Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2002-03-21, 18:30   #1
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16 010
Nadmierne owłosienie twarzy, włoski na twarzy

Od kilku lat próbuję usunąć owłosienie na twarzy z mizernym skutkiem. Słyszałam o potraktowaniu "natrętów" (np. na brodzie) laserem.Proszę o więcej informacji, łącznie z ceną oraz adresami gabinetów na Śląsku.Asia
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-22, 09:44   #2
ania.b
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2001-11
Wiadomości: 83
Re: Owłosienie na twarzy

Chętnie się również bym dowiedziała coś na etn temat, aj jak na razie stosowałam tylko plastry depilacyjne do twarzy, ale trochę podrażniają.Chętnie dowiedziałąbym się jakie inne skutki moga powodować te plastry, czy po nich nie odrastają szybciej włosy? Ja jak na razie nie zauważyłam.
ania.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-22, 20:30   #3
Beata
Przyjaciółka Wizażu
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 120
Re: Owłosienie na twarzy

Usuwanie owłosienia z twarzy za pomocą lasera to dość skuteczna metoda. Większość laserów pracujących w Polsce działa najlepiej gdy włosy są ciemne a cera jasna. Nie wiem jakie ceny obowiązują na Śląsku, w Szczecinie usunięcie np. wąsika kosztuje ok. 350 zł za jeden zabieg a trzeba zrobić tych zabiegów kilka (zwykle więcej niż trzy).
Depilacja woskiem w gabinecie kosmetycznym jest niedroga , kosmetyczki mają do dyspozycji preparaty łagodzące ,włoski odrastają po ok. trzech tygodniach i nie zauważyłam aby było ich więcej. Plastry do stosowania w domu są troszkę mniej skuteczne.
__________________
Studio Urody-Beata Krajnik
ul.Beżowa 2 Szczecin
tel.505 097 568
Studio Urody & Day SPA
ul.Jasna 103 B
tel.516 858 702
www.ocean-urody.pl
www.spa-fitness.pl
Zapraszamy na kursy i szkolenia:kosmetyka,
fryzjerstwo,masaż,makijaż ,
paznokcie w Szczecinie
Beata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-22, 22:18   #4
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16 010
Re: Owłosienie na twarzy

Aniu, ja właśnie chcę spróbować plastrów do twarzy. Czy mogłabyś mi coś o nich bliżej napisać? Np. Jak długo skóra pozostaje gładka I czy usuwają wszystkie włoski. Będę b. wdzięczna za odpowiedź. dzięki [img]icons/icon7.gif[/img] Niciolek
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-24, 11:09   #5
Beata
Przyjaciółka Wizażu
 
Zarejestrowany: 2001-10
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 2 120
Re: Owłosienie na twarzy

Plastry do twarzy sprawdzają się w przypadku owłosienia nie zbyt mocnego (jeśli włosy są twarde i mocne to plastry do domowego użytku nie poradzą sobie z problemem). Odrost włosków po plastrach jest zależny od Twojego naturalnego wzrostu włosa - zwykle zabieg trzeba powtarzać raz na 2-3 tygodnie. Podrażnienie po depilacji może utrzymywać się od kilku minut do 2-3 dni). Można kupić preparat łagodzący po depilacji. Są takie kosmetyki , które troszkę opóźniają odrost włosa - warunkiem jest jednak regularne stosowanie takiego preparatu przez ok. 3 -4 dni po depilacji. W gabinetach kosmetycznych są dostępne ampułki łagodzące i opóźniające odrost włosów.
__________________
Studio Urody-Beata Krajnik
ul.Beżowa 2 Szczecin
tel.505 097 568
Studio Urody & Day SPA
ul.Jasna 103 B
tel.516 858 702
www.ocean-urody.pl
www.spa-fitness.pl
Zapraszamy na kursy i szkolenia:kosmetyka,
fryzjerstwo,masaż,makijaż ,
paznokcie w Szczecinie
Beata jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-25, 08:59   #6
ania.b
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2001-11
Wiadomości: 83
Re: Owłosienie na twarzy

Niciołek, ja stosuję plastry już dość długo około 5 lat, ale moje owłosienie jest dość jasne i raczej miękkie. Z grubymi włoskami chyba plastry faktycznie sobie nie poradzą. Depilacje stosuję dość rzadko bo co około 4-5 tygodni. Tak mnie się wydaje że włoski wyrastają rzadziej . Jest jedynie jeden mankament, po depilacji czasem w tym miejscu wychodzą mi pryszcze, to chyba z powodu podrażnienia skóry. Prawde mówiąc wolałabym zastosować jakiś sposób depilacji na trwałe, a wogóle to chciałabym wiedzieć od czego zależy wyrastanie tych włosków na twarzy, jest to dość krępujące i niewygodne. Czy od hormonów? Jak byłam w ciąży to nie miałam tego problemu, a teraz znów wszystko od nowa.
ania.b jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-25, 11:09   #7
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16 010
Re: Owłosienie na twarzy

Czesc dziewczyny! Miałam przez 3 lata ten sam problem. Później do tego może jeszcze dojść trądzik!, więc radzę wybrać się do endokrynologa. Owłosienie na twarzy to najczęściej podwyższony poziom męskich hormonów ( testosteron lub DHEA-S ), co się naprawdę często zdarza. Aniu, u ciebie to chyba to na 100%, bo nie miałaś tego problemu w ciąży ( wtedy gwałtownie wzrasta poziom żeńskich estrogenów, blokujących działanie męskich hormonów ). Ja dostałam tabletki i już po miesiącu po prostu włoski przestały rosnąć. Dodatkowe atuty : idealna cera i jeszcze przez te tabletki schudłam. No, tylko przygotujcie się na serię badań wstępnych ( poziom hormonów, USG jajników i nadnerczy, cytologia, itp.).

MIKI
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-25, 11:23   #8
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16 010
Re: Owłosienie na twarzy

jestem osoba która mysle moze pomoc osoba ktore maja problem z nadmiernym owłosiemiem. na nieszczescie ja tez mam ten problem.
znalazłam ogłoszenie w gazecie na temat depilacji laserem diodowym amerykanskej firmy COHERENT jeden z najnowoczesniejszych urzadzen do usuwania nadmiernego owłosienia. stwierdziłam ze jest to moja jedyna deska ratumku.
postanowiłam poddac sie takiemu zabiegu. własnie jestem po trzecim zabiegu usuwania owłosienia z pach. mam zamiar takze usunac owłosienie z nog i "wąsik". co do skutecznisci to jestem bardzo zadowolona . nie rosna mi juz włosy pod pachami. jest to zabieg niestety bolesny ale da sie wytrzymac. robia tez zabiegi z znieczuleniem . ja jestem bladynka i mam jasne wloski daltego musze korzystac z zabieu w krakowie adres ul. floriańska 8 tel. 292-74-65 a brunetki z ciemnym owłosniem tez mogo z korzystac z tego adresu lub w katowicach na ul. korfantego 70/7 tel.201-02-65. niestety zbiegi nie sa tanie . usuniecie owlosienia tzw. "wasik"kosztuje250,00 zł, łydki 500,00zł. jest to spory wydatek ale naprawde sie to opłaca . wiecej informacji dowiecie sie pod podanymi nr. telefonów. JEST TO NAPRAWDE SKUTECZNA DEPILACJA . A JA JESTEM TA OSOBA KTÓRA TO PRZETESTOWAŁA . SPRAWCIE SAMI
ania napisał(a):
> Niciołek, ja stosuję plastry już dość długo około 5 lat, ale moje owłosienie jest dość jasne i raczej miękkie. Z grubymi włoskami chyba plastry faktycznie sobie nie poradzą. Depilacje stosuję dość rzadko bo co około 4-5 tygodni. Tak mnie się wydaje że włoski wyrastają rzadziej . Jest jedynie jeden mankament, po depilacji czasem w tym miejscu wychodzą mi pryszcze, to chyba z powodu podrażnienia skóry. Prawde mówiąc wolałabym zastosować jakiś sposób depilacji na trwałe, a wogóle to chciałabym wiedzieć od czego zależy wyrastanie tych włosków na twarzy, jest to dość krępujące i niewygodne. Czy od hormonów? Jak byłam w ciąży to nie miałam tego problemu, a teraz znów wszystko od nowa.

ania napisał(a):
> Niciołek, ja stosuję plastry już dość długo około 5 lat, ale moje owłosienie jest dość jasne i raczej miękkie. Z grubymi włoskami chyba plastry faktycznie sobie nie poradzą. Depilacje stosuję dość rzadko bo co około 4-5 tygodni. Tak mnie się wydaje że włoski wyrastają rzadziej . Jest jedynie jeden mankament, po depilacji czasem w tym miejscu wychodzą mi pryszcze, to chyba z powodu podrażnienia skóry. Prawde mówiąc wolałabym zastosować jakiś sposób depilacji na trwałe, a wogóle to chciałabym wiedzieć od czego zależy wyrastanie tych włosków na twarzy, jest to dość krępujące i niewygodne. Czy od hormonów? Jak byłam w ciąży to nie miałam tego problemu, a teraz znów wszystko od nowa.

ania napisał(a):
> Niciołek, ja stosuję plastry już dość długo około 5 lat, ale moje owłosienie jest dość jasne i raczej miękkie. Z grubymi włoskami chyba plastry faktycznie sobie nie poradzą. Depilacje stosuję dość rzadko bo co około 4-5 tygodni. Tak mnie się wydaje że włoski wyrastają rzadziej . Jest jedynie jeden mankament, po depilacji czasem w tym miejscu wychodzą mi pryszcze, to chyba z powodu podrażnienia skóry. Prawde mówiąc wolałabym zastosować jakiś sposób depilacji na trwałe, a wogóle to chciałabym wiedzieć od czego zależy wyrastanie tych włosków na twarzy, jest to dość krępujące i niewygodne. Czy od hormonów? Jak byłam w ciąży to nie miałam tego problemu, a teraz znów wszystko od nowa.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-03-26, 09:50   #9
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16 010
Re: Owłosienie na twarzy

Mam podobny problem. Mam jasna skore, wiec i moje wloski sa jasne i w sumie delikatne. Pokrywaja nie tylko wasik, ale i brode.. a takze linie wzdluz kosci szczegowej... troszke policzki. Juz zupelnie nie wiem jak sobie z tym radzic. Nie stac mnie niesety na zabieg laserowy, choc hm, kiedys.. mam nadzieje moc sobie na taka przyjemnosc pozwolic.
Zastanawialam sie nad platrami woskowymi w gabinecie kosmetycznym.. Ale mam pewne watpliwosci.. Otoz z brody i wasikow mozna usunac wloski, ale co z reszta moich 'przykrych miejsc'? Poza tym... wloski odrastaja po 3-4 tygodniach... sa slabsze.. to wiem, ale czy ten czas kiedy beda sie wylaniac na swiatlo dzienne nie bedzie tez czasem udreki. Przeciez od razu nie pojawia sie one odpowiedniej dlugosci do usuniecia woskiem..
Eh.. dylematy, dylematy....
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-12-22, 12:01   #10
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16 010
owłosienie twarzy HELP

Dzień Dobry!
Mam silne owłosienie na twarzy tzn. broda, szyja, baczki. Są to włosy bardzo grube, czarne.Próbowałam różnych metod: leczenie endokrynologiczne, które nie dało żadnych efektów.Badania hormonów żeńskich i męskich wyszły w normie. Później wyrywałam włosy pensetą.Zresztą wyrywam je codziennie do dzisiaj tak silnie rosną na szyji i brodzie.Broda i szyja jest zaczerwieniona i podrażniona. Byłam na zabiegu laserowym, niestety ta metoda jest zbyt kosztowan cena 1 zabiegu broda+szyja ok.400 zł miesięcznie.
Korzystałam również z 8 zabiegów elektrolizy.Bardzo bolesny zabieg (koszty porównywalne do lasera, cena liczona za usunięcie 1 włoska). Na szyji po elektrolizie przez 2 dni miałam zgrubienia tak jakby tworzył się jakiś podskórniak. Kolejnym minusem elektrolizy jest to, że włoski trzeba zapuścić.Pracuję i nie mogę pozwolić sobie na to, aby zapuszczać brodę.Zabieg ten wykonywałam rok temu zimą, chodziłam w golfie i zakrywałam brodę w pracy jak tylko mogłam.Dyskomfort chyba rozumiecie, nie wygląda to zbyt estetycznie.Nie wiem co mam robić?Bo nikt nie potrafi mi pomóc od 6 lat.Przez jakiś okres czasu usuwałam owłosienie woskiem gorącym i na zimno. Niestety włosków tych 2 mm nie usuwa, a więc resztę musiałam i tak szarpać pensetą.Nie mam już siły na to moje owłosienie. Praktycznie codziennie po przyjściu z pracy spędzam ok 30 minut na usunięcie owłosienia z okolicy brody i szyji. Włoski te są tak czarne i silne jak włosy brwii.Serdecznie proszę o fachową radę, praktyczne wskazówki, jeżeli będzie to możliwe o adresy gabinetów w okolicy Bytomia,Chorzowa lub Katowic.Czekam z niecierpliwością na odpowiedź.Pozdrawiam raz jeszcze."Owłosiona jak facet"
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2002-12-22, 19:04   #11
guest
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 16 010
Re: owłosienie twarzy HELP

Hmm, myślę, że powinnaś kontynuować diagnostykę- musi być jakaś przyczyna i trzeba ją usunąć.
W ramach walki z owłosieniem możesz spróbować rozjaśniać włosy przy pomocy preparatów z oferty Sally Hansen- "wybielają" włosy i powodują ich osłabienie, kruchość. Nie będą tak widoczne.
guest jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-05, 20:23   #12
1405
Raczkowanie
 
Avatar 1405
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: wlkp
Wiadomości: 205
owłosienie na twarzy

wiem ze to jest moze i dziwne ale ostanio zauwazylam ze mam na twarzy wlosy dokladnie na policzkach i na brodzie ja wiem ze to jest normalne i wszyscy ludzie je maja kobiety takze, ale w postaci meszku wlosowego a u mnie one staja sie grubsze i widoczne(((
to mnie strasznie krempuje
co moge z tym zrobic
czy sa jakies kremy ktore by je oslabily i sprawily ze beda mniej widoczne nie chce i w zaden sposob depilowac bo ten problem nigdy nie zniknie
__________________
Jeśli "a" oznacza szczęście, to a=x+y+z;
x - to praca,
y - rozrywki,
z - umiejetność trzymania języka za zębami.

Wystarczy, że zaczniesz kreować swoją rzeczywistość tak, jak tego chcesz...
1405 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-06, 17:21   #13
..:Maggie:..
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Wiadomości: 12
Re: ?!

Hej! Powiem ci ze ja mam ten sam problem,włosy pojedyncze pod brodą,sa czarne(no w kazdym razie brązowe)maja dł ponad 1,5 cm i jakbym ich nie usuwała penseta to by tak rosły i rosły...Watpie zeby cos je osłabiło, moze wosk do twarzy?,albo hormony.
..:Maggie:.. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-10, 11:12   #14
Nusi@
Raczkowanie
 
Avatar Nusi@
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 219
Dot.: Owłosienie na twarzy

szczerze powiem ze bałabym sie depilacji poprzez wosk czy czegokolwiek zwiazanego z wyrywaniem ich. Przypuszczam ze mogłoby to narobic jeszcze wiekszych problemow przynajmniej u mnie jak obserwuje nogi po goleniu. Na poczatku wloski byly miekkie a z czasem zrobily sie bardzo kujace i teraz co by bylo gdybym zaczela depilowac wloski nad warga wyobrazam sobie juz! moze raz dwa trzy razy by bylo ok ale czym dluzej one tak samo jak na nogach zaczelyby odrastac kujace - a pocaluj sie z facetem wtedy obciach!

Ja polecilabym krem rozjasniajacy !
Słyszalam ze i laser nie jest do konca taki cudowny - zalezy dla kogo ale to strasznie kosztuje.
Ja bym chciala uniknac na starosc siebie z wasami jak u faceta - jak to widze czasem w autobusach takie babcie
Zgadzam sie z opinia troche powyzej na temat endokrynologa - sama tak zrobie bo moje problemy zwiazane sa z hormonami bo od kiedy zaczelam przymowac hormony (diana-35) zauwazylam te niekorzystne zmiany . Prawda jest ze najpierw przed przyjeciem hormonow nalezy zbadac ich poziom u siebie.
Nusi@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 08:04   #15
kacialka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 6
Unhappy Nadmierne owłosienie skóry twarzy

Witam ,
mam wielki Problem zwiazany z wloskami na twarzy .
Bralam przed lat Hormony i od tego czasu rosnie mi broda i wasy.
Brode wyrywam pinceta ale to jest ucziazliwe bo codzienie czeba te czarne wloski wyrywac a wasa gole normalnie tez prawie codzienie bo jezeli bym nie golila to bym miala takiego jak u faceta .
Mam dojs poprostu bo nawet jezeli sie goli i wyrywa to widac te wloski bo mam bardzo jasna skore co moge zrobic ?
Co mi doradzacie ???
Prosze o pilna Pomoc .
kacialka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 08:50   #16
yuk-ka
Raczkowanie
 
Avatar yuk-ka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: w okolicy stolicy
Wiadomości: 219
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

Zgłoś się do endokrynologa i zbadaj poziom hormonów. Moim zdaniem to jedyne rozsądne rozwiązanie. Golenie, wyrywanie czy rozjaśnianie prowadzi do nikąd.
__________________
Yuk-ka
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bo ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy
Ważnych jest kilka tych chwil, tych, na które czekamy
yuk-ka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 10:32   #17
noana
Raczkowanie
 
Avatar noana
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 300
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

najpierw endokrynolog.
na twoim miejscu odlozylabym sobie pieniadze na depilacje laserowa, bo inaczej sie wykonczysz. wloski beda coraz mocniejsze,jeskli bedziesz golila maszynka. moze na razie wyrywaj cieplym woskiem?
noana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 11:56   #18
nimfa_nr1
Użytkownik ma kliknąć w link aktywujący (mail)
 
Avatar nimfa_nr1
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 411
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

popieram noane , proponowałabym Ci depilację laserową , ale musisz zapoznać się z przeciwskazaniami , ale pokieruje CIę osoba przeprowadzająca zabieg
nimfa_nr1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 12:37   #19
kacialka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 6
Question Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

Dzieki wam wrzystkim a kto robi laserowa depilacie i jaka jest cena ?Moze ktos to juz robil ?
kacialka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 13:34   #20
Nierika
Zadomowienie
 
Avatar Nierika
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 1 870
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

Cytat:
Napisane przez kacialka
Dzieki wam wrzystkim a kto robi laserowa depilacie i jaka jest cena ?Moze ktos to juz robil ?
Depilacja laserowa jest przeprowadzana w niektorych salonach kosmetycznych. Jest dosc droga - kilkaset zlotych.
__________________


Nie kąp się na plaży niestrzeżonej. Nikt nie zauważy twojego utonięcia.
Nierika jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-03, 15:29   #21
pluszynka
Rozeznanie
 
Avatar pluszynka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: mazowieckie/ czasem Warszawa
Wiadomości: 720
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

nadmierne owłosienie jest związane często z niewłaściwym poziomem hormonów, między innymi kontrowersyjną Dianę bierze się by zapobiegać (hirsutyzm - tak to się chyba nazywa), więc to co było wcześniej wspomniane - badanie poziomu hormonów koniecznie!!
pluszynka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 07:32   #22
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk :)
Wiadomości: 1 787
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

tez polecam usoowanie włoskoow laserem o ile mi widaomo jest to niestety dosc kosztowne
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-05, 12:16   #23
anastasia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 384
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

jezeli niestac cie na laster to sprobuj poprostu wosku na cieplo,alebo depilatora.niezajmuje to duzo czasu i bedziesz miala spokoj na jakies 2 tygodnie ;-)
__________________
anastasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-27, 20:05   #24
paula219
Raczkowanie
 
Avatar paula219
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 77
GG do paula219
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

skąś to znam,codzienne wyrywane rosną i nie chcą przestać.....tez brałam hormony,codziennie rano sobie o tym przypominam jak biore piensete do ręki.....depilacja laserowa jest podobno bardzo skuteczna, ale jeden zabieg kosztuje ok. 300 zł i nieraz konieczne sa 2, 3 zabiegi zeby usunąc włosy na stałe.ale nie martw się, ja tez mam z tym problem, codziennie rano wstaje wcześniej i walczejak sobie odłoze troszke pieniązków to raczej sie na zabieg zdecyduje, ale nie wiem kiedy to nastapipozdrawiam
paula219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-28, 10:51   #25
nadziejka_82
Raczkowanie
 
Avatar nadziejka_82
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Krk
Wiadomości: 323
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

w zadnym wypadku nie powinnas golic maszynka. przeciez po tym rosna jak na drozdach!.
tak jhak dziewczyny radzimy.
1. lekarz
2. odkladanie kasy na lasery- zabiegi mozna robic w odstepach czasu
3. doraznie wosk

inaczej kiedys bardzo bardzo wielki stres pzrezyjesz jak przyjdzie ci nocowac z chlopakiem i rano wstac.
nadziejka_82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-11-28, 11:13   #26
paula219
Raczkowanie
 
Avatar paula219
 
Zarejestrowany: 2004-10
Wiadomości: 77
GG do paula219
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

bylam kiedyś u kosmetyczki na wosku.....oprocz czerwonej brody nie bylo innych efektów.....generalnie problem tych cholernych włosków polega na tym że ich cebulki są umieszczone bardzo silnie w skórze, w przypadku usuwania włosów na nogach depilatorem włoski wychodzą z cebulkami i dlatego efekt jest na pare tygodni,A włosy na brodzie niestety z cebulkami wyjsc nie chca.....usuwanie ich pesetą powoduje ich łamanie, ale cebulki zostaja i dlatego po paru godzinach znowu są odczuwalne.Moj facet wie o tym ,śmiejemy sie z tego razem, ale wiadomo ze chciałabym zebym nie musiała codziennie wyrywac tego cholerstwa, tym bardziej ze potem nakładac musze tone korektora bo broda jest zaczerwieniona.
paula219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-05, 20:28   #27
gosiaczekdm
Raczkowanie
 
Avatar gosiaczekdm
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: s-c
Wiadomości: 166
Dot.: Owłosienie na twarzy

CZESC WAM! Mam podobny problem jak guest, tylko ze nie jestem blondynka. Jak na razie nic nie robie, bo boje sie konsekwencji na starosc. Ja tez przyjmowalam Diana-35, tylko ze nie widzialam wiekszych zmian. Moze za szybko zrezygnowalam? Caly czas zastanawiam sie nad laserem, boje sie tylko wydac tyle kasy. A jak nie bedzie efektow? Kolezanka namawia mnie na wosk, ale tez nie jestem przekonana do tej metody. Nie wiem co zrobic...
Moze faktycznie endokrynolog jest jakims rozwiazaniem. Tylko ci nasi lekarze. Boje sie, ze mi powie "po co tu przyszlam?", w sensie czy nie mam wiekszych problemow.
POZDRAWIAM
gosiaczekdm jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-12-05, 21:19   #28
kodex
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 1
Dot.: Owłosienie na twarzy

czesc ja mam bardzo podobny problem jak wszyscy tylko ze jestem chlopakiem i mam nadmierne owlosienie kolo oczy i jest one naprawde krepujace a nie chce tego golic bo bede rosly coraz wieksze i bede wygladal jak małpa kiedys wyrywalem peseta ale to bez sensu bo zajmuje za wiele czasu.Co ja moge z tym zrobic poratujcie mnie bo to naprawde staje sie moja udreką odpiszcie mi jak najszybciej bo cche sie wreszcie tego problemu pozbyc papa
kodex jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-01-12, 19:18   #29
liilii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 12
Dot.: Mam wielki Problem pomozcie !!!

Po pirwsze zgodze sie z dziewczynami ze najwazniejsza jest wizyta u lekarza.
Po drugie usuwanie skutkow zaburzenia, i tutaj stanowczo odradzam z tego co juz wiele razy czytalam i slyszalam laser.Bylo juz wiele mowione ze nie dziala na wszystkie rodzaje,ze odrastaja wloski itp wiec nie bede powtarzac.Moge Ci polecic z czystym sumieniem elekrolize.Nie wiele osob tu o niej pisze a jesli juz pisza to bzdury poniewaz sama juz nie jeden zabieg mialam na rozne czesci ciala.Bzdura nr1 ze boli,hmmm mozna zastosowac masc przy mega wrazliwej skorze ale generalnie jest to sekundowe szczypniecie a igielka jest maciupenka.Bzdura nr2 ze tylko do malych parti, ja obecnie robie przedramiona i jakos mi idzie.wczesniej juz pozbylam sie innych niechcianych wloskow SKUTECZNIE.
Musze tylko uczulic ze profesjonalna kosmetyczka to jest 99% sukcesu,pewnosc ze nie uszkodzi na skóry itp.Pozatym musisz sie liczyc pododnie jak przy laserze ze bedziesz na skorze miala mini strupeczki po zabiegu.Nie mozna tego maziac i opalac bo o blizny bardzo latwo.Coz chodzenie ze strupkami nie za ciekawie wyglada ale chyba warto troche sie pomeczyc.Strupki sie musza wygoic.Zabieg podobnie jak laser nie dziala na wlosy stare,dlatego zabiegi musisz bardzo regularnie powtarzac zeby wylapac odpowiednia faze.Nie rozumiem czemu ludzie nie pisza ze tak samo czesto i regularnie trzeba powtarzac np laser.Cenowo wszystko zalezy od miescowosci ilosci wloskow itd ale stanowczo tanszy niz laser.
Ufff ale sie wypocilam ale ja z wlasnego doswiadczenia wiem ze to działa moze i komus innemu pomoze. Trzeba sie uzbroic w cierpliwosc i krok po kroku dzialac.Powodzenia
liilii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-03-11, 11:17   #30
kaskaaaaa83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 59
Red face włoski na twarzy...calej <:(

Dziewczyny, mam pytanie.Czy któraś z Was usuwała u kosmetyczki włoski...no niestety nie tylko nad górną wargą, ale także na policzkach? Tuż przy uszach mam takie dość gęste skupisko włosków które wcale urody nie dodają Do tego na samych policzkach tez są, ale krótsze....mimo wszystko są bardzo widoczne, szczególnie w taką pogode jak teraz.Słoneczko swieci ...hmmmm ble. Użyłam wyszukiwarki, niestety są wiadomosci tylko o wąsiku, i choc to dosć powszechne zjawisko u dziewczyn...tak z tymi włoskami na policzkach to juz mniej spotykane, no i nie wiem czy się zdecydować na ten wosk....chociaz to chyba najlepsze rozwiązanie
kaskaaaaa83 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:39.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj