|
Notka |
|
Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia. |
![]() |
|
Narzędzia |
![]() |
#1 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: internet
Wiadomości: 3 492
|
Allegro - problem
Witam
Mam problem z pewnym sprzedającym na allegro. Ponad 3 tygodnie temu zakupiłam bluzkę i od razu za nią zapłaciłam. Przesyłki nie było. Bo wielu upomnieniach sprzedający w końcu ją wysłał, ale to co otrzymałam to nie zamówiona przeze mnie bluzka ale jakiś dziecięcy sweterek. Napisałam do niego mejla o pomyłce, a ten do mnie że mogą złożyć reklamację i wysłał mi formularz zwrotu. Oczywiście sweter mam odesłać na własny koszt, a on gdy go otrzyma to wyśle mi moją bluzkę. Napisałam, że ja niczego nie reklamuję, tylko chce dostać to za co zapłaciłam, a sweter mogę mu odesłać jak zwróci koszty przesyłki, bo to jego pomyłka. No i dostałam dziś odpowiedź, że zwróci pieniądze jak dostanie z powrotem sweter. Teraz moje pytanie, czy przez jego błąd ja na prawdę mam odsyłać ten sweter na swój koszt żeby łaskawie zwrócił mi pieniądze?? A gdybym zamówiła pralkę, a zamiast tego lodówkę to też miałabym odsyłać to kurierem na własny koszt? Na prawdę nie chodzi mi już o te 8 zł za list czy ile to wyjdzie, ale lubię walczyć o swoje i tępić cwaniactwo jakie się szerzy na allegro. Czy jest w ogóle sens zgłaszania tego do allegro i walczenia o swoje ( w tym wypadku już zwrot pieniędzy bo szczerze mówiąc odechciało mi się tamtej bluzki)? Dodam, ze nie jest to prywatna osoba, tylko użytkownik prowadzący sklep przez allegro. |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 3 356
|
Dot.: Allegro - problem
Jest prawo o ktorym wie bardzo malo konsumentow- kupujac cos przez internet masz prawo do zwrotu towaru na KOSZT sprzedajacego. Towar nie musi byc wadliwy, mozesz po prostu stwierdzic ze jednak go nie chcesz i to sprzedajacy musi pokryc koszt wysylki zwrotnej.
Napisz do allegro zglaszajac sprawe, oni wysla mu upomnienie i na 99% to rozwiaze sprawe ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: internet
Wiadomości: 3 492
|
Dot.: Allegro - problem
No właśnie, nawet nie chodzi już o to że ja zwracam przedmiot bo mi się nie podoba albo się rozmyśliłam, tylko po prostu nie otrzymałam tego za co zapłaciłam. Normalny sprzedający to by przeprosił, kazał zachować ten błędnie wysłany przedmiot i na swój koszt wysłał prawidłową rzecz.
A czy po zgłoszeniu tego do Allegro to sprzedający będzie musiał mi zwrócić kasę, czy zwraca ją allegro i jakoś jemu to z konta ściąga? |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 714
|
Dot.: Allegro - problem
Ten sprzedajacy to czasem nie Marsel?
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: internet
Wiadomości: 3 492
|
Dot.: Allegro - problem
Nie, jest to twoj-bobas i stanowczo go odradzam. Prosi o kontakt telefoniczny, a telefon jej ciągle wyłączony. Zbywa klienta ciągłymi prośbami o cierpliwość. Wiem, że ma mnóstwo negatywnych komentarzy i nie powinnam u niego kupować, ale zamówienie składała moja mama która nie zwracała na to większej uwagi no i teraz ma nauczkę.
Edytowane przez maddzia007 Czas edycji: 2013-10-23 o 19:11 |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 11 173
|
Dot.: Allegro - problem
Cytat:
W przypadku zwrotu kupujący odsyła na swój koszt i otrzymuje zwrot zamówionego towaru z kosztami wysyłki (DO kupującego, nie OD). http://reklamacjatowaru.pl/zwrot-tow...zty-przesylki/ Cytat:
|
||
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Dziki Wschód
Wiadomości: 2 303
|
Dot.: Allegro - problem
Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe
![]() |
#8 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: internet
Wiadomości: 3 492
|
Dot.: Allegro - problem
[1=af6a7928a10f2efb7030deb f852af0b1c87659cc;4339977 9]Bzdury piszesz.
W przypadku zwrotu kupujący odsyła na swój koszt i otrzymuje zwrot zamówionego towaru z kosztami wysyłki (DO kupującego, nie OD). http://reklamacjatowaru.pl/zwrot-tow...zty-przesylki/[/QUOTE] A nie wiesz jak jest w przypadku gdy sprzedający wyśle błędny przedmiot i nie chce wysłać właściwego ani zwrotu pieniędzy dopóki ja na własny koszt nie odeślę mu błędnej rzeczy? Bo to akurat nie jest zwrot z mojej winy tylko jego pomyłka. ---------- Dopisano o 20:22 ---------- Poprzedni post napisano o 20:21 ---------- Cytat:
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 50 575
|
Dot.: Allegro - problem
ja raz kupiłam lodówkę (która nie chłodziła
![]() po napisaniu do sprzedającego (trochę kłótni było ale to raptem 2-3 maile) odesłał kasę wraz z kasą za przesyłkę czyli np lodówka koszt 1000zł + 70zł za przesyłkę odesłał 1070zł.. i napisał w mailu że przyśle do mnie kuriera któremu mam oddać lodówkę i tyle było zachodu.. sam pokrył koszty zwrotu.. wyszłam na zero (nie licząc zmarnowanego czasu) |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 056
|
Dot.: Allegro - problem
Ja wiem. W zeszłym tygodniu kupiłam synowi buty. Wkładka podana w tytule była większa o ok 7mm niż w rzeczywistości. Odesłałam na swój koszt, sprzedawca przyjął reklamację. Jego wina więc zwraca mi koszt wysyłki do mnie, ode mnie i za przedmiot.
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie ![]() Dukam po raz 2 ![]() start: 97kg faza I od 16.11. do 24.11 koniec: 91,9kg ![]() start II faza: 92,7 kg ![]() faza II 25.11 |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|



Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:32.