2018-03-12, 22:46 | #391 |
Przyczajenie
Zarejestrowany: 2017-12
Wiadomości: 6
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
16. Gra Geralda - świetny, trzymający w napięciu thriller o dość nietuzinkowej fabule. W kilku momentach można się naprawdę przestraszyć. 9/10
17. Madame - idąc do kina, spodziewałam się przyjemnej komedii na wieczór... i nie zawiodłam się. A nawet zachwyciłam. Fajny pomysł na fabułę, bardzo odpowiadający mi humor i genialna Rossy w roli głównej. 8,5/10 |
2018-03-13, 17:02 | #392 |
hakuna matata
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 754
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Treść usunięta
Edytowane przez Timon i Pumba Czas edycji: 2023-12-12 o 23:44 |
2018-03-13, 18:21 | #393 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
36. Trzy billboardy za Ebbing, Missouri - film dobry, ale mnie nie zachwycił. Na pewno nie dałabym tyle nagród czy Oskara. Jest dość ciężki i nie chodzi o makabryczne sceny, ale o taki klimat. Widziałam lepsze w tej kategorii, ale na pewno jest powyżej przeciętnej.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-03-13, 21:39 | #394 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
21.Strażnicy Galaktyki 2. - spoko , przyjemnie sie ogladalo
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka ---------- Dopisano o 23:39 ---------- Poprzedni post napisano o 23:35 ---------- 22. Łowcy - wspaniały dokument, godny polecenia! Nie tylko cudownie sfilmowane drapieżniki, ale tez krajobrazy. Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2018-03-13, 21:55 | #395 |
hakuna matata
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 754
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Treść usunięta
Edytowane przez Timon i Pumba Czas edycji: 2023-12-12 o 23:43 |
2018-03-14, 08:47 | #396 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
15. Mazurek, 30 minutowy debiut Julii Kolberger. Świetna obsada, świetna historia, polecam, ma dziewczyna talent
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2018-03-14, 18:15 | #397 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
37. Miłość i inne używki - nie wiem czemu, ale większość filmów obejrzanych ostatnio mnie nudzi. Nawet lubię Anne Hathaway, ale w tej roli jakoś mnie nie przekonała. Liczyłam na coś pokroju "Jeden dzień", a tutaj przez większość filmu widzimy faceta wciskającego leki, przez 1/4 mizianie się w łóżku i pozostała mała część to jakieś inne sceny.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-03-16, 17:50 | #398 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 555
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Cześć po dłuższej przerwie. W 2016 mój wynik to prawie podwójna liczba niż zamierzona w akcji, natomiast w 2017 nie dotarłam nawet do setki. Mój wynik to jakieś 90.
W tym roku może się uda, tym bardziej, że aktywowałam sobie netflixa. Jeśli można to proszę o dodanie. Witam "znane twarze" 1. The Emoji Movie (2017) - nie wiem skąd tyle negatywnych opinii. Dla mnie całkiem przyjemna bajka, a reklamy aplikacji, które tam się przewijają właśnie nadają jej takiej realności. 9/10. 2. Logan Lucky (2017) - często poszukuję komedii, które wyciszą mój organizm po całym dniu, a jednocześnie nie są filmem o ciężkiej fabule. Tutaj raczej przeciętniak, 5/10. 3. A Bad Moms Christmas (2017) - poprzednie części ciekawsze, kilka śmiesznych momentów, ale raczej bez polotu. 5/10. 4. Irreplaceable You (2018) - po opisie filmu myślałam, że będzie to coś bardziej wartościowego. Zawiodłam się - 6/10. 5. The Big Sick (2017) - interesująca fabuła. Ostatnio w ogóle dużo czytam o tym, dlatego też wybór tego filmu. Poniekąd, przejrzałam nominacje do Oscara i stąd też skłoniło mnie to do obejrzenia. 7/10. 6. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (2017) - pomysł fajny, ale film trochę długi. Nie dałabym Oscara za tę pozycję i nawet nie uważam, żeby zasłużył na nominację. Pierwszoplanowa aktorka świetnie zagrała. Ocena 8/10. 7. Lady Bird (2017) - w pewnym momencie był tak nudny, że trochę przewinęłam. Mimo to uważam, że to zwyczajny film, który nic nie wnosi do naszego życia. Niczego ciekawego nie ukazuje. Ocena 1/10. Jeden z gorszych filmów, jaki widziałam. 8. Heroine (2017) - Netflix mnie natchnął, żeby to włączyć. Miałam na liście 'must to see', ale ciągle nie mogłam na to trafić. Aż pewnego dnia, całkiem przypadkiem włączyłam. Może tematyka znana, schemat wszędzie ten sam, opowieści o przedawkowaniach itd., ale kadry świetne. Mimo to 5/10. Bo mimo tych udanych ujęć, sama fabuła oklepana i powielona. Filmów może pojawić się trochę mniej, bo zaczęłam też dwa seriale |
2018-03-17, 19:25 | #399 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
16. Trzy billboardy za Ebbing, Missouri. Właśnie wróciłam z kina, spodziewałam się chyba czegoś innego. Ale jestem bardzo na tak. Szczególnie zachwyca gra aktorów, Oskary w tej kategorii zdecydowanie zasłużone
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2018-03-17, 23:48 | #400 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
38. Feed - niby kolejny film o problemach odżywiania nastolatki, a jednak inny. Może nie jest jakiś wybitny, ale warto obejrzeć.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-03-18, 05:35 | #401 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
17. Doktor Strange. Taki na odstresowanie, bardzo lekki, dość zabawny
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2018-03-18, 07:31 | #402 |
hakuna matata
Zarejestrowany: 2016-06
Wiadomości: 22 754
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Treść usunięta
Edytowane przez Timon i Pumba Czas edycji: 2023-12-12 o 23:43 |
2018-03-18, 20:44 | #403 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2017-10
Wiadomości: 359
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
Poproszę o dopisanie bardzo lubię takie wątki
1. "Czerwony smok" Podobał mi się, w ogóle lubię filmy z doktorem Lecterem. Akcja wciągająca, gra aktorska na poziomie (Anthony Hopkins ). Nie rozczarowałam się, uwielbiam "Milczenie owiec", "Hannibala" i "Czerwonego smoka". Może zrobię sobie w wolnym czasie maraton tych trzech cześci 2. "Opowieść podręcznej" Oglądało się go dobrze, nie nudził mnie. Niestety to nie moje klimaty, ale nie żałuję, że obejrzałam. 3. "Szczęście świata" Podczas oglądania nie do końca rozumiałam jaki jest przekaz filmu, dotarł on do mnie na samym końcu i wstrząsnął. Zapamiętam na długo ze względu właśnie na zakończenie, ale też ze względu na piękne kadry, oświetlenie, główną bohaterkę. 4. "Cudowny chłopak" Wzruszający, chociaż temat oklepany... Film oceniłabym jako średni. 5. "Zanim zasnę" Zwroty akcji, ciekawy pomysł, Colin Firth . Myślę, że dość oryginalny film, fajnie było go obejrzeć. Muszę przynać, że podczas oglądania trochę się pomyliłam co do zakończenia i zaskoczyło mnie 6. "Dziewczyna w czerwonej pelerynie" Obejrzałam po raz drugi, lubię bardzo takie baśniowe filmy z nutą grozy, tajemniczości. Nawiązuje do Czerwonego Kapturka, zamiast wilka jest wilkołak. |
2018-03-18, 21:38 | #404 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
59. "Pitbull. Ostatni pies" (2018) - 6/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
2018-03-19, 07:35 | #405 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2011-02
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 38 005
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
18. Beatriz na kolacji . Salma Hayek z paskudną grzywką Sam film nieciekawy...
__________________
Every siren often my lullaby Every heartbeat functioning thrown to the night I'm quenched in your light And see the floor rising through a dream Forgotten thoughts lost in a memorable theme And soaked to the skin Mój kulinarny kącik |
2018-03-19, 13:09 | #406 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2018-02
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 217
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
16. Litewski przekręt 5/10
17. Annihilation 5/10 |
2018-03-19, 13:46 | #407 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2014-07
Lokalizacja: wielkopolskie
Wiadomości: 5 555
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
9. Icarus (2017) - lubię takie filmy. Szokujące, trzymające w napięciu, dają do myślenia. Pełno jest takich afer, jednak warto poznać ich system i zdawać sobie sprawę, że to nie jedyne takie przekręty. Ocena 8/10.
Oglądałam Extremis i The White Helmets, ale ze względu na czas trwania nie zaliczam ich do akcji |
2018-03-19, 14:27 | #408 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 847
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
9. Tomb rider 5/10 coz taki przecietniak ten film
10. Black Panther 7/10 film fajny pelny akcji, jedyne co mi przeszkadzalo to glowny bohater jakos mi nie pasowal do tej roli i polece teraz po bandzie ale ciezko sie sluchalo tych mocnych aftykanskich akcentow 11. Peter Rabbit 8/10 super, smieszny i z przekazem, dawno sie tak nie usmialam |
2018-03-19, 19:15 | #409 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 6 669
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
24. Kształt wody 10/10, bardzo mi się podobał klimat filmu
25. Jumanji, przygoda w dżungli - 7/10, bez fajerwerków, ale całkiem przyjemnie się oglądało 26. 50 pierwszych randek -5/10, oglądałam ten film z 10 lat temu - no cóż kiedyś byłam większą fanką takich komedii romantycznych 27. Wieczór gier - 8/10, pośmiałam się, zleciał szybko, czyli przyzwoita komedia typu 'obejrzę i zapomnę' i to mi wystarcza w tym gatunku |
2018-03-19, 21:40 | #410 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
60. "Heca w zoo" (2011) - 5/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
2018-03-19, 21:58 | #411 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: PL
Wiadomości: 24 504
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
23. Świat w ogniu - przyjemnie się oglada, takie na odmożdżenie
Wysłane z mojego MYA-L41 przy użyciu Tapatalka |
2018-03-19, 23:36 | #412 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2009-08
Wiadomości: 1 656
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
37. Outsider-o amerykańskim więźniu, byłym żołnierzu, który wstępuje w szeregi japońskiej maffi. Trochę nudny, ale może być na sen. 4,5/10
38. Anihilacja-to taki film dla ludzi, którzy lubią nadinterpretować. Odpowiedzią na wszystko w nim jest "nie wiem", powtarzane chyba z milion razy w trakcie. Marne dialogi, kiepskie bohaterki, miałam wrażenie, że to trwa ze 4 godziny. Wizualnie też słabo, trochę jakiś dziwnych maziajków i widocznie komputerowe animacje zwierząt. Pod koniec zaskoczyła mnie scena, w której jedna babeczka rzyga tęczą jak jednorożec, dosłownie osłupiałam. 2/10
__________________
|
2018-03-20, 20:08 | #413 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
61. "Wielkie wesele" (2013) - 4/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
2018-03-20, 20:33 | #414 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
39. Linia życia - nowsza wersja. Pomysł jest ciekawy, ale tutaj nie do końca wykorzystany. Powolne sceny typowo młodzieżowe (impreza itd.), a potem jump scare, do którego jesteśmy przygotowani. Gra aktorska pozostawia sporo do życzenia. Zabrakło klimatu. 5/10
P.S. Można dopisać mnie do listy.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-03-20, 21:36 | #415 |
Żona Gargamel
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 20 283
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
32. Linia życia - przyjemnie się oglądało, ok
33. Co ty wiesz o swoim dziadku - odmozdzacz ale momentami zabawny 34. Anihilacja - sama nie wiem co o tym filmie myśleć, muszę przetrawić 35. Paranormal Acitivity 4 - marne Wysłane z aplikacji Forum Wizaz Edytowane przez smerfetk_a Czas edycji: 2018-03-21 o 14:26 |
2018-03-21, 21:04 | #416 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
40. Żona na niby - taka średniawa głupkowata komedia, ale można obejrzeć dla wakacyjnego klimatu (w przeciwieństwie do tego za oknem). Jennifer chyba najlepiej się spisała z wszystkich aktorów. Za Sandlerem nie przepadam.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-03-22, 09:02 | #417 |
Żona Gargamel
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 20 283
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
36. Jak urodzić i nie zwariować
Wysłane z aplikacji Forum Wizaz |
2018-03-22, 18:35 | #418 |
live your passion
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 2 904
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
41. Linia życia - starsza wersja. Lepsza niż nowsza, chociaż w pierwszej połowie miałam chęć wyłączyć, bo nie lubię ciemnych filmów. W drugiej połowie film się rozkręcił i oceniam na całkiem dobry. Nie powala, ale półka wyżej niż nowsza wersja.
__________________
Dbam o włosy. angielski - C2 rosyjski - B2 hiszpański - ? |
2018-03-23, 13:05 | #419 |
Rozeznanie
Zarejestrowany: 2011-04
Wiadomości: 648
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
13. Baby driver (2017)- 5/10
14. Kro pierwszy ten lepszy (2002) - moze być 5/10 15. Latynoski ogier (2017) - momentami śmieszny, można obejrzeć 5/10
__________________
56 /2019 Filmy: 16 /2019 30/2018 Filmy: 43//2018 30/2017 Filmy: 44/2017 39/2016 Filmy:34/2016 |
2018-03-23, 21:43 | #420 |
Zawsze łakoma.
Zarejestrowany: 2014-12
Wiadomości: 1 072
|
Dot.: Akcja 100 filmów w 2018 roku
62. "Oni żyją" (1988) - 5/10
__________________
W moim magicznym ogrodzie wszystko jest zaczarowane. |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 02:24.