Podwójnie nabity produkt-reklamacja? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe > ROSSMANNiaczki

Notka

ROSSMANNiaczki Forum ROSSMANNiaczki to miejsce, w którym znajdziesz informacje o promocjach sieci Rossmann, konkursach, kodach promocyjnych przeznaczonych tylko dla Wizażanek.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-07-19, 16:58   #1
vvatermelon
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 45

Podwójnie nabity produkt-reklamacja?


7 lipca kupiłam pilnik do paznokci(13zł) i pomadkę alterra. Zauważyłam dopiero teraz, że pilnik został nabity 2 razy, a pomadka w ogóle nie widnieje na paragonie. Czy po niemal 2 tygodniach od zakupu mogę iść do sklepu i zażądać zwrotu pieniedzy za źle nabity paragon? Sklep powinien wciąż mieć nagrania z monitoringu.
Trudno mi uwierzyć, że kasjerka skasowała dwa razy jeden produkt, a zapomniała zupełnie o pomadce..podejrzewam, że w ten sposób nie tylko ja zostałam obsłużona, ale wiele innych klientek..
vvatermelon jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-19, 17:20   #2
Kocham_outlety
Raczkowanie
 
Avatar Kocham_outlety
 
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 40
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Jeśli dobrze rozumiem, to masz różnicę w cenie na swoją niekorzyść czy tak?

Ja bym poszła to wyjaśnić, jeśli nie wymaga to od Ciebie za dużo zachodu (dojazdy itp). Może to zwykła pomyłka, przecież może się zdarzyć, ale żadna kasa na ziemi nie leży.
Kocham_outlety jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-19, 17:25   #3
mpt
Zakorzenienie
 
Avatar mpt
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 7 346
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez vvatermelon Pokaż wiadomość
7 lipca kupiłam pilnik do paznokci(13zł) i pomadkę alterra. Zauważyłam dopiero teraz, że pilnik został nabity 2 razy, a pomadka w ogóle nie widnieje na paragonie. Czy po niemal 2 tygodniach od zakupu mogę iść do sklepu i zażądać zwrotu pieniedzy za źle nabity paragon? Sklep powinien wciąż mieć nagrania z monitoringu.
Trudno mi uwierzyć, że kasjerka skasowała dwa razy jeden produkt, a zapomniała zupełnie o pomadce..podejrzewam, że w ten sposób nie tylko ja zostałam obsłużona, ale wiele innych klientek..
Myślisz, że sklep składuje kasety z nagraniami znad kas i teraz po takim czasie ktoś usiądzie i będzie je przeglądał, żeby Ci oddać 10 zł? Paragon sprawdza się przy kasie, a nie po dwóch tygodniach
__________________
Tu wyjaśniam w prostych słowach trening, dietę i głowę: instagram.com/prostym_slowem
mpt jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-19, 18:35   #4
przeklete_pragnienia
Zakorzenienie
 
Avatar przeklete_pragnienia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Prosto z serca
Wiadomości: 4 650
GG do przeklete_pragnienia
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez mpt Pokaż wiadomość
Myślisz, że sklep składuje kasety z nagraniami znad kas i teraz po takim czasie ktoś usiądzie i będzie je przeglądał, żeby Ci oddać 10 zł? Paragon sprawdza się przy kasie, a nie po dwóch tygodniach
No, też mi się tak wydaje. Ewentualnie nawet jakbyś na drugi dzień przyszła to jeszcze pewnie dałoby radę to ogarnąć. Ale po dwóch tygodniach? Pewnie Cię oleją
__________________
Postanowiłam w tym roku zrzucić 10 kg. Zostało mi jeszcze 13
przeklete_pragnienia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-19, 20:24   #5
mushroomhunter
Zadomowienie
 
Avatar mushroomhunter
 
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 1 178
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Nikt nie będzie szukał nagrań z monitoringu sprzed dwóch tygodni po to, żeby Ci oddać parę złotych, sorry. Jak płaciłaś, to nie zainteresowałaś się, czemu wyszła za duża kwota?
mushroomhunter jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-19, 20:49   #6
Hejnarka
Rozeznanie
 
Avatar Hejnarka
 
Zarejestrowany: 2012-11
Wiadomości: 730
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez vvatermelon Pokaż wiadomość
7 lipca kupiłam pilnik do paznokci(13zł) i pomadkę alterra. Zauważyłam dopiero teraz, że pilnik został nabity 2 razy, a pomadka w ogóle nie widnieje na paragonie. Czy po niemal 2 tygodniach od zakupu mogę iść do sklepu i zażądać zwrotu pieniedzy za źle nabity paragon? Sklep powinien wciąż mieć nagrania z monitoringu.
Trudno mi uwierzyć, że kasjerka skasowała dwa razy jeden produkt, a zapomniała zupełnie o pomadce..podejrzewam, że w ten sposób nie tylko ja zostałam obsłużona, ale wiele innych klientek..
Paragon się sprawdza zaraz przy kasie, a nie po 2 tygodniach.
Taaa już widzę jak sprawdzają te nagrania z monitoringu
__________________


"Czasami człowiek sądzi, że ujrzał już dno studni ludzkiej głupoty, ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się, że ta studnia jednak nie ma dna..."

Stephen King
Hejnarka jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-19, 21:14   #7
lza_slonca
Zakorzenienie
 
Avatar lza_slonca
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 056
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

ja bym z siebie idiotki nie robiła..godzina to nie 2 tygodnie. Ogółem "po odejściu od kasy reklamacji nie uznajemy". Złota zasada to raz, 2 monitoring jest ogólny nie szczegółowy, 3...kasjerka nawet po godzinie może nie pamiętać co i jak było.
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie

Dukam po raz 2

start: 97kg
faza I od 16.11. do 24.11
koniec: 91,9kg

start II faza: 92,7 kg
faza II 25.11
lza_slonca jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2014-07-20, 06:48   #8
201607131028
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 1 396
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez lza_slonca Pokaż wiadomość
ja bym z siebie idiotki nie robiła..godzina to nie 2 tygodnie. Ogółem "po odejściu od kasy reklamacji nie uznajemy". Złota zasada to raz, 2 monitoring jest ogólny nie szczegółowy, 3...kasjerka nawet po godzinie może nie pamiętać co i jak było.
za taką informację w sklepie właściciel może mieć nieprzyjemności z organizacjami konsumenckimi, więc złotą zasadą bym tego nie nazwała, bo to po prostu nie jest prawdą
201607131028 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-20, 19:16   #9
lza_slonca
Zakorzenienie
 
Avatar lza_slonca
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 056
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez krolewna Indyjska Pokaż wiadomość
za taką informację w sklepie właściciel może mieć nieprzyjemności z organizacjami konsumenckimi, więc złotą zasadą bym tego nie nazwała, bo to po prostu nie jest prawdą
o dziwo spotykam taką informację i nie dziwię się jej, wręcz cieszę się z niej
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie

Dukam po raz 2

start: 97kg
faza I od 16.11. do 24.11
koniec: 91,9kg

start II faza: 92,7 kg
faza II 25.11
lza_slonca jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-20, 19:24   #10
201607131028
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 1 396
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez lza_slonca Pokaż wiadomość
o dziwo spotykam taką informację i nie dziwię się jej, wręcz cieszę się z niej
no tak, sklepy nadal mają praktykę wywieszania tej informacji... ale fakty są takie, że nie jest to legalne
201607131028 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-21, 08:27   #11
przeklete_pragnienia
Zakorzenienie
 
Avatar przeklete_pragnienia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Prosto z serca
Wiadomości: 4 650
GG do przeklete_pragnienia
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez krolewna Indyjska Pokaż wiadomość
za taką informację w sklepie właściciel może mieć nieprzyjemności z organizacjami konsumenckimi, więc złotą zasadą bym tego nie nazwała, bo to po prostu nie jest prawdą
Ale to chodzi o reklamację jeżeli produkt jest uszkodzony i chcemy zwrot pieniędzy bądź wymianę na nowy produkt.
Ale jeśli ktoś przychodzi np. z farbą do włosów, bo jednak w domu stwierdził, że to jednak nie taki kolor to sprzedawca obowiązku nie ma, aby przyjmować taki zwrot. Przynajmniej tak mi się wydaje. Ale ręki uciąć nie dam
A tu chodzi raczej o kwestię udowodnienia jak było naprawdę, dwa tygodnie to dużo czasu jednak
__________________
Postanowiłam w tym roku zrzucić 10 kg. Zostało mi jeszcze 13
przeklete_pragnienia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-21, 08:55   #12
201607131028
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2013-11
Wiadomości: 1 396
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez przeklete_pragnienia Pokaż wiadomość
Ale to chodzi o reklamację jeżeli produkt jest uszkodzony i chcemy zwrot pieniędzy bądź wymianę na nowy produkt.
Ale jeśli ktoś przychodzi np. z farbą do włosów, bo jednak w domu stwierdził, że to jednak nie taki kolor to sprzedawca obowiązku nie ma, aby przyjmować taki zwrot. Przynajmniej tak mi się wydaje. Ale ręki uciąć nie dam
A tu chodzi raczej o kwestię udowodnienia jak było naprawdę, dwa tygodnie to dużo czasu jednak
pisałam to całkowicie abstrahując od wątku zgadzam się z Tobą: wiadomo, za widzimisię zwrotu na pewno sprzedawca nie przyjmie, to chyba oczywiste co nie oznacza, że zamieszczanie takiej informacji jest legalne, bo nie jest
201607131028 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-21, 10:00   #13
myboyismine
Zakorzenienie
 
Avatar myboyismine
 
Zarejestrowany: 2012-06
Wiadomości: 21 826
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez vvatermelon Pokaż wiadomość
7 lipca kupiłam pilnik do paznokci(13zł) i pomadkę alterra. Zauważyłam dopiero teraz, że pilnik został nabity 2 razy, a pomadka w ogóle nie widnieje na paragonie. Czy po niemal 2 tygodniach od zakupu mogę iść do sklepu i zażądać zwrotu pieniedzy za źle nabity paragon? Sklep powinien wciąż mieć nagrania z monitoringu.
Trudno mi uwierzyć, że kasjerka skasowała dwa razy jeden produkt, a zapomniała zupełnie o pomadce..podejrzewam, że w ten sposób nie tylko ja zostałam obsłużona, ale wiele innych klientek..

wygląda to na zwykłą pomyłkę, a o kilka złotych po takim czasie nie kłóciłabym się.
myboyismine jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-21, 10:06   #14
przeklete_pragnienia
Zakorzenienie
 
Avatar przeklete_pragnienia
 
Zarejestrowany: 2011-01
Lokalizacja: Prosto z serca
Wiadomości: 4 650
GG do przeklete_pragnienia
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez krolewna Indyjska Pokaż wiadomość
pisałam to całkowicie abstrahując od wątku zgadzam się z Tobą: wiadomo, za widzimisię zwrotu na pewno sprzedawca nie przyjmie, to chyba oczywiste co nie oznacza, że zamieszczanie takiej informacji jest legalne, bo nie jest
Haha, no może oczywiste dla Ciebie i dla mnie, ale zdziwiłabyś się ilu klientów przychodzi ze zwrotem, bo się rozmyślili
__________________
Postanowiłam w tym roku zrzucić 10 kg. Zostało mi jeszcze 13
przeklete_pragnienia jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-07-22, 13:30   #15
Lilly Lou
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 7
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Hmm... Raczej takie drobnostki będzie ciężko wymienić.. Ja kiedyś, owszem otrzymałam zwrot z paragonu, ale tylko dlatego,że Pani kasjerka w Biedronce nabiła mi 20 opakowań mrożonych truskawek, których w ogóle nie kupiłam:/ Ale stawiłam się zaraz na drugi dzień i po obejrzeniu nagrania zwróciła mi pieniążki.
Lilly Lou jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2014-07-31, 23:03   #16
92ewelina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 3
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Jeżeli podjedziesz z produktami i paragonem to nie beda robic problemow. Pracuję w jednym sklepie i zrobilibyśmy to spokojnie.. :P
92ewelina jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-08-01, 00:27   #17
Alsou
Raczkowanie
 
Avatar Alsou
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 117
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Cytat:
Napisane przez przeklete_pragnienia Pokaż wiadomość
Haha, no może oczywiste dla Ciebie i dla mnie, ale zdziwiłabyś się ilu klientów przychodzi ze zwrotem, bo się rozmyślili
heh aż mi się przypomniała sytuacja u nas jak przyszedł facet (ok 45 lat) z reklamacją bo ekspres do kawy który kupił... głośno chodzi Pamiętam, że był wtedy wzywany kierownik, na zasadzie co robić., ponieważ w takich sytuacjach my nie mamy obowiązku przyjmowania reklamacji. My mamy obowiązek przyjąć tylko wtedy gdy towar jest uszkodzony, nie działa albo gdy brakuje jakiejś części.
A odnośnie ekspresu on tylko (podobno) głośno chodził, pomijam już fakt, że facet przed zakupem mógł sobie sprawdzić w instrukcji ile ma decybeli, ale w myśl zasady "klient nasz Pan" to reklamację przyjęto. I ekspres wart ok 1200 zł poszedł na straty - czyt. na śmietnik.
Alsou jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-08-01, 09:52   #18
92ewelina
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2014-07
Wiadomości: 3
Dot.: Podwójnie nabity produkt-reklamacja?

Mogliscie zadzwonic do dzialu reklamacji i oni by zadecydowali. Ja bym wysłała protokół reklamacyjnny do producenta..
92ewelina jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum ROSSMANNiaczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-08-01 10:52:50


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:24.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.