Jak rozmawiać z ludźmi? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2022-02-25, 13:09   #1
AjnHirJar
Przyczajenie
 
Avatar AjnHirJar
 
Zarejestrowany: 2022-02
Wiadomości: 13

Jak rozmawiać z ludźmi?


Hej.

Jeżeli nic mnie nie interesuje, wszystko wydaje mi się nudne, żyję bo muszę, to jak mam rozmawiać z ludźmi?
Ja nudzę ludzi, oni nudzą mnie, mam w głowie tylko pustkę.
Cisza i nuda mi nie przeszkadza, lecz wadzi ludziom z którymi mam kontakt.
Mam też często tak, że urywa mi się niekontrolowanie koncentracja. Staram się słuchać kogoś i nagle tracę świadomość tego co ta osoba mówi. Kilka sekund trwa zanim się obudzę z takiego stanu.
Czuję, że trochę brakuje mi kontaktu z ludźmi tyle, że jestem oddzielony od nich jakimś niewidzialnym murem.
Ciągle odczuwam pustkę, powoli do niej przywykam.
AjnHirJar jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2022-02-25, 15:05   #2
squirrelqa
Zakorzenienie
 
Avatar squirrelqa
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W podróży
Wiadomości: 6 906
Dot.: Jak rozmawiać z ludźmi?

Sprawdź, czy jesteś zdrowy. Brzmisz, jakbyś mógł mieć problemy natury neurologicznej lub psychologicznej.

Wysłane z aplikacji Forum Wizaz
__________________

squirrelqa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2022-02-25, 18:31   #3
cava
Zakorzenienie
 
Avatar cava
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 22 122
Dot.: Jak rozmawiać z ludźmi?

Tez mi to brzmi niepokojąco, to mogą być mikro ataki padaczki np.
__________________
Cava

Z salamandrą w dłoni szedłem przez powierzchnię komety.
Liz Williams
cava jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2022-02-25, 18:43   #4
bloom26
Raczkowanie
 
Avatar bloom26
 
Zarejestrowany: 2021-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 443
Dot.: Jak rozmawiać z ludźmi?