Wolontariat i praca na wakacjach - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes

Notka

Praca i biznes W tym miejscu rozmawiamy o pracy i biznesie. Jeśli szukasz pracy, planujesz ją zmienić lub prowadzisz własny biznes, to miejsce jest dla ciebie.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-05-26, 16:31   #1
Faholohago
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 89

Wolontariat i praca na wakacjach


Hej studiuję psychologię, właśnie kończe 2 rok. Będę placila polowe za wakacje za mieszkanie i tak sie zastanawiam, czy nie zostac w miescie na wakacje i nie znalezc sobie pracy (najlepiej w jakims sklepie odziezowym) oraz wolontariatu, aby zdobywac doswiadczenie. W sumie to wolontariat mam juz prawie zalatwiony, ale za praca sie jeszcze nie rozgladalam.. Chcialabym Was zapytac o zdanie, czy będzie w porządku to polaczyc, czy macie moze jakies opinie o pracy w sklepie odziezowym itp.. ?
Faholohago jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-05-28, 22:23   #2
Nunum
Rozeznanie
 
Avatar Nunum
 
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 812
Dot.: Wolontariat i praca na wakacjach

jeśli czasowo dasz radę polaczyc t ok, praca w sklepie odzieżowym zazwyczaj jest cięzka, kasa marna, jedynie w większości sieciówek pracują fajni ludzi jest pełno wątku o pracy w sklepach, poszukaj, dowiesz sie jak wyglada rekrutacja, zarobki itd powodzenia
__________________
Słodycze i niezdrowe jedzenie
Waga w dół !
...
Nunum jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-06-01, 19:42   #3
Faholohago
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 89
Dot.: Wolontariat i praca na wakacjach

dziękuję
Faholohago jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2015-06-07, 09:20   #4
marie_marie22
Zadomowienie
 
Avatar marie_marie22
 
Zarejestrowany: 2011-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 1 168
Dot.: Wolontariat i praca na wakacjach