Wróć   Forum Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Dermatologia

Notka

Dermatologia Wymiana doświadczeń, porady

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-06-08, 16:47   #1
edytka2
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 154
Arrow Terapie przeciwtrądzikowe: DIFFERIN

przegladajac watki natknelam sie na lek o nazwie differin,mozecie mi cos wiecej o nim napisac?mam już dosc tych pryszczy!!!stosowałam benzacne ale go odstawilam bo strasznie wysuszał skóre
edytka2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 12:38   #2
duchota
BAN stały
 
Avatar duchota
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 85
GG do duchota
Dot.: differin

Differin skory raczej nie wysusza, wrecz przeciwnie
ja go stosuje na zmiane z innymi lekami...
wybierz sie do dermatologa, niech Ci przepisze kompletna kuracje
duchota jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 13:07   #3
Mariqa
Wtajemniczenie
 
Avatar Mariqa
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 2 394
Dot.: differin

hm, no ja zdecydowanie powiedziałabym, że differin jest lekiem silniejszym niż benzacne.
Jest to lek zawierający adapalen, pochodną retinoidów, /chyba/ i działa dość silnie na naskórek, może podrazniać , złuszcza bardzo mocno,
Przepisywany jest przez dermatologa. Stosując differin należy bezwzględnie chronic skórę przed promieniowanem sł. oraz bardzo solidnie pielęgnować cere /nawilżać, odżywiać/
Differin działa przyczynowo na trądzik, to znaczy dociera głęboko do zanieczyszczeń, czasem więc na początku kuracji obserwuje się nasilenie objawów, czyli po prostu większy wysyp przyszczy.
Jest to jak najbardziej naturalne, jako ze zostają wyciągniete na wierzch te zanieczyszczenia, które tam siedziały najgłębiej. Dematolog zatem często równolegle przepisuje też drugi lek, powierzchniowo czynny, np jakąś maść z antybiotykiem lub metronidazol, by leczyc na bieżąco wyskakujące niespodzianki. Przy załozeniu, ze te zalecenia będziemy stosować, kuracja powinna być zakończona sukcesem.
Mariqa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-09, 22:03   #4
iza_
Wtajemniczenie
 
Avatar iza_
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: z domku :)
Wiadomości: 2 626
Dot.: differin

mi on wysuszył skóre okropnie,po tygodniu stosowania spowodowal ogromny wysyp krostek itp...potem było lepiej,ale ja go odstawiłam,bo skóra po nim była w okropnym stanie,sucha i zniszczona
iza_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-10, 17:03   #5
mavis
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 48
Dot.: differin

Differin okazal sie antidotum na moje "niespodzianki".Jedyn y preparat ,który sobie z nimi poradził. Początkowo też podraznil mi skore a bylo to spowodowane zbyt duza iloscia. Jedynym minusem jest jego cena ok.43 zl no i ze jest na recepte. Polecam go gorąco,efekty widac po 3 miesiacach.Jest dostepny w kremie i w zelu. Jednak w zelu lepiej rozprowadza sie po twarzy.Radze sprobowac!!
mavis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-11, 17:09   #6
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

witam;wczoraj zaczelam używać differin , do tej pory miałam piękną cere tzn jakiś rok temu się popsuła i moje pytanie - jak czy na differin jak smaruję sie nim na noc mogę nałożyc krem?czy to będzie za dużo, a wogóle to jaki krem jeśli już, lekarz powiedział że żadnych antytrądzikowych kosmetyków na razie nie wolno; a druga sprawa, widzialam że składniki kosmetyków to generalnie wielkie świństwo, za głowę się załapałam jak poczytała o tym więcej; lekarz mówi że kosmetyki raczej z apteki czyli AVENA, IWOSTIN, SVR, La Roche Posay; jakie macie o tym zdanie albo doświadczenia?
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-11, 17:27   #7
maddalena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 13
Dot.: differin

na differin juz nic nie stosuj zreszta nie uzywaj tych kosmetyków z perfumerii, lepiej kup cos z kosmetykow aptecznych.
differin faktycznie na poczatku moze spowodowac pogorsznie cery lae po jkaims czasie pieknie ja wygladza i ogolnie zmniejsza ilosc zaskornikow pryszczy i przebarwien.
ogolnie mowiac jest to jeden z lepszych lekow jakie ja stosowalam.
aha piszesz ze masz tradzik od niedawna to znaczy zed pojawil ci sie po 30-ce?? ( nie wiem czy dobrze zrozumialam) - jesli tak to moze jest to tradzik spowodowany zabuzeniami hormonalnymi ( zbadaj sobie ich poziom np. testosteron)
pozdrawiam
maddalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-11, 21:00   #8
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

no właśnie po 30testosteronu jeszcze nie badałam ale zrobie to, mam co prawda niedoczynność tarczycy ale hormony w normie a lekarz powiedział że te leki co teraz biore nie są przyczyną; może oprócz testosteronu jeszcze coś trzeba zbadać?włąsnie wyrzuciłam wszystkie prawie kosmetyki i szukam co by tu kupićw każdym bądz razie dziekuję za te kilka słów odpowiedzi
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-11, 23:12   #9
cykcyk
Raczkowanie
 
Avatar cykcyk
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 103
GG do cykcyk
Dot.: differin

Ja mialam gigantyczne problemy z cera( tradzik zaskornikowo jakis tam) i byla sucha, poszlam do dermatologa i zaczelam uzywac differin i teraz jest gladka i nawilzona ale uzywalam jeszcze tormentiol itp
cykcyk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-12, 11:03   #10
bąbelek_82
Rozeznanie
 
Avatar bąbelek_82
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 605
Dot.: differin

Ja też miałam ten lek, ale przy mojej wrażliwej skórze to była jedna wielka tragedia:-/ poszłam do innego dermatoloa i kazał mi go odstawić. Wyrzucone w błoto pieniądze, oczywiście w moim przypadku.
bąbelek_82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-12, 19:37   #11
Seona
Moderator
 
Avatar Seona
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 9 926
Smaczny profil Seona
Smaczne przepisy23
Dot.: differin

Cytat:
Napisane przez emilka32
witam;wczoraj zaczelam używać differin , do tej pory miałam piękną cere tzn jakiś rok temu się popsuła i moje pytanie - jak czy na differin jak smaruję sie nim na noc mogę nałożyc krem?czy to będzie za dużo, a wogóle to jaki krem jeśli już, lekarz powiedział że żadnych antytrądzikowych kosmetyków na razie nie wolno; a druga sprawa, widzialam że składniki kosmetyków to generalnie wielkie świństwo, za głowę się załapałam jak poczytała o tym więcej; lekarz mówi że kosmetyki raczej z apteki czyli AVENA, IWOSTIN, SVR, La Roche Posay; jakie macie o tym zdanie albo doświadczenia?
Używam całej serii Iwostin Purritin, dla mnie baaardzo dobra, widać efekty Polecam
Seona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-12, 21:43   #12
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

dziękuję bardzo
mam jeszcze pytanie, czemu w trakcie stosowania differinu nie mozna stosować kosmetyków antytrądzikowych? jaki podkład polecacie nie nasilający trądziku i korektor antybakteryjny najlepiej w sztyfcie?
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-12, 23:22   #13
jakajataka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 92
Dot.: differin

Cytat:
Napisane przez emilka32
dziękuję bardzo
mam jeszcze pytanie, czemu w trakcie stosowania differinu nie mozna stosować kosmetyków antytrądzikowych? jaki podkład polecacie nie nasilający trądziku i korektor antybakteryjny najlepiej w sztyfcie?
hej ja takze stosuje differin, dermatolog kazala mi go stosowac na noc i na to zadnych kosmetykow, ale jesli juz rano buzke sie umyje, to mozna inne, chodzi o to, ze nie mozna rownoczesnie tych samych, mam nawet taka ksiazeczke informacyjna o differin'ie i tam anwet pisze, ze mozna stosowac inne kosmetyki kilka godizn przed lub po nalozeniu differinu, no i differin powino sie stosowac raz dziennie, czyli najlepiej w nocy, to juz nic sie na to nie naklada
jakajataka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 17:39   #14
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

kupiłam IWOSTINy, zobaczymy ale tu są też składniki tak jak w innych kosmetykach szkodliwe, wiem że może się czepiam ale szczególnie niepokoi mnie diazolidynyl urea, methylparaben, disodium EDTA i PEGi i wszechobecny propylrnr glycol, chyba nie da sie bez nich produkować kosmetyków?szkodajestem "załamana" na pocieszenie dostałam ogromną ilość próbek
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-13, 20:33   #15
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

I JESZCZE PYTANIE czy normalną reakcją w trakcie stosowania differinu jest , że w momencie kiedy smaruję się zwykłym kremem na dzień to przez moment szczypie mnie twarz?
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 07:36   #16
maddalena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 13
Dot.: differin

emilka32 nie stosuj na differin juz zadnych kremow (differniem smarujesz sie wieczorem ??), natomiast rano mozesz posmariwac sie kremem, ale osobiscie polecam swietny krem effaclar K z La Roche Posay (specjalny dla cery tradzikowej, ale dla osob doroslych tzn ze nie wysusza skory)
natomiast z podkladow i korektorow polecam unifiance (podklad ten nie zatyka porow- polacany przez dermatologow, jest przy tym dobrze kryjacy ale jednoczesnie lekki )
pozdrawiam
maddalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 07:39   #17
maddalena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 13
Dot.: differin

aha jeszcze co do hormonow ktore trzeba zbadac to: testosteron, androstendion, DHEA-s, prolaktyna (łaczny ich koszt to okolo 150 zł, niestey nie ma na nie skierowania )
maddalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 08:52   #18
Mariqa
Wtajemniczenie
 
Avatar Mariqa
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 2 394
Dot.: differin

[QUOTE=maddalena]emilka32 nie stosuj na differin juz zadnych kremow (differniem smarujesz sie wieczorem ??), natomiast rano mozesz posmariwac sie kremem, ale osobiscie polecam swietny krem effaclar K z La Roche Posay (specjalny dla cery tradzikowej, ale dla osob doroslych tzn ze nie wysusza skory)

Hm, ja nie polecam absolutnie effeklara podczas stosowania kuracji Differinem, dziewczyna sobie twarz wypali
Trądzik w przypadku cery dojrzałej nie musi być tez objawem zaburzeń hormonalnych / raczej rzadko, jako reperkusyje po antykoncepcji/, wydaje mi się, ze to raczej efekt pocywilizacyjny / tak jak np alergie, które stają się chorobą społeczną /
jako uzupełnienie pielegnacji radzę raczej stosować bardzo lekkie i delikatne kremy nawilzające np hydraphase legere lub też inne bardziej bogate w treść , odżywiające o ile nie zapychaja ci porów / kwestia indywidualna /,
Przypominam, ze differin jest silnym lekiem, retinoidem, działa mocno złuszczająco, moze uwrażliwiać nawet "gruboskórnych", jest to jak najbardziej naturalna reakcja skóry. Dlatego tez leki te stosuje się z dużą ostrożnoscią i stopniowo -powoli przyzwyczajająć cerę na silne działania... Po kilku aplikacjach / np zaczynamy 2 razy w tygodniu na strefe T, poźniej 3 razy, co drugi dzień aż do co wieczornego rytuału nakładania na strefe T i całą twarz, omijając sluzówki/ efekt nadwrażliwości znika i cera toleruje differin w porządanym stopniu... Podstawową wadą podczas stosowania tegoż adapalenu jest paćkanie całej twarzy na raz, powtarzanie tej czynności i oczekiwanie cudu po wstaniu z łóżka... niestety dosć często się to zdarza, niestety takie efekty przynosi niecierpliwosć i nierozsądne stosowanie tak silnego środka- okazuje się że buzia jest mocno wysuszona i podrażniona, co zniechęca do kuracji...
Trzeba pamietać o silnym faktorze UVA-UVB
Warto też zastanowić się, czy w przypadku dojrzałej cery bardziej skuteczny i dobroczynny nie okaże się krem Retin- A? Przypomnę, ze retinoidy / z wyjątkiem adapalenu/ maja działanie przeciwzmarszkowe i przeciwtradzikowe, może warto sięgnąć po np tak specyfik?
Mariqa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 10:33   #19
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

zaczynam miec mętlik w głowiejestem po 4ej nocy pod rząd z differinem bo lekarz powiedział ze jak bedzie podrażnienie to przerwać na 1-2 dni ale nie mam podrażnień więc nie przerywam; napisałaś krem Retin A ale jaka firma czy to moze ogólna nazwa kremów; właśnie najchętniej chciałabym mieć taki krem co to i nie powoduje powstawania trądziku i dobrze nawilża i troche antyzmarszczki choć ie mam za wiele, nie wyglądam podobno na swoje lata, ale nie stać mnie na kupowanie i próbowanie co chwila nowego kremu dlatego tak licze na Was i jestem wdzięczna za odpowiedzi, Na razie kupiłam krem nawilżający IWOSTINU, ten zwykły i antyzmarszczkowy pod oczy; dostalam ulotke LA rocha a propos podkładów i jestem zdecydowana tylko że jest ich tu kilka rodzajów: kamuflujący, korygujący, optycznie wygładzający. Użyłam dziś próbkę wygładzającego, całkiem miłyale nie koryguje no ale można dodać do niego korektor; przy kamuflującym napisano że silnie kryje, ale czy to nie oznacza np że będzie zatykał i powodował wypryski? korygujący jest tylko kryjący; rzeczywiście antytrądzikowych preparatów poki bawie sie z differinem nie będze stosować tym bardziej że byłam w 3 aptekach i w każdej panie powiedziały że nie; i jeszcze powtarzam raz prośbę o podpowiedz w sprawie korektora antybakteryjnego i nowe pytanie czy można przy differinie piling a jeśli tak to jaki;
z góry dziękuje i przepraszam za natręctwoale muszę podrążyć ten temat tym bardziej że nigdy nie przywiazywałam wagi do rodzajów kosmetyków i problemów skórnych tak ze jestem zielona
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 11:06   #20
Mariqa
Wtajemniczenie
 
Avatar Mariqa
 
Zarejestrowany: 2004-12
Wiadomości: 2 394
Dot.: differin

Retin A jest lekiem, na recepte, choc w niektórych aptekach sprzedają go bez. Hm, nie ma na swiecie niestety kremu cud , to co mogę ci polecic to rzeczywiście kremy apteczne / oprócz Vichy- niestety bardzo jakośc podupadła/. Szczególnie nawilżają np Hydraphase /legere, rich lub XL, w zalezności od predyspozycji, Hydranorme lub Hydrance optimale Avene, Dermedica Hydrain 2 /krem lub żel/
Jeśli masz ochotę i wytrwała jesteś w przyjmowaniu wiedzy specjalistycznej, to polecam stronke Basi www.biochemiaurody.com
Dowiesz się miedzy innymi wiele o retinoidach, o działaniu przeciwzmarszczkowym i przeciwtrądzikowym. O kwasach i ochronie słonecznej. Oskładach kosmetyków ogólnie, jak również o konkretnych kremach
Wypowiadaja się tam też nasze wizażanki, madre głowy naprawdę.
Kwestia zapychania porów to niestety bardzo indywidualna sprawa, są oczywiscie wyidrębnione skladniki komodogenne, tzn potencjalne zapychacze tj paraffinum liquidum, ale tak naprawdę wiele zależy od predyspozycji Twojej cery.... Bardzo trudno jest zreszta osiągnąć kompromis między środkiem rewelacyjnie nawilżającym i odżywiającym a nie zapychaniem...
Możesz spróbować Ystheala dla cery mieszanej, ale niestety w tym wypadku brak mocnego nawilżenia da sie we znaki...Z kolei ten w wersji dla suchej moze cię zapychać / chyba właśnie mnie to spotkało choć mam jeszcze innego faworyta zapychacza /
O wiele trudniej jest dobrac podkład niezapychający... i jednocześnie lekko korygujący... Z wyzszej półki dla mnie Kanebo to dar z niebios, ze średniej sprawdź True match lub rzeczywiście LRP / ten kamufiujący może jednak zapychać i chyba jednak na lato jest przy ciężki?/
Co do korektorów, to musze przyznać, że podczas stosowania differinu nie odważyłabym się na antybakteryjny... z obawy przed wysuszeniem, moze warto jednak jakiś poprostu dobrze kryjący? Choć z doświadczenia wiem, że i tak to co na siłę chce się ukryć podkładem czy korektorem to i tak wylezie i stokroc będzie widoczne W każdym razie tu się nie wypowiem, bo uzywam tylko korektorów pod oczy.
Piling zaleca się enzymatyczny, np Oceanica lub erisa z pharmaceris. Nie częściej niż raz w tygodniu.
Mariqa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 18:46   #21
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

na razie dziekuję, a wogóle chyba zacznę chodzic do kosmetyczki, o właśnie moze KTOŚ a może Ty Mariqa jeśli przypadkiem jestes z Warszawy polecisz mi jakąś kosmetyczkę, albo gabinet albo gabinet medycyny estetycznej?
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 22:06   #22
maddalena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 13
Dot.: differin

jesli chodzi podklad to ja stosuje Unifinace LRP (korygujacy)- pytalam sie dermatologa powiedzal ze spokojunie mozna nawet latem, lae jesli uwazasz ze jest za ciezki to moze po prostu stosuj jakis krem koloryzujacy z filtrem np Biodermy z filtrem 100 (choc ostrzegam ze jest dosc ciemny odcien).

Natomiast jesli chodzi o kosmetyczke to jesli masz wykwity grudkowo- krostkowe to bym z tym uwazala, bo mozesz sie nabawic jeszce gorszego stanu zapalnego na skorze- na razie po prostu lecz skore differinem potem mozesz pojsc np. na zluszczanie kwasem u dermatologa(dopiero jesienia lub na wiosne) - pomaga i na tradzik tzn przebarwienia i na lekkie zmarszczki.
pozdrawiam
maddalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-14, 22:12   #23
maddalena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 13
Dot.: differin

a jesli chodzi o to czym tradzik jest spowodowany to szczerze mowiac sama nie mam pojecia/ dermatolog mowil ze jest to kombinacja trzech przyczyn: zaburzen hormonalnych (dosc czesto), nieprawidlowego zluszcania naskorka i nadmiernego przetluszcania skory ( nie wiem czy wszystko dokladnie tak jak on to powiedzilam ale mniej wiecej chyba )

gdybysmy znaly dokladna przyczyne to pewnie byloby latwo to paskudztwo wyleczyc- a niestety na kazdego leki dzialaja inaczej, jednym jeden pomaga a u innego nie ma zadnej poprawy)
tak wiec jedyne co mozna zrobic to po prostu probowac z tym walczyc ale nie zalamywac sie, bo stres na pewno nie pomaga .
maddalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 08:33   #24
diamelen
Rozeznanie
 
Avatar diamelen
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: z sypialni
Wiadomości: 999
Talking Dot.: differin

ja gorąco polecam differin, używałam go jakiś czas a efekty są super.. nawet nakładanie jest łatwe, nie to co benzacne gdzie potem masz wrazenie ze masz maske z mąki której nie da się zdjąć... nie mówie że banzacne jets do niczego (także jest niczego sobie _ niestety skóra sie uodparnia), ale differin w moim odczuciu jestg duzo lepszy.. niestty rozniez duzo drozszy... i tylko na recepte... jesli macie dylemat czy uzyc differinu to ja polecam
__________________
Anonimowy mol książkowy 4ever

diamelen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 12:57   #25
lkasia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 69
GG do lkasia
Question differin- kiedy widać efekty ?

Jak długo trzeba stosować differin żeby były widoczne efekty? używam go od miesiąca - może i coś tam jest mniej tych blizn ale dla mnie to jednak ciągle mało... Jak u was przebiegało leczenie ile czasu to trwało?
lkasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 14:35   #26
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

nie wiem jeszcze czy differin jest ok czy nie za krotko go stosuje(5 razy) ale taka mam dziwna reakcję, nie smarowalam ani powiek, ani ust ani pod oczami a mimo to usta mi sie zluszczaja , powieki lekko szczypia jak smaruje kremem a pod oczami orpocz szczypania przy smarowaniu kremem (to mija po kilku minutach) zreszta nie tylko pod oczami ale na calej twarzy taka skora sie robi jak na bykunie wiem to moze ten naskorek sie zacznie zaraz zluszczac czy jak?najbardziej mnie dziwi wlasnie ten cud przenikania differinu w miejsca niesmarowane
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-15, 22:06   #27
maddalena
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 13
Dot.: differin- kiedy widać efekty ?

czy oprocz differinu stosujesz jakis lek na dzien (bo rozumiem ze na noc smarujesz buzie differinem), jakiego zelu uzywasz do mycia twzry no i jakiego podkaldu lub korektora -te wszystkie rzeczy maja wplyw na to jak szybko wyleczysz tradzik
maddalena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-16, 07:15   #28
lkasia
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 69
GG do lkasia
Dot.: differin- kiedy widać efekty ?

Stosuję go na skórę pleców. Smaruję co drugi dzień a na pojedyncze wypryski mam maść. Chodzi mi przede wszystkim o blizny - kiedy mogę się spodziewać że znikną szczególnie te stare...
lkasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-16, 20:04   #29
emilka32
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 14
Dot.: differin

pewien Pan doktor online powiedizal ze przy leczeniu differinem nie powinno sie stosowac zadnych kremow bo skora robi sie bardzo delikatna i moze sie byle czym podraznic tylko EMOLIENTY wlasnie szukam co to takiego?
emilka32 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-16, 21:16   #30
Kaisandra
Wtajemniczenie
 
Avatar Kaisandra
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 213
Dot.: differin

www.emolienty.pl
Na tej strince masz wszystkie produkty , podobno dobry jest humektan...sama zastanwaim się nad jego kupnem
pozdro
Kaisandra jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
dermatolog, diferin, differin, pryszcze, trądzik zaskórnikowy, zaskórniki

Nowe wątki na forum Dermatologia


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:57.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj