rodzina kontra słodycze i żywienie - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-01-17, 20:12   #1
moreletrele
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-03
Wiadomości: 31

rodzina kontra słodycze i żywienie


Hej, chciałabym wiedzieć czy któraś z Was miała w przeszłości podobny problem i jakoś sobie z nim poradziła.

Studiuję i mieszkam z moimi rodzicami. Od jakiś dwóch - trzech lat wciąż staram się zdrowiej się odżywiać i schudnąć. Niestety w moim domu jest mnóóstwo nie zdrowego jedzenia, słodyczy, ciast. Są porozstawiane wszedzie w domu, w pokojach rodzeństwa, w kuchni, wszędzie. Od tych dwóch lat wciąż moje życie wygląda tak że na 2 tyg - miesiąc ustalam sobie że koniec ze słodyczami i nie zdrowym żarciem, w tym czasie nawet mi ich nie brakuje, jestem szczesliwa bo jem tak jak chce, czuje się dobrze, chudnę itd Aż dochodzi do momentu gdy jestem smutna albo coś mi się w życiu nie udało i widzę te miliardy ciast rozstawionych po całym domu i stwierdzam że mam zły dzień, należy mi się, skuszę się na jedno, potem na drugie a potem potrafię się objeść słodyczami tak że jest mi nie dobrze. Próbowałam już rozmawiać o tym z rodzicami i nawet zgodzili się mi pomóc ale to wyglądało tak ze tydzień nie ma słodyczy w domu no a potem "przecież babcia ma imieniny, przecież są święta, przecież nie musisz tego jeść...". Przez to że nie umiem schudnąć i jeść tak jak chce czuję sie ciągle źle, nie kupuje ubrań bo mi sie wydaje ze trzeba poczekać, aż wrócę do starej figury, nie podobam się sobie i ciągle się tym zamęczam. Nie mam już do tego siły, wiem że to teoretycznie nie jest duży problem ale mi to tak niszczy psychikę, wyobraźcie sobie że ten schemat się powtarza w kółko już tak długo... najchętniej bym się wyprowadziła ale studiuje w mieście w którym mieszkają moi rodzice, mamy bardzo duży dom,