25 lat, bez doświadczenia - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-09-01, 11:41   #1
Katrina999
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-09
Wiadomości: 7

25 lat, bez doświadczenia


Jak w tytule. Mam 25 lat, nie mam żadnego doświadczenia w sferze damsko-męskiej. Nie muszę chyba wspominać, że jestem dziewicą. Czuję się niedorozwinięta, bo już niektóre 15 latki je mają, a ja jestem lata świetlne za nimi. Najgorsze jest to, że jestem już po studiach, nie mam zbyt wielu okazji do poznawania nowych ludzi. Nie jestem typem imprezowiczki. Większość normalnych facetów w moim wieku i starszych jest już zajęta. Moje dziewictwo i fakt nieposiadania nigdy chłopaka budzi u znajomych zdziwienie, czuję się jak eksponat w muzem budzący zdziwienie. Jest w tym wszystkim sporo mojej winy. Nigdy nie spotkałam nikogo, kto zawróciłby mi w głowie i w kim mogłabym się zakochać, chociaż spotykałam się z różnymi facetami, ale podświadomie zawsze się broniłam przed jakąś głębszą relacją. Były dwie przyczyny, pierwsza to paniczny strach przed ciążą (zawsze moje myśli i plany wybiegały daleko, nigdy nie działałam pod wpływem impulsu, teraz uważam to za głupotę, ale panicznie bałam się, że dojdzie do seksu i nieplanowanej ciąży). Druga przyczyna to pewien kompleks, który do dziś nie daje mi żyć i przez pewną część mojego ciała nie jestem w stanie się w pełni zaakceptować. Poza tą jedną rzeczą (okropną dla mnie) chyba nie mam nic mojemu wyglądowi do zarzucenia, jestem wysoka, zgrabna dzięki siłowni, mam ciemną karnację, naturalnie czarne, długie, zadbane włosy. Staram się nosić ciuchy podkreślające moją sylwetkę, zawsze mam lekki makijaż. Boję się, że jakikolwiek potencjalny facet będzie patrzał na mnie jak na dziwaka jeżeli dowie się o moim zerowym doświadczeniu, uważam, że jeżeli w młodym wieku nie wyksz