NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI. - Strona 120 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-09-13, 19:18   #3571
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Kiciu nawet nie powiem ile to ja sie musze nameczyc, zeby tym moim porzadne zdjecia zrobic... compakty sa o wiele lepsze do takich zdjec... bo moj to tylko fochy strzela i ostrosci nie lapie ... najlepiej na lapke troche bazy i wtedy pacynka troche wiecej nalozyc... no i dobrze jak jest jasno, bo bez pozadnego oswietlenia to tez nie chce wyjsc...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 19:30   #3572
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

desti twoje zdjątka są zawsze porządne i profesjonalne !! spróbuje porobic swatche i wkleje
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 19:35   #3573
naweelitka
Raczkowanie
 
Avatar naweelitka
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 240
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
Witam dziewczynki nareszcie zrobiłam foty swojej kolorówki

1) cienie ( pierwszy rzad piątki Diora i czwórka Chanel , drugi rzad cienie MAC , trzeci rząd pojedynczy dior , podwójne cieni Lancome i pojedynczy dior)
2) błyszczyki / pomadki
3) róże /podkłady/pudry

Piekna kolekcja, uporządkowana i taka...hm.. elegancka Bardzo mi się podoba
__________________
Nieprawdą jest że kobieta jest obłudną komediantką.
Mężczyzna stokroć zręczniej maskuje swoje myśli i uczucia.
Alfred Aleksander Konar
naweelitka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 19:37   #3574
Doris Day
Mroczyca
 
Avatar Doris Day
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 1 367
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
Witam dziewczynki nareszcie zrobiłam foty swojej kolorówki

1) cienie ( pierwszy rzad piątki Diora i czwórka Chanel , drugi rzad cienie MAC , trzeci rząd pojedynczy dior , podwójne cieni Lancome i pojedynczy dior)
2) błyszczyki / pomadki
3) róże /podkłady/pudry

Świetna kolorystka cieni
__________________


22.06.09 - start: zapuszczam i dbam o włosy

Co było, a nie jest,
nie pisze się w rejestr



Doris Day jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 19:37   #3575
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Kiciu piękna kolekcja
a co to za pedzel clinique czyżby to był jakiś róż w pędzlu?
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 19:43   #3576
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez naweelitka Pokaż wiadomość
Piekna kolekcja, uporządkowana i taka...hm.. elegancka Bardzo mi się podoba
dziękuję

Cytat:
Napisane przez Doris Day Pokaż wiadomość
Świetna kolorystka cieni
dziękuję

Cytat:
Napisane przez kasiasiar Pokaż wiadomość
Kiciu piękna kolekcja
a co to za pedzel clinique czyżby to był jakiś róż w pędzlu?
dziękuję
kasia dokładnie to pędzel z różem . pędzel jest boski , uzywam go również do innych rózy i rozswietlaczy , wyglada na skomplikowany ale jest bardzo poreczny wygodny i prosty w użyciu róz znajduje się w nakrętce ...
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 19:47   #3577
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
desti twoje zdjątka są zawsze porządne i profesjonalne !! spróbuje porobic swatche i wkleje
tiaaa... z kilkunastu zdjec cos sie tam wybierze ... wiec probuj... czekam ...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 20:27   #3578
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
dziękuję
kasia dokładnie to pędzel z różem . pędzel jest boski , uzywam go również do innych rózy i rozswietlaczy , wyglada na skomplikowany ale jest bardzo poreczny wygodny i prosty w użyciu róz znajduje się w nakrętce ...

dziekuję za odpowiedź, musze sie przyjżeć przy najblizszej okazji, bo jeszcze nie widzialam na zywo , czy to nowość?
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 20:33   #3579
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

tak przy okazji... zakupione w miedzyczasie i chyba jeszcze tu nie pokazane... ...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 20:37   #3580
kicia555
Zakorzenienie
 
Avatar kicia555
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 5 049
Wpisy w blogu: 1
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

mysle ze raczej nie nowość, wiosną kupiłam wiec troche czasu już minęło , jest kilka wariantów kolorystycznych , ja jestem z niego bardzo zadowolona , wrzucam do torebki i nie rozdrabniam się na dodatkowe pędzle jakoś 125 zł, kupiłam w douglasie pani tak bardzo zachwalała wiec się skusiłam

---------- Dopisano o 20:37 ---------- Poprzedni post napisano o 20:35 ----------

desti
prześladują mnie te pryzmy i meteoryty moje must have . piękne
__________________

GALAXIA



kicia555 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 20:39   #3581
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość

desti
prześladują mnie te pryzmy i meteoryty moje must have . piękne
poki Ci sie nie snia po nocach to nie jest jeszcze tak zle ...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 20:44   #3582
anonyme
Zadomowienie
 
Avatar anonyme
 
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 636
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Jakie te meteoryty piękne
anonyme jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 20:48   #3583
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez anonyme Pokaż wiadomość
Jakie te meteoryty piękne
... a do tego jaki efekt na buzi daja ... wygladam w nich jak swiezo wyprana i wyprasowana ...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 21:58   #3584
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
tak przy okazji... zakupione w miedzyczasie i chyba jeszcze tu nie pokazane... ...
Kochana z NIEBA mi spadłaś!! Napisz prosze coś wiecej o tych cudach. Najbardziej interesuje mnie kwestia ewentualnego bielenia. Bielą coś? A jaką masz cerę? Jaśniejszą czy ciemnijeszą?
Mażą mi się te biale perły odkąd wprowadzono je na rynek. Gdzie kupilaś?
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 22:12   #3585
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Kiciu Dest
Piękne zbiorki..

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
poki Ci sie nie snia po nocach to nie jest jeszcze tak zle ...
Mi sie juz snily
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 22:38   #3586
Anczycha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: 8000 km od domu :(
Wiadomości: 20
aktualizacja :)

ekhemmm...miałam nie kupować,a wyszło jak zawsze pocieszam się,że część to gratisy
Anczycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 23:07   #3587
201606201122
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 1 972
Dot.: aktualizacja :)

Cytat:
Napisane przez Anczycha Pokaż wiadomość
ekhemmm...miałam nie kupować,a wyszło jak zawsze pocieszam się,że część to gratisy
Zadowolona jesteś z tego nowego różu Estee Lauder? Ja się nad nim zastanawiam, wybieram pomiędzy nim a bronzerem takim okrągłym z nowej kolekcji Estee Lauder
201606201122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 23:18   #3588
Anczycha
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: 8000 km od domu :(
Wiadomości: 20
Dot.: aktualizacja :)

Cytat:
Napisane przez Anulek Pokaż wiadomość
Zadowolona jesteś z tego nowego różu Estee Lauder? Ja się nad nim zastanawiam, wybieram pomiędzy nim a bronzerem takim okrągłym z nowej kolekcji Estee Lauder

badałam go nawet,ale jak dla mnie jest za brązowy.Z tego bardzo zadowolona jestem.To jest taki niby róż-a jednak shimmer.wypróbuj na sobie jak masz okazję
Anczycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 23:19   #3589
naweelitka
Raczkowanie
 
Avatar naweelitka
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 240
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez Susanna Pokaż wiadomość
Kochana z NIEBA mi spadłaś!! Napisz prosze coś wiecej o tych cudach. Najbardziej interesuje mnie kwestia ewentualnego bielenia. Bielą coś? A jaką masz cerę? Jaśniejszą czy ciemnijeszą?
Mażą mi się te biale perły odkąd wprowadzono je na rynek. Gdzie kupilaś?
ja też marzę o tych cudach Są dotępne tylko na rynku azjatyckim niestety, u nas w Polsce sprzedarz internetowa pozostaje, np allegro.
__________________
Nieprawdą jest że kobieta jest obłudną komediantką.
Mężczyzna stokroć zręczniej maskuje swoje myśli i uczucia.
Alfred Aleksander Konar
naweelitka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-13, 23:45   #3590
Aiiiiiii
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 352
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

kicia555 a powiedz nie nabiera sie za duzo rozu na ten pedzel? duzo go tam w ogole jest? Kusza mnie strasznie roze clinique...
I co to za biala pomadka na drugim zdj pierwsza od prawej?
Z gory thx
Aiiiiiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 09:03   #3591
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

no na allegro sa i własnie tam chyba je kupię. Zastanawiam się jaki efekt dają...
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 10:32   #3592
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez Susanna Pokaż wiadomość
no na allegro sa i własnie tam chyba je kupię. Zastanawiam się jaki efekt dają...
Madzik, dziewczyny z Shanghaju sprawdza mi dzis te perelki i dam Ci znac jutro
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 10:33   #3593
atsenka
Zadomowienie
 
Avatar atsenka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 406
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

kicia555 - sliczna kolekcja Szczegolnie podobaja mi sie cienie... Ostatnio w ogole nie uzywam cieni, z powodu braku czasu ale masz wszystkie moje ulubione kolorki

desti super aktualizacja! Przylaczam sie do prosby opisania efektu meteorytow! Czaje sie na nie od kilku miesiecy i nie moge sie zdecydowac na kolor Zachwalalny przez wszystkie dziewczyny beige chic w ogole mi nie podpadl do gustu... Zamiast ladnie rozswietlac zmatowil mi buzie i wygladala jakos tak...plasko. Poki co tylko ten wyprobowalam na twarzy, reszte kolorow (mam na mysli 3 podstawowe) probowalam jedynie na rece.
__________________
Lanzarote, France, Gran Canaria 2012
Maledives, Mexico 2013
Amsterdam, Crete, Santorini 2014
Cuba, Majorca 2015
Thailand, Scotland, France 2016
Bali 2017

Instagram
http://instagram.com/annamua321
atsenka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 11:25   #3594
agus79
Wtajemniczenie
 
Avatar agus79
 
Zarejestrowany: 2009-04
Lokalizacja: 二楼的烤肉
Wiadomości: 2 077
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez atsenka Pokaż wiadomość
kicia555 - sliczna kolekcja Szczegolnie podobaja mi sie cienie... Ostatnio w ogole nie uzywam cieni, z powodu braku czasu ale masz wszystkie moje ulubione kolorki

desti super aktualizacja! Przylaczam sie do prosby opisania efektu meteorytow! Czaje sie na nie od kilku miesiecy i nie moge sie zdecydowac na kolor Zachwalalny przez wszystkie dziewczyny beige chic w ogole mi nie podpadl do gustu... Zamiast ladnie rozswietlac zmatowil mi buzie i wygladala jakos tak...plasko. Poki co tylko ten wyprobowalam na twarzy, reszte kolorow (mam na mysli 3 podstawowe) probowalam jedynie na rece.
Co do meteorytow mi sie snily i marzylam i kupilam....i tak szczeze to nie jestem zadowolona z efektu,,jak dla mnie nie daja one takiego efektu jak dziewczyny zachwalaja czyli rozswietlenie itp ja tylko widze male blyszczace kropeczki typu brokat (na opalonej skorze) a na podkladzie juz wogole nic nie widze....a takie byly moje wymarzone,,,mam wlasnie zachwalane na dzien BEIGE CHIC i ryczec mi sie chce!!!
__________________
POSIADAM ZA***ISTY UROK OSOBISTY
agus79 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 11:35   #3595
ferguusson
Zakorzenienie
 
Avatar ferguusson
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: daleko stad...:(
Wiadomości: 6 032
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez agus79 Pokaż wiadomość
Co do meteorytow mi sie snily i marzylam i kupilam....i tak szczeze to nie jestem zadowolona z efektu,,jak dla mnie nie daja one takiego efektu jak dziewczyny zachwalaja czyli rozswietlenie itp ja tylko widze male blyszczace kropeczki typu brokat (na opalonej skorze) a na podkladzie juz wogole nic nie widze....a takie byly moje wymarzone,,,mam wlasnie zachwalane na dzien BEIGE CHIC i ryczec mi sie chce!!!
kurcze... serio..? To moze wymien sie z kims.. albo je sprzedaj.. albo poprobuj inne odcienie i daj na wymianke swoje..
__________________
kocham lata 40te..
suprise!


MAC

exchange
ferguusson jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 11:47   #3596
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Madzik, dziewczyny z Shanghaju sprawdza mi dzis te perelki i dam Ci znac jutro
Extra! Od razu już teraz dziękuję chyba skuszę sie na te White
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 12:18   #3597
desti
Zakorzenienie
 
Avatar desti
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bawaria
Wiadomości: 12 955
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Cytat:
Napisane przez Susanna Pokaż wiadomość
Kochana z NIEBA mi spadłaś!! Napisz prosze coś wiecej o tych cudach. Najbardziej interesuje mnie kwestia ewentualnego bielenia. Bielą coś? A jaką masz cerę? Jaśniejszą czy ciemnijeszą?
Mażą mi się te biale perły odkąd wprowadzono je na rynek. Gdzie kupilaś?
kupilam na ebayu... sprzedawca z Singapuru ... cena wyszla 28 euro ...

co do cery to jestem raczej jasna ale nie typowo blada... taki przecietniak ... i pastele u mnie nie biela... chyba, ze bym nabrala z pudelka wieksza ilosc i pacnela na buzie... ale jak zbieram z puszka pedzlem to daja bardzo ladny efekt... one daja taki polysk... kojarzy mi sie to z wygladem elfow w filmach... tylko, ze nie tak ekstremalnie...

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Kiciu Dest
Piękne zbiorki..
dziekuje

Cytat:
Napisane przez ferguusson Pokaż wiadomość
Mi sie juz snily
uuuuu... to koniecznie trzeba nabyc bo inaczej beda do konca przesladowac ...

Cytat:
Napisane przez atsenka Pokaż wiadomość
desti super aktualizacja! Przylaczam sie do prosby opisania efektu meteorytow! Czaje sie na nie od kilku miesiecy i nie moge sie zdecydowac na kolor Zachwalalny przez wszystkie dziewczyny beige chic w ogole mi nie podpadl do gustu... Zamiast ladnie rozswietlac zmatowil mi buzie i wygladala jakos tak...plasko. Poki co tylko ten wyprobowalam na twarzy, reszte kolorow (mam na mysli 3 podstawowe) probowalam jedynie na rece.
ja na poczatku tez zastanawialam sie nad beige chic ale po wielu probach w perfumerii jakos nie moglam sie przekonac... pastele kupilam w ciemno wiedzac, ze jak mi nie beda pasowac to znajdzie sie ktos kto chetnie przygarnie ... ale efekt w sumie przeszedl moje oczekiwania... czyli meteorkow w ogole nie widac na twarzy... w postaci dorbinek i tym podobnych... tylko daja taka rozswietlona tafle... co mozna tez stopniowac w zaleznosci od potrzeb i upodoban ...

Agus79 ... z beige chic tak chyba jest, ze nie kazdemu pasuja ... ja sie nad nimi zastanawialam ale po probach zrezygnowalam... bo jakos mnie nie przekonaly...
desti jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 12:37   #3598
Susanna
Zakorzenienie
 
Avatar Susanna
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: ♥ Śląsk ♥
Wiadomości: 13 459
Send a message via Skype™ to Susanna
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

Teraz to już musza być moje Fargussonku czekam na info
__________________

M&M

Staś


Susanna szyje - mój krawiecki blog
Susanna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 13:14   #3599
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: aktualizacja :)

Cytat:
Napisane przez desti Pokaż wiadomość
tak przy okazji... zakupione w miedzyczasie i chyba jeszcze tu nie pokazane... ...
same sliczności

Cytat:
Napisane przez kicia555 Pokaż wiadomość
mysle ze raczej nie nowość, wiosną kupiłam wiec troche czasu już minęło , jest kilka wariantów kolorystycznych , ja jestem z niego bardzo zadowolona , wrzucam do torebki i nie rozdrabniam się na dodatkowe pędzle jakoś 125 zł, kupiłam w douglasie pani tak bardzo zachwalała wiec się skusiłam
aaaaa a mi jeszcze nie wpadły w oko dlatego myslalam, że nowośc. Koniecznie musze sie im przyjżeć
Cytat:
Napisane przez Anczycha Pokaż wiadomość
ekhemmm...miałam nie kupować,a wyszło jak zawsze pocieszam się,że część to gratisy
co to za szmineczki pierwsza od lewej i pierwsza od prawej?
kasiasiar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-09-14, 13:21   #3600
naweelitka
Raczkowanie
 
Avatar naweelitka
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 240
Dot.: NASZE ZBIORY KOSMETYCZNE. Część VI.

moje małe weekendowe zakupy. Foto z lampą i bez
__________________
Nieprawdą jest że kobieta jest obłudną komediantką.
Mężczyzna stokroć zręczniej maskuje swoje myśli i uczucia.
Alfred Aleksander Konar
naweelitka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 07:45.