Pożyczanie notatek, ściąganie, podejście do studiów - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-12-07, 14:45   #1
Nieasertywna
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Wiadomości: 5

Pożyczanie notatek, ściąganie, podejście do studiów


Przeglądam często to forum, ale, że nie czułam potrzeby udzielania się to się nie rejestrowałam. Dziś założyłam konto, bo dręczy mnie jedna sprawa. Zastanawiam się czy jestem pozbawioną serca egoistką, która nie umie się wczuć w sytuację innych czy też po prostu dbam o swoje interesy. A problem wygląda następująco. Studiuję dziennie na jednym z najlepszych uniwerków w kraju, jestem na II roku. Jestem na mało licznym kierunku, na którym są aż dwie mało liczne grupy i gdzie wszyscy sie znamy doskonale, dlatego wszystkie niesnaski i konflikty odbijają się na atmosferze na studiach. Moim 'problemem' jest to, że jestem bardzo pilna, inni może uważają mnie za kujona. Przyszłam na te studia z podejściem takim, żeby coś z nich wynieść. Staram się chodzić na wszystkie zajęcia, choć jasne, są sytuacje, że się zabalowało dzień wcześniej i za nic się nie zbierze na 8 na zajęcia. Ale jak mówię, to są wyjątki, bo to co robię traktuję serio. Gdy pojawiam się na wykładzie to nie rozmawiam z ludźmi obok, żeby im nie przeszkadzać i żeby mieć coś z tego czasu, który poświęcam studiom. Staram się też robić notatki, które uchodzą za bardzo dobre. Na egzaminach czy kolokwiach nie ściągam, byłoby mi wstyd i nie byłabym z siebie dumna, że oszukiwałam. Po zajęciach nie spędzam dużo czasu na nauce, mam swoje zainteresowania nie związane z kierunkiem studiów, którym się poświęcam, mam też życie prywatne, ale też staram się przygotowywać do zajęć i odrabiac prace domowe.No i gdzie tu jest problem - otóż panicznie boję się sytuacji, gdy