Reklamacja - pomocy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Forum plotkowe

Notka

Forum plotkowe Zapraszamy do plotkowania. Na forum plotkowym nie musisz się trzymać tematyki urodowej. Tutaj porozmawiasz o wszystkim co cię interesuje, denerwuje i zadziwia.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2012-09-19, 16:35   #1
lulu1122
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 135

Reklamacja - pomocy


Hej Dziś kupiłam torebkę w Diverse. W sklepie wydawała mi się ok. Jakąś chwile po zakupie założyłam ją ,włożyłam do niej pare rzeczy...upadła. Odczepił się pasek. Pasek torebki jest na bardzo niepewnym zapięciu które po prostu puszcza pod wpływem kilogramów. W sklepie nie miałam jak tego sprawdzić. Wada fabryczna to nie jest, uszkodzenie również nie...mogę taką torebkę zwrócić? Oddadzą mi pieniądze? Pytam ,bo pierwszy raz mnie coś takiego spotkało. Proszę o szybkie odp
lulu1122 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-19, 16:51   #2
Elmo88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 433
Dot.: Reklamacja - pomocy

W sieciówkach często można robić zwroty np. hm. Masz paragon, nic tam nie jest napisane? Zawsze można spróbować reklamacji z tytułu niezgodności z umową- pasek odczepiajacy się/ urywajacy sie z powodu zapakowania do torebki kilku rzeczy może być przyczyną nienadawnia się torebki do zwykłego celu, czyli do normlanego noszenia/użytkowania.
Elmo88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-19, 16:59   #3
lulu1122
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 135
Dot.: Reklamacja - pomocy

Mam paragon. Na nim niestety nie ma żadnych informacji. Od kasjerki się dowiedziałam ,że mam 2 lata gwarancji. Zrobię chyba tak jak radzisz. Dzięki
lulu1122 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-19, 17:38   #4
Elmo88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 433
Dot.: Reklamacja - pomocy

Dobrze, ze masz paragon. Idź do sklepu i powiedz, ze chcesz zareklamować na podstawie niezgodnosci towaru z umową (kasjerką mówiac 2letnia gwarancja zapewne miala na mysli niezgodnosć z umową, nie wiem czemu,ale sprzedawcy zawsze utozsamiaja gwarancje z niezgodnoscia z umowa, a to dwie rozne instytucje). Powiedz, ze przez ten pasek nie mozesz normalnie uzywac torebki ( a zgodnie z ustawa towar ma sie nadawac do zwyklego celu, czyli takiego do jakiego sa zwykle uzywane towary tego typu-torezbka wiadomo zapakowanie w nią potrzebnych rzeczy). Kwestie niezgodnosci z umowa reguluje ustawa o szczegolnych warunkach sprzedazy konsumenkciej z lipca 2002r. mozesz sobie sama poczytac, ustawa jest krotka, a poczujesz się pewniej, chociaz w sieciowkach przewaznie problemow nie robia i reklamacje przyjmuja. pamietaj tylko,ze zgodnie z ta ustawa Ty sama decydujesz czy chcesz zeby torebke naprawili czy wymienili na nowa, a gdy to bedzie niemozliwe mozesz domagac sie zwrotu pieniedzy (chociaz w praktyce spotkalam sie z sytuacja, ze odrazu sami promonuja gotówke, ale to nie zawsze ) nie daj sobie wmowic, ze sprzedawca decyduje, czy towar bedzie naprawiony czy wymieniony na nowy. Powodzenia!!
Elmo88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-19, 19:46   #5
lulu1122
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-10
Wiadomości: 135
Dot.: Reklamacja - pomocy

Baaardzo dziękuję za pomoc i wyczerpującą wypowiedź
lulu1122 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-19, 20:32   #6
Elmo88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Wiadomości: 433
Dot.: Reklamacja - pomocy

Mam nadzieję, że się uda Daj znać jak poszło
Elmo88 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2012-09-19, 20:33   #7
9cfdbdf4a8633c241406c59618b1b1f07a8603a7_62eda0f28d492
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 1 024
Dot.: Reklamacja - pomocy

Jest jeszcze okres zwrotu produktu, bodajże 14 dni, ale nie wiem jak to wygląda w praktyce, jeśli nie ma metki. Wydaje mi się że nie powinni robić problemu, skoro torebka służąca jako torebka nie nadaje się do użytku, a przecież to nie obraz żeby miała widzieć na ścianie i żebyś ją podziwiała. Ja nauczyłam się jak mówiła koleżanka wyżej, że w przypadku reklamacji sama decydujesz czy chcesz naprawy, czy wymiany, a dopiero jeśli jest to niemożliwe- zwrot gotówki, jednak ja (i to w sieciówce) musiałam postraszyć rzecznikiem praw konsumenta. pomogło i kasę odzyskałam
9cfdbdf4a8633c241406c59618b1b1f07a8603a7_62eda0f28d492 jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Forum plotkowe


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:54.