2009-01-05, 18:45 | #3421 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomości: 18 424
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
My Super Ex-girlfriend- żenująca opowiastka o szalonej Superwoman. 'lekka' komedia, która okazuje się być szalenie ciężkostrawna.
Vicky Cristina Barcelona- warto zobaczyć, chociażby dla hiszpańskich widoków (i nie mówię tu tylko i wyłącznie o krajobrazach. Bardem!). lubię Johanson, ale tym razem przegrywa ona walkę o uwagę widza. duet P. Cruz+ J. Bardem fenomenalny! i muzyka piękna. jeden z moich ulubionych filmów, tak, tak mogę już go nazwać. Madagaskar 2- fajny. król lemurów rządzi. większa liczba, niż w jedynce, żartów dla dorosłych. ale nie słyszałam na sali wybuchów śmiechu, ani dorosłych, ani dzieci, więc chyba jednak nie hit. |
2009-01-05, 19:11 | #3422 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
|
|
2009-01-05, 19:23 | #3423 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: Venezuela
Wiadomości: 2 380
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
słyszałam że Taken dobry film
jutro będę oglądać
__________________
|
2009-01-05, 20:22 | #3424 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomości: 2 543
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Leon zawodowiec, wersja reżyserska (extended ) - co tu się rozdrabniać, film rewelacja, ochy i achy, 10/10. Dodane sceny sporo wnoszą i dość znacząco wpływają na odbiór bohaterów.
Polecam obejrzeć tą wersję. Gary Oldman jak zawsze boski Dead Fish - rewelacyjny gniot. Oldman boski jak zawsze (pisałam już o tym? ) i niezmiennie reprezentuje aktorstwo na najwyższym poziomie (no i kwestia najważniejsza - można być przystojniejszym cynglem? Nie sądzę ). I tylko on ratuje ten film, który jest generalnie denny. Gdyby w nim nie zagrał - 1/10 Ale zagrał więc cóż... 10/10 Ale co go podkusiło, żeby w nim wziąć udział? Aaaa.... i spory plus dla Roberta Carlyle.
__________________
|
2009-01-05, 20:33 | #3425 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 2 167
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Ile wazy kon trojański?" 8/10
Bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Spodziewałam się raczej kolejnej mało śmiesznej komedyjki, a zamiast tego moim oczom ukazała się ciekawa historia z naprawdę śmiesznymi scenami. I do tego czasy PRL (ostatnio przeżywam fascynacje nimi ) Komornik 7/10 Film z cyklu tych smutnych i do przemyśleń. Czyli teoretycznie w moim guście. Taka trochę opowieść wigilijna. Całkiem niezły, ale mało wciąga i coś mi cały czas nie pasowało i przeszkadzało. Cudo to nie jest, ale wart obejrzenia Reserwat 8/10 Długo się zbierałam do obejrzenia, w końcu się udało. Lubię takie filmy typowo polskie, nie kopiowane na zagranicznych produkcjach. Ten swojski praski klimacik , panowie pijący tanie wino i w środku tego całego "burdelu" inteligentny fotograf . Jestem bardzo na Tak |
2009-01-05, 20:53 | #3426 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 400
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wczoraj obejrzałam sobie po raz drugi już Dumę i uprzedzenie z Keirą i oczywiście uwielbiam strasznie mnie urzekł ten film, nie wiem w sumie czemu. Nie oglądałam starszej wersji, więc nie mam porównania, ale mogę dać spokojnie 9/10
I wreszcie zebrałam się na To właśnie miłość. Niektóre momenty mnie drażniły, ale ogólnie film świetny, żałuję, że nie obejrzałam podczas świąt 8/10 I jeszcze a propos Jestem na tak, bo obejrzałam w zeszłym tygodniu ogólnie nie jestem fakną Carrey'a ale ten film niesamowicie mi sie spodobał potrzebowałam wtedy trochę śmiechu najlepszy moment wg mnie kiedy Jim grał na gitarze niesamowity film, polecam na smutne dni 9/10 Co do Just dance, czy jak to się tam nazywa... mam podobne odczucia, co osoby które już komentowały... bardzo bardzo słaby 3/10
__________________
o d c h u d z a n i e ć w i c z e n i a b e z s ł o d y c z y 8/20 poszerzam horyzonty'And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.' F. Nietzsche |
2009-01-05, 22:39 | #3427 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Las Vegas!
Wiadomości: 1 179
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Również oglądałam Just Dance i jakoś specjalnie mnie nie zachwyciło. Nudne... Ale tańczyła całkiem nieźle... Ale nieźle nie znaczy dobrze. 5/10
Czekam na Telemaniaka (Polsat, 6 stycznia 20:00 ) z Jimem Carreyem - mój ideał wśród aktorów |
2009-01-06, 00:19 | #3428 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 20 591
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Opowieści z Narni. Książę Kaspian - mniej mi się podobało niż pierwsza cześć, może ze względu na sentyment z dzieciństwa do "starej szafy" ale ogólnie piękna opowieść, film dobrze zrobiony, bardzo przyjemnie się oglądało 7/10
Na krawędzi nieba - 2 równoległa historie rozgrywajaće sie w Niemczech i w Turcji. Opowieść o emigrantach i ludziach im pomagających. Dający do myślenia, mimo wszystko optymistyczny 9/10 |
2009-01-06, 08:39 | #3429 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Sierociniec - smutny los dzieciaczków i tyle. A zakończenie hm, bardzo przewidywalne. I w tym wypadku hiszpańska produkcja mnie drażniła. Kiepsko 2/10
|
2009-01-06, 14:42 | #3430 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 3 500
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Madagaskar 2" Łatwy i przyjemny Kilka naprawdę śmiesznych momentów 6/10
Już dosyć dawno ale... "Czerwony smok". Wiadomo, "Milczenia owiec" nie przebije, ale jak na 3 część film bardzo dobry, czego najlepszym dowodem jest trzymanie w napięciu do końca. Jak zwykle świetny sir Anthony Hopkins. 8/10
__________________
|
2009-01-06, 17:56 | #3431 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: MIASTO ANIOŁÓW
Wiadomości: 7 278
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
PS Kocham Cię 7/10, książka LEPSZA O NIEBO
__________________
W górach jest wszystko co kocham, bo góry to nasze spiętrzone marzenia... |
2009-01-06, 19:25 | #3432 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 8 947
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Poświęcając pół niedzielnej nocy ( w tyle głowy majaczyła mi wizja poniedziałkowego wstawania do pracy o 5.30) obejrzałam Grę z Michaelem Douglasem.
Ja go doceniam, naprawdę. Pod powierzchownością zimnego, bubkowatego przystojnaka kryje się kawał dobrego aktora. Tutaj miał szansę pokazać to. Zastanawiałam się nad zakończeniem. Mogłoby być takie jak jest, ale równie dobrze mogłoby być inne- film mógłby zakończyć się wcześniej. Nie wiem, które by było lepsze. Zdjęcia same w sobie były bardzo dobre, sterylne i błękitne, trochę jak zabawa stylistyczna. Ale gdyby były realniejsze, mniej zwracajace na siebie uwagę, film by bardziej do mnie przemówił. Ogólnie- pozytywnie mnie zaskoczył.
__________________
Kot najgorszego sortu |
2009-01-06, 19:37 | #3433 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: MIASTO ANIOŁÓW
Wiadomości: 7 278
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
__________________
W górach jest wszystko co kocham, bo góry to nasze spiętrzone marzenia... |
|
2009-01-06, 21:39 | #3434 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 108
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Seven pounds - 9/10 - obejrzałam po waszych recenzjach film świetny, mocny, poruszający... nie chcę pisać nic więcej co by nie psuć nikomu oglądania. Ale naprawdę WARTO obejrzeć. Will Smith wspaniały. Swoją drogą, -> dziwne bo nie zapłakałam, a ja na takich filmach ryczę... może właśnie dlatego że wy pisałyście o tym? oczy mi się mocno zaszkliły w momencie kiedy Emily dowiedziała się że Ben oddał jej serce, i ta muzyka w tle... Masakra. A scena w wannie zrobiła na mnie ogromne wrażenie...
__________________
|
2009-01-07, 18:24 | #3435 | ||
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Cytat:
Komedia romantyczna, czy tam komediowe love story o trójkątach artystyczno-erotycznych. Nie wiem..., ale dla mnie to zionie jakąś pustką (i nie o tematykę tu chodzi, raczej o "sposób podania"). Zupełnie jakby Allenowi wyczerpały się pomysły. I Javier Bardem jako, za przeproszeniem, ciacho. Aż mi się zatęskniło do Javiera z To nie jest kraj dla starych ludzi Coenów - może i wyglądał tam i zachowywał się jak kompletny tłuk ;-))), ale był przynajmniej jakiś. Bardem-ciacho - chyba nie dla mnie. On też wydawał mi się w całej tej swojej ciachowatości zagubiony, no ale możliwość zagrania u Mistrza musiała być nie lada pokusą. Co mi się podobało to Barcelona oczywiście, ale o tym, jak jest piękna to wiem i bez filmu Allena... Oraz R. Hall jako Vicky - była bardzo allenowska, neurotyczna, nieustannie poddająca wszystko analizie, a przy tym zabawna. I bardzo świeża i promienna przy flegmatycznie zmysłowej Scarlett. Jeśli o mnie chodzi, to chyba sobie cierpliwie (albo i nie) poczekam, aż Woody Allen zakończy to swoje tournee po Europie (Londyn, Barcelona...ciekawe, jakie jeszcze miasto weźmie na warsztat) i wróci do Nowego Jorku. Tam kino wychodzi mu chyba najlepiej Zdjęcia są oczywiście dobrane tendencyjnie :p Edytowane przez Anuschka Czas edycji: 2009-01-07 o 18:28 |
||
2009-01-07, 18:38 | #3436 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 711
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Wrócił i kończy już następny, kręcony tylko i wyłącznie w Nowym Jorku :)
__________________
I could surf the earth on a banana peel |
2009-01-07, 18:41 | #3437 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2003-01
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 34 839
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
do tego piekne czasy pokazane :-D ale nie jestem pewna co dodat ptasiej grypy ,wydaje mi sie ze to bylo po roku 2000 ,no chyba ze chodzi o epidemie na swiecie . |
|
2009-01-07, 19:07 | #3438 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 2 101
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Święci z Bostonu 10/10
Nie sądziłam, że ten film tak bardzo mi się spodoba, głównie z tego powodu, że nie przepadam za tym rodzajem. Miło sie rozczarowałam i jestem pod wrażeniem całości : fabuły i gry aktorów jak dla mnie- kawał dobrej roboty.
__________________
♥ Niektóre szczyty można pokonać tylko razem..♥ Natalia |
2009-01-07, 19:07 | #3439 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
|
2009-01-08, 12:06 | #3440 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 482
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Swym starym zwyczajem, kiedy tylko ogłoszone zostają nominacje do Złotych Globów, BAFTA i tuż tuż nadejdą nominacją Oskarowe, zaczynam seans filmów wyróżnionych....
Revolutionary Road / Droga do szczęścia 8/10 Leo DiCaprio i Kate Winslet powracają! Ale już nie w największym transatlantyku powojennym, ale w obyczajowo psychologicznym filmie o "straconym pokoleniu 50'" w Ameryce. Naprawdę dobre aktorstwo, film skłaniający do przemyśleń czy aby napewno nasze życie powinno być podporządkowane pracy i nabywaniu dóbr osobistych.. Curious Case of Benjamin Button / Ciekawy Przypadek Benjamina Buttona 8/10 Historia człowieka która rodzi się jako starzec, a później stopniowo młodnieje w istocie jest porywająca i nietypowa (adaptacja książki). Akcja dzieje się na przestrzeni 80 lat (od 1918 kiedy bohater się rodzi do początków XXI wieku, kiedy umiera) Warto obejrzeć przede wszystkim ze względu na niesamowitą charakteryzację postaci oraz przemiany świata, które film bardzo ładnie ten film odzwierciedla. W głównych rolach Cate Blanchett i Brad Pitt - odmładzani i postarzani prezentują się wyśmienicie (szczególnie Brad ). Film może się w pewnych momentach dłużyć (2h43min), ale mimo wszystko i tak warto. Oszukana / Changeling 9/10 Pewnego dnia jak zwykle Christie wychodzi do pracy zostawiając syna Waltera w domu. Gdy wraca, dziecka nie ma w domu. Po pewnym czasie synek się odnajduje, jednak jej serce podpowiada, że to nie jest jej dziecko. ... Fabuła brzmi intrygująco, ale pierwsza myśl jaką miałam po przeczytaniu streszczenia to "i niby o tym będzie trwający ponad 2h film?". Przygotowana na nudnawe kino obyczajowe, siarczyyyście się zawiodłam . Od tego filmu nie można się oderwać!! Wzrusza, oburza, załamuje, przeraża!! Polecam gorąco!!! (Przyznam, że film tak bardzo mnie wzburzył, że nie dałabym rady obejrzeć go drugi raz, ale i tak uważam, że to produkcja oskarowa - jeżeli Oskary rzeczywiście uznamy za miernik dobrych filmów). Edytowane przez wesna Czas edycji: 2009-01-08 o 12:08 |
2009-01-08, 13:33 | #3441 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
na dwa ostatnie sie zamierzam!!!!
|
2009-01-08, 16:38 | #3442 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Opolszczyzna
Wiadomości: 510
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Czerwony smok 10/10
Trzymający w napięciu, przerażający!!Fenomenalna gra aktorska! Utalentowany Pan Ripley 9/10 Ciekawy. intrygujący lepszy niż się spodziewałam ! Mamma Mia 10/10 Nic dodać nic ująć ! Walle 10/10 Świetna dla każdego widza. Bardzo wzruszajaca i pouczająca ! Noc w muzeum 8/10 Cieszę się, że to nie flm w stylu zoolander. Fajna lekka komedia, aczkolwiek nic powalającego z nóg. Zbyt szybko akcja rozwija się ;p
__________________
https://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=187158 => książki wyd.Znak, kryminały, thrillery, religijne, powieści i wiele innych http://czy-ten-rudy-pies-to-kot.blogspot.com/ => Co aktualnie czytam lub co odkładam na półkę Edytowane przez nikozja_dg Czas edycji: 2009-01-08 o 20:04 |
2009-01-08, 17:20 | #3443 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Zmierzch"- film o dziewczynie zakochanej w wampirze, mi się podobał, ale pewnie dlatego, że chciałabym aby na mnie też patrzył jakiś facet tak jak na nią ten wampir... 9/10
__________________
'Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni.' Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru" |
2009-01-09, 20:44 | #3444 |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
uuuu POLECAM TAKEN !!! totalnie mnie zaskoczyl tej film, bo od samego poczatku do konca bylam doslownie wbita w fotel, bezustanna akcja - rewelacja !!!
Wall-e - bardzo bardzo bardzo dziwne odczucia. Trzeba to obejrzec, bo film jest totalnie "inny". Mnie zmusil do myslenia :P noi momentami faktycznie wzruszal hehe, polecam w oryginalnej wersji jezykowej, z dubbingiem traci urok zreszta nie nastawiajcie sie raczej na dlugie dialogi hehe
__________________
"Gdybyśmy tylko mogli dostać to, co chcemy, gdy uważamy, że tego potrzebujemy, życie nie przedstawiałoby żadnego problemu, żadnej tajemnicy i żadnego znaczenia." Henry Miller |
2009-01-09, 23:55 | #3445 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wroclove
Wiadomości: 1 606
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
W świecie kobiet - 6,5/10 Hmm czegoś mi tam brakowało, o dziwo Meg Ryan, której nie lubię podobała mi się, nie była przesłodzoną panią od komedii romantycznych.
Twarda Sztuka - 6/10 Hmm mam mieszane odczucia co do filmu, jednak moim zdaniem aktorzy dali radę. Jestem na tak - 7/10 Potrzebowałam czegoś co mnie rozśmieszy i udało się! Nie oglądam zbyt wiele komedii, jednak te z Jimem dają rade Czasem śmiałam się z każdej bzdury, nawet poryczałam się ze śmiechu
__________________
|
2009-01-10, 07:46 | #3446 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Madagaskar II - filmu chyba nikomu nie muszę przedstawiać
Dam mu 10/10 za dośc ciekawą, nie naciąganą fabułę i zabawne teksty. Film dobry, polecam
__________________
od 15.08.2004 - RAZEM AVONOWE I ORIFLAMOWE |
2009-01-10, 09:40 | #3447 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 2 305
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Transporter 3
- na pewno duzo akcji, bardzo duzo sie dzieje - minusem jest nieprawdopodobnosc scen i ciezko mi wybaczyc bo to jednak nie film science fiction...Frank jest niezniszczalny, niewazne czy go pacna lomem w glowe czy przebije swoim autkiem grube sciany z metalu... - sam jason statham podwyzsza ocene (p.s. czy oni mu jakos graficznie te nienaturalnie wyrzezbione miesnie dorabiaja czy on sie caly czas napina?) - bardzo udana wg mnie rola ukrainki Valentiny, denerwowalo mnie troche marudzenie jakie to my ze wschodu narzekajace i mroczne jestesmy, nigdy sie nie smiejemy - chociaz jest w tym zdzblo prawdy - uwaga: scena milosna...mi sie bardzo podobala , poniewaz byla taka 'niestandardowa', diametralna zmiana zachowania Franka no i pomysl Valentiny (moze jestem jakas niepowazna, ale mi sie podobalo) - plus za czesta zmiane otoczenia w Europie mimo pewnego minusa za nieprawdopodobnosc akcji z czystym sumieniem daje 9,5/10 (i stwierdzam, ze uwielbiam cala serie transportera)
__________________
65-64-63-62-61-60-59-58-57-56-55 171cm Edytowane przez 1stLaDy Czas edycji: 2009-01-10 o 14:06 |
2009-01-10, 12:25 | #3448 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 3 603
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Zmierzch . Jestem kompletnie zaczarowana Gdyby nie Robert Pattinson, dałabym na pewno niższą ocenę. 10/10
|
2009-01-10, 14:03 | #3449 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: z... =)
Wiadomości: 5 000
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Co się stało w Las Vegas : zachwalana przez wszystkich komedia z Cameron i Ashtonem, ok było kila momentów śmiesznych, ale ogólnie bez rewelacji dla mnie tylko 6/10
|
2009-01-10, 14:48 | #3450 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Sląsk
Wiadomości: 1 145
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
To właśnie film który ostatnio obejrzałam
Podobała mi sie sceneria,muzyka,fabuła... .........natomiast rozczarował mnie bardzo dobór aktorów. Lubie Meryl Streep ale trochę przesadzili obsadzając ją w roli 40 czy 40 paro letniej kobiety.Podobnie jej koleżanki. Facetów też moim zdaniem źle dobrali. Tak odebrałam ten film. Ogólnie mi się podobał a to mnie troche drażniło |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:40.