rutyna w życiu - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-11-30, 15:35   #1
malinowe_niebo
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2015-11
Wiadomości: 2

rutyna w życiu


Dziewczyny, nie wiem co robić, moje życie wydaje mi się nudne i bezsensowne. Do tego stopnia, że kilka razy myślałam nad samobójstwem, ale nie zrobię tego, bo strasznie się boję.
Na co dzień studiuję. W tym roku skończyłam licencjat i nie wiedziałam co dalej robić. Rodzice naciskali, żebym dokończyła studia magisterskie chociaż byłam temu przeciwna, ale z drugiej strony dziękowałam im za to, bo zdałam sobie sprawę, że kolejne 2 lata mogę przedłużyć młodość. Moi rodzice myślą, że po studiach będę miała lepsze życie, lepszą pracę. A to nieprawda, bo moje studia są, że się tak wyrażę, o kant dupy rozbić, jak większość kierunków w polsce. Nie wiem gdzie mogłabym wykorzystać wiedzę z nich wyniesioną, bo nie ma takich ofert na rynku pracy, czuję, że marnuję tam czas i nic mi się przez te studia w życiu nie udało oprócz tego, że jestem utrzymywana przez rodziców. Niestety wybierając je miałam siano w głowie, poza tym nie nadawałabym się na medycynę czy stomatologię, więc mogłam wybrać to co studiuję albo jakąś socjologię czy administrację. Wszystko podobny chłam. Dlatego też czuję, że życie przecieka mi przez palce- codziennie bezsensowne zajęcia na uczelni, brak znajomych, brak celu w życiu i strach przed rzuceniem studiów, jak i strach przed tym, co będzie jak już się skończą. Do tego dochodzą kompleksy na punkcie swojego wyglądu, które z każdym miesiącem coraz bardziej się pogłębiają i przez to zaczynam nienawidzieć samej siebie. Niedługo chyba zwariuję. Moje życie to jakaś farsa. Czuję, że to wszystko prowadzi donikąd, a nie miałabym odwagi pogadać o tym z kimkolwiek, nawet z psychologiem. Czy istnieje jakiś uniwersal