![]() |
#1 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Reklamacja w HP - co dalej?
Moje drogie wizażanki, mam pytanie, oczywiście z problemem połączone
![]() Otóż 10 grudnia drogą mailową wysłałam do HP reklamacje (+ skany dokumentów - faktura, wszystkie naprawy, gwarancja), ponieważ komputer odmówił współpracy już po raz 4 (a kupiłam go w lipcu 2007 r.). Powołując się na ustawę konsumencką zażądałam, aby HP wymieniło mi komputer na nowy z pełną, 24 miesięczną gwarancją, lub zwróciło całą kwotę zakupu komputera. Przez 5 dni nie dostałam od nich żadnej odpowiedzi, nie chcieli połączyć mnie z działem reklamacji, więc w końcu zadzwonił do nich mój dobry przyjaciel (prawnik-informatyk, super połączenie do takich rozmów ![]() W związku z tym chciałam zapytać, co mam zrobić? Zadzwonić w poniedziałek do HP, podać numer konta i zażądać przelewu, albo nowego komputera (Jakiego? Czy takiego jaki za cenę poprzedniego dostałabym teraz, czy takiego, który ma parametry nie gorsze od mojego?). I co zrobić jeśli powiedzą mi że zgodnie z tekstem ich gwarancji przysługuje mi komputer UŻYWANY w stanie nie gorszym od mojego (co jest moim zdaniem niezgodne z ustawą, tym bardziej że reklamowałam na podstawie ustawy, a nie gwarancji, bo używanego nie chcę, tym bardziej z niepełną gwarancją). A co zrobić jak powiedzą że mają jeszcze więcej czasu niż ustawa przewiduje? Jestem w kropce, komputer ma 1,5 roku, z czego pół roku spędził w serwisach albo nie działając, a mi zostały za niego jeszcze 3 raty ;/ Błagam o pomoc ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
zglos sie do rzecznika praw konsumentow czy coś takiego, wiem że takie coś istnieje obecnie w wielu miastach , on Ci profesjonalnie pomoze...mam podobny problem z aparatem a dokladnie rodzice mają
dostali w prezencie aparat i juz od poczatku mieli z nim problemy a mianowicie po kilku zdjęciach zacinal się i wyswietlalo sie, ze nie ma bateri..na poczatku rodzice mysleli , że za slabe baterie ,kupili akumulatorki a, tam tak samo (a baterie w innych rzeczach chodzily) wyslali raz rodzice do reklamacji, to odeslali nam i powiedzieli, że aparat jest sprawny, ale gdzie tam po odbiorze znów dzialo sie to samo , znow odeslali ( za kazdym razem aparat sprawdzał ktos w sklepie i sprzedawcy twierdzili, że no owszem cos nie dziala) i tym razem jak poszli po odbiór pan poinformowal, ze serwis uznał iz reklamacja jest bezpodstawna i apparat działa prawidlowo i dał nam rachunek za firmę kurierską, tata się wkurzyl do tej pory aparatu nie odebrał i zamierza zglosic się wlasnie do rzecznika praw konsumenta
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci... ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
![]() generalnie jest tak ze gwarancja jest dobra wola firmy w tym wypadku hp. czyli to firm ustala czy daje gwarancje na swoj podukt na rok, 2, 4, lub np.3 miesiace czy nie daje wcale. moze byc tak ze firma daje gwarancji pol roku ale np sklep w ktorym kupilas daje 2 lata wiec pozostale 1,5 roku nalezy ci sie nie od serwisu lecz od sklepu z tytulu rekojmi (wtedy jest 14 dni kalendarzowych na podjece przez sklep decyzji-wydanie nowego towaru lub zwrot gotowki) jesli firma daje gwarancje wowczas na jej podstawie jest reklamacja i warunki reklamacji okresla karta gwarancyjna. w karcie jest w zaleznosci rob14 lub 21 dni roboczych na usuniecie usteki dlatego ze firma jak rowniez serwis pracuje tylko w dni robocze. jesli produkt nie posiada karty gwarancyjnej wtedy odbywa sie to wg ustawy tak jak zyczylas sobie aby Twoja sprawa zostala rozpatrzona. czyli tu nawet w sklepie mozesz reklamowac sznurowadlo ze ci sie rozwarstwilo i na to tez jest 14 dni kalendarzowych wiec po tym czasie otrzymasz zwrot gotowki (przynajmniej nas) co do hp moj tz kiedys reklamowal ich drukarke i wyslali mu inna drukarke taki sam model uzywana ale sprawdzona i bez wad. tylko to bylo w anglii i z tego co wiem oni maja inne prawo co do gwarancji
__________________
Edytowane przez kropka241 Czas edycji: 2009-01-04 o 19:59 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Jeżeli nie zwrócą mi kasy, to ja pójdę do federacji konsumentów
![]() Gwarancję 2letnią dało mi HP. Pierwszy raz oddawałam kompa do naprawy w Vobisie, gdzie się dowiedziałam że równie dobrze mogę dzwonić bezpośrednio do HP, bo ta sama zasada, więc dwie kolejne naprawy załatwiałam przez HP. I kiedy przy tym czwartym zepsuciu zadzwoniłam do Vobisu co mam robić, to usłyszałam że mam sobie załatwiać przez HP, bo oni jak przyjmą reklamację u siebie (czyli w sklepie) zrobią dokładnie to samo co ja bym zrobiła. Komp posiada kartę gwarancyjną na 24 miesiące ![]() Ja dlatego powoływałam się na ustawę, żeby dostać nowy komputer z pełną 24 miesięczną gwarancją, żeby mi HP nie chciało przypadkiem używanego wepchać ![]() I prawdę mówiąc pluję sobie w brodę, bo pierwszy raz komputer się zepsuł po okresie 5 miesięcy, a teraz dopiero doczytałam, że jeżeli coś zepsuje się po krócej niż 6 miesiącach to od razu mi nowe przysługuje ;/ Napisałam im maila dzisiaj: Witam, Piszę do Państwa w sprawie reklamacji mojego notebooka, którą wysłałam do 10.12.2008. Termin rozpatrzenia reklamacji upływa 14 dni od dnia następnego po wysłaniu reklamacji (tj. liczymy od 11.12.08), i biorąc 14 dni za dni robocze, minął dokładnie 02.01.2009 r. Do tego dnia z Państwa strony nie było żadnego kontaktu (nie licząc telefonu w dniu 18.12.08 z zapytaniem, czy kurier odebrał komputer) . W sprawie reklamacji ani maila, ani telefonu. Gdy dzwoniłam nie chciano mnie połączyć z działem reklamacji, za każdym razem podając inny powód. Dowiedziałam się, że moją reklamacją opiekuje się Pani XXXXXXXX. Próbowałam się do niej dodzwonić kilkakrotnie, niestety do dnia dzisiejszego pozostaje ona dla mnie fantomem, którego znam z opowieści. W środę 31.12.08 dzwoniłam ostatni raz, i Pani z którą rozmawiałam powiedziała, że wysyła jej maila, aby w piątek się ze mną skontaktowała. Oczywiście nie doczekałam się ani na telefon, ani na maila. Ustawa na podstawie której składałam reklamację przewiduje, że do 14 dni od złożenia reklamacji zostanę poinformowana o sposobie jej rozpatrzenia (zresztą potwierdził to Pan, z którym rozmawiałam na waszej infolinii), w przeciwnym wypadku uznaje się, że reklamacja została rozpatrzona zgodnie z tym, co w niej napisałam. W związku z tym podaję Państwu numer konta, na który oczekuję przelewu (do 7 dni) na kwotę XXXX PLN, czyli na kwotę zakupu komputera. Dane do przelewu: W razie wątpliwości proszę o kontakt telefoniczny ze mną w dniu jutrzejszym (05.12.2009) pod nr telefonu . Proszę o potwierdzenie otrzymania maila. Ustawiłam najwyższy priorytet i potwierdzenie odbioru, więc nie ma bata, muszą się do tego ustosunkować ![]() Jeśli jutro się nie doczekam telefonu, to we wtorek sama zadzwonię i będzie wojna ![]() I znalazłam w necie problem bardzo podobny do mojego ^^ http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=807&w=77370886
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() Edytowane przez Elliannia Czas edycji: 2009-01-05 o 00:55 |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Robi się ciekawie
![]() O godzinie 12.30 dzwoniłam na infolinię, prosząc o połączenie z Panią przydzieloną do mojej reklamacji. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności okazało się, że owa Pani akurat w tym momencie rozmawia z serwisem o czym? Tak, dokładnie - o moim komputerze! Więc bardzo im przykro, ale nie mogą mnie z nią połączyć, ona do mnie oddzwoni od razu jak skończy rozmawiać z serwisem, najpóźniej do godziny ![]() ![]() ![]() Oczywiście nie doczekałam się telefonu przez 3h, więc zadzwonił do nich mój kolega, ten sam który dzwonił do nich na samym początku. I co się okazuje? Pani Eweliny nie ma! Zostawiła pokój, biurko, bez żadnej adnotacji, bez żadnych dokumentów na biurku i w komputerze, normalnie wcięło ją! A Pan z którym mój kolega rozmawiał, niestety nie ma dostępu do żadnych informacji, i jest mu bardzo przykro, i bla bla bla ![]() Więc kumpel powiedział że najpóźniej jutro rano czekamy na telefon, w przeciwnym wypadku składamy dokumenty sprawy u rzecznika praw konsumenta ![]() Ciekawa jestem jak to będzie, trzymajcie kciuki żebym w końcu zdołała porozmawiać z Panią Eweliną, która ze mną za bardzo rozmawiać nie chce ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 147
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Bardzo ci współczuje
![]() ![]()
__________________
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Ehhh.... złapałam doła, o godz. 17:26 mój kumpel dostał maila od Pani Eweliny, która 'cudownie' objawiła się znowu w pracy ;/
Szanowni Państwo, Po licznych konsultacjach z serwisem w sprawie diagnozy usterek w Państwa laptopie, uprawniony serwisant stwierdził, iż notebook został zalany. Serwis wycenił naprawę Paviliona na 1500 zł. Jest to jedyna możliwość naprawy laptopa. Tak, zalewałam komputer 4 razy, i co jeszcze;/ Będę się sądzić, nie zostawię tego tak, żeby babka swoją niekompetencje i to, że olała moją sprawę usiłowała zbyć kłamstwem - mój komputer nigdy nie miał do czynienia z żadną wodą ani zalaniem, poza tym kumpel komputerowiec kompletnie to wyśmiał, bo objawy zalania komputera są zupełnie inne niż to, co się działo mojemu! Abstrahuję od tego, że ta informacja przyszła w 15 dniu roboczym od złożenia reklamacji, a kalendarzowych to nawet nie liczę ;/ Ciekawe jest to, że na stronie federacji konsumentów pisze o dniach kalendarzowych, a w ustawie 14 dni, nigdzie nie ma napisane że robocze ;/ Popłakałam się z bezsilności po prostu, i teraz boję się że w serwisie podmienią części żeby udowodnić 'zalanie', albo sami zaleją ;/ Oczywiście nie można odpisać numerów seryjnych części przed wysłaniem na serwis, bo rozłożenie komputera = zerwanie plomb = utrata gwarancji, zabezpieczają się z każdej strony już zawczasu ![]() Normalnie mam ochotę pojechać do tego serwisu w Wawie i skopać parę tyłków ;/ Już nie wspomnę o tym że znalazłam Panią Ewelinę na naszej klasie (wiem, głupia jestem), i szczerze wątpię by osoba studiująca resocjalizację miała ogromną wiedzę z zakresu technologii komputerowych ;/ Jutro kumpel tam dzwoni z jatką, będzie prosił o informacje na temat co zostało i czym i którędy zalane, o zdjęcia, i będzie w stanie im powiedzieć co się do tego jak ma, ja się na sprzęcie nie znam, ale wydaje mi się że gdyby coś było zalane to przy włączeniu poszedłby dym, albo nie chciałby się włączyć w ogóle... a mi wyskakiwał błąd systemowy, a po 2 tygodniach wyskakiwania błędu i kilkakrotnym przywracaniu systemu włączał się czarny ekran i system nie chciał się uruchomić ;/ Poza tym jak mógł się zalać stojąc non stop na biurku,, ghhh ;/ Siedzę i beczę, a wiem że muszę się na walkę po prostu przygotować, jeśli jutrzejsza rozmowa nic nie da to idę do tej federacji konsumentów albo do rzecznika praw konsumenta, każę odesłać komputer i dam go do obiektywnego serwisu żeby uzyskać wiarygodne dla mnie dane, ale tak jak pisałam boję się że oni coś pokombinują ze sprzętem ;/
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#8 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 391
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
Ile wynosi ustawowa "rękojmia". Czy istnieje w ogóle coś takiego jak konieczny czas jaki daje producent/sklep aby ewentualnie ubiegać się o naprawę lub zwrot pieniędzy?
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić. - Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
W art.8.3 pisze tylko o terminie, w jakim ma się odnieść do reklamacji/naprawy ;/ Nie ma nic o tym, jak długo może w naprawie trzymać ;/
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 181
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Moja kumpela też ma problem z reklamacją, nie z HP co prawda a chyba z Nikonem. Smutna prawda jest taka, że jak człowiek chce coś kupić to będą dla człowieka najmilsi i baardzo zainteresowani klientem. Jeśli coś się stanie z ich cudownym sprzętem to najchętniej umyliby ręce od całej sprawy i przerzucali odpowiedzialność z jednego na drugiego, a najlepiej, żeby to klient sam sobie dana rzecz naprawił i jeszcze przyznał, że diabli wiedzą, co robił z owym sprzętem, że ich wspaniały produkt się zepsuł. Życzę cierpliwości przede wszystkim!
__________________
"Ludzie mają skłonności matematyczne i zawsze na coś liczą" |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
a ja opowiem o cd sprawy moich rodzicow odnosnie tego aparatu
tata w poniedzialek poszedł do rzecznika praw konsumenta i pisali pismo wlasnie w tej sprawie, ale była potrzebna kopia karty gwarancyjnej, wiec udal sie do sklepu w którym kupilismy aparacik fotojoker i powiedzial czy moglby prosic ksero owej karty gdyż pisze pismo odnosnie tego i mu jest potrzebna, a dziwo po godzinie od rozmowy w sklepie zadzwonil sprzedawca i powiedzial, że szef kazał wydać aparat ... póki co chodzi ![]() wiec, moze jesli nie zalalas kompa i masz karte gwarancyją która wskazuje, że już którys raz z koleji naprawiasz to zrób podobnie, bo wydaje mi się, że sytuacja jest podobna ;]
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci... ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
bibrzok87 no niestety, wcisną Ci wszystko na temat 'cudownego sprzetu', jaki on bezawaryjny, gwarancja door to door, ogólni niebiańska sielanka, a później? Szkoda słów, będą mi wciskać że MOJA wina że mi się trafił feralny egzemplarz
![]() sikoreczko111, ja im posłałam skany dokumentów, więc oryginały mam przy sobie ![]() ![]() Kolega dzwonił, wersja 1 - Pani Ewelina będzie ok. 13, proszę czekać. Wersja 2 - Pani Ewelina będzie koło 15, proszę czekać, zadzwoni. Wersja 3 - Nie wiadomo o której będzie Pani Ewelina, gdyż w firmie ma przezwisko 'latający holender' (słowa gościa z infolinii!). Do kumpla ma koło 10 dzwonić kierownik działu reklamacji, może to coś da, ja praktycznie nie spałam dziś ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||||
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
trzymam kciuki ![]() Cytat:
Cytat:
przynajmniej tak jest u nas w sklepie. zreszta zwykle przy niezgodnosci produkt jest nieserwisowalny i nawet nie wysyla sie go do naprawy. my w 15 dniu wyplacamy gotowke a towar idziew straty. Cytat:
ja jakis rok temu milam podobna sytuacje ze sklepem meblowym. rzywiezli mi lozko zafoliowane (ja w tym momencie mialam remont wiec nie odfoliowalam przy dostawcy.. pozniej czekalam dugo i tez kazdy zwalal wine na kazdego. skontaktowalam sie z federacja konsumencka i jeszcze tego samego dnia dostalam zwrot gotowki, odebrali lozko a ja jeszcze dostalam bon o wartosci 50zl na zakupy w ich sklepie ![]() Cytat:
__________________
|
|||||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 391
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
![]()
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić. - Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
![]() A z tego co się orientuję - na sprzęt elektroniczny kupowany przez osobę fizyczną muszą być 24 miesiące gwarancji, w przypadku firm jest to 12 miesiecy ![]() Zresztą nawet na 'głupie' buty są 24 miesiące ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#16 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
![]() ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
wiesz co nie wiem czy dali nowy produkt czy stary , bo jestem teraz we wroo i rodzice tylko tak mi powiedzieli , że już go maja ( swoją drogą aparat działa , wiec albo dali nowy albo MUSIELI cos naprawic, bo przeciez sam sie nie naprawił )
__________________
Jeśli chce się być szczęśliwym, nie wolno gmerać w pamięci... ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 391
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić. - Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy. |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
![]() Z reguły sprzedający takie buty sprowadza je z Chin, a tam fabryki siadają, padają, jest zupełnie inne prawo, i dlatego się asekuruje tym 6 miesiecznym terminem ![]() Edit: Art. 10. 1. Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany towaru. Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest rzecz używana, strony mogą ten termin skrócić, jednakże nie poniżej jednego roku.
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() Edytowane przez Elliannia Czas edycji: 2009-01-06 o 11:25 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
wiec trzymaj paragon rzez 2 lata i tyle ![]() co do tego ze mowilam ze gwarancja jest dobra wola producenta to wyglada tak. producet daje karte gwarancyjna jesli decyduje sie na udzielenie gwarancji na swoj produkt. jesli nie daje gwarancji wtedy reklamowac ten produkt rowniez mozesz ale juz nie na podstawie karty gwarancyjnej a na pdstawie niezgodnosci z umowa czyli wlasnie rekojmi sa jeszcze produkty z tak zwanym expo service (w karcie gwarancyjne) i na te produkty od razu jest wyplata gotowki bo nie maja serwisu w ogole.
__________________
Edytowane przez kropka241 Czas edycji: 2009-01-06 o 11:43 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: poznań
Wiadomości: 4 843
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Elliannia w wypadku reklamacji termin to rzecz święta. Zostało przekroczone ustawowe 14dni [wg.ustawy kalendarzowych, ale niech im nawet będzie roboczych] - wg prawa reklamacja została uznana. Radzę od razu skontaktować się z rzecznikiem.
Naprawdę nie ważne teraz co nie tak było z komputerem - nawet jeśli pływałaś z nim w wannie ![]() Zdecydowanie żądaj zwrotu pieniędzy - komputery tracą na wartości w zastraszającym tempie. Po za tym chyba nie chcesz już mieć do czynienia z tą firmą?
__________________
Cytat:
|
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Właśnie dzwoniłam do rzecznika, i się umówiłam na jutro na rozmowę.... ale różowo nie jest
![]() Niestety okazało się, że Vobis wystrychnął mnie na dudka - jak do nich dzwoniłam powiedzieli że szybciej i prościej będzie zgłosić od razu do HP, bo będę mogła napisać coś od siebie, a nie tylko 3 suche zdania jak oni, i kurier mi po kompa do domu przyjedzie, a ja głupia posłuchałam... a wychodzi na to, że umyli ręce od odpowiedzialności, bo w tym momencie ja zgłosiłam reklamacje nie do sprzedawcy, ale do gwaranta-producenta, czyli obowiązuje gwarancja a nie ustawa ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I te 14 dni ma się do tego nijak ![]() ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
a pamietasz jaki termin masz podany w karcie gwarancyjnej??
z tego co policzylam od odbioru komputera przez kuriera mamy dzis 11sty dzien roboczy ![]()
__________________
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 6 798
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Nie pociesze Cie, wyglada na to, ze serwis HP olewa sobie klientow.
Pogooglowalam troche: http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.ht...370886&v=2&s=0 http://www.webhosting.pl/Listy.do.re...rwis.HP.Polska http://technologie.gazeta.pl/technol..._drukarke.html PS. Z acerem tez bywaja ciekawostki ![]() ![]()
__________________
Windows is now a 64 bit tweak of a 32 bit extension to a 16 bit user interface for an 8 bit operating system based on a 4 bit architecture from a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
Mojemu bratu acer siadł całkowicie po 3 latach... a w acerze na firmę siadła matryca po 13 miesiącach (a przy zakupie na firme jest 12 mcy gwarancji ![]() Do kumpla dodzwonił się kierownik, o 17.50 ![]() Powiedział że zapoznał się trochę z aktami 'sprawy' i chce poznać jak to wygląda z naszej strony ![]() W każdym razie przyznał kumplowi rację, że termin minął ( ![]() ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-12
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 6 798
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
To Twoj brat mial szczescie, moj acer pierwszy raz zepsul sie po ok. pol roku, najpierw naped dvd przestal dzialac poprawnie (nie nagrywal i nie odczytywal ostatnich czesci dysku dvd), potem pojawila sie krecha na matrycy, poczatkowo jeszcze znikala czasami, potem zostala na stale. Jakis czas pozniej dolaczyla do niej druga, trzecia... A i jeszcze 2 twarde dyski sie ugotowaly.
Jedyne moje szczescie jest takie, ze jak juz sie wkurzylam na serwis o ten "monitor", napisalam im maila i nie dostalam zadnej odpowiedzi, to wzielam sprawe w swoje rece. Naped wystarczylo ponownie podlaczyc, matryce wymienilam (szwagrowi sie procek w acerze zjaral, wiec mialam "czesci"), twarde dyski tez musialam wymieniac. Gdybym miala walczyc z serwisem, prawdopodobnie bylabym teraz w sadzie. Ale tutaj troche inaczej wyglada prawo "gwarancyjne"... Trzymam kciuki, zeby udalo Ci sie sprawe zalatwic pozytywnie.
__________________
Windows is now a 64 bit tweak of a 32 bit extension to a 16 bit user interface for an 8 bit operating system based on a 4 bit architecture from a 2 bit company that can't stand 1 bit of competition. |
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#28 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Zewsząd
Wiadomości: 3 739
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
Dzięki dziewczyny za wsparcie, jutro jeszcze dam znać co i jak... może się uda ![]()
__________________
Zawsze jest trochę prawdy w każdym "żartowałam", trochę wiedzy w każdym "nie wiem", trochę emocji w każdym "nie obchodzi mnie to" i trochę bólu w każdym "u mnie wszystko w porządku" ... ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Zakorzenienie
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
Cytat:
ok. liczylam od dnia odbioru ![]() wyglada mi na to ze sprawa zostanie pozytywnie rozpatrzona ![]()
__________________
|
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 4 492
|
Dot.: Reklamacja w HP - co dalej?
ja też miałam niemiłą przygodę z serwisem HP... Dostałam komputer i juz od początku coś było nie tak. Zawiozłam do serwisu ( byl na gwarancji jeszcze) naprawili niby miało być ok. Jednak nie było, nadal coś było nie tak, zawieszał się, sam restartował, zacinał itp. Zawiozłam znowu ( po gwarancji już niestety) i naprawe wycenili mi na prawie 2 tys!! A działo się dokładnie to samo co przed gwarancją! Nie mogli naprawić tego od razu?? Jak było na gwarancji?? A tak powiedzieli, ze naprawili wszystko, wymieni coś tam w środku. Jedno wiem na pewno, jak będę kupować laptopa, to nie będzie to już na pewno HP...
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|



Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:03.