Drobna sylwetka, zero mięśni + tłuszczyk. Jaki trening? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Zdrowie i Medycyna > Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie

Notka

Fitness, bieganie, joga - spalamy kalorie Forum dla osób, które lubią aktywność fizyczną i chcą spalić zbędne kalorie. Wejdź, poznaj świat fitnessu i różne rodzaje aktywności fizycznej np. joga, pilates czy zumba.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2009-07-01, 21:20   #1
taiwa
Zadomowienie
 
Avatar taiwa
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1 080

Drobna sylwetka, zero mięśni + tłuszczyk. Jaki trening?


Witajcie
To mój pierwszy post na forum Fitness i przyznaje, że zakładam osobny wątek, ponieważ nawet nie mam pojęcia, co czytać, oraz gdzie szukać informacji i instrukcji dla siebie- jednym słowem jeśli chodzi o ćwiczenia, jestem kompletnie zielona

Postaram się jak najdokładniej opisać swój przypadek i nie ukrywam, że bardzo licze na Wasze rady
-166 cm, obecnie 51 kg, wcześniej 47-48 kg.
-bardzo drobna budowa, tzw. drobne kości, czyli każdy kilogram widać w odkładającym się tłuszczyku
-figura chyba jabłko, ponieważ mam biodra węższe od ramion, za to tendencje do przybierania w okolicach brzucha
-uda dość masywne od zawsze, przydałoby się je wyszczuplić
-brzuch to problem strategiczny
-pośladki z wiekiem coraz mniej zgrabne
-"boczków" kiedyś nie było nawet śladu, teraz są
-kondycji niestety nie mam za grosz, gdy próbuje zacząć ćwiczyć czuje się jak pozbawiona mięśni, przerosła mnie ostatnio Tamilee na brzuch

Wydaje mi się, że w moim przypadku najważniejsze byłoby ujędrnienie ciała, spalenie tej wierzchniej warstwy tłuszczu i wzmocnienie mięśni. Tylko nie mam pomysłu co i jak często powinnam robić, aby odniosło skutek i jednocześnie, aby nie zrobić sobie krzywdy