czuje że jestem zerem - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-05-01, 15:47   #1
FatBottomedGirl
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-05
Wiadomości: 20

czuje że jestem zerem


witam, chciałabym coś z siebie wyrzucić... nie wiem czy jest na to jakakolwiek rada, no ale mimo wszystko... chodzi o pracę... od paru dni pracuje w dużym mieście w kawiarni, to moja pierwsza praca... tak cieszyłam się, że ją dostałam, ale jest tam okropnie inni pracownicy traktują mnie jak idiotke, jakbym była nic niewartym śmieciem. wszyscy wiedzieli, że nie mam doświadczenia, wiedzieli że będzie trzeba mnie wszystkiego uczyć, a teraz jakieś obgadywania, wredne komentarze, przewracania oczami jak coś mi nie wyjdzie, oni sobie sami gadają, śmieją się itd. a ja cały czas z boku, przez 9 godzin musze sie tam męczyć... miałam im pomagać a cały czas tylko przeszkadzam, przeze mnie wszystko idzie wolniej, niektóre rzeczy mi się mylą, chociaż część już umiem, ale oni chyba nie pamiętają jakie były ICH pierwsze dni cały czas kogoś tam denerwuje, po prostu widze to po nich, staram się bardzo ale nic nie moge na to poradzić pół nocy przepłakałam wczoraj przez to, nie chcę tam chodzić bo atmosfera jest beznadziejna, ja czuje sie wyrzutkiem, do niczego sie nie nadaje... całe szczęście nie muszę tam chodzić codziennie, ale wolałabym dzień dzień chodzić w pole lub gdziekolwiek indziej, gdzie spokojnie bym sobie pracowała bez poczucia że kogoś wkurzam lub mu zawadzam, niż chodzić tam i być piątym kołem u wozu.
w dodatku wracam do domu, chciałam się komuś wygadać, zwierzyć, więc chciałam porozmawiać z rodzicami, ale oni mnie jeszcze bardziej dobili, usłyszałam o sobie takie rzeczy od nich że mi sie jeszcze gorzej zrobiło... nie dość że jestem zerem w pracy to jeszcze w domu...