2015-02-19, 14:07
|
#1
|
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2015-02
Wiadomości: 1
|
Anulowane zamówienia Promod - czy coś można zrobić?
Witajcie, chciałabym zapytać, czy może któraś z Was spotkała się z sytuacją, gdy sklep sam anuluje Wasze internetowe zamówienia już po zapłaceniu?
W piątek zamówiłam ze strony Promodu kilka rzeczy w promocyjnych cenach, jednak po kilku dniach moje zamówienia bez żadnego wyjaśnienia zostały anulowane... rzeczy, które kupiłam wróciły do sklepu online w cenach o wiele wyższych! Napisałam do Promodu emaila z pytaniem o co chodzi, w odpowiedzi zostałam poinformowana, że na stronie wystąpił błąd techniczny i dlatego zamówienia zostały anulowane. To mogę zrozumieć, ale nie mam już możliwości dokonania zakupu, bo wybrane przeze mnie ubrania są teraz kilka razy droższe! 
Czy mogę w jakiś sposób dochodzić teraz swoich praw? W regulaminie sklepu napisane jest, że ceny mogą się zmieniać, ale klientów obowiązuje ta cena, po której dokonał zakupu.
Pytałam panie w sklepie o sprawę, ale zrobiły wielkie oczy i nie wiedziały zupełnie, że coś takeigo się wydarzyło.
Jestem rozżalona, ponieważ zamówiłam sukienkę specjalnie na ten weekend, akurat mam pewną okazję, a tymczasem zostałam z niczym...
Spotkałyście się może kiedyś z taką sytuacją?
|
|
|