2009-04-04, 09:48 | #4621 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 5 663
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
mnie sie nie podobał zupełnie
__________________
D&A |
2009-04-04, 18:14 | #4622 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: pomorskie
Wiadomości: 141
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Martyrs /Skazani na strach
Wstrząsający i bardzo brutalny film! Troszkę jak zlepek różnych horrorów, bo co chwilę zaskakuje nas coś nowego... Jednakże uważam jest w nim dość ambitne przesłanie. Polecam, wrażliwcom odradzam.. 6/10 PS. pamięta ktos jakiś film, w którym dobrze ukazana byłaby zbrodnia w afekcie?? Przeszukuję własną pamięć, ale niestety.. A jest mi to bardzo potrzebne
__________________
Każda przeżyta chwila ma swoje znaczenie, bo bez niej, nie bylibyśmy tym, czym jesteśmy..
|
2009-04-04, 21:17 | #4623 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomości: 8 541
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
OSZUKANA - bardzo dobry film !!!
rewelacyjna gra Angeliny Jolie, przejmujący, mimo, ze dlugi, to bardzo ciekawy, polecam w 100 % ZAPOWIEDZ - dobry pomysl na film, aczkolwiek mieszają sie w nim troszkę style, momentami nie wiedzialam, czy jestem na horrorze, na science fiction czy thrillerze, koncówka troszkę nie bardzo, mogliby ją zmienić, ale ogolnie moze byc
__________________
Uzależniona od wizażu
Niepoprawna optymistka Ćwiczę z XHIT, Mel B i Jillian |
2009-04-04, 22:17 | #4624 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Clearwater, Fl
Wiadomości: 2 841
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Na tę chwilę przypominam sobie jedynie "Skazańca" i "Lot skazańców".
|
2009-04-04, 22:31 | #4625 | |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: cozy place
Wiadomości: 4 996
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Miasto ślepców: Książka zrobiła na mnie niesamowite wrażenie i bardzo sie bałam, że film nie da sobie rady, ale nie jest źle. Oczywiście brak wielu rzeczy, w tym przemysleń i odczuć bohaterki, która jako jedyna zachowuje wzrok, podczas gdy wszyscy go tracą, jednocześnie zachowuje swoje człowieczeństwo, kiedy ludzie stają się w mniejszym lub większym stopniu niewolnikami swoich instynktów i najniższych pobudek. Warto zobaczyć, ale jeszcze bardziej warto przeczytać Siedem dusz - należę do osób wzruszających sie dość łatwo na filmach. Tym razem jednak zakrywałam oczy z zażenowania jak daleko można sie posunąć w kiczu. Komedie romantyczne są kiczowate ale nie kryją się z tym, więc czasem można taką pogodzoną z sobą dawkę kiczu przyjąć, lecz najgorszy jest kicz udający głębię i szlachetność. Ten film właśnie taki jest. Z początku jeszcze tego nie wiadomo (zresztą nie wiadomo za bardzo o co w ogóle chodzi), ale potem odkrywamy z każdą chwilą całe nadęcie i cukierkowatość. To co spotkało bohatera i to co potem postanowił i jeszcze, jakby tego było mało, niespodziewane uczucie - za wiele tego, aż zęby bolą od cukru. na dobitkę te napuszone dialogi -brrrr Will Smith jest chyba stworzony do ról ufoludków, tu wypadł nad wyraz słabo, ani raz mnie nie przekonał Jedyne jasne punkty to Rosario Dawson, jej piękny pies i niezłe zdjęcia. Jedak całość: kicz, kicz, pani matko, kicz, kicz |
|
2009-04-05, 12:19 | #4626 | |
Wtajemniczenie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Cytat:
Czyżbyś oglądała kinomaniaka? |
|
2009-04-05, 12:25 | #4627 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 21 228
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Co do Siedmiu dusz zgadzam sie z Nebraską. ten film był dla mnie- poprostu kiepski. I nie potrafię się zachwycać rolą Smitka w tym filmie. 2/10
Ostatnio tez ogladałam z tż Marley i ja film jest baaardzo fajny. Usmiałam się na początku, a potem ..wiadomo... następnego dnia byłam jeszcze opuchnięta od łez 9/10
__________________
http://agicosmoholic.blogspot.com/ Mój wlasny, prywatny blog. http://perfekcyjniewdomu.blogspot.com/ Mój drugi, prywatny, trochę o porządkach |
2009-04-05, 12:58 | #4628 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Chłopaki z sąsiedztwa" - 6/10.
film bardzo przewidywalny, dlatego tez momentami sie dluzyl. ale dosc dobrze przedstawione portrety glownych bohaterow + swietna postac ojca Tre. dlatego 6/10. nie jest to film godny polecenia, spokojnie mozna go sobie odpuscic.
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
2009-04-05, 18:31 | #4629 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: BE
Wiadomości: 10 381
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
MILK- dla mnie bardzo dobry film. Shean Penn zagrał wysmienicie, Scott jako bohater drugoplanowy rowniez mi sie podobał! zyciowy po prostu 9/10
|
2009-04-05, 18:50 | #4630 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 5 874
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Klass (2007) - film dosłownie i w trochę przerażający sposób pokazuje jak przemoc rodzi przemoc. opowiada o tzw 'fali' w szkole. po filmie byłam w lekkim szoku i przez pewien czas nie mogłam nic o nim powiedzieć. polecam, 8/10.
Fool's Gold - Matthew McConaughey, Kate Hudson. Film średni, czasem można się było pośmiać, czasem były ładne widoki przyrody Główny wątek w filmie to poszukiwanie skarbu. Prawie 2godziny, jednak da się obejrzeć w sobotni wieczór 6.5/10. The Jane Austen Book Club - Film bardziej polecam osobom, które miały styczność z tymi książkami. Dla pozostałych osób niektóre momenty mogą być nudne (rozmowy o książkach) jednak to nie absolutnie nie przeszkadza w oglądaniu 7.5/10.
__________________
|
2009-04-05, 18:57 | #4631 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1 324
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Cztery Noce z Anną" - nie potrafię powiedziec czego, ale czegoś mi w tym filmie brak... Jakoś nie rozkłada na łopatki, a szkoda, bo mógłby...
|
2009-04-05, 20:09 | #4632 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: cozy place
Wiadomości: 4 996
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Zgadza się Czasem oglądam, chociaż prowadzący doprowadza mnie do rozpaczy swois sposobem mówienia
|
2009-04-05, 21:54 | #4633 |
biegam dla Zabawy
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 5 181
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Gran Torino
Poznajemy Walta Kowalskiego w dniu pogrzebu jego żony. Od tego czasu wydaje się, że ten weteren wojny w Korei stanie się samotnikiem - rodzina nie wyznaje jego umiłowania do wszystkiego co amerykańskie, no chyba, że mają szansę dostać coś w testamencie, pastor to dzieciak, który nie potrzebnie się wtrąca, a sąsiedzi to same "żółtki". W dodatku syn sąsiadów szantażowany przez gang próbuje ukraść ukochane auto Walta, jego Gran Torino. Świetny film! Początkowo w miarę lekki, poźniej w miejsce śmiesznych tekstów stetryczałego Walta pojawia się coraz więcej smutnych, przejmująych scen. Dawka agresji bardzo wyważona - nie ma tu bezsensownych bijatyk. Brak też romansowo-erotycznych wątków, typowych dla "wielkich produkcji", byleby tylko przyciągnać jak najwięcej ludzi do kina. A film i tak odniósł sukces. A Clint Eastwood jak zawsze, nie zawodzi, pomimo 80 lat na karku dalej byłby z niego niezły "Brudny Harry". 9,9/10 ---------- Dopisano o 22:54 ---------- Poprzedni post napisano o 21:54 ---------- W sumie to nic mi nie brakowało, więc 10/10 Edytowane przez alkaxy Czas edycji: 2009-04-06 o 21:18 |
2009-04-06, 16:23 | #4634 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 19 268
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Fracture - Mlody prokurator (Gosling), ktory dostaje lukratywna oferte pracy w prywatnej kancelarii, przed odejsciem ma poprowadzic jeszcze jedna sprawe, pozornie szalenie prosta - maz (Hopkins) probuje zabic zone, jest narzedzie zbrodni i podpisane zeznanie z przyznaniem sie do winy. Sprawa bardzo szybko sie komplikuje, gdy okazuje sie, ze oskarzony z wielka perfidia i sprytem przygotowal sie na rozwoj zdarzen.
Swietny film. Sa pewne luki w fabule (co jest raczej nie do unikniecia), ale intryga misternie zmontowana, scenariusz bardzo dobry, gra aktorska swietna, tempo i zwroty fabuly - miodzio. 9/10
__________________
Łajrak blog: https://wizaz.pl/forum/blog.php?u=288138 Myslisz, ze mu sie podobasz? Czyli rzecz o nadinterpretacji: https://wizaz.pl/forum/blog.php?b=2437 OCZY (patrz av) cisna mi na MOZG. Prosze wez to pod uwage przy czytaniu moich postow. |
2009-04-06, 16:59 | #4635 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Księga Cieni (Blair Witch 2 ) -Grupa studentów z Uniwersytetu w Bostonie jest zaintrygowana historią zniknięcia trójki filmowców w lesie Black Hills, w stanie Maryland. Ostatecznie decydują się pojechać na miejsce tragedii aby odkryć co zdarzyło się naprawdę.
Daję 8/10
__________________
Tattoomaniaczka Początkowa Włosomaniaczka Akcja : Zapuszczanie włosów trwa |
2009-04-06, 17:44 | #4636 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Transporter 3"- szybkie samochody, szybka jazda no i Jason Statham dla mnie miodzio 8/10
__________________
'Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni.' Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru" |
2009-04-06, 21:02 | #4637 | |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z wrocławia ;)
Wiadomości: 236
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Dziś obejrzany "Marley & Me film rewelacyjny,główny bohater - słodki i pomysłowy ,kilka zabawnych scen,szczególnie ta z autem i spacerem,ale na koniec ehh....przeżyłam to nie dawno .
9/10 ---------- Dopisano o 22:02 ---------- Poprzedni post napisano o 21:47 ---------- Cytat:
Jeśli lubisz Jasona to obejrzyj koniecznie "The Bank Job" - film o napadzie na bank w Anglii w latach 70 - tych, od samego początku trzyma w lekkim napięciu, 9/10 |
|
2009-04-07, 10:20 | #4638 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 340
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Fast & Furious 4
jak zwykle szybke auta i piekne kobiety oraz pewne niemila niespodzianka w scenariuszu; akcja toczy sie szybko, no i oczywiscie Vin Diesel obecny 8/10 The Bank Job dobry, najepiej sie go oglada w oryginale sluchajac brytyjskiego akcentu i gierek slownych, nie dluzy sie, Jason Statham powala swoich glosem jak zawsze 8/10
__________________
All you need in this life is ignorance and confidence; then success is sure. |
2009-04-07, 10:22 | #4639 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 6 108
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
mhmmm....
__________________
|
2009-04-07, 13:14 | #4640 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: dziki zachód
Wiadomości: 4 572
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Pan o muzyki / Les Choristes
film chodził za mną od kilku dni i dzisiaj znalazłam troche czasu, no i wpadłam. Wieczorem będzie powtórka z rozrywki Cudo! O ile ktoś lubi oglądać filmy gdzie dużo się śpiewa. To co prawda nie jest musical ale muzyki w nim dużo, radze posłuchać tego ->http://www.youtube.com/watch?gl=PL&h...ture=relate... przed obejrzeniem, nie każdy może lubić chóry ja się w soundtracku zakochałam Film opowiada bardzo ładną historie o wychowacy ze szkoły dla trudnych chłopców. 1,5 h zleciało jak 5 min. Kolejne, Jean-Baptiste Maunier ( filmowy Pierre Morhange) mogę go słuchaź i patrzeć na niego bez końca Jest jeszcze przesłodki Pépinot, zakochałam się w tym dziecku bez wątpienia 10/10 trailer
__________________
po prostu Daria The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return. Edytowane przez these-words Czas edycji: 2009-04-07 o 14:55 |
2009-04-07, 13:17 | #4641 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
|
2009-04-07, 13:18 | #4642 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2008-11
Lokalizacja: z wrocławia ;)
Wiadomości: 236
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
magrest - dziękuje
|
2009-04-07, 16:28 | #4643 |
Zakorzenienie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Podróż do wnętrza ziemi 3D - sam film to typowy przygodowy film familijny, pełny niedopracowanych scen (np. w jednym ujęciu bohaterowie zostawili plecaki za soba, a w drugim już je mięli na plecach ) ale jako film 3D po prostu wymiatał Efekty trójwymiarowe świetne! Polecam obejrzenie w kinie 3D W domu już nie koniecznie
|
2009-04-07, 18:04 | #4644 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 4 509
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Mala Moskwa
rez. Waldemar Krzystek Poprawny film, tyle by mozna powiedziec. Watek milosci zakazanej (ona Rosjanka i do tego mezatka) zakochana w Polaku. Dodac trzeba, ze jest to milosc z gatunku: "i on na nia spojrzal i od tej chwili juz wiedzial, ze musi sie jej oswiadczyc", czyli milosc od pierwszego wejrzenia jak kto woli. W tle mamy watek historyczny, ale jest tak slabo pociagniety, ze wlasciwie film okreslilabym jako romans-melodramat. Niemniej jednak nie zanudzil mnie, nie powalil rowniez, wiec jak juz mowilam, poprawny, mozna obejrzec, dla urody glownej bohaterki np. jesli ktos lubi typowo slowianskie klimaty 5/10 Kobieta z sasiedztwa /Femme d'à côté Przyjemna rola Gérarda Depardieu, jeszcze mlody byl Historia milosci niemozliwej do spelnienia - oni kiedys sie kochali, ale rozstali sie w burzliwych okolicznosciach, teraz oboje sa w malzenstwie z kims innym. Po latach spotykaja sie przypadkowo i stare uczucie odzywa sie na nowo. Od poczatku wiadomo, ze happy endu nie bedzie, nie moze byc, a jedyne na co oboje moga liczyc to chwile szczescia kradzione kosztem wlasnego honoru i lojalnosci. Milosc z gatunku: "bez Ciebie zle, z Toba jeszcze gorzej". Od pierwszej sceny wiadomo, ze spotkanie tych dwoch dla nikogo nie moze zakonczyc sie dobrze, wszystko zmierza krok po kroku do tragicznego finalu. 7/10 Bagdad Cafe/Out of Rosenheim 1987 Absolutnie pieje z zachwytu! Rzecz sie dzieje w Ameryce. Niemiecka turystka (stereotypowo wygladajaca wielka kobieta z blond warkoczem ) kloci sie na srodku pustyni z mezem, zabiera walizke (omylkowo nie swoja) i idzie gdzie oczy poniosa. Takim to sposobem trafia do baru polaczonego z hotelem, na krancu swiata, gdzie nie ma praktycznie nikogo, oprocz wiecznie wkurzonej, wrzeszczacej wlascicielki i jej garstki klientow. Film zakwalifikowany jako komediodramat, momentami naprawde bardzo zabawny, ale przede wszystkim bardzo cieply i optymistyczny. Bardzo podnoszacy na duchu i uroczy jak glowna piosenka przewijajaca sie kilka razy od pierwszych scen: Desert road from Vegas to nowhere Someplace better than where you've been A coffee machine that needs some fixing In a little cafe just around the bend. I am calling you Can't you hear me I am calling you. Hot dry wind blows right through me Baby's crying and I can't sleep But we both know a change is coming It's coming closer Sweet release. Polecam bardzo, jesli ktos nie widzial jeszcze. 9/10
__________________
................. Edytowane przez syntagma Czas edycji: 2009-04-07 o 18:37 |
2009-04-07, 19:28 | #4645 |
Rozeznanie
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
w takim razie już się biorę za poszukiwanie tego filmu
__________________
'Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni.' Carlos Ruiz Zafón "Cień wiatru" |
2009-04-07, 21:15 | #4646 |
Raczkowanie
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 267
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Dorzucam swoje:
1.Angielska robota (the bank job)-podpisuję się pod dobrymi recenzjami ,no i Statham mniam mniam 2.Adrenalina -aktor jak wyżej 3.Uprowadzona-Liam Neesen jako waleczny ojciec,film brutalny w swojej wymowie ale niestety prawdziwy,szkoda tylko że raczej nie ma w życiu takich happy endów. Krwawe walentynki 3D-to raczej dla przeciwwagi,razem z koleżankami poszłam na to paskudztwo do kina -dla wielbicieli Piły ,naprawdę nigdy nie pójdę na nic co ma w tytule krwawe |
2009-04-07, 22:09 | #4647 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: z domu
Wiadomości: 3 180
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Czekolada" - 7/10.
film niby z klimatem, ale dla mnie - za malo magii.. chociaz mozliwe, ze nie oceniam 'obiektywnie' (kazda ocena jest subiektywna, dlatego nawias), bo czytalam ksiazke, ktora jest lepsza! ale mimo to milo sie ogladalo, fajny na spokojny wieczor. minusem na pewno bylo przedstawienie samej czekolady - przy czytaniu od razu nabieralam ochoty na nia, a co dziwne - ogladajac film - nie. polecam tym, ktorzy nie czytali ksiazki. ci, ktorzy czytali - moga sobie spokojnie odpuscic, by nie psuc wrazenia po lekturze.
__________________
Szczerość nie czyni dziewczyny najbardziej lubianą koleżanką. Ale przynosi szacunek. A kiedy dziewczyna nauczy się szacunku do siebie, zawsze jej się uda. 65,5 > 64 > 63 > 62 > 61 > 60 > 59 > 58 > 57> 56 > 52 ... > 49 |
2009-04-07, 22:54 | #4648 |
Zadomowienie
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 1 023
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
"Slumdog - milioner z ulicy " oczywiście polecam, na pewno wiele razy już się tu przewijał ten tytuł,ale film jest boski! Cudowna muzyka no i w ogóle sam sposób w jaki przedstawiono tą historie..super na prawde! Prawie się na koniec popłakałam..hehe
__________________
There is something more eternal than our love... |
2009-04-08, 09:57 | #4649 |
Wtajemniczenie
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 2 482
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
Spotkania na krańcach świata / Encounters at the End of the World
Do obejrzenia zachęcił mnie tylko tegoroczny Oskar za najlepszy dokument bo tak jakoś nie mam w zwyczaju oglądać filmów dotyczących Antraktydy. Bo co można pokazać w takim filmie? Śnieg? Pingwiny (to już było)? Foki (pewnie też już było)? Góry lodowe? A właśnie, że nie. Okazuje się, że można pokazać ludzi. I to jeszcze jakich ludzi! Rosyjskiego filozofa, językoznawce w roli ogrodnika (na Antarktydzie!), instruktora nurkowania, pasjonata gitar elektrycznych, bankowca w roli kierowcy, (jest nawet i jeden polak - naukowiec). Ci ludzie tworzą niesamowity klimat miasteczka zwanego McMurno, umieszczonego na.. Antarktydzie. Podeszłam do tego filmu jak do dokumentu i to był błąd. Bo ten film to poezja w czystej postaci. Fantastyczna narracja (Herzog ma w głosie coś strasznie "arktycznego"), zupełnie zaskakująca muzyka, śliczne zdjęcia, humorystyczny komentarze i.... tej jeden pingwin, którego zapamiętacie na całe życie 7/10 |
2009-04-08, 10:03 | #4650 |
Zakorzenienie
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomości: 8 541
|
Dot.: Ostatnio obejrzane filmy cz. II
[quote=Ciarra;11787001]Fast & Furious 4
jak zwykle szybke auta i piekne kobiety oraz pewne niemila niespodzianka w scenariuszu; akcja toczy sie szybko, no i oczywiscie Vin Diesel obecny też własnie obejrzałam, bez vina nie ma co
__________________
Uzależniona od wizażu
Niepoprawna optymistka Ćwiczę z XHIT, Mel B i Jillian |
Nowe wątki na forum Kultura(lnie) |
|
Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości) | |
|
|
Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:30.