2010-09-28, 10:36 | #4411 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-09
Wiadomości: 26
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
k-pax, polecam , o mezczyznie ktory twierdzi ze jest z innej planety..do konca nie wiem czy mial racje.. byly momenty ze zaczelam mu wierzyc tak jak i jego psychiatra w filmie ogladnijcie daje mu 7-10
|
2010-09-28, 10:50 | #4412 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 2 353
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Tak, k-pax jest super <3!
|
2010-09-28, 11:27 | #4413 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
nooo K pax wymiata
|
2010-09-28, 11:34 | #4414 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Wiadomości: 1 428
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
oświadczyny po Irlandzku bardzo fajny, miły lekki i przyjemny film, chociaż troszke przewidywalny 8/10
|
2010-09-28, 12:40 | #4415 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 57
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ja dzisiaj wybieram się na "Wall street" - dam znać jak było
|
2010-09-28, 22:50 | #4416 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 3 074
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Kac Vegas- miałam dzień pt ,, nic mi się nie chce" a słyszałam, że to film lekki i zabawny wiec uznałam, że obejrzę. i rzeczywiście. Fakt momentami był mocno kretyński ale przy tym w miarę śmieszny. ot lekka komedia, można obejrzeć ale nic specjalnego. 6/10
|
2010-09-29, 12:59 | #4417 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11 804
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Kołysanka - w końcu jakaś odmiana dla kinowych produkcji polskich. Usmiałam się, chociaż pierwsze 20 minut trochę było nudnawe. Dla mnie 7/10.
Pamiętnik - trochę wzruszający, ciekawy, a rzadko interesują mnie melodramaty , dla mnie 8/10
__________________
wymiana minerały AM i kosmetyki MUA |
2010-09-29, 13:05 | #4418 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Underground
Wiadomości: 2 374
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
To nie tak jak myślisz kotku nie jest to chyba najnowsza komedia polska ale nie ważne, ważne, że naprawdę dobra. Nie typowo głupia bo i takie wychodzą, jak dla mnie 8/10. Dawno nie widziałam tak ciekawej komedii
__________________
My kobiety jesteśmy aniołami,
jednakże kiedy podcina nam się skrzydła, pozostaje nam latać na miotle |
2010-09-29, 13:18 | #4419 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 9
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ja ostatnio wybrałam się do kina na "Kochałem ją" i chociaż na początku byłam sceptycznie nastawiona to film wywarł na mnie ogromne wrażenie.
Jest to historia dojrzałego mężczyzny, który zakochuję się w dużo młodszej od siebie kobiecie. Nawiązują płomienny romans, który po jakimś czasie okazuje się czymś więcej niż tylko romansem i namiętnością. Jest to prawdziwa miłość, która spada na dwoje bohaterów jak grom z jasnego nieba. Problem w tym, że mężczyzna ma rodzinę. Sytuacja jest więc dość patowa, jakakolwiek jego decyzja będzie zła bo zrani najbliższe jego sercu osoby. Film o wyborach życiowych, które tak jak w życiu pociągają za sobą różne konsekwencje. Wspaniałe aktorstwo Daniela Auteuil i Marie-Josée Croze, przepiękna i wzruszająca historia miłości. Szczerze polecam. Jak dla mnie 10/10 w kategorii filmy o miłości.
__________________
Tylko od nas zależy, czy będziemy ubożsi o dzień, który minął, czy też bogatsi o to, czego w nim dokonaliśmy. |
2010-09-29, 13:51 | #4420 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
__________________
'It's about how that one person makes you feel that you can't get enough, you want it, need it, can't imagine a day without it... Taking the bad with the good, because you know that's where you want to be.' 'If a book is well written, I always find it too short.' |
|
2010-09-29, 14:05 | #4421 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 10 084
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Dla mnie to był tak dramatyczny i smutny film, że nie mogłam słuchać tych śmiechów na sali. Zastanawiałam się, czy to ja nie rozumiem tego filmu czy cała reszta... Zdołował mnie seans do reszty i w żadnym momencie nie rozśmieszył.
__________________
|
2010-09-29, 14:58 | #4422 | |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2010-05
Wiadomości: 9
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Zgadzam się z Tobą w 100%. Film pomimo powszechnego zachwytu mi się nie podobał. Jak dla mnie szkoda czasu.
__________________
Tylko od nas zależy, czy będziemy ubożsi o dzień, który minął, czy też bogatsi o to, czego w nim dokonaliśmy. |
|
2010-09-29, 15:41 | #4423 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 411
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ja ostatnio byłam w kinie na :
Piranha w 3D- naprawdę gorąco polecam! Sporo śmiesznych momentów, czułam się jak na wakacjach, ładne krajobrazy, woda, roznegliżowane laski i sporo gorących facetów Niewiem jaką ocenę mu wystawić, takie 6,5/10 i Devil- Świetny thiller, trzyma w napięciu do ostatniej chwili. Początkowo myslałam że akcja która przez cały film rozgrywa się w windzie nie może zaskoczyć, a jednak. 7,5/10
__________________
Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę 💖 http://instagram.com/through_the_world_ |
2010-09-29, 17:13 | #4424 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Opole
Wiadomości: 12 078
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
bo dzien swira to jest smutny film
|
2010-09-29, 17:59 | #4425 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Underground
Wiadomości: 2 374
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
No co Wy Dzień Świra smutny film?? Ja się na nim bawiłam jak nigdy, to jeden z moich ulubionych PL filmów
__________________
My kobiety jesteśmy aniołami,
jednakże kiedy podcina nam się skrzydła, pozostaje nam latać na miotle |
2010-09-29, 19:51 | #4426 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2010-03
Wiadomości: 11 440
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
dziś obejrzałam "Pamiętnik", dość smutny, ale raczej lekki
chyba trochę mnie rozczarował zwłaszcza patrząc na to, że nawet łzy nie uroniłam 6/10
__________________
feed me love
Rozsunąć suwak, by Zdjąć skafander ciała Zapomnieć Wejść w nowe życie W zwiewnej sukience Edytowane przez Phynn Czas edycji: 2010-09-29 o 19:52 |
2010-09-29, 20:06 | #4427 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 4 109
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
|
2010-09-29, 20:16 | #4428 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 7 690
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
chcę obejrzeć filmy Eastwooda opowiadające o wojnie z dwóch stron, który lepiej obejrzeć pierwszy? Listy z Iwo Jimy czy Sztandar chwały ?
potem oczywiście napiszę opinię
__________________
|
2010-09-29, 20:51 | #4429 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 3 074
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Matka Teresa od kotów- opowieść o 2 braciach, którzy zamordowali własną matkę, czynnikach, które do tej zbrodni doprowadziły i relacjach panujących w dysfunkcyjnej (choć na pozór normalnej) rodzinie. Historia tym bardziej wstrząsająca, że oparta na faktach.
Przeczytałam wiele entuzjastycznych recenzji wiec szłam do kina z wysokimi wymaganiami. I nie zawiodłam się. Film jest ciężki, przygnębiający ( w sumie trudno się dziwić patrząc na tematykę) ale bardzo dobry. Najmocniejszą jego stroną jest genialne aktorstwo. Mateusz Kościuszkiewicz który we wszystko co kocham robił za uroczego, sympatycznego buntownika doskonale wcielił się w rolę przepełnionego agresją, maniakalnego i psychopatycznego Artura. Młodszy brat, matka i ojciec również świetni. Film jest pełen napięcia, ponura, niebezpieczna atmosfera jest cały czas wyczuwalna. Wiele spraw pozostało dla mnie niejasnych (tajemnicza postać, która ,,gnębiła" Artura,wypowiadane przez niego ,, koty mają przej****, to dlaczego w zasadzie chłopcy postanowili pozbyć się ojca z domu, oraz rozmowa w radiowozie na temat ,,gry") Rozumienie utrudnia też trochę chronologicznie odwrócona narracja ale z drugiej strony pozwala skupić się na motywach bohaterów a nie na tym co się za chwile stanie. Strona techniczna również świetna. Zdjęcia, muzyka cały czas podtrzymują atmosferę napięcia. Film daje dużo do myślenia i na pewno warto go zobaczyć. Coś dziwnego dzieje się z polskim kinem, tyle świetnych produkcji się ostatnio pojawia Zdecydowanie warto się wybrać. 9,5/10 ( symboliczna połóweczka odjęta za to, że parę wątków można by rozwinąć) Edytowane przez 201803300917 Czas edycji: 2010-09-29 o 22:07 |
2010-09-29, 21:17 | #4430 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-10
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 260
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
"dom zły"
|
2010-09-29, 23:31 | #4431 |
Konto usunięte
Zarejestrowany: 2010-06
Wiadomości: 3 074
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
to nie wyliczanka, wypada skrobnąć chociaż mini recenzję
---------- Dopisano o 00:31 ---------- Poprzedni post napisano Wczoraj o 23:06 ---------- hm dla mnie wojna-polsko ruska to taki film smutno-śmieszny.sporo przezabawnych scen(śmiałam się wiele razy) ale przekaz całościowy raczej mało optymistyczny Edytowane przez 201803300917 Czas edycji: 2010-09-29 o 22:08 |
2010-09-30, 12:24 | #4432 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 132
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Funny Games U.S. (2007) - Jestem cichą fanką Tima Rotha i w miarę możliwości staram się oglądać wszystkie filmy, w których wziął udział. Do produkcji Michaela Haneke opowiadającej o dwóch, młodych, znudzonych życiem chłopakach, którzy lubują się w drastycznych zabawach (mówiąc dosadnie - torturowanie ludzi sprawia im niezwykłą radość) przekonywałam się od dłuższego czasu. Zanim sięgnęłam po film, zapoznałam się z wieloma opiniami na jego temat - w większości były one negatywne. Tym bardziej wzmagała się we mnie ciekawość - co takiego strasznego jest w nim, że ludzie go tak nisko ocenili? Teraz już wiem. Przede wszystkim film jest zdecydowanie za długi - za dużo w nim powolnych przejść, za mało czystej akcji, która podwyższa poziom adrenaliny - w końcu mamy patrzeć na ludzkie cierpienie, a nie brać udziału w kółku młodocianych filozofów. Dużym problemem jest także brak odpowiedniej ścieżki dźwiękowej - niektóre sceny, aż proszą się o tło muzyczne. Ciężko jest polecić mi ten film, bo sama nie jestem do niego przekonana... Powiedzmy, że jest to taka "ostateczność", kiedy jesteśmy niezdecydowani, co obejrzeć. Mimo tego na uwagę zasługuje kreacja Naomi Watts, wspominanego już wyżej Tima Rotha, i - nie bójmy się użyć tego słowa - fenomenalnego Michaela Pitta. Filmowi daje mocną 4 na zachętę, bo wbrew pozorom nie jest to kolejny banalny thriller, choć aż prosi się, aby przy takiej obsadzie aktorskiej i dobremu scenariuszowi stworzyć coś "odrobinę" lepszego.
Maczeta (2010) - Kto lubi filmy Roberta Rodrigueza? Ręka w górę! Rodriguez jest autorem "Od zmierzchu do świtu", jednej z moich ulubionych produkcji o wampirach. Tytułowa maczeta, a raczej osoba, którą się nią posługuje czyli niejaki Danny Trejo, sieka wszystkich na prawo i lewo, gdyż chce się zemścić na osobach, które zamordowały mu ukochaną żonę. Historia banalna, ale wciągająca z oczywiście, pozytywnym, zakończeniem. Dobro zwycięża, zło zostaje pokonane Do tego świetna obsada i dobra muzyka, czego chcieć więcej? Get Him to the Greek (2010) - Mój borze sosnowy, co mnie podkusiło, aby obejrzeć ten film? Historia opowiada o chłopaku, który chce zrobić, powiedzmy, karierę w świecie muzycznego szołbizu. Aby zadowolić swojego szefa (w tej roli Sean Combs), musi zająć się pewną gwiazdą rocka mającej problemy z uzależnieniem (tutaj kłania się partner Katy Perry, Russel Brand) i doprowadzić ją w całości na rocznicowy koncert, który ma się odbyć w tytułowym Greek Theatre w LA. W filmie mamy też wątki poboczne, na które składają się problemy miłosne głównych bohaterów. Produkcja sama w sobie jest doprawdy śmieszna, ale zdarzają się też sceny, które są... mało śmieszne - po prostu poziom żartów jest momentami nie tyle, co żałosny, ale obsceniczny. Chyba, że ktoś lubi tak mało wyrafinowane dowcipy Predators (2010) - Nimród Antal jest reżyserem, którego polubiłam za "Kontrolerów", film opowiadający o pracy... kontrolerów biletów w węgierskim metrze. Później Antal zaliczył kilka wpadek pt. "Motel", "Opancerzony" czy "Predators", a jakość produkcji, które firmuje swoim nazwiskiem, coraz bardziej się pogarsza. Nie można mu jednak odmówić jednego - do swoich filmów angażuje zazwyczaj dobrych aktorów. Tutaj mamy Adriena Brody'ego, który trzyma cały film na swoich barkach. Co z tego skoro akcja kuleje, a scenariusz ma luki, które wymagają uzupełnień? Powstało sporo produkcji o predatorach, może więc czas skupić się na innych drapieżnikach, a nie iść na łatwiznę i korzystać ze starych schematów? Wybuchowa para (2010) - Aż chce się zapytać: - Tom, why? - aby zaraz usłyszeć odpowiedź. - For money! Film jest iście wybuchowy - mnóstwo w nim strzelanin, eksplozji i zabaw w szpiega wyjętego spod prawa. Szkoda tylko, że historia jest mało porywająca, a gagi wykorzystane w produkcji smakują, jak kilkudniowy kotlet. Edytowane przez kitten von mew Czas edycji: 2010-09-30 o 12:27 |
2010-09-30, 14:21 | #4433 | |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Underground
Wiadomości: 2 374
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
Bardzo mnie zaciekawiła Twoja wypowiedź i nie omieszkam oglądnąć tego filmu.
__________________
My kobiety jesteśmy aniołami,
jednakże kiedy podcina nam się skrzydła, pozostaje nam latać na miotle |
|
2010-09-30, 16:50 | #4434 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2004-11
Wiadomości: 391
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
REMEMBER ME
Dziewczyny tak zachwalały więc i ja się skusiłam. Film mi się podobał, zakończenie zaskakujące. Sam film nie jest może, aż tak porywający bo się trochę "ciągnie"ale końcówka sprawia, że całość wypada bardzo dobrze. Warty obejrzenia. 7,5/10 |
2010-09-30, 23:02 | #4435 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 2 353
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Zgadzam się!
|
2010-10-01, 07:29 | #4436 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-02
Wiadomości: 1 376
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
ostatnio oglądam Mentaliste - serial z Simonem Bakerem.
Tytułowym bohaterem serialu jest Patrick Jane (Simon Baker), który pracuje jako niezależny prywatny detektyw i konsultant w Kalifornijskim Biurze Śledczym. Wcześniej, dzięki niezwykłemu talentowi obserwacji i dedukcji, udawał on medium wykorzystując naiwność innych ludzi. Jednak gdy seryjny morderca Red John zabił jego żonę i córkę postanowił porzucić dotychczasowy zawód i pomagać policji. Stosując swoje zdolności oraz wykorzystując takie metody jak sugestia, hipnoza czy manipulacja potrafi rozwiązać najróżniejsze sprawy kryminalne. polecam |
2010-10-01, 09:32 | #4437 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 719
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
oglądałam wersję niemiecką i mogę polecić... zazwyczaj wersje US są gorsze.
__________________
|
2010-10-01, 10:29 | #4438 | |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Twin Peaks
Wiadomości: 1 149
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Cytat:
|
|
2010-10-02, 11:23 | #4439 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Ratatuj
9/10
__________________
Nigdy nie jest za późno stać się tym czym mogłbyś się stać. George Eliot Człowiek ma w życiu albo wymówki, albo wyniki. Jack Canfield i Mark Victor Hansen |
2010-10-03, 17:08 | #4440 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Przemyśl
Wiadomości: 66
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. III
Byłam wczoraj w kinie na "Jedz, módl się, kochaj" i oceniam go 7/10 za widoki, muzykę i aurę
|
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 23:53.