2009-05-16, 11:56 | #4921 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
dziekuje to pojde; mam nadzieje, ze zrozumiem
__________________
All you need in this life is ignorance and confidence; then success is sure. |
2009-05-16, 16:07 | #4922 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Anioły i demony - rewelacja. Czytałam książkę dwa lata temu - połknęłam całą na raz, w jeden dzień, bo nie mogłam się oderwać. Film jest wspaniały, cudowna muzyka, genialne efekty specjalne, po prostu perła kinematografii. Zdecydowanie polecam wszystkim, 10/10.
__________________
|
2009-05-16, 16:08 | #4923 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
madagaskar 2 -10/10
__________________
|
2009-05-16, 16:34 | #4924 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 9 668
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
|
2009-05-16, 17:18 | #4925 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Piątek 13-go
Zaskakujące zakończenie, ogólnie fajnie sie go ogląda 7/10
__________________
|
2009-05-16, 17:24 | #4926 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 8 947
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Może głupio zabrzmi moje pytanie- ale piszesz to serio?
Edytowane przez Kota Czas edycji: 2009-05-16 o 18:30 |
2009-05-16, 18:05 | #4927 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mnie w ogóle dziwi, że tyle filmów dostaje tu notę 10/10. Dla mnie niewiele filmów zasługuje na to miano.
Niemniej, o Aniołach... się jeszcze nie wypowiadam, bo książkę dopiero zamówiłam, a film chcę obejrzeć po lekturze. Niemniej, filmowa wersja Kodu Da Vinci pokazała, że ciekawą książkę można całkowicie zniszczyć ekranizacją.
__________________
|
2009-05-16, 18:43 | #4928 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: zach-pom
Wiadomości: 843
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Anioły i demony. Hm. Nie podobała mi się muzyka, było zbyt mało takiej, która wytwarzała by wieksze emocje. Film odbiegał trochę od książki, kilka niedokładności, jednak polecam film. Mimo, że taki długi, to nie nudził, cały czas coś się działo, więc nie można było oderwać oczu. Moja ocena to 8/10
__________________
luty cash : 5 10 15 20 25 30 35 40 45 50 55 60 65 70 75 80 85 90 95 100 luty gym : 1 2 3 4 5 6 7 8 ( 9 10 11 ) luty books : 1 2 3 |
2009-05-16, 21:05 | #4929 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1 580
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
a ja sie zastanawiam nad tym czy go oglądać. tez rpzeczytałam obie książki. ksiązki były świetne. ale film da vinci? ledwo wiazałam wątek z wątkiem. a to było dawno , nie wiem czy teraz ebde wiedziała o co chodzi w A i D
|
2009-05-17, 12:24 | #4930 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 16 600
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mały offtop,wybaczcie
Mam ochotę na jakiś film o katastrofie,np.: lotniczej albo coś w stylu "Góra dantego" (tylko bardziej realistyczny), może możecie coś polecić? |
2009-05-17, 12:30 | #4931 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Idelany facet dla mojej dziewczyny". Całkiem fajny odmóżdżacz. Gra tam Dorociński, którego bardzo lubię, więc na pewno wpłynął na moją ocenę
|
2009-05-17, 13:06 | #4932 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: MMz
Wiadomości: 3 546
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
|
2009-05-17, 15:18 | #4933 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z wrocławia ;)
Wiadomości: 236
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Casanova" film z 2005 roku z Heath'em Ledgerem i Sienna Miller, ale szczerze powiedziawszy całkiem inaczej wyglądała w filmie, na początku nie mogłam jej poznać a film bardzo fajny, Heath świetnie zagrał tytułowego amanta,jak również miał super pomocnika.Taki lekki film. 9/10
|
2009-05-17, 15:37 | #4934 |
Raczkowanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Splinter - horror nawet nawet... jak dla mnie nie było dużo scen mrożących krew w żyłach 7/10
The Grudge 3- po tym tytule spodziewałam się czegoś więcej. Nie tak straszna jak pozostałe części, ale da się obejrzeć i najwyraźniej będzie kolejna część 7/10
__________________
"If you live your life with no tomorrows Every day is just a road to sorrow..." |
2009-05-17, 16:15 | #4935 |
BAN stały
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 543
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Vicky Cristina Barcelona- film opowiadający o miłości, pokazujący destrukcyjną siłę tego uczucia. Momentami zabawny, świetna Penelope 7/10
|
2009-05-17, 16:33 | #4936 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Just Like Heaven :-)
Wiadomości: 1 202
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
tak, a dlaczego pytasz? ciekawi mnie, co Cię tak zdziwiło
Cytat:
[1=1264cfbd25b40f51a2184ba b410ce1a999cc0a39_625ded7 235d3c;12333908]a ja sie zastanawiam nad tym czy go oglądać. tez rpzeczytałam obie książki. ksiązki były świetne. ale film da vinci? ledwo wiazałam wątek z wątkiem. a to było dawno , nie wiem czy teraz ebde wiedziała o co chodzi w A i D[/quote] to samo Ci odpiszę, co koleżance wyżej dodatkowo, ja czytałam książkę 2 lata temu, też bałam się, że nie do końca będę pamiętać, ale wszystko było okej, przypominałam sobie i uważam, że treść się zgadza
__________________
|
|
2009-05-17, 16:54 | #4937 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Anioły i Demony - bylam wczoraj. Uwielbiam ksiazke. pierwszy raz czytalam ja jakies 5 lat temu jak nikt nie slyszla o Brownie, i kolejny z miesiac temu zeby miec odniesienie do filmu. i powiem jedno- wielkie rozczarowanie przeniesieniem ksiazki na ekran. wg mnie wymazali lub zmienili bardzo wazne wydarzenia. dla kogos kto nie czytal ksiazki moze i dobry. tak samo jak Kod L.da Vinci. Po uprzednim przeczytaniu ksiazki film dla mnie byl dnem. Wiec powtarzam- dla nieczytajacych - A&D moze fajne, ale dla mnie za rozne od ksiazki. No i Langdon - Tom hanks w ogole mi nie pasuja do siebie, Dr. Vettra rowniez, taka nijaka ta aktorka, bez zycia...Jedyna osłoda to boski Ewan McGregor. 5/10
Once - ktos go wspominal wczesniej, irlandzki film muzyczny. bardzo poruszajacy prawdziwy, cudowna sciezka. Polecam 8/10. |
2009-05-17, 16:56 | #4938 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 1 580
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Yes Man- właśnie obejrzałam. lubie tego aktora, naprawde. co o filmie? no, można obejrzeć. ale nie zachwyca
|
2009-05-17, 17:17 | #4939 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Halloween - 5/10 Średniawy, ale fabuła fajna myślałam że głowny aktor to dziewczyna dopóki ktoś nie zawołał jego po jej męskim imieniu
__________________
|
|
2009-05-17, 17:35 | #4940 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 1 468
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Vicky Cristina Barcelona - odprężający. 8/10.
__________________
Książki 2015 5/52 ROLKOholizm! Jesien 2014. ..
|
2009-05-17, 20:37 | #4941 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 442
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Tajemnica Brokeback Mountain (2005) - staroć obejrzałam, bo słyszałam milion sprzecznych opinii na temat tego filmu. Dla mnie jest on genialny... Świetna historia, świetna muzyka i fantastycznie zagrane główne role. A przede wszystkim coś zupełnie innego niż się spodziewałam... Dla mnie 10/10 ale pewnie niewiele osób podziela moje zdanie ;P
Edytowane przez 201605040950 Czas edycji: 2009-05-18 o 21:37 |
2009-05-17, 21:01 | #4942 |
luckygirl
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 20 617
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Anioły i demony - byłam dziś na tym z TŻtem. Nie czytałam książki, nie mniej jednak film mi się podobał .Spodziewalam się czegoś gorszego, ale byłam zadowolona. Nie wiem czy to spowodowane moim podłym nastrojem, że ostatnio wszystko mi się podoba i mnie cieszy czy rzeczywiście tak było.
TŻtowi także się podobało Powiedział,że lepsze od Kodu Leonarda Da Vinci |
2009-05-17, 21:16 | #4943 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Podpisuje sie pod tym
Cytat:
Co do drugiego akapitu - Kod Da Vinci byl dla mnie slabiutki, jesli film jest jeszcze gorszy, to tylko wspolczuc...
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
|
2009-05-17, 21:20 | #4944 |
BAN stały
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
doktor house
ranczo |
2009-05-17, 21:46 | #4945 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10 084
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Ps. A moja siostra mówiła, że nudny...
__________________
Edytowane przez klatka Czas edycji: 2009-05-17 o 21:51 |
|
2009-05-17, 21:49 | #4946 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 5 442
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
aha i miło wiedzieć, że ktoś ma podobne opinie na temat tego filmu do mojej Edytowane przez 201605040950 Czas edycji: 2009-05-17 o 21:53 |
|
2009-05-17, 22:41 | #4947 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Byzuch (2008)
no cóż sam początek nawet śmieszny, później nuda. Wątek księdza Maryjana fajny i dobrze zagrany przez Grzegorza Stasiaka. 6/10
__________________
"Sto wiorst nie droga, sto rubli nie pieniądz, sto gram nie wódka." To, jak ja widzę świat i jak go opisuję, niekoniecznie pokrywa się z tym, jak go widzą inni Biorę życie na wesoło i biegam po ścianie jak zające po polanie |
2009-05-18, 08:28 | #4948 |
Raczkowanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
jeden z lepszych filmów jaki oglądałam... ja też ryczałam
__________________
"If you live your life with no tomorrows Every day is just a road to sorrow..." |
2009-05-18, 08:43 | #4949 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 731
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Star Trek. byłam w kinie poszłam głownie ze względu na Sylara(Heroes), który gra Spocka
polecam gorąco. miła bajka, super efekty specjalne, przyjemnie się to ogląda. 8/10 |
2009-05-18, 09:08 | #4950 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Bxl
Wiadomości: 1 980
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Przez ostatni tydzień trochę nadrobiłam z filmami:
Oldboy - powoli zaczynam odkrywać uroki kina azjatyckiego. Film bardzo mi się podobał, fabuła naprawdę ciekawa, świetna gra Min-sik Choi. Przez cały film zastanwiałam się o co chodzi, jakie będzie rozwiązanie, no i to jest chyba sedno dobrego filmu, żeby rozruszał trochę neuronki 9/10 Flashbacks of fool - film ma bardzo dobre noty, ale mnie jakoś nie przekonał. Nuda, nuda i jeszcze raz nuda! Na początku zapowiadał się nawet ciekawie, a potem już jakoś nie mogłam złapać o co tak naprawdę chodzi i po co te powroty w przeszłość. 6/10 House of 1000 corpses - straszny ze mnie tchórz jeśli chodzi o horrory, ale ten jak dla mnie był genialny. Bardziej bym to określiła parodią horroru, niemniej jednak nieraz miałam głowę pod kocem, czy to ze strachu czy z obrzydzenia trudno powiedzieć. 8/10 My Bluberry Nights - fajny, spokojny film, z ciekawymi wątkami. Strasznie lubię Jude Law, więc już samo to, że on tam grał dało filmowi dużego plusa. Film może troszkę za bardzo się spowalniał w niektórych momentach, ale myślę, że w założeniu nie miał być on kinem akcji. Kilka przesłań do wyczytania i wniosków do wyciągnięcia... 8/10 |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:58.