|
Notka |
|
Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia. |
![]() |
|
Narzędzia |
![]() |
#1 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 2 150
|
Odwołanie -nieuznana reklamacja
Witam
Liczę na pomoc dziewczyny , sprawa wygląda tak kupiłam sandałki na koturnie w zwykłym sklepie . Po zaledwie 1 tyg się rozkleiły (cała podeszwa odeszła) , reklamacja została uznana . I ponownie ten sam problem tylko po miesiącu użytkowania , tym razem zażądałam zwrotu gotówki . O dziwo po 4 dniach zadowoliła pani z sklepu że reklamacja nie została uznana . Powód moja wina że przemoczyłam buty i się ponownie rozkleiły (główna siedziba Jaworzno , buty kupione w Katowicach) Chciałam złozyc odwołanie od reklamacji i mam do was pytanie które samo sie nasuwa czy któraś składała odwołanie jak to wygląda .
__________________
Najważniejsza w życiu jest decyzja. Reszty dokona przypadek Lidia Jasińska Chcesz podarować uśmiech dzieciom wyślij kartkę więcej na: http://marzycielskapoczta.pl/
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-07
Wiadomości: 5 661
|
Dot.: Odwołanie -nieuznana reklamacja
Cytat:
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 1 605
|
Dot.: Odwołanie -nieuznana reklamacja
Miałam podobną sytuację. Nie ma sensu bujać się z odwołaniami. Idź do rzecznika praw konsumenta - ja dzięki Pani Rzecznik od razu dostałam zwrot kasy.
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok:)
Wiadomości: 559
|
Dot.: Odwołanie -nieuznana reklamacja
A ja ostatnio pisałam odwołanie w CCC, po tygodniu użytkowania starła mi się guma na palcach obu podeszw i uznali, że nie umiem chodzić;/ Wkurzyłam się, na tej samej kartce napisałam swoje spostrzeżenia, dałam ekspedientce i powiedziałam, że odwołuję się od ich decyzji. Poczekałam kolejne 2 tyg. i dostałam zwrot gotówki.
Pamiętajcie, że jeśli coś kupicie i się zepsuje w ciągu 6mies. to będzie wina producenta (przy założeniu prawidłowego użytkowania danej rzeczy). Dobrze też robi straszenie zgłoszeniem sprawy do rzecznika spraw konsumenckich ![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|



Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:28.