Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2014-12-09, 07:14   #1
Vera_S
Raczkowanie
 
Avatar Vera_S
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 76

Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?


Witam wszystkich. Jestem z Ukrainy wiec z gramatyka nie za bardzo.
Do rzeczy...
Prszyjechalam pare tygodni temu do waszego kraju. Nie zrobilam sobie zapasow kosmetycznych w pewnosci ze wszystko kupie na miejscu. Niestety nie ma...
No i logicznie szukam sklepu online z potrszebnym mi asortymentem. Jestznalzlam kilka, rejestruje sie. Po sprawdzeniu okazuje sie ze wszystko czego potrszebuje jest, cala linijka Loreal professionel, jedyne nie ma numeru farby ktory zawsze kupuje. Pisze do nich i nic! Milczenie...
Dlaczego tak sie o to zamyslilam bo to aktualnie jedyny sklep ktory mawszystko co zamierzalm kupic dla wlosow.
Zamawiac czy nie???
Vera_S jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-09, 07:50   #2
kisielova
ReklaMO(D)żerca.
 
Avatar kisielova
 
Zarejestrowany: 2011-07
Wiadomości: 9 889
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Ja bym nie ryzykowała. Utrudniony kontakt ze sprzedającym już przed złożeniem zamówienia raczej nie wróży nic dobrego. Zależy tez ile czasu się na odpowiedź czeka. Bo jeśli kilka dni, no to słabo. Jeśli kilka godzin- nie widzę problemu.

Podaj nazwę sklepu w wątkach kosmetycznych i zapytaj o opinię. Może akurat któraś ma jakieś doświadczenie z nimi i Ci pomoże

Edytowane przez kisielova
Czas edycji: 2014-12-09 o 08:23
kisielova jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-09, 07:54   #3
fableux
Zadomowienie
 
Avatar fableux
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 1 591
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Cytat:
Napisane przez Vera_S Pokaż wiadomość
Witam wszystkich. Jestem z Ukrainy wiec z gramatyka nie za bardzo.
Do rzeczy...
Prszyjechalam pare tygodni temu do waszego kraju. Nie zrobilam sobie zapasow kosmetycznych w pewnosci ze wszystko kupie na miejscu. Niestety nie ma...
No i logicznie szukam sklepu online z potrszebnym mi asortymentem. Jestznalzlam kilka, rejestruje sie. Po sprawdzeniu okazuje sie ze wszystko czego potrszebuje jest, cala linijka Loreal professionel, jedyne nie ma numeru farby ktory zawsze kupuje. Pisze do nich i nic! Milczenie...
Dlaczego tak sie o to zamyslilam bo to aktualnie jedyny sklep ktory mawszystko co zamierzalm kupic dla wlosow.
Zamawiac czy nie???

A długo czekasz na odpowiedź? Może po prostu nie odpisują od razu, może mają dużo takich pytań od innych klientów.

Ja bym na Twoim miejscu wpisała nazwę sklepu w google i poszukała opinii o nim
fableux jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-09, 08:12   #4
bernikula
mOLDerator
 
Avatar bernikula
 
Zarejestrowany: 2010-10
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 10 392
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

A nie prościej znaleźć w okolicy hurtownię fryzjerską? Może szukałaś tylko w sklepach?
__________________


Insta
bernikula jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-09, 08:26   #5
izusek
Rozeznanie
 
Avatar izusek
 
Zarejestrowany: 2004-11
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 833
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

A jaki to sklep? Może z powodu Twojej nie do końca poprawnej polszczyzny uznali, że to jakiś spam.
Ja bardzo polecam sklep Bea Bereza, mają świetną obsługę i bardzo dobre ceny na profesjonalnego L'oreala. (Nie jestem w żaden sposób związana z tym sklepem, po prostu kupowałam tam i jestem bardzo zadowolona)
izusek jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-09, 08:31   #6
201803290936
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 43 642
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Zawsze robię sklepowi właśnie taki test: czy odpisują, w jakim tonie, czy są pomocni, chętni do odpowiadania na moje pytania, wątpliwości. Poza jakimiś drobnostkami, właściwie nie mam złych doświadczeń. Zatem skoro ktoś nie chce / nie ma czasu odpisać potencjalnemu klientowi, to warto się zastanowić nad zakupem.
201803290936 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-09, 08:42   #7
Nameria
Zadomowienie
 
Avatar Nameria
 
Zarejestrowany: 2014-08
Lokalizacja: zaginiona w puszczy
Wiadomości: 1 508
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

ja bym nie ryzykowała. Nie lubię takiego olewania klienta. To w ich interesie jest to, żebyś u nich zrobiła zakupy. Jak nie szanują klienta to ich problem, konkurencja jest duża, jest w czym przebierać, jak nie ten sklep to inny.
Jest bardzo dużo sklepów, hurtowni fryzjerskich na rynku, jak dobrze poszukasz to jestem pewna, znajdziesz wszystko czego potrzebujesz.
Nameria jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2014-12-09, 08:52   #8
Kolor kremowy
Rozeznanie
 
Avatar Kolor kremowy
 
Zarejestrowany: 2014-09
Wiadomości: 868
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Cytat:
Napisane przez izusek Pokaż wiadomość
A jaki to sklep? Może z powodu Twojej nie do końca poprawnej polszczyzny uznali, że to jakiś spam.
Ja bardzo polecam sklep Bea Bereza, mają świetną obsługę i bardzo dobre ceny na profesjonalnego L'oreala. (Nie jestem w żaden sposób związana z tym sklepem, po prostu kupowałam tam i jestem bardzo zadowolona)
Też tak pomyślałam.
Gdy ja, jako Polka z poprawna polszczyzną , zadaję sprzedawcy pytanie i on nie odpowiada, to nie zamawiam w takim sklepie. Raz, że obawiam się, że będa potem problemy z takim sklepem, a dwa, że to nieładnie tak olewać klientów.
__________________
Cytat:
Napisane przez cukier_bialy2 Pokaż wiadomość
A może mu chomik wygryzł enter na klawiaturze? Nigdy nic nie wiadomo. Myślę, że warto napisać, najlepiej poleconym z potwierdzeniem odbioru.
Kolor kremowy jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-10, 08:10   #9
Vera_S
Raczkowanie
 
Avatar Vera_S
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 76
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Cytat:
Napisane przez fableux Pokaż wiadomość
A długo czekasz na odpowiedź? Może po prostu nie odpisują od razu, może mają dużo takich pytań od innych klientów.

Ja bym na Twoim miejscu wpisała nazwę sklepu w google i poszukała opinii o nim
Czekalam kilka dni i nic, w koncu zamowilam w innym sklepie (wczora) i dzisma byc moja paczka, czekam niecierpliwie! Ostatni razmylam wlosy plynem pod prysznic to saw poplakanym stanie, bez maski i sztywne i szorstkie. A mam wlosy do taliji

---------- Dopisano o 09:00 ---------- Poprzedni post napisano o 08:58 ----------

Cytat:
Napisane przez izusek Pokaż wiadomość
A jaki to sklep? Może z powodu Twojej nie do końca poprawnej polszczyzny uznali, że to jakiś spam.
Ja bardzo polecam sklep Bea Bereza, mają świetną obsługę i bardzo dobre ceny na profesjonalnego L'oreala. (Nie jestem w żaden sposób związana z tym sklepem, po prostu kupowałam tam i jestem bardzo zadowolona)
przed napisaniem listu sprawdzilam gramatyke wiec bylo wszystko ok... coz stracili klienta, zamowienie bylo nie duze/na 120zl ale....

---------- Dopisano o 09:10 ---------- Poprzedni post napisano o 09:00 ----------

Cytat:
Napisane przez Kolor kremowy Pokaż wiadomość
Też tak pomyślałam.
Gdy ja, jako Polka z poprawna polszczyzną , zadaję sprzedawcy pytanie i on nie odpowiada, to nie zamawiam w takim sklepie. Raz, że obawiam się, że będa potem problemy z takim sklepem, a dwa, że to nieładnie tak olewać klientów.
Co mnie jeszcze zdziwilo w waszych serwisach internetowych.

1. Zawyszone ceny na wszystko oprocz kosmetykow profesjonalnych.

2. Czesto dziwny interfejs sklepu, niedorobiony i niepoukladny.

3. brak zainteresoania klientem(zadzwonilam i mowie ze chce zamowic to i tamto, pytam sie o wypelnienie danych rejestracyjnych na firme, konczy mi sie konto, nawet nie oddzwonili to hamstwo,u nas to sami pytaja czy zadzwonic do pani?odrazu i to w kazdym sklepie. Na urodziny prszysylaja maly prezent, lub sms s prszywitaniem.
4. brak odpowiedzi na pytania/
P.S zauwazylam ze ceny na kosmetyki mary kay u was sa 2 razy drozsze) mozna to sprawdzic na stronach oficjalnych waszej i naszej.
5/ perfumy sa drozsze tez
Vera_S jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-10, 08:26   #10
invisible_01
Zakorzeniona
 
Avatar invisible_01
 
Zarejestrowany: 2010-02
Wiadomości: 23 947
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Cytat:
Napisane przez izusek Pokaż wiadomość
A jaki to sklep? Może z powodu Twojej nie do końca poprawnej polszczyzny uznali, że to jakiś spam.
Raczysz żartować. Polski autorki jest lepszy niż niektórych Polaków, podejrzewam, że gdyby nie napisała, że nie jest z Polski, nikt by się nie domyślił. Owszem, są błędy, ale pracując z klientami otrzymywałam wielokrotnie dużo gorzej napisane maile od Polaków. Polski autorki to żaden: "Ja chcieć kupić farba jedna", żeby ktoś uznał to za spam czy żart. Także autorko, moim zdaniem jeśli nie odpisują od kilku dni, to raczej zły znak dla sklepu. Bo co w przypadku ewentualnej reklamacji? Też musiałabyś zapewne długo czekać na odpowiedź.
invisible_01 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-10, 08:36   #11
201803290936
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 43 642
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Invisible_01 ma rację: pewnie niejeden Polak pisze mniej składnie i poprawnie, niż autorka wątku. Ludzie często bardzo niedbale piszą e-maile, nawet nieraz ze sklepów internetowych dostaję bardzo niedbale, na szybko napisane odpowiedzi. A jak się nie rozumie, co klient pisze, to się pyta.
201803290936 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2014-12-10, 08:47   #12
NattiTt
Wtajemniczenie
 
Avatar NattiTt
 
Zarejestrowany: 2010-04
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 343
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Też pracowałam z klientem, byli ludzie zza granicy, od irlandczyków po młodych habibi i większość pisała tak, że się trzeba było po trzy osoby naradzać, o co im chodzi mimo wszystko nigdy ich nie ignorowałam, w razie problemów dzwoniłam, cośtam dało się zrozumieć i dostawali swoje zamówienia.
__________________
Nie istnieje nic poza tym, co czujesz

-7kg
NattiTt jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-10, 09:43   #13
Nameria
Zadomowienie
 
Avatar Nameria
 
Zarejestrowany: 2014-08
Lokalizacja: zaginiona w puszczy
Wiadomości: 1 508
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

to, że u nas jest drożej to mnie akurat nie dziwi. Nie bez powodu Polacy jeżdżą na zakupy na Ukrainę.
Czasem mam podobne wrażenie jak Ty, obsługa sklepów ma trochę olewkę, czy klient kupi u nich czy u konkurencji. Szczególnie widać to jak się dzwoni do sklepu z jakimś pytaniem.
Nameria jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-10, 11:40   #14
ef54e0a2a1d8c328bd9581b7d386552d742cc4ca
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 240
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Treść usunięta
ef54e0a2a1d8c328bd9581b7d386552d742cc4ca jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-11, 07:13   #15
Vera_S
Raczkowanie
 
Avatar Vera_S
 
Zarejestrowany: 2014-11
Wiadomości: 76
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Cytat:
Napisane przez invisible_01 Pokaż wiadomość
Raczysz żartować. Polski autorki jest lepszy niż niektórych Polaków, podejrzewam, że gdyby nie napisała, że nie jest z Polski, nikt by się nie domyślił. Owszem, są błędy, ale pracując z klientami otrzymywałam wielokrotnie dużo gorzej napisane maile od Polaków. Polski autorki to żaden: "Ja chcieć kupić farba jedna", żeby ktoś uznał to za spam czy żart. Także autorko, moim zdaniem jeśli nie odpisują od kilku dni, to raczej zły znak dla sklepu. Bo co w przypadku ewentualnej reklamacji? Też musiałabyś zapewne długo czekać na odpowiedź.
Dziekuje wszystkim zaodpowiedzi, wczoraj dostalam swoje zamowienie z innego sklepu, wszystko jestk ok, szampon, maska, serum.Moje wlosy byli juz w tak poplakanym stanie ze wchlonely to wszystko jak gambka.

---------- Dopisano o 08:13 ---------- Poprzedni post napisano o 08:04 ----------

Cytat:
Napisane przez Nameria Pokaż wiadomość
to, że u nas jest drożej to mnie akurat nie dziwi. Nie bez powodu Polacy jeżdżą na zakupy na Ukrainę.
Czasem mam podobne wrażenie jak Ty, obsługa sklepów ma trochę olewkę, czy klient kupi u nich czy u konkurencji. Szczególnie widać to jak się dzwoni do sklepu z jakimś pytaniem.
Pomimo ze u nas jest taka sytuacja w kraju, z tego powodu wlasnie wyjechalismy, bo i ja stracilam prace i maz, to jednak u nas jest taniej. Naprszyklad taka sukienka na lato Mango u nas kosztuje ok 100hrn to 20pln. Janie mowie juz i ciuchach no brand to wogole sa tanie. Obuwie jest w roznych cenah ale czolenka naprszyklad berszka czy plato kupuje po ok 120-250hrn.
Teraz musze cos kombinowac, skaczyly mi sie zele do prszedluzania paznokci... u nas zel kosztuje ok 60hrn to ok 12 zl(14ml)
Vera_S jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i WyprzedaĹźe

REKLAMA
Stary 2014-12-11, 08:19   #16
Rena
Zakorzenienie
 
Avatar Rena
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 29 331
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Cytat:
Napisane przez izusek Pokaż wiadomość
A jaki to sklep? Może z powodu Twojej nie do końca poprawnej polszczyzny uznali, że to jakiś spam.
nie przesadzasz? Zakupy internetowe to nie konkurs literacki. No chyba, ze blad byl w adresie maila, wtedy po prostu nie doszedl do adresata. To by tlumaczylo brak odpowiedzi.
Rena jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2014-12-11, 11:23   #17
chwast
Zakorzenienie
 
Avatar chwast
 
Zarejestrowany: 2010-11
Wiadomości: 24 367
Dot.: Czy warto zamawiac w sklepie internetowym ktory nie odpowiada na pytania?

Wg mnie niewarto... nawet jesli to nie oszusci. Sklep musi dbac o relacje z klientem, jak nie dba to moze powinien zajac sie czyms innym.

Wyslane przez tapatalk 2
chwast jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-12-11 12:23:42


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:38.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.