Wydział Postępowań Administracyjnych - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Praca i biznes > Służby mundurowe

Notka

Służby mundurowe Służby mundurowe to forum, na którym dyskutujemy o pracy, szkołach i możliwości zatrudnienia w policji, straży granicznej, wojsku. Podziel się wiedzą.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-04-29, 20:22   #1
lencia2310
Raczkowanie
 
Avatar lencia2310
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 42
GG do lencia2310
Exclamation

Wydział Postępowań Administracyjnych


Witam, w przyszłym tygodniu mam test pisemny do pracy w Wydziale Postępowań Administracyjnych, przez telefon pani powiadomiła mnie, że mam się przygotować z pytań z obsługi komputera i pracy kancelaryjno-biurowej. Czego mogę się spodziewać, z czego przygotować? Stanowisko na które aplikowałam to: inspektor ds. obsługi kancelaryjnej i sekretarsko-biurowej. W razie co, wrzucam zakres obowiązków podany na ogłoszeniu o naborze.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-przyjmowanie, ewidencjonowanie i przekazywanie zadekretowanej i zaewidencjonowanej korespondencji właściwym referentom spraw w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych i niejawnych
-prowadzenie dokumentacji ewidencyjnej w postaci: rejestrów, dzienników, spisów spraw, książek doręczeń, kart zapoznania, wykazów przesyłek, skorowidzów, zbioru przepisów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów i możliwości zapoznania się policjantów i pracowników z obowiązującymi przepisami prawa
-obsługiwanie centrali telefonicznej Wydziału i udzielanie informacji o zakresie i trybie załatwiania spraw, przyjmowanie dokumentów oraz -kierowanie do komórek organizacyjnych niższego rzędu a także uzyskiwanie informacji w sądach, prokuraturach, urzędach i w innych podmiotach, celem prawidłowo załatwiania spraw oraz nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom
-sporządzanie, przepisywanie i powielanie dokumentów na polecenie przełożonych w celu zapewnienia bieżącej realizacji zadań
-ewidencjonowanie czasu pracy, urlopów, absencji pracowników, policjantów, sporządzanie należności pieniężnych w celu dostarczenia aktualnych informacji kierownictwu Wydziału i przekazania odpowiednich zastawień do Wydziału Finansów
-archiwizowanie i przekazywanie dokumentów wytworzonych przez pracowników Wydziału od archiwum
-obsługiwanie komputera, poczty elektronicznej i systemu faksowo-mailowego w celu uzyskania dostarczenia informacji powstałych w toku bieżącej pracy
lencia2310 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Służby mundurowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:50.






© 2000 - 2025 Wizaz.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Jakiekolwiek aktywności, w szczególności: pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie, lub inne wykorzystywanie treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, w szczególności w celu ich eksploracji, zmierzającej do tworzenia, rozwoju, modyfikacji i szkolenia systemów uczenia maszynowego, algorytmów lub sztucznej inteligencji Obowiązek uzyskania wyraźnej i jednoznacznej zgody wymagany jest bez względu sposób pobierania, zwielokrotniania, przechowywania lub innego wykorzystywania treści, danych lub informacji dostępnych w ramach niniejszego serwisu oraz wszystkich jego podstron, jak również bez względu na charakter tych treści, danych i informacji.

Powyższe nie dotyczy wyłącznie przypadków wykorzystywania treści, danych i informacji w celu umożliwienia i ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz umożliwienia pozycjonowania stron internetowych zawierających serwisy internetowe w ramach indeksowania wyników wyszukiwania wyszukiwarek internetowych

Więcej informacji znajdziesz tutaj.