasts... |
2009-08-01, 13:57 | #595 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 3 827
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Dowcip/Wit - film utrzymany w jasnej kolorystyce, niesamowicie spokojny, poruszający do głębi i cholernie zasmucający. Prostota przekazu sprawia, że jesteśmy zaskoczeni falą intensywnych emocji, które w nas budzi wyważony, cichy i zdystansowany głos Thomson. Fantastyczna rola Emmy Thomson.
Zdecydowanie polecam. |
2009-08-01, 15:06 | #596 |
Raczkowanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ostatnio w kinie byłam na filmie Adrenalina 2. I ogromnie się zawiodłam. O ile pierwsza częśc była naprawde fajna i w miarę "prawdziwa" jeśli można tu użyc takiego słowa o tyle z dwójki zrobili TOTALNĄ masakrę. Gdyby nie to, że byłam tam z wujkiem i bratem to wyszłabym z kina bo tak nieprzyjemnie się to oglądało. A może dwa razy w życiu chcialam wyjśc z seansu.... Palce jednej dłoni to za dużo by wyliczyc dobre sceny tego filmu. Poza tym ewentualnie sam główny bohater grany przez Jasona Stathama ale to niestety za mało żeby polecic film...2/10
---------- Dopisano o 16:06 ---------- Poprzedni post napisano o 15:33 ---------- Ostatnio w kinie byłam na filmie Adrenalina 2. I ogromnie się zawiodłam. O ile pierwsza częśc była naprawde fajna i w miarę "prawdziwa" jeśli można tu użyc takiego słowa o tyle z dwójki zrobili TOTALNĄ masakrę. Gdyby nie to, że byłam tam z wujkiem i bratem to wyszłabym z kina bo tak nieprzyjemnie się to oglądało. A może dwa razy w życiu chcialam wyjśc z seansu.... Palce jednej dłoni to za dużo by wyliczyc dobre sceny tego filmu. Poza tym ewentualnie sam główny bohater grany przez Jasona Stathama ale to niestety za mało żeby polecic film...2/10 |
2009-08-01, 15:21 | #597 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 756
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Kropka nad i- według mnie świetny film. Największe wrażenie wywarło na mnie zaskakujące zakończenie. Na początku myślałam, że to takie romansidło, a tu- niespodzianka. Jak dla mnie 9/10.
Pokuta- również zaskakujące zakończenie, ale niestety jak dla mnie za dużo ciągnących się scen, miałam ochotę kilka przewinąć. No i cały film zastanawiałam się gdzie ta pokuta Ale ogólnie film fajny, taki refleksyjny. 8/10 Table for three- zapowiadało się dobrze. Jednak... Nie zdołałam obejrzeć do końca. Ostatnie 20 minut przewijałam, aby tylko dowiedzieć się jak się skończy. Nie wiem czemu ale postacie starsznie mnie denerwowały, to nawet nie było śmieszne, to było denerwujące. Zamysł ok, ale coś w tym filmie jest irytującego. Chyba za bardzo utożsamiłam się z głównymi bohaterami Nie ocenię, bo nie jestem obiektywna. Dziewczyna mojego kumpla- myślałam, że Kate Hudson wyznaczy w miarę dobry poziom, ale myliłam się. Dla mnie zbyt wulgarny i niesmaczny, nie lubię takich filmów. No i fabuła... 1/10 Jedwab- przyjemny melodramat, ale brakowało mi scenerii Chin. Ta zima, bieda... Spodziewałam się pieknych widoków, jakiejś kultury... Ale ogólnie dobrze się oglądało. No i znów- zaskakujące zakończenie, aczkolwiek nie wywołało we mnie jakiś szczególnych emocji. 7/10 |
2009-08-01, 15:42 | #598 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: PL południowo-zachodnia:)
Wiadomości: 60
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"BRUNO", czyli nowe wcielenie Borata zdecydowanie polecam, tym, którzy uważają , ze Amerykanie nie grzeszą inteligencją, którym nie przeszkadzają liczne nawiązania do "odbytu" oraz mają dość cyniczne i absurdlane poczucie humoru. dl amnie pierwsza klasa. 10/10
__________________
Nie żyje się, nie kocha i nie umiera ... na próbę |
2009-08-01, 17:31 | #599 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 698
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Noi Albinoi (2003) - film obejrzałam z racji tego, że fascynuje mnie Islandia i marzę o tym, żeby się tam wybrać. Tytułowy bohater, inteligentny 17-latek, wręcz przeciwnie, pragnie za wszelką cenę uciec z 'lodowej wyspy'. Film smutny, refleksyjny, Islandię przedstawia jako beznadziejne miejsce, w którym mieszkają ludzie melancholijni, neurotyczni, przygnębieni. Całość w bardzo ponurym klimacie (zarówno obraz jak i muzyka). Dla fanów kina skandynawskiego.
Transporter 3 (2008) - film obejrzałam przypadkiem, poprzednich części nie widziałam, ale mimo wszystko jest on przewidywalny (w sensie zakończenie). Pełno tu zaskakujących akcji w realu nie do wykonania, trochę humoru no i wątek miłosny. Jak ktoś się bardzo nudzi może obejrzeć, jednakże 'must see' bym tego filmu nie nazwała Hot Fuzz (2007)- jak tylko włączyłam film, przypomniałam sobie, że widziałam go już jakiś czas temu ale mimo wszystko obejrzałam drugi raz. Przyjemna komedia 'kryminalna' w dobrym angielskim stylu, absurdalne akcje, ciekawe kreacje bohaterów. Zdecydowanie polecam. Vicky Cristina Barcelona (2008) - Penelope Cruz + Woody Allen -> te dwa nazwiska mówią same za siebie. Film klimatyczny, zaskakujący i zdecydowanie do obejrzenia. Ocen w skali 1 do 10 nie wystawiam, zdecydowanie bardziej wolę w tym wypadku literki niż cyferki.
__________________
"Każdy myślący człowiek jest ateistą" Ernest Hemingway
Edytowane przez shockwaves Czas edycji: 2009-08-01 o 19:19 Powód: poprawka |
2009-08-01, 19:03 | #600 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 17 000
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Uciekajaca panna mloda - ostatnio dla zabicia czasu ogladam wszystkie filmy, ktore byly dodane do gazet Padlo i na ten. Wielki plus za pare glownych bohaterow (mam slabosc do Gere'a ) i... to by bylo na tyle. Lekka komedia romantyczna, dobra na obecna pore roku, miejscami nawet zabawna. Kilka scen naprawde dobrych, nieprzewidywalnych. Film na minimalny plusik, dla niewymagajacych.
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:53.