Wizaz.pl - Pokaż profil: smash

Wróć   Wizaz.pl > Lista userów

Notka

smash smash is offline

Zakorzenienie

Wpisy

Pokazuję wpisy gości od 41 do 50 z 393
  1. Figarro
    2012-12-29 18:50
    Figarro
    Hej,
    na sylwestra jedziemy do Radomierza, jak zwykle
    bedziemy sami

    co do zelu, to widzialam go jakis czas temu w "Simecie"
    czy dalej jest, nie wiem, bo zuzywam dalej zapasy, wiec nie szukalam
  2. Figarro
    2012-12-11 14:15
    Figarro
    tak jest
  3. Figarro
    2012-12-11 14:04
    Figarro
    na sushi?
    ja tam wcale nie bylam....moze byc
    Super
  4. Figarro
    2012-12-11 10:39
    Figarro
    hej Ewa,
    mam juz samplerki,
    daj znac kiedy mozemy sie spotkac
    moze na pizzy? albo co?

    tylko dzisiaj nie moge
  5. Figarro
    2012-11-25 06:41
    Figarro
    Ewa,
    nie wiem, czy bedziesz na wizazu dzisiaj i o ktorej....a Asiuuula rozbiera La Danza Delle Libellule ...wzielam Ci sampla 2ml
    najwyzej jak nam sie spodoba, to kupimy wiecej
  6. Figarro
    2012-11-13 19:08
    Figarro
    super
  7. Figarro
    2012-11-13 18:54
    Figarro
    noooo
    a gdzie sie umawiamy? moze przy wejsciu do galerii?
    a pozniej razem podejdziemy do Metafory?
  8. Figarro
    2012-11-13 15:53
    Figarro
    Ewcia,
    pamietasz o jutrze ?

    No...tylko tak ok 20-tej bede musiala byc na Klonowica
    Rojek mi dzisiaj napisal sms-a ze mam tam przyjsc na wizyte
  9. Figarro
    2012-11-11 17:17
    Figarro
    ok
  10. Figarro
    2012-11-11 15:29
    Figarro
    oooooo
    taka to chetnie zjem
    to w ta srode, tak? po 17-tej?

O mnie

  • O smash
    Lokalizacja
    Jelenia Góra
    Płeć
    kobieta
    Zawód
    ekonomistka
  • Profil cery
    Informacja bardzo ważna dla użytkowniczek KWC. Jeśli zatem chcesz recenzować kosmetyki, wypełnij te pola koniecznie.
    Typ cery
    mieszana
    Skłonność do alergii
    niewielka skłonność do alergii
    Skłonność do rozszerzonych naczynek
    mała
    Skłonność do podrażnień
    cera wrażliwa
  • Podpis
    Wiosna 2021 - wątek wymiankowy
    https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1280876

Staty

Ilość wiadomości
Wpisy
Ogólne informacje
  • Ostatnia aktywność: 2021-05-01 13:49
  • Zarejestrowany: 2008-04-06
  • Polecający: 0

Przyjaciele

Pokazuję przyjaciół od 1 do 1 z 1

Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:06.