Jestem samotna, bo mój sposób bycia nigdzie nie pasuje - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2018-05-04, 02:47   #1
hazel94
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2017-05
Wiadomości: 17

Jestem samotna, bo mój sposób bycia nigdzie nie pasuje


Witam

Z góry zaznaczam, że to będzie dość długie.

Cóż.. nie wiem jak to napisać, żeby nie zabrzmiało, że uważam się za jakąś lepsza, czy oh jakże inną niż wszyscy i wyjątkową. Nie jest tak w żadnym razie, jednak fakt jest taki, że moja osobowość/ podejście do życia/wygląd i zainteresowania diametralnie się różnią od osób w moim wieku przez co nie mam żadnych przyjaciół, znajomych od piwa, nikogo oprócz faceta.
Napiszę może trochę o sobie, żeby przybliżyć sytuację.
Mam 24 lata, studiuję, jestem na magisterce. Studiuję kierunek biologiczny, który wybrałam z pasji ale nie wiem czy w przyszłości będę pracować w zawodzie. W zeszłym roku miałam przerwę, urlop dziekański, który wzięłam, bo nie radziłam sobie na studiach przez problemy psychiczne, które mi się nasiliły (nie potrafiłam przystosować się do zmiany otoczenia i przeprowadzki do nowego miasta, nasiliły się moje zaburzenia snu i przez to nie chodziłam na wykłady). Generalnie mam pewne problemy. Neurolog u której byłam stwierdziła na podstawie wywiadu, danych odnośnie mojego porodu, a także skanów mózgu wykonanych przy pomocy rezonansu magnetycznego oraz badania eeg, że mogę cierpieć na mikrouszkodzenia układu nerwowego. Ma to skutkować cechami niedojrzałości emocjonalnej (które mam zresztą potwierdzone przez psychiatrę). Ludziom niedojrzałość kojarzy się zwykle z ludźmi, którzy są w pewien sposób toksyczni, egoistyczni, źle traktują innych. Jednak z klinicznego punktu widzenia niedojrzała osobowość oznacza taką, która zatrzymała się na pewnym poziomie w rozwoju. I tak np. chłopiec, kt