2005-09-24, 14:49 | #61 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 133
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. Przeminęło z wiatrem (od zawsze mój ulubiony film, oglądałam go już chyba z 20 razy i ciągle mi się podoba )
2. Siedem 3.Podziemny krąg 4. Smak życia 5. Porozmawiaj z nią 6. 21 gramów 7. Good bye lenin 8. 50 pierwszych randek 9. Wszystko o mojej matce 10. Król lew |
2005-09-24, 14:58 | #62 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 12 574
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
[QUOTE=pixie7]Oj, dzisiaj zamyśliłam się nad moimi hitami, pod wpływem zakupionego świeżo "Glamour" z dodatkiem jednego z nich: "Noc na Ziemi" Jarmousch'a (nie jestem wcale zdeklarowaną fanką pana reżysera ).
"Noc na Ziemi" - boskie!!! "zwykły ksiądz, a waży tyle co kardynał!!" Poza tym Lola, szpan-czapka i abażur - mistrzostwo Oprócz tego: "Podziemny krąg" "Dziwne dni" "Bliżej" i prawie wszystko, w czym gra Jude Law Dużo tego jest...większość już wymieniłyście (Zielona mila, Dziewczyny do wzięcia i Seksmisja-mogę oglądać zawsze i wszędzie)
__________________
|
2005-11-23, 19:52 | #63 |
Zadomowienie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność prawie przypadkowa :
-Titanic -Robin Hood: Książę złodziei -Piąty element -Psychoza -Kolekcjoner -Piraci z Karaibów:Klątwa Czarnej Perły -Piknik pod Wiszącą Skałą -Matrix -Spider-man 1 i 2 -Emma (z Paltrow) Poza tym mnóstwo innych: Harry Potter, To właśnie miłość,Dziennik Bridget Jones, Złap mnie,jeśli potrafisz, Siedem, Wichrowe Wzgórza... |
2005-11-23, 19:53 | #64 |
Zadomowienie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność prawie przypadkowa :
-Titanic -Robin Hood: Książę złodziei -Piąty element -Psychoza -Kolekcjoner -Piraci z Karaibów:Klątwa Czarnej Perły -Piknik pod Wiszącą Skałą -Matrix -Spider-man 1 i 2 -Emma (z Paltrow) Poza tym mnóstwo innych: Harry Potter, To właśnie miłość, Dziennik Bridget Jones, Złap mnie,jeśli potrafisz, Siedem, Wichrowe Wzgórza... |
2005-11-23, 20:36 | #65 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 121
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. Cyrulik Syberyjski (rosyjski film)
2. Szkoła Podstawowa (czeski) 3. Miś 4. Rejs 5. Dom wariatów (rosyjski) 6. Memento 7. Deszczowa piosenka 8. Piła 9. Marzyciel 10. Titanic 11. Amadeusz 12. Edward Nożycoręki i było by jeszcze wieeele, kurczę ja tak kocham filmy edytuje: mam czas wiec powpisuje jeszcze troche 13.Philadelphia 14.Cast away (w ogole kocham filmy z Tomem Hanksem) 15.Leon zawodowiec 16.Moulin Rouge 17.Frida 18.Fortepian 19.Charlie i Fabryka czekolady (mmm) 20.Harry 4 część 21.Skazani na Shawshank 22.Kill-bill 23.Sin city 24.The Ring 25.Kevin sam w domu (w święta, po wigilii i odpakowaniu prezentów)
__________________
if i'm not wasted, then the day is. Edytowane przez Lee Czas edycji: 2006-01-06 o 23:22 |
2005-11-23, 20:47 | #66 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 6 953
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Siedem
Sim City Tatuaz Miś Matrix Epoka Lodowcowa Madagaskar
__________________
|
2005-11-23, 21:04 | #67 |
Zakorzenienie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
oj ja to duzo mam takich ulubionych... ktore moglabym ogladac i ogladac... np:
kolekcjoner kosci siedem miedzy niebem a ziemia miedzy pieklem a niebem mlodzi gniewni hakerzy dlugi pocalunek na dobranoc dlug symetria adwokat diabla american history x... i wiele innych
__________________
What is popular is not always right. What is right is not always popular.
|
2005-11-23, 21:28 | #68 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 378
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Dużo by tu wymieniac... ale przedewszystkim dobre horrory... mogła bym ogladac calymi dniami i nocami pozatym najleprze to:
Milczenie owiec Życie jako śmiertelna choroba przenoszona droga płciową Gniew Zielona mila Blow Leon zawodowiec kolekcjoner Imie róży Adwokat diabła Beksa Co gryzie Gilberta Grape'a Piraci z karaibów Madagaskar Poszukiwany, poszukiwana naraize tyle przyszlo mi do głowy Edytowane przez cukierasek Czas edycji: 2005-11-24 o 21:13 |
2005-11-23, 22:22 | #69 |
Zadomowienie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
no to dzięki Wam wydłużyła się lista moich ''muszę zobaczyć"
tu te już widziane i docenione: -Bliżej!! -Stowarzyszenie umarłych poetów! -Efekt Motyla -Adwokat Diabła -Filadelfia -Pamiętnik -Dług -Biegnij Lola, biegnij -Cruel Intentions -A walk to remember -oba Dirty Dancingi (sentyment niesamowity) -Złodziej życia (patrz avatar) -musicale, takie jak Chicago, Moulin Rouge -Lot nad kukułczym gniazdem -Niewierna -i moje ukochane miniseriale tv: Merlin i Kleopatra z Leonor Varela, wprost stworzoną do Kleopatry i na pewno jest tego więcej kolejność przypadkowa. Edytowane przez guia Czas edycji: 2006-01-07 o 19:40 Powód: dodatek;) |
2005-11-23, 23:36 | #70 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2002-03
Wiadomości: 87
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejnosc... no wiecie;-)
1. Kroniki portowe 2. To właśnie miłość 3. Zapach kobiety 4. Mullholand Drive ( i inne Lyncha) 5. Władca Pierścieni 6. Wszystko o mojej matce ( i inne Almodovara) 7. Arizona dream ( i inne Kurturicy) 8. Forest Gump 9. Filmy Kieślowskiego: Biały, Niebieski, czerwony, dekalog |
2005-11-24, 00:01 | #71 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 13
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność przypadkowa
*Ukryte pragnienia *Bliżej *Chłopcy z ferajny *Wielkie nadzieje *Drżące ciało *W pogoni za Amy *Biegnij Lola, biegnij *Dzikość serca *Pulp Fiction *Przerwana lekcja muzyki .......... mogłabym jeszcze długo wymieniać, ale miało być dziesięć Pewnie o paru kultowych filmach zapomniałam, bo niestety tak to już jest z tą moją pamięcią, że w kluczowych momentach często szwankuje |
2005-11-24, 00:50 | #72 |
Zakorzenienie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1 Madagaskar
2 50 pierwszych randek 3 Szkoła uczuć 4 Efekt Motyla 5 Tłumaczka 6 Punisher 7 Po zachodzie słońca 8 Komórka 9 60 sekund 10 The Ring
__________________
Gdy się na coś nie zgadza, to jest wredna i cyniczna.
Jak kocha, to jest naiwna, a jak nie kocha, to jest zimna. Jeśli jest sama, to znaczy, że nikt jej nie chciał, a jeśli jest z kimś, to znaczy, że cwana. A gdy dostaje furii to jej się tylko tak zdaje... |
2005-11-24, 21:23 | #73 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 597
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
- Spragnieni miłości
- Powiększenie - Trainspotting - Pikink pod wiszącą skałą - Idioci - Królestwo - Przed wschodem słońca - Miś
__________________
"Le ciel est bleu, mais personne n'en profite." |
2005-11-24, 21:47 | #74 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 1 063
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
ojciec chrzesny
efekt motyla equlibrium siedem chlopcy z ferajny pasja szosty zmysl piła zielona mila how high (taki oglupiacz troche :P) szeregowiec ryan jeszcze kilka by sie znalazlo ale juz nie bede przedluzal tej mojej listy i tak juz za duzo napisalem :P aha do ulubionych filmow musze jeszcze zaliczyc wszystkie te ktore "ogladalem" z moja TZ
__________________
Jestem stuprocentowym facetem, na prawie stuprocentowo babskim forum |
2005-11-25, 07:11 | #75 |
Zadomowienie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Romeo i Julia
Zielona mila Szósty zmysł Piękny umysł Uwierz w ducha Bunkier Siedem Efekt Motyla Madagaskar Shrek Byłabym filmowym maniakiem, gdyby nie brak czasu Na pewno lista jest niepełna, ale już nie będe przedłuzać. Pozdrawiam |
2006-01-06, 22:55 | #76 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2004-12
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 1 931
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Efekt Motyla
How High Grease Wredne Dziewczyny The Breakfast club American Pie 1 The Ring Szkoła Uczuć Dom woskowych ciał Zły skręt Piła Straszny Film wszystkie części Szósty zmysł |
2006-01-06, 23:25 | #77 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: moja utopia
Wiadomości: 2 396
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejnosc przypadkowa
Madagascar Zatancz ze mna Serce nie sluga (Prime) Shrek Epoka lodowcowa The skeleton key (klucz do koszmaru) - Poprostu super!! Piekny umysl czesc Tereska Dirty Dancing !!! zapomnialam o moim ukochanym filmie i wiele wiele innych, niestety w tym momencie mam pustke w glowie Ale jak sobie przypomne to na pewno dopisze.
__________________
"Wyjdź ze swojej strefy komfortu. Możesz wzrastać tylko, jeśli jesteś gotów czuć się dziwnie i nie komfortowo próbując czegoś zupełnie dla Ciebie nowego." Edytowane przez elly2 Czas edycji: 2006-01-06 o 23:33 Powód: przypomnialam sobie jeszcze jeden tytul:) |
2006-01-07, 00:30 | #78 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 461
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
ja swojego "top ten" nie ustawie, bo mam za duzo tytułów które mi do głowy przychodzą i się nie mogę zdecydowac które 10 lubie najbardziej :
*Powrót do Garden State *Noi Albinoi *Prosta historia *Adwokat diabła *Dogville *Requiem dla snu *Forrest Gump *Dekalog i inne Kieślowskiego *Kontrolerzy *Lawendowe wzgórza *Popatrz na mnie *Za wszelka cenę *seksmisja *Epoka lodowcowa *Iniemamocni *Shrek ...i jeszcze więcej by się znalazło
__________________
|
2006-01-07, 01:33 | #79 |
Raczkowanie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
-Szkoła Uczuć
-Angielski Pacjent -Grease -Pearl Harbor -Moulin Rouge -Joe Black -Rozważna i Romantyczna -Zielona Mila -Amelie -Bridget Jones -To właśnie miłość -Tylko Ty -Życie jest piekne -Więzień nienawiści -Romeo i Julia -Upiór o operze -Miasto Aniołow -Imperium Słońca -Pamiętnik -Miłość na żadanie
__________________
Błagamy o jakąkolwiek pomoc - http://nadzieja-dobermana.pl/ |
2006-01-07, 08:29 | #80 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2002-12
Wiadomości: 9 328
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność jest przypadkowa:
- Egzorcyzmy Emily Rose - 40 letni Prawiczek - Shrek (pierwsza część) - Władca Pierścieni :Powrót Króla - Human Traffic - Trainspotting - Piąty Element - Gladiator - Wojna Światów - Piękny umysł |
2006-01-07, 09:12 | #81 |
Raczkowanie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
*Lilja Forever
*Goraczka sobotniej nocy *Dzieci z dworca Zoo *Zielona mila *Amityville !!!( swietny film polecam ) *11:14 *Skarb Narodow *Piła1(2cz.moim zdaniem byla gorsza) *Lot skazanców *komedie z Louisem de Funesem (szczegolnie Oskar i Hibernatus) *Forrest Gump *Plan lotu i jeszcze wiele wiele innych pozdr |
2006-01-07, 10:29 | #82 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 3 398
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
-Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły
-Twister -Taxi 1,2,3 -Szybcy i wściekli -Za szybcy za wściekli -Wasabi -O dwóch takich co poszli w miasto -Ice Princess -Chłopaki nie płaczą -Blade 1,2 |
2006-01-07, 10:34 | #83 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: piękne miasto
Wiadomości: 1 309
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1.dzien swira
2.pol zartem pol serio 3.vanilla sky 4.lot nad kukulczym gniazedem 5.historie kuchenne 5.niebieski 6.to nie film tylko serial ale wpisze:alternatywy 4 7na razie tyle mi sie przypomina...ale troche nie w tej kolejnosci |
2006-01-07, 11:33 | #84 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 1 079
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność przypadkowa:
- Leon zawodowiec - Scarface - Szklana pułapka - Dziewiąte wrota - Donnie Brasco - Amadeusz - Pieskie popołudnie - Pulp Fiction - Szkoła uwodzenia - Skazani na Shawshank. |
2006-01-07, 12:51 | #85 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 4 604
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
-Armagedon
-Pojutrze -Cast Away-poza światem -Dirty Dancing i bajeczki -Shrek -Madagaskar -Epoka Lodowcowa |
2006-01-07, 13:01 | #86 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 5 399
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
1. 9 i pół tygodnia
2. Pulp Fiction 3. Efekt Motyla 4. Historia przemocy (byl niedawno w kinach) 5. Requiem for a dream 6. Siedem 7. About a boy 8. Szkoła uwodzenia 9. Filadelfia 10. Face off Nie da rady wymienic 10 11. Cast away 12. Shrek 13. Love Story i dwa bardzo podobne filmy - Szkoła uczuć i Milosc w Nowym Yorku Milion razy ogladalam i nie zudzily mi sie: Dirty Dancing, Flashdance, Desperately Seeking Susan, Pretty Woman, Mystic Pizza i Erin Brocovich
__________________
Edytowane przez Megaan Czas edycji: 2006-01-14 o 10:03 |
2006-01-07, 13:34 | #87 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 76
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Filmy które oglądałem wiele razy (myślę, że to najlepszy wyznacznik dobrego filmu):
Miasto zaginionych dzieci (Jenuet) Delicatessen (Jenuet) Łowca androidów Obcy ósmy pasażer Nostromo Obcy decydujące starcie Prawdziwy romans (film sensacyjny ; ) Chłopcy z ferajny (de Niro) Dark City Rejs (polski) Moulin Rouge Dobry, zły i brzydki Żywot Briana (Monty Python) Sens życia (Monty Python, film zdradzający znamiona genialności) Brazil Mulholland Drive (David Lynch) The Thing (Coś albo To) Kilka bajek: Dawno temu w trawie, Mrówka Z, Nowe szaty króla, Gdzie jest Nemo Filmy które są świetne ale boję się jeszcze raz obejrzeć: Dług (polski) Tańcząc w ciemnościach (von Trier) Dogville (von Trier) Grobowiec świetlików (anime) Życie jest piękne (Benini)
__________________
BWPortal :: Portal finansowy - Konta bankowe, karty kredytowe, pożyczki... |
2006-01-07, 13:38 | #88 | |
Mrs Mrau
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 10 218
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Cytat:
|
|
2006-01-07, 13:52 | #89 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Słoik na przetwory
Wiadomości: 35
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Mój najlepszy film to "nigdy w Zyciu" - marze o takim domku jak sobie wybudowała Judyta!!!
|
2006-01-07, 13:56 | #90 |
Zakorzenienie
|
Dot.: TOP TEN najlepszych filmow
Kolejność przypadkowa:
*"8 milimetrów" *"Tatuaż" *"Siostry Magdalenki" *"Młodzi gniewni" *"Ghotika"
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu, zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo, bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić. Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 19:24.