Betterware - Strona 149 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2012-03-31, 21:39   #4441
madusiaa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: z Katowic
Wiadomości: 66
Dot.: Betterware

Cześć miałam kiedyś klientkę na te klapki nie znam jej opini ale chyba jest zadowolona bo jak tylko sie pojawiły to je zamówiła i od razu jej koleżanka więc musiała je polecić (Ps. Już kilka razy pytała o te klapeczki ale ich ciagle nie było).
Ja już w bet... jestem 2 lata wiaodmo różnie to bywa też jestem na nich zła o te braki no ale co zrobić na szczęscie udało mi się wszystko zamówić co chciałam, ale dopiero pod koniec miesiąca;/ a widaomo, przez te braki my tracimy bo i klienci się wkurzają i to dla nas mniejszy zarobek ;/ Mam już uzbierane pktna zamowienie kwietniowe ale zobaczymy czy będzie więcej klientów zainteresowanych
Pozdrawiam wszystkich
madusiaa jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-03-31, 23:42   #4442
jolanteczka123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 737
Dot.: Betterware

Do Ankoro.
Ja lubię żartować. Ale jutro jak będę zamawiać, a mam dość duże zamówienie, nie chcę żartu od firmy. Niech raczej żartować przestaną. Czekam z niecierpliwością na godzinę "zero"...A potem tu podzielę się wrażeniami.

---------- Dopisano o 00:42 ---------- Poprzedni post napisano o 00:34 ----------

Powiedzcie mi dziewczyny czy przy jutrzejszym zamawianiu mogą na wstępie wystąpić braki, a np. po godzinie towar będzie uzupełniony? Jakaś niedouczona jestem w tym temacie. Tak mi się wydaje, że przeglądając któregoś dnia Wasze pisanie tu na forum, trafiłam na coś takiego. Któraś kobietka o czymś takim pisała. Nie chce mi się przeglądać stron i szukać.
Doooobranoooooc.
jolanteczka123 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-01, 16:00   #4443
jolanteczka123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 737
Dot.: Betterware

No i "wesoło" jest...Zastanawiam się ile razy można przesuwać godzinę od której można zrobić zamówienie. Jak na razie zrobiono to dwukrotnie. Powoli krew mnie zalewa. Rozumiem, że zmiana szyldu, że coś tam nie idzie tak jak trzeba, ale jakieś przepraszamy aż sie prosi. Nic z tego moje drogie koleżanki. Na stare lata mam powtórkę z lekcji cierpliwości i pokory. No cóż na naukę i powtórki nigdy nie jest zbyt późno...
jolanteczka123 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-01, 16:52   #4444
Lilka44
Raczkowanie
 
Avatar Lilka44
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 440
GG do Lilka44
Dot.: Betterware

a teraz jeszcze "weselej",przesunęli na 19,50 dam głowę, że to jutro dopiero będzie można zamawiać, a ja jutro z synem rano wyjeżdżamy do lekarza
__________________
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
"Słoneczko"
Stawnica 33 77-400 Złotów

KRS 0000186434
cel:Piotr Jaśkowski 76/J
pomóż mi spełnić marzenia mojego syna i podaruj mu swój 1%
Lilka44 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-01, 16:53   #4445
Oriflame_Rybnik
Zadomowienie
 
Avatar Oriflame_Rybnik
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 1 619
Dot.: Betterware

Oj tam,cierpliwość czasem popłaca...
__________________

14.07.2012

Oriflame_Rybnik jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-01, 17:03   #4446
jolanteczka123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 737
Dot.: Betterware

Naprawdę fajna zabawa...Następna godzina na składanie zamówień to 19.50. Jest mi wesoło i primaaprilisowo. Miałaś nosa Ankoro...
A dla firmy wielkie

---------- Dopisano o 17:59 ---------- Poprzedni post napisano o 17:54 ----------

Cytat:
Napisane przez Oriflame_Rybnik Pokaż wiadomość
Oj tam,cierpliwość czasem popłaca...
Mogłabym sobie dzisiaj darować, ale się...uparłam. Tak moja droga cierpliwości nigdy zbyt wiele. Jest super, jest super...Ależ pięknie...
Już mi nawet złość przeszła. Śmiać mi się tylko chce. Wszak śmiech to zdrowie. Więc się śmieję.

---------- Dopisano o 18:03 ---------- Poprzedni post napisano o 17:59 ----------

Cytat:
Napisane przez Lilka44 Pokaż wiadomość
a teraz jeszcze "weselej",przesunęli na 19,50 dam głowę, że to jutro dopiero będzie można zamawiać, a ja jutro z synem rano wyjeżdżamy do lekarza
Oby to co piszesz się nie sprawdziło. Ja myślę, że do północy coś się rozwiąże. Nastawiłam się na dzisiaj.
jolanteczka123 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-01, 17:09   #4447
Oriflame_Rybnik
Zadomowienie
 
Avatar Oriflame_Rybnik
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 1 619
Dot.: Betterware

Gdybym się miała takimi rzeczami przejmować to bym dawno zwariowała...Więcej dystansu i luzu Ja dziś nie mam niedzieli pracującej uff...więc na nic się nie nastawiałam
__________________

14.07.2012

Oriflame_Rybnik jest offline Zgłoś do moderatora  

Najlepsze Promocje i Wyprzedaże

REKLAMA
Stary 2012-04-01, 19:10   #4448
Lilka44
Raczkowanie
 
Avatar Lilka44
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 440
GG do Lilka44
Dot.: Betterware

zamówienie poszło,brak pokrywki do mikrofalówki,ale to w następnym zamówieniu,jutro mogę spokojnie jechać z synem do lekarza,trzymajcie kciuki jadę z prośba o ponowna diagnostykę
__________________
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
"Słoneczko"
Stawnica 33 77-400 Złotów

KRS 0000186434
cel:Piotr Jaśkowski 76/J
pomóż mi spełnić marzenia mojego syna i podaruj mu swój 1%
Lilka44 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-01, 19:54   #4449
babulenka
Rozeznanie
 
Avatar babulenka
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 866
Dot.: Betterware

Gegania
Czy ty kupowałas w tym mies pakiet liderski i czy widziałas te chromowane uchwyty?
nie wiem czy to na przyssawki a jesli tak to czy będa trzymac
babulenka jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-01, 21:58   #4450
piaskowa21
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 109
Red face Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez babulenka Pokaż wiadomość
Gegania
Czy ty kupowałas w tym mies pakiet liderski i czy widziałas te chromowane uchwyty?
nie wiem czy to na przyssawki a jesli tak to czy będa trzymac
O co chozi z tym pakietem co to jest pakiet liderski? Tak z ciekawosci pytam bo nigdzie w cenniku go nie widzialam - domyslam sie ze jest dostepny od poziomu lidera ale z ciekawosci chcialam zapytac o co dokladnie chodzi z tym pakietem?
piaskowa21 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-02, 07:29   #4451
gegania
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 56
Dot.: Betterware

Tak, widziałam te uchwyty. Prezentują się całkiem porządnie. Przyssawki podobno są mocne, ale trzeba je przytwierdzić zgodnie z instrukcją, a nie jak się komu wydaje. No i trzeba wziąć pod uwagę rodzaj glazury jaką mamy. Na chropowatej mogą się nie trzymać. Ale wtedy możemy przykręcić, bo i taka wersja jest tu możliwa.
Pakiet liderski to jest zestaw produktów z kolejnego katalogu, który można zamówić nieco wcześniej, aby np. pokazać je na prezentacji. Dotyczy liderów i wyżej.
gegania jest offline Zgłoś do moderatora  

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2012-04-02, 10:42   #4452
ankoro
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 572
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez Oriflame_Rybnik Pokaż wiadomość
Gdybym się miała takimi rzeczami przejmować to bym dawno zwariowała...Więcej dystansu i luzu Ja dziś nie mam niedzieli pracującej uff...więc na nic się nie nastawiałam

Ale wczoraj było fajnie z tymi przesuwanymi terminami, no informatykow mają takich jak cała firma. Niemrawych.
Albo taki żarcik prima aprilisowy dla przedstawicieli, a my dałyśmy się nabrać.

To nie chodzi o to,że sie przejmujemy takimi sprawami, tylko obiecałam klientkom produkty jeszcze przed Świętami więc zależy mi bardzo na czasie, aby paczkę mieć jaknajszybciej.

---------- Dopisano o 11:42 ---------- Poprzedni post napisano o 11:39 ----------

Cytat:
Napisane przez jolanteczka123 Pokaż wiadomość
No i "wesoło" jest...Zastanawiam się ile razy można przesuwać godzinę od której można zrobić zamówienie. Jak na razie zrobiono to dwukrotnie. Powoli krew mnie zalewa. Rozumiem, że zmiana szyldu, że coś tam nie idzie tak jak trzeba, ale jakieś przepraszamy aż sie prosi. Nic z tego moje drogie koleżanki. Na stare lata mam powtórkę z lekcji cierpliwości i pokory. No cóż na naukę i powtórki nigdy nie jest zbyt późno...
Tak ja też czekałam na napis choćby malutkim druczkiem,że przepraszają i im głupio. Ale nic takiego na stronce nie znalazłam.
__________________
Wszak to rzecz jest oczywista, że się nie wysyła LISTA. Więc jakiż rogaty wciąż kusi cię bies, że ślesz ESEMESA, a nie ESEMES?
ankoro jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-02, 16:45   #4453
jolanteczka123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 737
Dot.: Betterware

Mnie też wczoraj bardzo zależało by złożyć szybko zamówienie. Chciałam się wyrobić z dostawą produktów do świąt. I min. stąd to moje zniecierpliwienia. Poza tym bałam się braków. Poczytałam sobie wczoraj wiele stron na tym forum. Po lekturze wpisów już wiem, że takie zachowania firmy to nie nowość. Mam jednak nadzieję, że to się zmieni. Zależy mi osobiście na tym, bo zależy mi na klientach i na każdych zarobionych tu pieniążkach. Gdyby zależało mi tylko na idei, to nie bawiłabym się w Betterware wcale.
Jestem jednak teraz dość optymistycznie nastawiona,mimo iż niepokój jednak lekki pozostał. Wczoraj zrobiłam pierwsze zamówienie. Nie było żadnego braku. Niebawem puszczę drugie. Fajny katalog. Podoba mi się muszę przyznać. Tylko nie idą mi produkty z Blue Nature nad czym ubolewam. Być może wina jest we mnie. Chyba nie potrafię ich dobrze zareklamować,mimo, że się staram. Pewnie moje staranie jest niedostateczne, stąd i zainteresowanie klientek prawie zerowe. A jak jest z tym u Was moje koleżanki Beeterwarki?
jolanteczka123 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-03, 16:18   #4454
gegania
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 56
Dot.: Betterware

Sprzedaż produktów Blue Nature nie będzie "sama szła" tak jak to się dzieje w przypadku pozostałych produktów. Tutaj potrzebna jest już wiedza i własne doświadczenia. Używając produktów i widząc efekty mówimy o nich z emocjami. Klienci doskonale wyczuwają, czy polecamy im produkt, bo sami go używamy i jesteśmy przekonani o jego działaniu, czy tylko chcemy sprzedać i zarobić.
Warto się wysilić i dowiedzieć się jak najwięcej o tych produktach. Podstawa to przeczytać dokładnie katalog Blue Nature i przyswoić zawarte tam informacje. Nie wszyscy klienci przykładają wagę do dbałości o zdrowie, ale warto ich uświadamiać, np. ile pieniędzy tracą na papierosy, a przykładowo sok Mega Life to wydatek rzędu 3-4 zł dziennie.
gegania jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-04, 11:24   #4455
ankoro
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 572
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez gegania Pokaż wiadomość
Sprzedaż produktów Blue Nature nie będzie "sama szła" tak jak to się dzieje w przypadku pozostałych produktów. Tutaj potrzebna jest już wiedza i własne doświadczenia. Używając produktów i widząc efekty mówimy o nich z emocjami. Klienci doskonale wyczuwają, czy polecamy im produkt, bo sami go używamy i jesteśmy przekonani o jego działaniu, czy tylko chcemy sprzedać i zarobić.
Warto się wysilić i dowiedzieć się jak najwięcej o tych produktach. Podstawa to przeczytać dokładnie katalog Blue Nature i przyswoić zawarte tam informacje. Nie wszyscy klienci przykładają wagę do dbałości o zdrowie, ale warto ich uświadamiać, np. ile pieniędzy tracą na papierosy, a przykładowo sok Mega Life to wydatek rzędu 3-4 zł dziennie.
Dla wielu jednak klientów ten wydatek rzędu 3-4 zl dziennie stanowi jednak problem. Słyszałam odpowiedzi,że na papierosy muszę wydać, a na soczek już nie muszę lub i tak nie wierzę,że akurat taki sok mi pomoże itp. Produkty z serii blue Nature zamawia tylko specyficzna grupa ludzi tych co dbają o siebie, lubią "luksus" i tacy co ich na to stać.Reszta nawet nie chce słuchać informacji na ten temat. Ja wychodzę z założenia, jak chcesz to bierz, a jak nie to nie będę na siłę namawiać, aby potem nie było pretensji. Bo co z tego,że ja jestem z pewnych produktow B.N. zadowolona ( błoto), skoro klientka kupiła sól do peelingu i jej nie pasuje.
Ale oczywiście masz racje, trzeba wiedzę klientom przekazywać, a co zadecydują to już ich wyłączna decyzja.

Jak sądzicie normalna suszarka będzie sie trzymać na tych przyssawkach, bo ja jakoś mam wątpliwości. Jak ktoś będzie miał opinię na ten temat to proszę się nią ze mną podzielić.
__________________
Wszak to rzecz jest oczywista, że się nie wysyła LISTA. Więc jakiż rogaty wciąż kusi cię bies, że ślesz ESEMESA, a nie ESEMES?
ankoro jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-04, 11:29   #4456
theMonique
Zakorzenienie
 
Avatar theMonique
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Nibyland
Wiadomości: 5 554
Dot.: Betterware

macie juz paczki kwietniowe?
__________________
Nic mi się nie chce, bo mam depresję a gdy mam depresję to nic mi się nie chce

ja UMIEM
ja ROZUMIEM

BLOG http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/
theMonique jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-04, 17:38   #4457
jolanteczka123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 737
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez gegania Pokaż wiadomość
Sprzedaż produktów Blue Nature nie będzie "sama szła" tak jak to się dzieje w przypadku pozostałych produktów. Tutaj potrzebna jest już wiedza i własne doświadczenia. Używając produktów i widząc efekty mówimy o nich z emocjami. Klienci doskonale wyczuwają, czy polecamy im produkt, bo sami go używamy i jesteśmy przekonani o jego działaniu, czy tylko chcemy sprzedać i zarobić.
Warto się wysilić i dowiedzieć się jak najwięcej o tych produktach. Podstawa to przeczytać dokładnie katalog Blue Nature i przyswoić zawarte tam informacje. Nie wszyscy klienci przykładają wagę do dbałości o zdrowie, ale warto ich uświadamiać, np. ile pieniędzy tracą na papierosy, a przykładowo sok Mega Life to wydatek rzędu 3-4 zł dziennie.
Uważam podobnie jak Ty, że żadna sprzedaż nie idzie sama. Jakiekolwiek nie byłyby to produkty. Mam zasadę, że wiele produktów sama używam. Jeśli sprawdzę i uznaję, że coś jest dobre to polecam. Oczywiście to co jest dobre lub niedobre dla mnie niekoniecznie musi być takie same dla klienta.
Produkty Blue Nature, mimo iż są naprawdę doskonałe (sprawdziłam to i stosuję je) , nie są zawsze osiągalne cenowo dla przeciętnego klienta. A przykład z papierosami jest raczej przykładem wątpliwym. Każdy palacz najpierw kupi papierosy, a dopiero potem bułkę. Można przecież porównywać je do wielu używek i nie tylko do używek
Co powiesz na fakt, że dopiero dzisiaj z firmy przyszedł mail o atrakcyjnych promocyjnych cenach produktów z serii Blue Nature? Swoje pierwsze zamówienie złożyłam 1 kwietnia. Wczoraj następne.
Być może klient wiedząc o promocji zdecydowałby się na kupno jakiegoś produktu. Być może ja miałabym dzięki temu więcej klientów zadowolonych z nich...A tak było naprawdę skromnie. To nie tak, że szukam winy zawsze w kimś innym. daleko mi do tego. Ale naprawdę ostatnio widzę, że nie wszystko jest tak różowe. Powtarzam, pewnie kolejny raz, lubię jasne sytuacje.
I broń Boże nikogo nie chcę atakować. Ja sama jestem bardzo zadowolona z wielu produktów.
I jeszcze jedno. Polecając jakiś produkt staram się o nim wiedzieć jak najwięcej i tą wiedzą dzielę się z potencjalnym klientem.

---------- Dopisano o 18:38 ---------- Poprzedni post napisano o 18:36 ----------

Cytat:
Napisane przez theMonique Pokaż wiadomość
macie juz paczki kwietniowe?
Niestety jeszcze nie doszła do mnie paczka z1 kwietnia. Mam nadzieję, że jutro już będzie. Też czekam z utęsknieniem.
jolanteczka123 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 06:41   #4458
Lilka44
Raczkowanie
 
Avatar Lilka44
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 440
GG do Lilka44
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez theMonique Pokaż wiadomość
macie juz paczki kwietniowe?
no niestety dziś paczuszki nie będzie-brak powiadomienia, a tak bardzo mi zależy, żeby do świąt roznieść
__________________
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
"Słoneczko"
Stawnica 33 77-400 Złotów

KRS 0000186434
cel:Piotr Jaśkowski 76/J
pomóż mi spełnić marzenia mojego syna i podaruj mu swój 1%
Lilka44 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 08:25   #4459
MySSaaa
Zadomowienie
 
Avatar MySSaaa
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: dolnyśląsk
Wiadomości: 1 694
Dot.: Betterware

dziewczyny co sadzicie o załozeniu nowego watku ,w ktorym bedziemy wklejac zdjecia produktów Betterware??
MySSaaa jest offline Zgłoś do moderatora  

Okazje i pomysły na prezent

REKLAMA
Stary 2012-04-05, 09:14   #4460
theMonique
Zakorzenienie
 
Avatar theMonique
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Nibyland
Wiadomości: 5 554
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez Lilka44 Pokaż wiadomość
no niestety dziś paczuszki nie będzie-brak powiadomienia, a tak bardzo mi zależy, żeby do świąt roznieść
do mnie dopiero dzwonil kurier, ze po 15 bedzie
ale to i tak mnie nie urzadza, bo polowa zamowienia to od tesciowej z pracy a ona juz na urlopie...

---------- Dopisano o 10:14 ---------- Poprzedni post napisano o 10:06 ----------

o! i wlasnie dostalam sms, ze dzis bedzie paczka
teraz jest firma dpd, wiec moze stad te zmiany

EDIT: sorki za zamieszanie, to jednak nie paczka z ☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠☠.. a juz sie umowilam z klientka
__________________
Nic mi się nie chce, bo mam depresję a gdy mam depresję to nic mi się nie chce

ja UMIEM
ja ROZUMIEM

BLOG http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/

Edytowane przez theMonique
Czas edycji: 2012-04-05 o 12:49
theMonique jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 10:33   #4461
piaskowa21
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 109
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez MySSaaa Pokaż wiadomość
dziewczyny co sadzicie o załozeniu nowego watku ,w ktorym bedziemy wklejac zdjecia produktów Betterware??
Jestem za

---------- Dopisano o 11:33 ---------- Poprzedni post napisano o 11:30 ----------

[QUOTE=jolanteczka123;3334 7598]Uważam podobnie jak Ty, że żadna sprzedaż nie idzie sama. Jakiekolwiek nie byłyby to produkty. Mam zasadę, że wiele produktów sama używam. Jeśli sprawdzę i uznaję, że coś jest dobre to polecam. Oczywiście to co jest dobre lub niedobre dla mnie niekoniecznie musi być takie same dla klienta.
Produkty Blue Nature, mimo iż są naprawdę doskonałe (sprawdziłam to i stosuję je) , nie są zawsze osiągalne cenowo dla przeciętnego klienta. A przykład z papierosami jest raczej przykładem wątpliwym. Każdy palacz najpierw kupi papierosy, a dopiero potem bułkę. Można przecież porównywać je do wielu używek i nie tylko do używek
Co powiesz na fakt, że dopiero dzisiaj z firmy przyszedł mail o atrakcyjnych promocyjnych cenach produktów z serii Blue Nature? Swoje pierwsze zamówienie złożyłam 1 kwietnia. Wczoraj następne.
Być może klient wiedząc o promocji zdecydowałby się na kupno jakiegoś produktu. Być może ja miałabym dzięki temu więcej klientów zadowolonych z nich...A tak było naprawdę skromnie. To nie tak, że szukam winy zawsze w kimś innym. daleko mi do tego. Ale naprawdę ostatnio widzę, że nie wszystko jest tak różowe. Powtarzam, pewnie kolejny raz, lubię jasne sytuacje.
I broń Boże nikogo nie chcę atakować. Ja sama jestem bardzo zadowolona z wielu produktów.
I jeszcze jedno. Polecając jakiś produkt staram się o nim wiedzieć jak najwięcej i tą wiedzą dzielę się z potencjalnym klientem.



Ceny promocyjne produktow Blue Nature byly od poczatku podane w cenniku kwietniowym.
piaskowa21 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 10:47   #4462
ankoro
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 572
Dot.: Betterware

[QUOTE=piaskowa21;33360586]Jestem za

---------- Dopisano o 11:33 ---------- Poprzedni post napisano o 11:30 ----------

Cytat:
Napisane przez jolanteczka123 Pokaż wiadomość
Uważam podobnie jak Ty, że żadna sprzedaż nie idzie sama. Jakiekolwiek nie byłyby to produkty. Mam zasadę, że wiele produktów sama używam. Jeśli sprawdzę i uznaję, że coś jest dobre to polecam. Oczywiście to co jest dobre lub niedobre dla mnie niekoniecznie musi być takie same dla klienta.
Produkty Blue Nature, mimo iż są naprawdę doskonałe (sprawdziłam to i stosuję je) , nie są zawsze osiągalne cenowo dla przeciętnego klienta. A przykład z papierosami jest raczej przykładem wątpliwym. Każdy palacz najpierw kupi papierosy, a dopiero potem bułkę. Można przecież porównywać je do wielu używek i nie tylko do używek
Co powiesz na fakt, że dopiero dzisiaj z firmy przyszedł mail o atrakcyjnych promocyjnych cenach produktów z serii Blue Nature? Swoje pierwsze zamówienie złożyłam 1 kwietnia. Wczoraj następne.
Być może klient wiedząc o promocji zdecydowałby się na kupno jakiegoś produktu. Być może ja miałabym dzięki temu więcej klientów zadowolonych z nich...A tak było naprawdę skromnie. To nie tak, że szukam winy zawsze w kimś innym. daleko mi do tego. Ale naprawdę ostatnio widzę, że nie wszystko jest tak różowe. Powtarzam, pewnie kolejny raz, lubię jasne sytuacje.
I broń Boże nikogo nie chcę atakować. Ja sama jestem bardzo zadowolona z wielu produktów.
I jeszcze jedno. Polecając jakiś produkt staram się o nim wiedzieć jak najwięcej i tą wiedzą dzielę się z potencjalnym klientem.



Ceny promocyjne produktow Blue Nature byly od poczatku podane w cenniku kwietniowym.
Tak, ale one są tam malo widoczne i mogą być po prostu niezauważone. Lepiej by bylo jakby ten cennik znajdowal sie obok katalogu Blue Nature, a nie obok cennika z katalogu normalnego.

Nowy watek ze zdjęciami - proszę bardzo jestem za.
__________________
Wszak to rzecz jest oczywista, że się nie wysyła LISTA. Więc jakiż rogaty wciąż kusi cię bies, że ślesz ESEMESA, a nie ESEMES?
ankoro jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 12:36   #4463
JennyAniolek
Zakorzenienie
 
Avatar JennyAniolek
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 21 726
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez MySSaaa Pokaż wiadomość
dziewczyny co sadzicie o załozeniu nowego watku ,w ktorym bedziemy wklejac zdjecia produktów Betterware??
dobry pomysł
__________________
My / "Tak" / Ślub

Wiktor - 28.05.2013
Lilka & Emilka - 16.05.2015
Antoś - 12.02.2017
JennyAniolek jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 15:20   #4464
jolanteczka123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 737
Dot.: Betterware

[QUOTE=piaskowa21;33360586]Jestem za

---------- Dopisano o 11:33 ---------- Poprzedni post napisano o 11:30 ----------

Cytat:
Napisane przez jolanteczka123 Pokaż wiadomość
Uważam podobnie jak Ty, że żadna sprzedaż nie idzie sama. Jakiekolwiek nie byłyby to produkty. Mam zasadę, że wiele produktów sama używam. Jeśli sprawdzę i uznaję, że coś jest dobre to polecam. Oczywiście to co jest dobre lub niedobre dla mnie niekoniecznie musi być takie same dla klienta.
Produkty Blue Nature, mimo iż są naprawdę doskonałe (sprawdziłam to i stosuję je) , nie są zawsze osiągalne cenowo dla przeciętnego klienta. A przykład z papierosami jest raczej przykładem wątpliwym. Każdy palacz najpierw kupi papierosy, a dopiero potem bułkę. Można przecież porównywać je do wielu używek i nie tylko do używek
Co powiesz na fakt, że dopiero dzisiaj z firmy przyszedł mail o atrakcyjnych promocyjnych cenach produktów z serii Blue Nature? Swoje pierwsze zamówienie złożyłam 1 kwietnia. Wczoraj następne.
Być może klient wiedząc o promocji zdecydowałby się na kupno jakiegoś produktu. Być może ja miałabym dzięki temu więcej klientów zadowolonych z nich...A tak było naprawdę skromnie. To nie tak, że szukam winy zawsze w kimś innym. daleko mi do tego. Ale naprawdę ostatnio widzę, że nie wszystko jest tak różowe. Powtarzam, pewnie kolejny raz, lubię jasne sytuacje.
I broń Boże nikogo nie chcę atakować. Ja sama jestem bardzo zadowolona z wielu produktów.
I jeszcze jedno. Polecając jakiś produkt staram się o nim wiedzieć jak najwięcej i tą wiedzą dzielę się z potencjalnym klientem.



Ceny promocyjne produktow Blue Nature byly od poczatku podane w cenniku kwietniowym.
Dziękuję bardzo. Nie zauważyłam. Może dlatego, że od jakiegoś czasu nie zliczam punktów przed złożeniem zamówienia. Jednym słowem gapa ze mnie.

---------- Dopisano o 16:20 ---------- Poprzedni post napisano o 16:15 ----------

Do Gegania.
Przepraszam bardzo. Ceny produktów Blue Nature są w cenniku. Nie zauważyłam. Słusznie to podpowiedziała mi jedna z przedstawicielek. Moje niedopatrzenie.
jolanteczka123 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 19:29   #4465
ankoro
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 572
Dot.: Betterware

Jestem załamana, nadal nie mam paczki. Zamawiałam 1 kwietnia, a do dzisiaj wieczora nie mam ani maila, ani żadnej informacji o dostawie.

Czy kurierzy nie mają jakiegoś określonego czasu na dostarczenie przesyłek? Większość produktow miała być dostarczona klientkom przed Świętami, co mam teraz zrobić z tymi produktami jak klientki nie przyjmą mi ich z powodu niedotrzymania terminu?Przeciez nie będę płacić za zwroty takich ilości produktow. Jestem przerażona.
__________________
Wszak to rzecz jest oczywista, że się nie wysyła LISTA. Więc jakiż rogaty wciąż kusi cię bies, że ślesz ESEMESA, a nie ESEMES?
ankoro jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-05, 19:32   #4466
theMonique
Zakorzenienie
 
Avatar theMonique
 
Zarejestrowany: 2010-08
Lokalizacja: Nibyland
Wiadomości: 5 554
Dot.: Betterware

firma chyba daje sobie 5 dni roboczych na dostarczenie paczki
ja tez dzis narobilam rabanu, ze to juz paczka z Bet, poumawialam klientki a tu lipa
tesciowa wkurzona, bo babki chcialy detergenty na swieta i nie ma...
__________________
Nic mi się nie chce, bo mam depresję a gdy mam depresję to nic mi się nie chce

ja UMIEM
ja ROZUMIEM

BLOG http://themonique-girlsjustwant.blogspot.com/
theMonique jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-06, 09:06   #4467
jolanteczka123
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2012-02
Lokalizacja: Warmia
Wiadomości: 737
Dot.: Betterware

Ja też do dzisiaj nie mam powiadomienia o przesyłce. Liczyłam na paczkę już w środę. Trudno.Na szczęście nikomu na 100% nie obiecywałam produktów przed świętami. Ale i tak ten brak paczki skomplikował mi wiele. Życzę wszystkich zdrowych i wesołych świąt.
jolanteczka123 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-06, 10:25   #4468
Lilka44
Raczkowanie
 
Avatar Lilka44
 
Zarejestrowany: 2010-01
Wiadomości: 440
GG do Lilka44
Dot.: Betterware

dzwoniłam do firmy i dzisiaj moja paczka będzie nadana a we wtorek będę ją mieć,dobrze,że chociaż we wtorek,bo w środę kładziemy się z synem o szpitala
pozdrawiam wszystkich i życzę wesołych i spokojnych świąt
__________________
Fundacja Pomocy Osobom Niepełnosprawnym
"Słoneczko"
Stawnica 33 77-400 Złotów

KRS 0000186434
cel:Piotr Jaśkowski 76/J
pomóż mi spełnić marzenia mojego syna i podaruj mu swój 1%
Lilka44 jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-06, 10:37   #4469
ankoro
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 572
Dot.: Betterware

Cytat:
Napisane przez theMonique Pokaż wiadomość
firma chyba daje sobie 5 dni roboczych na dostarczenie paczki
ja tez dzis narobilam rabanu, ze to juz paczka z Bet, poumawialam klientki a tu lipa
tesciowa wkurzona, bo babki chcialy detergenty na swieta i nie ma...
Gdzie jest informacja na ten temat, że firma ma tyle dni na spakowanie paczki? Ja o niczym takim nie zostałam poinformowana. Ja i moje klientki po raz wtóry zostalyśmy zrobione w koia, a winnego nie ma.
Dostałam taką odpowiedź;

Szanowna Pani,

uprzejmie infomruję, iż w dniu wczorajszym rozpoczęliśmy pakowanie zamówień zatwierdzanych w dniu 1 kwietnia. W celu uzyskania szczegółów dostarczenia zamówienia proszę kontaktować się z Działem Obsługi w
najbliższych dniach po Świętach Wielkanocnych.


Wesołych i spokojnych Świąt zdala od nieudolnych i nieprofesjonalnych ludzi. Mokrego Dyngusa.
__________________
Wszak to rzecz jest oczywista, że się nie wysyła LISTA. Więc jakiż rogaty wciąż kusi cię bies, że ślesz ESEMESA, a nie ESEMES?
ankoro jest offline Zgłoś do moderatora  
Stary 2012-04-06, 12:42   #4470
ankoro
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 2 572
Dot.: Betterware

W umowie jest napisane realizacja zamowienia do 5 dni, mnie dzisiaj mijają te 5 dni, a paczki ani widu, ani slychu.

Następna sprawa, gdyby na stronie internetowej byla informacja,że paczki będą pakować dopiero za 4 dni, z tej paczki bym zrezygnowała, jak miałabym jasność,że do Świąt nie dotrze.

I jeszcze jedno, na stronie internetowej jest wyraźnie przy zamowieniu napisane zamowienie zrealizowane czyli spakowane przygotowane do wysyłki, a kurier 24 godziny( taką informację dostalam z Wa-wy), wiec powinno wszystko grać.

Normalnie wszędzie wszystko jasne, tylko nie w tej firmie, ta firma pisząc przy zamowieniu,żę zrealizowane, wprowadza w błąd, to zamowienie jest zapisane, ale nie zrealizowane, dla mnie to duża różnica, ale są ludzie którzy nie rozumieją pewnych najprostrzych wyrażeń w języku polskim.
__________________
Wszak to rzecz jest oczywista, że się nie wysyła LISTA. Więc jakiż rogaty wciąż kusi cię bies, że ślesz ESEMESA, a nie ESEMES?
ankoro jest offline Zgłoś do moderatora  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-09-29 08:15:03


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:58.