Włosy beznadziejne, mimo pielegnacji. - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja włosów i fryzury > Pielęgnacja włosów

Notka

Pielęgnacja włosów W tym miejscu rozmawiamy o pielęgnacji włosów. Jeśli twoje włosy są suche, pozbawione blasku lub zniszczone i szukasz sposobu na poprawę sytuacji. Dołącz do nas.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-08-13, 15:09   #1
mrskali
Raczkowanie
 
Avatar mrskali
 
Zarejestrowany: 2011-12
Wiadomości: 448

Włosy beznadziejne, mimo pielegnacji.


; ) dziękuję za pomoc.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg domek 010.jpg (131,0 KB, 202 załadowań)
__________________
Wymiana.

Kocham <3
Ćwiczę.
Studiuję.


Edytowane przez mrskali
Czas edycji: 2013-08-23 o 17:31
mrskali jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2013-08-13, 15:19   #2
201701300929
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2012-02
Wiadomości: 2 208
Dot.: Włosy beznadziejne, mimo pielegnacji.

Cytat:
Napisane przez mrskali Pokaż wiadomość
Czesc.
Mam problem z wlosami. wydaje mi się, że pomimo naturalnej pielegnacji, wciąż mam problem z suchymi i sianowatymi wlosami.