2009-05-24, 20:53 | #5011 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
post pod postem
Edytowane przez Opiumalfa Czas edycji: 2009-05-24 o 20:57 |
2009-05-24, 21:16 | #5012 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 2 206
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Chłopiec w pasiastej piżamie", ogólnie za tematyką wojenną nie przepadam, ale obejrzałam. Zakończenie fakt, zaskakujące, ale raził mnie podział na bohaterów dobrych/złych, zwłaszcza jak chodzi o konflikt ojciec/matka głównego bohatera. Białe jest białe, czarne jest czarne
6/10
__________________
|
2009-05-24, 21:25 | #5013 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 7 281
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Nie rozumiem Twojej wypowiedzi.
A jak to zmierzyć , który film jest ambitny i reprezentujący wysoka kulturę ? To czy nam się coś podoba czy nie to opinia, taka sama jak krytyka filmowego. To, że ogólnie przyjęto , że Miś czy Rejs to "kultowe" filmy nie oznacza, że muszę je wielbić i się zaśmiewać do łez.
__________________
Denerwować się to mścić na własnym zdrowiu za głupotę innych. |
2009-05-24, 21:35 | #5014 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
nie chodzilo mi o to, ze to nieambitny film itp. chodzilo mi raczej o to, ze w kinematografii jest mnostwo fantastycznych propozycji, ktore - jesli nenya i inne osoby kiedys obejrza, pewnie bardziej im sie spodobaja niz slumdog. generalnie zapomnialam, ze o gustach sie nie dyskutuje, wiec raz jeszcze przepraszam
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
|
2009-05-24, 21:42 | #5015 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Obejrzałam w kinie pierwszą połowę "Wojny polsko-ruskiej" i nieźle ora psychikę.
Jak zobaczę dalszy ciąg, ocenię cały film, ale na razie muszę stwierdzić, że lekkostrawna historia to to nie jest.
__________________
|
2009-05-24, 21:45 | #5016 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Sląsk
Wiadomości: 1 145
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Namiętność 9/10
doskonale zrobiony dramat, Penelope Cruz rewelacyjna |
2009-05-24, 21:47 | #5017 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 020
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
A ja zaraz właczam ukochany El Orfanato.. Kolejny raz.... |
|
2009-05-25, 18:04 | #5018 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Mielec
Wiadomości: 1 447
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Dziękuję za współczucie. Przyda się
Następnym razem radzę się zastanowić nad swoją opinią co to poglądów innych i wyrazić ją w nico inny sposób. Wiele amerykańskich gniotów uważanych jest za wybitne filmy. Każdemu podoba się coś innego. Slumdog nie jest wybitny. Jest inny. I to mi się w nim podoba. Ociekająca lukrem historia miłosna? Może i tak. Ale każda historia miłosna opowiedziana w filmie taka jest. Przynajmniej dla mnie. Może trzeba zwrócić uwagę na coś innego niż na rozstania i powroty głównych bohaterów
__________________
Książki, strona po stronie - klik |
2009-05-25, 18:06 | #5019 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Uwiedziony/ Deception (2008)
Niemalże od początku do końca przewidywalny. Banalny i nudnawy. Nie polecam 3/10 W rytmie Hip Hopu/Save the last dance (2001) No nareszcie film o tańcu, który mi się nawet spodobał. Lubię oglądać filmy o tańcu, ale często, gęsto mnie rozczarowywują, a ten przeciwnie. Miły sympatyczny i taneczny 8/10
__________________
"Sto wiorst nie droga, sto rubli nie pieniądz, sto gram nie wódka." To, jak ja widzę świat i jak go opisuję, niekoniecznie pokrywa się z tym, jak go widzą inni Biorę życie na wesoło i biegam po ścianie jak zające po polanie |
2009-05-25, 18:53 | #5020 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 3 861
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Jeśli ten film Ci się spodobał, to chyba przypadnie Ci też do gustu "Wygrane marzenia" ("Coyote Ugly") Nie jest co prawda o tańcu (a o muzyce), ale utrzymany w dość podobnych klimatach.
__________________
"Whatever you woke up worrying about this morning - get over it. Make a call and move on." sir Ken Robinson |
2009-05-25, 21:08 | #5021 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 737
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Zrobiłam sobie małą powtórkę. Jeden z moich ulubionych filmów. Cena doskonałości (Perfect body) - problem anoreksji w środowisku gimnastyczek. W roli głównej Amy Jo Johnson ( ja ją pamiętam jako różową wojowniczkę z Power Rangers ) Dla mnie rewelacja warto obejrzeć. 9/10
__________________
Cytat:
|
|
2009-05-25, 21:21 | #5022 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 2 206
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
jak dla mnie są filmy o miłości oryginalne i ciekawie przedstawiające temat
__________________
|
|
2009-05-26, 14:25 | #5023 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
A czy to nie najwyższa pora zamknąć wątek i dać nowy. Uzbierały się nam już 5024 posty
|
2009-05-26, 20:16 | #5024 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 198
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Seed - K****WA co to za film?
Już pierwsze 15 sekund jest niedowytrzymania zwłaszcza ze fragmenty (o zwierzętach) są PRAWDZIWE. Udostępnione przez PETA. A reszta? Zdecydowanie to jeden z najsadystyczniejszych horrorów jakie widziałam.Piła się chowa pod tym względem ze 3 razy. Zabijane jest wszystko łącznie ze zwierzętami i maleńkimi dziećmi. Poczatku nie byłam w stanie obejrzeć ale reszta poszła,choć z trudem. A musze powiedzieć ze horrory oglądam od zawsze. Trudno ocenić mi ten film.Sceny drastyczne to na + . Ale fabuła itp do kitu. Ocenie go podwzględem fabuły to 2/10 choc i tak dużo. Za sceny 9/10 Ogólna ocena to może 7/10 ? NORBIT- KOMEDIA.Ale się uśmiałam .Podobał mi się ,daje 7/10 SUPER GWAŁT- THILLER (jakkolwiek się to pisze) Też bardzo mi się podobał i dam również 7/10. |
2009-05-26, 20:57 | #5025 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 20 591
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Napiszę do modka z prośbą o zamknięcie tego |
|
2009-06-14, 19:24 | #5026 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Okolice Warszawy
Wiadomości: 2 402
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Vicky Cristina Barcelona -baaardzo, baardzo mi się podobał. No i jedna z moich ulubionych aktorek - Penelope Cruz. 9/10
Facet z ogłoszenia- no cóż... kolejna komedia romantyczna. Nic nowego, ale też nie był to dramat. Momentami mi się dłużył i denerwował fakt, że zakończenie jest znane - żyli długo i szczęśliwie. Jednak poziom filmu zawyżał jeden z moich ulubionych aktorów - John Cusack. 5/10
__________________
72-71-70-69-68-67-66-65-64-63-62-61-60 |
2009-06-14, 19:27 | #5027 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
8 Pounds - 9/10 wyczerpal mnie emocjonalnie mowiac szczerze, ale Will Smith bardzo dobry
Leatherheads - z Clooneyem i Zeelweger - bardzo przyjemny rozgrywajacy sie w latach 20 ubieglego wieku o druzynie footbolu amerykanskiego 6/10 |
2009-06-14, 20:15 | #5028 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 397
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
DRUGA CZ WĄTKU
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=338251
__________________
|
2009-07-02, 15:51 | #5029 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Germany.
Wiadomości: 9 640
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
__________________
|
|
2009-08-10, 14:54 | #5030 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 11 650
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
|
|
2009-10-06, 18:24 | #5031 |
Raczkowanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
polecam:
-"galerianki" -"poprostu walcz"
__________________
Lloret de Mar ♥ |
2010-02-24, 14:45 | #5032 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 158
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Blood Creek - Mroczny, straszny horror. Polecam wszystkim
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:36.