Reklamacja w HP - co dalej? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-01-02, 16:45   #1
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739

Reklamacja w HP - co dalej?


Moje drogie wizażanki, mam pytanie, oczywiście z problemem połączone

Otóż 10 grudnia drogą mailową wysłałam do HP reklamacje (+ skany dokumentów - faktura, wszystkie naprawy, gwarancja), ponieważ komputer odmówił współpracy już po raz 4 (a kupiłam go w lipcu 2007 r.). Powołując się na ustawę konsumencką zażądałam, aby HP wymieniło mi komputer na nowy z pełną, 24 miesięczną gwarancją, lub zwróciło całą kwotę zakupu komputera.

Przez 5 dni nie dostałam od nich żadnej odpowiedzi, nie chcieli połączyć mnie z działem reklamacji, więc w końcu zadzwonił do nich mój dobry przyjaciel (prawnik-informatyk, super połączenie do takich rozmów ) i jemu udało się połączyć z Panią odpowiedzialną za moją reklamację. Ustalili, że komputer musi przejść badanie techniczne, więc wyślą kuriera. Dostałam numer przesyłki, umówiłam się z UPS na odbiór we wtorek 16-go grudnia. Niestety HP nie wysłało im zlecenia... więc zadzwoniłam do HP i zrobiłam krótką wojnę, że najpóźniej w środę rano komputer ma zostać odebrany, bo nie będę brała kolejnego dnia wolnego, żeby czekać na kuriera. W środę 17go grudnia kurier odebrał komputer. Od tego czasu zero kontaktu od strony HP. Dzwoniłam do nich w poniedziałek 29go grudnia, i dowiedziałam się, że Pani która jest przydzielona do mojej reklamacji, będzie od jutra, czyli od wtorku, i że 14 dni określonych w ustawie to dni robocze a nie kalendarzowe (ustawa mówi 14 dni, na stronie federacji konsumentów jest napisane 14 dni kalendarzowych, ale ok). Zadzwoniłam w środę, Pani dalej nieobecna. Dziś mija 14 dzień roboczy, a HP dalej nie dało znaku życia. W ustawie jest napisane, że jeśli do 14 dni nie zostanę poinformowana o sposobie załatwienia reklamacji, uznaje się że została ona rozpatrzona zgodnie z tym, co w niej napisałam (czyli nowy komp albo kasa).

W związku z tym chciałam zapytać, co mam zrobić? Zadzwonić w poniedziałek do HP, podać numer konta i zażądać przelewu, albo nowego komputera (Jakiego? Czy takiego jaki za cenę poprzedniego dostałabym teraz, czy takiego, który ma parametry nie gorsze od mojego?). I co zrobić jeśli powiedzą mi że zgodnie z tekstem ich gwarancji przysługuje mi komputer UŻYWANY w stanie nie gorszym od mojego (co jest moim zdaniem niezgodne z ustawą, tym bardziej że reklamowałam na podstawie ustawy, a nie gwarancji, bo używanego nie chcę, tym bardziej z niepełną gwarancją). A co zrobić jak powiedzą że mają jeszcze więcej czasu niż ustawa przewiduje?

Jestem w kropce, komputer ma 1,5 roku, z czego pół roku spędził w serwisach albo nie działając, a mi zostały za niego jeszcze 3 raty ;/

Błagam o pomoc
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-03, 00:17   #2
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

zglos sie do rzecznika praw konsumentow czy coś takiego, wiem że takie coś istnieje obecnie w wielu miastach , on Ci profesjonalnie pomoze...mam podobny problem z aparatem a dokladnie rodzice mają

dostali w prezencie aparat i juz od poczatku mieli z nim problemy a mianowicie po kilku zdjęciach zacinal się i wyswietlalo sie, ze nie ma bateri..na poczatku rodzice mysleli , że za slabe baterie ,kupili akumulatorki a, tam tak samo (a baterie w innych rzeczach chodzily) wyslali raz rodzice do reklamacji, to odeslali nam i powiedzieli, że aparat jest sprawny, ale gdzie tam po odbiorze znów dzialo sie to samo , znow odeslali ( za kazdym razem aparat sprawdzał ktos w sklepie i sprzedawcy twierdzili, że no owszem cos nie dziala) i tym razem jak poszli po odbiór pan poinformowal, ze serwis uznał iz reklamacja jest bezpodstawna i apparat działa prawidlowo i dał nam rachunek za firmę kurierską, tata się wkurzyl do tej pory aparatu nie odebrał i zamierza zglosic się wlasnie do rzecznika praw konsumenta
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-04, 19:49   #3
kropka241
Zakorzenienie
 
Avatar kropka241
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 344
GG do kropka241 Wyślij wiadomość przez MSN do kropka241
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez Elliannia Pokaż wiadomość
Moje drogie wizażanki, mam pytanie, oczywiście z problemem połączone

Otóż 10 grudnia drogą mailową wysłałam do HP reklamacje (+ skany dokumentów - faktura, wszystkie naprawy, gwarancja), ponieważ komputer odmówił współpracy już po raz 4 (a kupiłam go w lipcu 2007 r.). Powołując się na ustawę konsumencką zażądałam, aby HP wymieniło mi komputer na nowy z pełną, 24 miesięczną gwarancją, lub zwróciło całą kwotę zakupu komputera.

Przez 5 dni nie dostałam od nich żadnej odpowiedzi, nie chcieli połączyć mnie z działem reklamacji, więc w końcu zadzwonił do nich mój dobry przyjaciel (prawnik-informatyk, super połączenie do takich rozmów ) i jemu udało się połączyć z Panią odpowiedzialną za moją reklamację. Ustalili, że komputer musi przejść badanie techniczne, więc wyślą kuriera. Dostałam numer przesyłki, umówiłam się z UPS na odbiór we wtorek 16-go grudnia. Niestety HP nie wysłało im zlecenia... więc zadzwoniłam do HP i zrobiłam krótką wojnę, że najpóźniej w środę rano komputer ma zostać odebrany, bo nie będę brała kolejnego dnia wolnego, żeby czekać na kuriera. W środę 17go grudnia kurier odebrał komputer. Od tego czasu zero kontaktu od strony HP. Dzwoniłam do nich w poniedziałek 29go grudnia, i dowiedziałam się, że Pani która jest przydzielona do mojej reklamacji, będzie od jutra, czyli od wtorku, i że 14 dni określonych w ustawie to dni robocze a nie kalendarzowe (ustawa mówi 14 dni, na stronie federacji konsumentów jest napisane 14 dni kalendarzowych, ale ok). Zadzwoniłam w środę, Pani dalej nieobecna. Dziś mija 14 dzień roboczy, a HP dalej nie dało znaku życia. W ustawie jest napisane, że jeśli do 14 dni nie zostanę poinformowana o sposobie załatwienia reklamacji, uznaje się że została ona rozpatrzona zgodnie z tym, co w niej napisałam (czyli nowy komp albo kasa).

W związku z tym chciałam zapytać, co mam zrobić? Zadzwonić w poniedziałek do HP, podać numer konta i zażądać przelewu, albo nowego komputera (Jakiego? Czy takiego jaki za cenę poprzedniego dostałabym teraz, czy takiego, który ma parametry nie gorsze od mojego?). I co zrobić jeśli powiedzą mi że zgodnie z tekstem ich gwarancji przysługuje mi komputer UŻYWANY w stanie nie gorszym od mojego (co jest moim zdaniem niezgodne z ustawą, tym bardziej że reklamowałam na podstawie ustawy, a nie gwarancji, bo używanego nie chcę, tym bardziej z niepełną gwarancją). A co zrobić jak powiedzą że mają jeszcze więcej czasu niż ustawa przewiduje?

Jestem w kropce, komputer ma 1,5 roku, z czego pół roku spędził w serwisach albo nie działając, a mi zostały za niego jeszcze 3 raty ;/

Błagam o pomoc
moze ja cos pomoge choc dopiero od miesiaca mam do czynienia z reklamacjami jutro w pracy siade troche przy procedurach i powiem ci dokladnie jak to jest u nas ale to co wiem w tej chwili:


generalnie jest tak ze gwarancja jest dobra wola firmy w tym wypadku hp. czyli to firm ustala czy daje gwarancje na swoj podukt na rok, 2, 4, lub np.3 miesiace czy nie daje wcale. moze byc tak ze firma daje gwarancji pol roku ale np sklep w ktorym kupilas daje 2 lata wiec pozostale 1,5 roku nalezy ci sie nie od serwisu lecz od sklepu z tytulu rekojmi (wtedy jest 14 dni kalendarzowych na podjece przez sklep decyzji-wydanie nowego towaru lub zwrot gotowki)

jesli firma daje gwarancje wowczas na jej podstawie jest reklamacja i warunki reklamacji okresla karta gwarancyjna. w karcie jest w zaleznosci rob14 lub 21 dni roboczych na usuniecie usteki dlatego ze firma jak rowniez serwis pracuje tylko w dni robocze.

jesli produkt nie posiada karty gwarancyjnej wtedy odbywa sie to wg ustawy tak jak zyczylas sobie aby Twoja sprawa zostala rozpatrzona.
czyli tu nawet w sklepie mozesz reklamowac sznurowadlo ze ci sie rozwarstwilo i na to tez jest 14 dni kalendarzowych wiec po tym czasie otrzymasz zwrot gotowki (przynajmniej nas)

co do hp moj tz kiedys reklamowal ich drukarke i wyslali mu inna drukarke taki sam model uzywana ale sprawdzona i bez wad. tylko to bylo w anglii i z tego co wiem oni maja inne prawo co do gwarancji
__________________
Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem, jakie zrobił na kobiecie..










Edytowane przez kropka241
Czas edycji: 2009-01-04 o 19:59
kropka241 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 00:51   #4
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Jeżeli nie zwrócą mi kasy, to ja pójdę do federacji konsumentów


Gwarancję 2letnią dało mi HP. Pierwszy raz oddawałam kompa do naprawy w Vobisie, gdzie się dowiedziałam że równie dobrze mogę dzwonić bezpośrednio do HP, bo ta sama zasada, więc dwie kolejne naprawy załatwiałam przez HP. I kiedy przy tym czwartym zepsuciu zadzwoniłam do Vobisu co mam robić, to usłyszałam że mam sobie załatwiać przez HP, bo oni jak przyjmą reklamację u siebie (czyli w sklepie) zrobią dokładnie to samo co ja bym zrobiła. Komp posiada kartę gwarancyjną na 24 miesiące W karcie gwarancyjnej pisze 14 dni, zresztą to samo powiedział mi facet na infolinii HP jak dzwoniłam w poniedziałek - że mają na podjęcie decyzji 14 dni roboczych.
Ja dlatego powoływałam się na ustawę, żeby dostać nowy komputer z pełną 24 miesięczną gwarancją, żeby mi HP nie chciało przypadkiem używanego wepchać
I prawdę mówiąc pluję sobie w brodę, bo pierwszy raz komputer się zepsuł po okresie 5 miesięcy, a teraz dopiero doczytałam, że jeżeli coś zepsuje się po krócej niż 6 miesiącach to od razu mi nowe przysługuje ;/

Napisałam im maila dzisiaj:


Witam,
Piszę do Państwa w sprawie reklamacji mojego notebooka, którą wysłałam do 10.12.2008. Termin rozpatrzenia reklamacji upływa 14 dni od dnia następnego po wysłaniu reklamacji (tj. liczymy od 11.12.08), i biorąc 14 dni za dni robocze, minął dokładnie 02.01.2009 r. Do tego dnia z Państwa strony nie było żadnego kontaktu (nie licząc telefonu w dniu 18.12.08 z zapytaniem, czy kurier odebrał komputer) . W sprawie reklamacji ani maila, ani telefonu. Gdy dzwoniłam nie chciano mnie połączyć z działem reklamacji, za każdym razem podając inny powód. Dowiedziałam się, że moją reklamacją opiekuje się Pani XXXXXXXX. Próbowałam się do niej dodzwonić kilkakrotnie, niestety do dnia dzisiejszego pozostaje ona dla mnie fantomem, którego znam z opowieści. W środę 31.12.08 dzwoniłam ostatni raz, i Pani z którą rozmawiałam powiedziała, że wysyła jej maila, aby w piątek się ze mną skontaktowała. Oczywiście nie doczekałam się ani na telefon, ani na maila. Ustawa na podstawie której składałam reklamację przewiduje, że do 14 dni od złożenia reklamacji zostanę poinformowana o sposobie jej rozpatrzenia (zresztą potwierdził to Pan, z którym rozmawiałam na waszej infolinii), w przeciwnym wypadku uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona zgodnie z tym, co w niej napisałam. W związku z tym podaję Państwu numer konta, na który oczekuję przelewu (do 7 dni) na kwotę XXXX PLN, czyli na kwotę zakupu komputera.
Dane do przelewu:


W razie wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny ze mną w dniu jutrzejszym (05.12.2009) pod nr telefonu .
Proszę o potwierdzenie otrzymania maila.


Ustawiłam najwyższy priorytet i potwierdzenie odbioru, więc nie ma bata, muszą się do tego ustosunkować

Jeśli jutro się nie doczekam telefonu, to we wtorek sama zadzwonię i będzie wojna



I znalazłam w necie problem bardzo podobny do mojego ^^
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=807&w=77370886
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...



Edytowane przez Elliannia
Czas edycji: 2009-01-05 o 00:55
Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 15:54   #5
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Robi się ciekawie

O godzinie 12.30 dzwoniłam na infolinię, prosząc o połączenie z Panią przydzieloną do mojej reklamacji. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności okazało się, że owa Pani akurat w tym momencie rozmawia z serwisem o czym? Tak, dokładnie - o moim komputerze! Więc bardzo im przykro, ale nie mogą mnie z nią połączyć, ona do mnie oddzwoni od razu jak skończy rozmawiać z serwisem, najpóźniej do godziny Piękny traf i niezwykłe szczęście z wyczuciem miałam Oczywiście powiedziałam, że moim zdaniem rozmowa z serwisem już nie ma sensu, bo od razu zaznaczyłam że nie życzę sobie naprawiania po raz enty komputera, mało tego ustawowe 14 dni roboczych minęło bez żadnego odzewu z ich strony i poinformowania mnie o stanie reklamacji tudzież sposobie jej wykonania, więc ja teraz domagam się zwrotu pieniędzy, a wszelkie naprawy w serwisie mogą sobie darować

Oczywiście nie doczekałam się telefonu przez 3h, więc zadzwonił do nich mój kolega, ten sam który dzwonił do nich na samym początku. I co się okazuje? Pani Eweliny nie ma! Zostawiła pokój, biurko, bez żadnej adnotacji, bez żadnych dokumentów na biurku i w komputerze, normalnie wcięło ją! A Pan z którym mój kolega rozmawiał, niestety nie ma dostępu do żadnych informacji, i jest mu bardzo przykro, i bla bla bla
Więc kumpel powiedział że najpóźniej jutro rano czekamy na telefon, w przeciwnym wypadku składamy dokumenty sprawy u rzecznika praw konsumenta I że dodatkowo możemy naliczyć im odsetki karne za zwłokę...

Ciekawa jestem jak to będzie, trzymajcie kciuki żebym w końcu zdołała porozmawiać z Panią Eweliną, która ze mną za bardzo rozmawiać nie chce
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 18:02   #6
Tomy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 147
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Bardzo ci współczuje W naszym kraju mimo róznych zapewnień, że konsument nie pozostaje sam i ma jakieś prawa, to totalna lipa. Ja tez miałam problem reklamacyjny (nie, nie z HP, na szczęście odpukać mój działa wyśmienicie), okazuje się, ze owszem, prawa mam ale liche, najwięcej praw to ma sprzedawca a ja mam prawo czekać aż on okaże litość
__________________

Tomy jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 18:29   #7
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Ehhh.... złapałam doła, o godz. 17:26 mój kumpel dostał maila od Pani Eweliny, która 'cudownie' objawiła się znowu w pracy ;/


Szanowni Państwo,
Po licznych konsultacjach z serwisem w sprawie diagnozy usterek w Państwa laptopie, uprawniony serwisant stwierdził, iż notebook został zalany. Serwis wycenił naprawę Paviliona na 1500 zł.
Jest to jedyna możliwość naprawy laptopa.




Tak, zalewałam komputer 4 razy, i co jeszcze;/




Będę się sądzić, nie zostawię tego tak, żeby babka swoją niekompetencje i to, że olała moją sprawę usiłowała zbyć kłamstwem - mój komputer nigdy nie miał do czynienia z żadną wodą ani zalaniem, poza tym kumpel komputerowiec kompletnie to wyśmiał, bo objawy zalania komputera są zupełnie inne niż to, co się działo mojemu! Abstrahuję od tego, że ta informacja przyszła w 15 dniu roboczym od złożenia reklamacji, a kalendarzowych to nawet nie liczę ;/ Ciekawe jest to, że na stronie federacji konsumentów pisze o dniach kalendarzowych, a w ustawie 14 dni, nigdzie nie ma napisane że robocze ;/



Popłakałam się z bezsilności po prostu, i teraz boję się że w serwisie podmienią części żeby udowodnić 'zalanie', albo sami zaleją ;/
Oczywiście nie można odpisać numerów seryjnych części przed wysłaniem na serwis, bo rozłożenie komputera = zerwanie plomb = utrata gwarancji, zabezpieczają się z każdej strony już zawczasu


Normalnie mam ochotę pojechać do tego serwisu w Wawie i skopać parę tyłków ;/ Już nie wspomnę o tym że znalazłam Panią Ewelinę na naszej klasie (wiem, głupia jestem), i szczerze wątpię by osoba studiująca resocjalizację miała ogromną wiedzę z zakresu technologii komputerowych ;/


Jutro kumpel tam dzwoni z jatką, będzie prosił o informacje na temat co zostało i czym i którędy zalane, o zdjęcia, i będzie w stanie im powiedzieć co się do tego jak ma, ja się na sprzęcie nie znam, ale wydaje mi się że gdyby coś było zalane to przy włączeniu poszedłby dym, albo nie chciałby się włączyć w ogóle... a mi wyskakiwał błąd systemowy, a po 2 tygodniach wyskakiwania błędu i kilkakrotnym przywracaniu systemu włączał się czarny ekran i system nie chciał się uruchomić ;/

Poza tym jak mógł się zalać stojąc non stop na biurku,, ghhh ;/

Siedzę i beczę, a wiem że muszę się na walkę po prostu przygotować, jeśli jutrzejsza rozmowa nic nie da to idę do tej federacji konsumentów albo do rzecznika praw konsumenta, każę odesłać komputer i dam go do obiektywnego serwisu żeby uzyskać wiarygodne dla mnie dane, ale tak jak pisałam boję się że oni coś pokombinują ze sprzętem ;/
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 18:50   #8
coldold
Zakorzenienie
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 391
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez kropka241 Pokaż wiadomość
moze ja cos pomoge choc dopiero od miesiaca mam do czynienia z reklamacjami jutro w pracy siade troche przy procedurach i powiem ci dokladnie jak to jest u nas ale to co wiem w tej chwili:


generalnie jest tak ze gwarancja jest dobra wola firmy w tym wypadku hp. czyli to firm ustala czy daje gwarancje na swoj podukt na rok, 2, 4, lub np.3 miesiace czy nie daje wcale. moze byc tak ze firma daje gwarancji pol roku ale np sklep w ktorym kupilas daje 2 lata wiec pozostale 1,5 roku nalezy ci sie nie od serwisu lecz od sklepu z tytulu rekojmi (wtedy jest 14 dni kalendarzowych na podjece przez sklep decyzji-wydanie nowego towaru lub zwrot gotowki)

jesli firma daje gwarancje wowczas na jej podstawie jest reklamacja i warunki reklamacji okresla karta gwarancyjna. w karcie jest w zaleznosci rob14 lub 21 dni roboczych na usuniecie usteki dlatego ze firma jak rowniez serwis pracuje tylko w dni robocze.

jesli produkt nie posiada karty gwarancyjnej wtedy odbywa sie to wg ustawy tak jak zyczylas sobie aby Twoja sprawa zostala rozpatrzona.
czyli tu nawet w sklepie mozesz reklamowac sznurowadlo ze ci sie rozwarstwilo i na to tez jest 14 dni kalendarzowych wiec po tym czasie otrzymasz zwrot gotowki (przynajmniej nas)

co do hp moj tz kiedys reklamowal ich drukarke i wyslali mu inna drukarke taki sam model uzywana ale sprawdzona i bez wad. tylko to bylo w anglii i z tego co wiem oni maja inne prawo co do gwarancji
Że się tak wtrącę, bo mnie to bardzo interesuje.
Ile wynosi ustawowa "rękojmia". Czy istnieje w ogóle coś takiego jak konieczny czas jaki daje producent/sklep aby ewentualnie ubiegać się o naprawę lub zwrot pieniędzy?
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-05, 19:00   #9
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
Że się tak wtrącę, bo mnie to bardzo interesuje.
Ile wynosi ustawowa "rękojmia". Czy istnieje w ogóle coś takiego jak konieczny czas jaki daje producent/sklep aby ewentualnie ubiegać się o naprawę lub zwrot pieniędzy?
http://aktyprawne.rp.pl/aktyprawne/a....spr?id=166809

W art.8.3 pisze tylko o terminie, w jakim ma się odnieść do reklamacji/naprawy ;/ Nie ma nic o tym, jak długo może w naprawie trzymać ;/
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 08:10   #10
bibrzok87
Raczkowanie
 
Avatar bibrzok87
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 181
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Moja kumpela też ma problem z reklamacją, nie z HP co prawda a chyba z Nikonem. Smutna prawda jest taka, że jak człowiek chce coś kupić to będą dla człowieka najmilsi i baardzo zainteresowani klientem. Jeśli coś się stanie z ich cudownym sprzętem to najchętniej umyliby ręce od całej sprawy i przerzucali odpowiedzialność z jednego na drugiego, a najlepiej, żeby to klient sam sobie dana rzecz naprawił i jeszcze przyznał, że diabli wiedzą, co robił z owym sprzętem, że ich wspaniały produkt się zepsuł. Życzę cierpliwości przede wszystkim!
__________________
"Ludzie mają skłonności matematyczne i zawsze na coś liczą"
bibrzok87 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 08:48   #11
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

a ja opowiem o cd sprawy moich rodzicow odnosnie tego aparatu

tata w poniedzialek poszedł do rzecznika praw konsumenta i pisali pismo wlasnie w tej sprawie, ale była potrzebna kopia karty gwarancyjnej, wiec udal sie do sklepu w którym kupilismy aparacik fotojoker i powiedzial czy moglby prosic ksero owej karty gdyż pisze pismo odnosnie tego i mu jest potrzebna, a dziwo po godzinie od rozmowy w sklepie zadzwonil sprzedawca i powiedzial, że szef kazał wydać aparat ... póki co chodzi zobaczymy tylko na jak dlugo

wiec, moze jesli nie zalalas kompa i masz karte gwarancyją która wskazuje, że już którys raz z koleji naprawiasz to zrób podobnie, bo wydaje mi się, że sytuacja jest podobna ;]
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2009-01-06, 09:06   #12
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

bibrzok87 no niestety, wcisną Ci wszystko na temat 'cudownego sprzetu', jaki on bezawaryjny, gwarancja door to door, ogólni niebiańska sielanka, a później? Szkoda słów, będą mi wciskać że MOJA wina że mi się trafił feralny egzemplarz

sikoreczko111, ja im posłałam skany dokumentów, więc oryginały mam przy sobie Dobrze że wam udało się sprawę załatwić A dali wam nowy egzemplarz czy naprawili?

Kolega dzwonił, wersja 1 - Pani Ewelina będzie ok. 13, proszę czekać.
Wersja 2 - Pani Ewelina będzie koło 15, proszę czekać, zadzwoni.
Wersja 3 - Nie wiadomo o której będzie Pani Ewelina, gdyż w firmie ma przezwisko 'latający holender' (słowa gościa z infolinii!).

Do kumpla ma koło 10 dzwonić kierownik działu reklamacji, może to coś da, ja praktycznie nie spałam dziś
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 09:39   #13
kropka241
Zakorzenienie
 
Avatar kropka241
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 344
GG do kropka241 Wyślij wiadomość przez MSN do kropka241
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez Elliannia Pokaż wiadomość
Szanowni Państwo,
Po licznych konsultacjach z serwisem w sprawie diagnozy usterek w Państwa laptopie, uprawniony serwisant stwierdził, iż notebook został zalany. Serwis wycenił naprawę Paviliona na 1500 zł.
Jest to jedyna możliwość naprawy laptopa.
Będę się sądzić, nie zostawię tego tak, żeby babka swoją niekompetencje i to, że olała moją sprawę usiłowała zbyć kłamstwem - mój komputer nigdy nie miał do czynienia z żadną wodą ani zalaniem, poza tym kumpel komputerowiec kompletnie to wyśmiał, bo objawy zalania komputera są zupełnie inne niż to, co się działo mojemu! Abstrahuję od tego, że ta informacja przyszła w 15 dniu roboczym od złożenia reklamacji, a kalendarzowych to nawet nie liczę ;/ Ciekawe jest to, że na stronie federacji konsumentów pisze o dniach kalendarzowych, a w ustawie 14 dni, nigdzie nie ma napisane że robocze ;/



Popłakałam się z bezsilności po prostu, i teraz boję się że w serwisie podmienią części żeby udowodnić 'zalanie', albo sami zaleją ;/
Oczywiście nie można odpisać numerów seryjnych części przed wysłaniem na serwis, bo rozłożenie komputera = zerwanie plomb = utrata gwarancji, zabezpieczają się z każdej strony już zawczasu
ja radze udac sie w tej sprawie do federacji konsumentow.
trzymam kciuki

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
Że się tak wtrącę, bo mnie to bardzo interesuje.
Ile wynosi ustawowa "rękojmia". Czy istnieje w ogóle coś takiego jak konieczny czas jaki daje producent/sklep aby ewentualnie ubiegać się o naprawę lub zwrot pieniędzy?
Cytat:
Napisane przez Elliannia Pokaż wiadomość
http://aktyprawne.rp.pl/aktyprawne/a....spr?id=166809

W art.8.3 pisze tylko o terminie, w jakim ma się odnieść do reklamacji/naprawy ;/ Nie ma nic o tym, jak długo może w naprawie trzymać ;/
dokladnie tak jak odpowiedziala Elliannia natomista jesli sprzedawca sie nie ustosunkuje do reklamacji w tym terminie to przysluguje ci zwrot gotowki lub wymiana sprzetu.
przynajmniej tak jest u nas w sklepie.
zreszta zwykle przy niezgodnosci produkt jest nieserwisowalny i nawet nie wysyla sie go do naprawy. my w 15 dniu wyplacamy gotowke a towar idziew straty.

Cytat:
Napisane przez sikoreczka111 Pokaż wiadomość
tata w poniedzialek poszedł do rzecznika praw konsumenta i pisali pismo wlasnie w tej sprawie, ale była potrzebna kopia karty gwarancyjnej, wiec udal sie do sklepu w którym kupilismy aparacik fotojoker i powiedzial czy moglby prosic ksero owej karty gdyż pisze pismo odnosnie tego i mu jest potrzebna, a dziwo po godzinie od rozmowy w sklepie zadzwonil sprzedawca i powiedzial, że szef kazał wydać aparat ... póki co chodzi zobaczymy tylko na jak dlugo

ja jakis rok temu milam podobna sytuacje ze sklepem meblowym. rzywiezli mi lozko zafoliowane (ja w tym momencie mialam remont wiec nie odfoliowalam przy dostawcy.. pozniej czekalam dugo i tez kazdy zwalal wine na kazdego. skontaktowalam sie z federacja konsumencka i jeszcze tego samego dnia dostalam zwrot gotowki, odebrali lozko a ja jeszcze dostalam bon o wartosci 50zl na zakupy w ich sklepie

Cytat:
Napisane przez Elliannia Pokaż wiadomość
Kolega dzwonił, wersja 1 - Pani Ewelina będzie ok. 13, proszę czekać.
Wersja 2 - Pani Ewelina będzie koło 15, proszę czekać, zadzwoni.
Wersja 3 - Nie wiadomo o której będzie Pani Ewelina, gdyż w firmie ma przezwisko 'latający holender' (słowa gościa z infolinii!).

Do kumpla ma koło 10 dzwonić kierownik działu reklamacji, może to coś da, ja praktycznie nie spałam dziś
wspolczuje bardzo.
__________________
Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem, jakie zrobił na kobiecie..









kropka241 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 10:29   #14
coldold
Zakorzenienie
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 391
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez Elliannia Pokaż wiadomość
http://aktyprawne.rp.pl/aktyprawne/a....spr?id=166809

W art.8.3 pisze tylko o terminie, w jakim ma się odnieść do reklamacji/naprawy ;/ Nie ma nic o tym, jak długo może w naprawie trzymać ;/
Ale mi chodzi o "gwarancję" w tym sensie, że np. komputer może mi się zepsuć w ciągu X czasu i zanoszę go do reklamacji, pytam właśnie o ten X czas, bo jeśli gwarancja to dobra wola producenta, to znaczyłoby, że jeśli produkt zepsuje mi się w pierwszym tygodniu, to bez "dobrej woli" producenta będę musiała się z tym pogodzić.
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 10:38   #15
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
Ale mi chodzi o "gwarancję" w tym sensie, że np. komputer może mi się zepsuć w ciągu X czasu i zanoszę go do reklamacji, pytam właśnie o ten X czas, bo jeśli gwarancja to dobra wola producenta, to znaczyłoby, że jeśli produkt zepsuje mi się w pierwszym tygodniu, to bez "dobrej woli" producenta będę musiała się z tym pogodzić.
Podczas moich poszukiwan wyczytałam, że jeśli pierwsza poważna usterka ma miejsce do 6 miesiecy od zakupienia sprzetu, to mozesz się od sklepu od razu domagac nowego egzemplarza - ale to najlepiej sprawdzic i rzecznika

A z tego co się orientuję - na sprzęt elektroniczny kupowany przez osobę fizyczną muszą być 24 miesiące gwarancji, w przypadku firm jest to 12 miesiecy
Zresztą nawet na 'głupie' buty są 24 miesiące
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2009-01-06, 10:40   #16
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez kropka241 Pokaż wiadomość
dokladnie tak jak odpowiedziala Elliannia natomista jesli sprzedawca sie nie ustosunkuje do reklamacji w tym terminie to przysluguje ci zwrot gotowki lub wymiana sprzetu.
przynajmniej tak jest u nas w sklepie.
zreszta zwykle przy niezgodnosci produkt jest nieserwisowalny i nawet nie wysyla sie go do naprawy. my w 15 dniu wyplacamy gotowke a towar idziew straty.
Ufff, kamień mi trochę spadł z serca jak o tym 15 dniu napisałaś Bo to oznacza że nawet jeśli zastosują jakiś myk z częściami w moim kompie, to i tak już było po terminie - oby
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 10:59   #17
sikoreczka111
Zakorzenienie
 
Avatar sikoreczka111
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: wrocław
Wiadomości: 3 915
GG do sikoreczka111
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

wiesz co nie wiem czy dali nowy produkt czy stary , bo jestem teraz we wroo i rodzice tylko tak mi powiedzieli , że już go maja ( swoją drogą aparat działa , wiec albo dali nowy albo MUSIELI cos naprawic, bo przeciez sam sie nie naprawił )
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci...





iskierka zgasła...
sikoreczka111 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 11:14   #18
coldold
Zakorzenienie
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 391
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez Elliannia Pokaż wiadomość
Podczas moich poszukiwan wyczytałam, że jeśli pierwsza poważna usterka ma miejsce do 6 miesiecy od zakupienia sprzetu, to mozesz się od sklepu od razu domagac nowego egzemplarza - ale to najlepiej sprawdzic i rzecznika

A z tego co się orientuję - na sprzęt elektroniczny kupowany przez osobę fizyczną muszą być 24 miesiące gwarancji, w przypadku firm jest to 12 miesiecy
Zresztą nawet na 'głupie' buty są 24 miesiące
No właśnie o to chodziło. Czyli często robią nas w balona mówiąc, że na buty jest pół roku gwarancji?
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 11:16   #19
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
No właśnie o to chodziło. Czyli często robią nas w balona mówiąc, że na buty jest pół roku gwarancji?
Z tego co wiem (a moi rodzice prowadzili zakład obuwia) to tak

Z reguły sprzedający takie buty sprowadza je z Chin, a tam fabryki siadają, padają, jest zupełnie inne prawo, i dlatego się asekuruje tym 6 miesiecznym terminem

Edit:
Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...



Edytowane przez Elliannia
Czas edycji: 2009-01-06 o 11:25
Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2009-01-06, 11:42   #20
kropka241
Zakorzenienie
 
Avatar kropka241
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 344
GG do kropka241 Wyślij wiadomość przez MSN do kropka241
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez coldold Pokaż wiadomość
No właśnie o to chodziło. Czyli często robią nas w balona mówiąc, że na buty jest pół roku gwarancji?
moze byc pol roku gwarancji na buty np. od produceta ale powiedzmy ze sklep ma swoje procedury i daje dodatkowo 1,5 roku tak jakby od siebie.

wiec trzymaj paragon rzez 2 lata i tyle

co do tego ze mowilam ze gwarancja jest dobra wola producenta to wyglada tak. producet daje karte gwarancyjna jesli decyduje sie na udzielenie gwarancji na swoj produkt.
jesli nie daje gwarancji wtedy reklamowac ten produkt rowniez mozesz ale juz nie na podstawie karty gwarancyjnej a na pdstawie niezgodnosci z umowa czyli wlasnie rekojmi

sa jeszcze produkty z tak zwanym expo service (w karcie gwarancyjne) i na te produkty od razu jest wyplata gotowki bo nie maja serwisu w ogole.
__________________
Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem, jakie zrobił na kobiecie..










Edytowane przez kropka241
Czas edycji: 2009-01-06 o 11:43
kropka241 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 12:04   #21
arrachnee
Zakorzenienie
 
Avatar arrachnee
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 843
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Elliannia w wypadku reklamacji termin to rzecz święta. Zostało przekroczone ustawowe 14dni [wg.ustawy kalendarzowych, ale niech im nawet będzie roboczych] - wg prawa reklamacja została uznana. Radzę od razu skontaktować się z rzecznikiem.
Naprawdę nie ważne teraz co nie tak było z komputerem - nawet jeśli pływałaś z nim w wannie - minął termin koniec sprawy.
Zdecydowanie żądaj zwrotu pieniędzy - komputery tracą na wartości w zastraszającym tempie. Po za tym chyba nie chcesz już mieć do czynienia z tą firmą?
__________________

PUSTAK BLOG
różne wersje lakierów essie
Rossmannowe -40% - zakupy 1 2

Cytat:
Napisane przez vadi
patyk jest uniwersalny


arrachnee jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 12:33   #22
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Właśnie dzwoniłam do rzecznika, i się umówiłam na jutro na rozmowę.... ale różowo nie jest

Niestety okazało się, że Vobis wystrychnął mnie na dudka - jak do nich dzwoniłam powiedzieli że szybciej i prościej będzie zgłosić od razu do HP, bo będę mogła napisać coś od siebie, a nie tylko 3 suche zdania jak oni, i kurier mi po kompa do domu przyjedzie, a ja głupia posłuchałam... a wychodzi na to, że umyli ręce od odpowiedzialności, bo w tym momencie ja zgłosiłam reklamacje nie do sprzedawcy, ale do gwaranta-producenta, czyli obowiązuje gwarancja a nie ustawa

I te 14 dni ma się do tego nijak
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 15:10   #23
kropka241
Zakorzenienie
 
Avatar kropka241
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 344
GG do kropka241 Wyślij wiadomość przez MSN do kropka241
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

a pamietasz jaki termin masz podany w karcie gwarancyjnej??
z tego co policzylam od odbioru komputera przez kuriera mamy dzis 11sty dzien roboczy
__________________
Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem, jakie zrobił na kobiecie..









kropka241 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 15:13   #24
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez kropka241 Pokaż wiadomość
a pamietasz jaki termin masz podany w karcie gwarancyjnej??
z tego co policzylam od odbioru komputera przez kuriera mamy dzis 11sty dzien roboczy
Wiem tyle że liczy się od dnia po wysłaniu reklamacji, więc 16 dni minęło... A oni sami z siebie sie nie spieszyli żeby napisać do mnie albo zadzwonić, zebym komputer wysłała
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 20:55   #25
witchwq
Zakorzenienie
 
Avatar witchwq
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 6 798
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Nie pociesze Cie, wyglada na to, ze serwis HP olewa sobie klientow.
Pogooglowalam troche:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.ht...370886&v=2&s=0
http://www.webhosting.pl/Listy.do.re...rwis.HP.Polska
http://technologie.gazeta.pl/technol..._drukarke.html

PS. Z acerem tez bywaja ciekawostki Zglaszalam reklamacje swojego lapka w serwisie acera, rozmowa telefoniczna, na maila przyszlo potwierdzenie... tia... przyszlo... ze reklamuje monitor
__________________
Windows is now a 64 bit tweak of a 32 bit extension to a 16 bit user interface for an 8 bit operating system based on a 4 bit architecture from a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.
witchwq jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 21:19   #26
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez witchwq Pokaż wiadomość
Nie pociesze Cie, wyglada na to, ze serwis HP olewa sobie klientow.
Pogooglowalam troche:
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.ht...370886&v=2&s=0
http://www.webhosting.pl/Listy.do.re...rwis.HP.Polska
http://technologie.gazeta.pl/technol..._drukarke.html

PS. Z acerem tez bywaja ciekawostki Zglaszalam reklamacje swojego lapka w serwisie acera, rozmowa telefoniczna, na maila przyszlo potwierdzenie... tia... przyszlo... ze reklamuje monitor
No gdybym ja to wiedziała wtedy, kiedy kupowałam... a też w lipcu 2007 ^^ i wtedy nie było w necie złych opinii ;/

Mojemu bratu acer siadł całkowicie po 3 latach... a w acerze na firmę siadła matryca po 13 miesiącach (a przy zakupie na firme jest 12 mcy gwarancji )....



Do kumpla dodzwonił się kierownik, o 17.50
Powiedział że zapoznał się trochę z aktami 'sprawy' i chce poznać jak to wygląda z naszej strony
W każdym razie przyznał kumplowi rację, że termin minął (), że dziwne że jest 4 raz na to samo w naprawie i nagle im teraz wyszło że 'zalany', mimo że zalania nie doświadczył, że Pani Ewelina zawaliła wysyłając takiego maila (bez podania konkretnych części i cen), że nie chce wysłać zdjęć ani powiedzieć konkretnie CO jest zepsute, że się nie odzywała. I stwierdził że to go zaniepokoiło ^^ Kumpel pojechał mu po ambicji, dodał że zależy nam na jak najszybszym załatwieniu sprawy, że nie mamy ochoty na włóczenie się po sądach i rzecznikach, ale jeśli nie będziemy mieć wyjścia to będziemy musieli to zrobić Dodał że komputer był traktowany wspaniale, i że chciałby żeby 'narzeczona' (czyli ja) traktowała nasze przyszłe dziecko tak jak traktowała ten komputer ^^. I stanęło na tym, że kierownik ma jutro o 10 dzwonić do niego, jak sprawa się potoczyła, i na koniec dodał że nie chce nic obiecywać, ale wydaje mu się że sprawa będzie załatwiona na naszą korzyść... więc jest światełko w tunelu, ale jeszcze nie dzielę skóry na niedźwiedziu ^^
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 21:26   #27
witchwq
Zakorzenienie
 
Avatar witchwq
 
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 6 798
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

To Twoj brat mial szczescie, moj acer pierwszy raz zepsul sie po ok. pol roku, najpierw naped dvd przestal dzialac poprawnie (nie nagrywal i nie odczytywal ostatnich czesci dysku dvd), potem pojawila sie krecha na matrycy, poczatkowo jeszcze znikala czasami, potem zostala na stale. Jakis czas pozniej dolaczyla do niej druga, trzecia... A i jeszcze 2 twarde dyski sie ugotowaly.
Jedyne moje szczescie jest takie, ze jak juz sie wkurzylam na serwis o ten "monitor", napisalam im maila i nie dostalam zadnej odpowiedzi, to wzielam sprawe w swoje rece. Naped wystarczylo ponownie podlaczyc, matryce wymienilam (szwagrowi sie procek w acerze zjaral, wiec mialam "czesci"), twarde dyski tez musialam wymieniac. Gdybym miala walczyc z serwisem, prawdopodobnie bylabym teraz w sadzie. Ale tutaj troche inaczej wyglada prawo "gwarancyjne"...

Trzymam kciuki, zeby udalo Ci sie sprawe zalatwic pozytywnie.
__________________
Windows is now a 64 bit tweak of a 32 bit extension to a 16 bit user interface for an 8 bit operating system based on a 4 bit architecture from a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition.
witchwq jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2009-01-06, 21:44   #28
Elliannia
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez witchwq Pokaż wiadomość
To Twoj brat mial szczescie, moj acer pierwszy raz zepsul sie po ok. pol roku, najpierw naped dvd przestal dzialac poprawnie (nie nagrywal i nie odczytywal ostatnich czesci dysku dvd), potem pojawila sie krecha na matrycy, poczatkowo jeszcze znikala czasami, potem zostala na stale. Jakis czas pozniej dolaczyla do niej druga, trzecia... A i jeszcze 2 twarde dyski sie ugotowaly.
Jedyne moje szczescie jest takie, ze jak juz sie wkurzylam na serwis o ten "monitor", napisalam im maila i nie dostalam zadnej odpowiedzi, to wzielam sprawe w swoje rece. Naped wystarczylo ponownie podlaczyc, matryce wymienilam (szwagrowi sie procek w acerze zjaral, wiec mialam "czesci"), twarde dyski tez musialam wymieniac. Gdybym miala walczyc z serwisem, prawdopodobnie bylabym teraz w sadzie. Ale tutaj troche inaczej wyglada prawo "gwarancyjne"...

Trzymam kciuki, zeby udalo Ci sie sprawe zalatwic pozytywnie.
Właśnie młodemu też te kreski na matrycy wyskoczyły, a później się nie chciał w ogóle włączyć, czyli Acery to do siebie mają - tyle że wytrzymał u młodego 3 lata (i się zastanawiam jakim cudem, bo to jak on go traktował... brrrr).

Dzięki dziewczyny za wsparcie, jutro jeszcze dam znać co i jak... może się uda
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku"
...


Elliannia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 22:32   #29
kropka241
Zakorzenienie
 
Avatar kropka241
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 7 344
GG do kropka241 Wyślij wiadomość przez MSN do kropka241
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

Cytat:
Napisane przez Elliannia Pokaż wiadomość
Wiem tyle że liczy się od dnia po wysłaniu reklamacji, więc 16 dni minęło... A oni sami z siebie sie nie spieszyli żeby napisać do mnie albo zadzwonić, zebym komputer wysłała

ok. liczylam od dnia odbioru

wyglada mi na to ze sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona
__________________
Mężczyzna pozostaje zazwyczaj bardzo długo pod wrażeniem, jakie zrobił na kobiecie..









kropka241 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2009-01-06, 22:36   #30
lukrecja222
Zakorzenienie
 
Avatar lukrecja222
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 492
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?

ja też miałam niemiłą przygodę z serwisem HP... Dostałam komputer i juz od początku coś było nie tak. Zawiozłam do serwisu ( byl na gwarancji jeszcze) naprawili niby miało być ok. Jednak nie było, nadal coś było nie tak, zawieszał się, sam restartował, zacinał itp. Zawiozłam znowu ( po gwarancji już niestety) i naprawe wycenili mi na prawie 2 tys!! A działo się dokładnie to samo co przed gwarancją! Nie mogli naprawić tego od razu?? Jak było na gwarancji?? A tak powiedzieli, ze naprawili wszystko, wymieni coś tam w środku. Jedno wiem na pewno, jak będę kupować laptopa, to nie będzie to już na pewno HP...
lukrecja222 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:03.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.