braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Moda

Notka

Moda Forum, na którym znajdziesz porady specjalistów i użytkowników w zakresie mody. Wejdź i poznaj odpowiedzi na nurtujące pytania. Zadaj własne.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2016-04-12, 07:41   #1
nnaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 4

braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?


Hej dziewczyny!
Już któryś raz spotkałam się z sytuacją, w której w sklepie internetowym C&A była dana rzecz albo w sklepie stacjonarnym w innej lokalizacji, a w galerii obok mojego domu za nic nie mogłam jej znaleźć ;c Co więcej sprzedawczyni poproszona o pomoc z reguły odpowiada, że nie ma czasu pomóc albo w ogóle nie kojarzy produktu. Też tak macie? Najgorzej jak się człowiek na coś napali, a potem nie może tego dostać ;c Koleżanka nawet sobie zażartowała, że przy wejściu do sklepu powinna stać jakaś osoba, która zna rozkład sklepu i wie gdzie dokładnie co leży, żeby nie łazić jak głupek między regałami. Może to dobry pomysł
nnaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 09:39   #2
j_fly
Zakorzenienie
 
Avatar j_fly
 
Zarejestrowany: 2015-11
Wiadomości: 6 937
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

Byłam ostatnio w C&A i przy kasie stała przede mną pani, która chciała konkretny model kurtki, ale nie było jej rozmiaru. Ekspedientka sprawdzała w komputerze dostępność ubrania, jednak nie było jej w tym sklepie, tylko w galerii w pobliskim mieście. Klientka spytała, czy można ją tutaj sprowadzić, ale niestety, sprzedawczyni powiedziała, że jedynie co, to klientka może zadzwonić do tamtego sklepu, poprosić o odłożenie kurtki i osobiście po nią pojechać. Dodała też, że ubrania dostępne w sklepie internetowym nie muszą być dostępne w każdym sklepie stacjonarnym, więc jak widać chyba nic nie da się poradzić na takie sytuacje.
j_fly jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 10:02   #3
nnaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 4
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

hm a gdyby w sklepach była możliwość sprawdzenia w jakimś katalogu, czy jest konkretny ciuch albo gdzie jest w sklepie? Że tez nie wpadli na takie coś do tej pory. A szkoda, bo markę lubię i pewnie i tak nadal będę tam kupować, jednocześnie narzekając na obsługę
nnaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 11:18   #4
live
Rozeznanie
 
Avatar live
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 941
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

Miałam podobną sytuację, znalazłam fajne spodnie w sklepie internetowym H&M i też lipa nie bylo ich,sukienki też ,więc nie wiem jak to jest
live jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 11:31   #5
j_fly
Zakorzenienie
 
Avatar j_fly
 
Zarejestrowany: 2015-11
Wiadomości: 6 937
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

Pani przy kasie ma możliwość sprawdzenia, czy dany ciuch znajduje się w sklepie, ale wątpię, żeby miała tam napisane, w którym konkretnie miejscu leży
j_fly jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 12:38   #6
nnaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomości: 4
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

ja tam bym chętnie skorzystała z takiej usługi
nnaa jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-12, 13:05   #7
lza_slonca
Zakorzenienie
 
Avatar lza_slonca
 
Zarejestrowany: 2011-05
Lokalizacja: Otwock
Wiadomości: 4 056
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

Cytat:
Napisane przez nnaa Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny!
Już któryś raz spotkałam się z sytuacją, w której w sklepie internetowym C&A była dana rzecz albo w sklepie stacjonarnym w innej lokalizacji, a w galerii obok mojego domu za nic nie mogłam jej znaleźć ;c Co więcej sprzedawczyni poproszona o pomoc z reguły odpowiada, że nie ma czasu pomóc albo w ogóle nie kojarzy produktu. Też tak macie? Najgorzej jak się człowiek na coś napali, a potem nie może tego dostać ;c Koleżanka nawet sobie zażartowała, że przy wejściu do sklepu powinna stać jakaś osoba, która zna rozkład sklepu i wie gdzie dokładnie co leży, żeby nie łazić jak głupek między regałami. Może to dobry pomysł
kolekcja w sklepie stacjonarnym nie pokrywa się z internetowym. Powinna Cię była sprzedawczyni o tym poinformować
Są rzeczy które najpierw wchodzą stacjonarnie, potem online i na odwrót.
Często korzystam z ich pomocy na profilu na fb i z opcji"kontakt". Polecam
__________________
życie to nie bajka, nie głaszcze Cię po...nosie

Dukam po raz 2

start: 97kg
faza I od 16.11. do 24.11
koniec: 91,9kg

start II faza: 92,7 kg
faza II 25.11
lza_slonca jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2016-04-13, 22:09   #8
kaja1981
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Wlkp
Wiadomości: 710
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

w wielu sieciach jest opcja, że można zamówić online, odebrać w sklepie lub z jednego sklepu przewiozą do drugiego. czasem się dziwię, że niektóre uznane sieci tego nie wprowadzają.
a w ogóle to niestety niektóre marki za granicą mają u nas inne zasady. niestety, mniej korzystne.
kaja1981 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2016-04-15, 10:52   #9
pani_smith
Zakorzenienie
 
Avatar pani_smith
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 5 043
Dot.: braki w asortymencie czy niekompetencja sprzedawców?

sieciówki mają (głównie z przyczyn podatkowych, ale również względy pracownicze i logistyczne mają na to wpływ) różnie zorganizowaną sieć dystrybucji. w konsekwencji część sklepów działających pod jedną marką funkcjonuje niczym oddziały jednego przedsiębiorstwa, a część to zupełnie odrębne przedsiębiorstwa funkcjonujące jedynie pod wspólną marką. jeszcze inne wybierają model mieszany i stąd zarówno "sklepy firmowe" jak i "patronackie", i wówczas z takich udogodnień można korzystać tylko w części sklepów danej marki (taki schemat był np. u taranko).

udogodnienia, o których piszecie są cechą charakterystyczną dla tych pierwszych, czyli modelu, który funkcjonuje na zasadzie oddziału jednej firmy. wszyscy pracujemy na wspólny zysk, więc liczy się ile sprzeda marka w skali makro (np. w regionie), zaś osiągnięcie pewnego pułapu gwarantuje nam wszystkim premie.

sklepy jedynie korzystające z marki bardzo często są natomiast przyłączane do sieci komputerowej dystrybutora, jednak funkcjonują zupełnie niezależnie od innych sklepów i niezależnie od nich pracują na swój wynik finansowy, odprowadzając na rzecz marki procent zysku czy określoną kwotę. wtedy choć "widzą" w systemie, że inny rozmiar jest dostępny u konkurencji, nie mogą go sprowadzić o ile nie jest w głównym magazynie, bo drugi sklep to odrębny od nich podmiot. mówiąc łopatologicznie - sklep musiałby kupić spodnie od konkurencji, żeby je potem sprzedać u siebie, a marka pozostałaby ta sama.
__________________
Pożądanie zadowoli się każdą, byle jaką. Ale dusza pragnie tylko jednej - jedynej, wybranej. (H. Sakutaro)

wróciłam

Edytowane przez pani_smith
Czas edycji: 2016-04-15 o 10:54
pani_smith jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Moda


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2016-04-15 11:52:42


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:15.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.