Wydział Postępowań Administracyjnych
Witam, w przyszłym tygodniu mam test pisemny do pracy w Wydziale Postępowań Administracyjnych, przez telefon pani powiadomiła mnie, że mam się przygotować z pytań z obsługi komputera i pracy kancelaryjno-biurowej. Czego mogę się spodziewać, z czego przygotować? Stanowisko na które aplikowałam to: inspektor ds. obsługi kancelaryjnej i sekretarsko-biurowej. W razie co, wrzucam zakres obowiązków podany na ogłoszeniu o naborze.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-przyjmowanie, ewidencjonowanie i przekazywanie zadekretowanej i zaewidencjonowanej korespondencji właściwym referentom spraw w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych i niejawnych
-prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej w postaci: rejestrów, dzienników, spisów spraw, książek doręczeń, kart zapoznania, wykazów przesyłek, skorowidzów, zbioru przepisów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i możliwości zapoznania się policjantów i pracowników z obowiązującymi przepisami prawa
-obsługiwanie centrali telefonicznej Wydziału i udzielanie informacji o zakresie i trybie załatwiania spraw, przyjmowanie dokumentów oraz -kierowanie do komórek organizacyjnych niższego rzędu a także uzyskiwanie informacji w sądach, prokuraturach, urzędach i w innych podmiotach, celem prawidłowo załatwiania spraw oraz nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom
-sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań
-ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników, policjantów, sporządzanie należności pieniężnych w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu Wydziału i przekazania odpowiednich zastawień do Wydziału Finansów
-archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników Wydziału od archiwum
-obsługiwanie komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego w celu uzyskania dostarczenia informacji powstałych w toku bieżącej pracy
|