Kryzys ostatniego roku studiów... - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-07-02, 10:56   #1
anna_pe
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 202

Kryzys ostatniego roku studiów...


Cześć Dziewczyny!
Piszę, bo muszę się wygadać, sytuacja trochę mnie przerasta. W czym problem? Ano,skończyłam właśnie sesję, oddałam indeks do dziekanatu i w ten sposób stałam się studentką V roku. I czuję się, jakbym dostała obuchem w łeb, krótko mówiąc. Studiuję kierunek typowo humanistyczny, którego nauka sprawia mi przyjemność i przynajmniej w teorii daje szanse znalezienia pracy. Przez cały ostatni rok akademicki (dość ciężki) odczuwałam potężny kryzys - większość wykładów wydawała mi się bez sensu, nie robiliśmy nic praktycznego - żadnych projektów, ewentualnego przygotowania do przyszłej pracy... Miałam nadzieję, że kiedy sesja się skończy, kryzys minie. Teraz jest jednak jeszcze gorzej. Nagle kompletnie zabrakło mi planów na przyszłość, czuję się głupia, nie znam dobrze żadnego języka (nie było pieniędzy na certyfikaty itd., moja rodzina nie jest zbut dobrze sytuowana materialnie i wszystko co jest mi potrzebne wypracowuję sobie sama, a przy studiach dziennych na ekstra wydatki typu kurs językowy czy prawo jazdy, jeżeli chcę spędzić jakiekollwiek wakacje poza domem, odpadają), nie byłam za granicą , nie czuję, żebym posiadała jakiekolwiek kwalifikacje. Mało tego, o ile przez pierwsze 3 lata studiów miałam pewne plany co do szukania przyszłej pracy, tak teraz wszystko mi się rozmyło i kompletnie nie wiem, gdzie chciałabym pracować po studiach. Totalne zagubienie... Co jest o tyle dziwne, że jestem z natury dość konkretną i rozsądnie myslącą osobą.