Zauroczenie, czy powinnam się odezwać ? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2019-11-21, 10:56   #1
1Kasia879
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2019-09
Wiadomości: 8

Zauroczenie, czy powinnam się odezwać ?


Witajcie kochane. Nie mam doświadczenia w randkowaniu, flirtowaniu a już zupełnie w kontaktach ze starszymi facetami wiec chciałam prosić Was o poradę. Całkowicie przypadkiem W sobotę będąc z koleżankami w lokalu, poznałam mężczyznę starszego ode mnie o 10 lat, ja 30 on 40. Zupełnie na luzie chwilkę się wszyscy razem bawiliśmy, troszkę nawet tańczyliśmy, tak dobrze nam się rozmawiało, że dałam mu swoj numer telefonu.... w Czwartek zgodziłam się na krótką kawę, na której od razu zaznaczył ze chciałby się ze mną również spotkać za kilka dni Tzn w poniedziałek (bo jest z innego miasta ale będzie w moim mieście właśnie tego dnia). Ale nie odzywał się już do poniedziałku, jedynie w ten poniedziałek ok 19:00 wysyłał mi smsa z pytaniem jak mi minął weekend. Później znowu przez trzy dni było zero kontaktu. Pomyślałam, że przestał być mną zainteresowany, co nie ukrywam mnie zaskoczyło bo rozmawiało nam się świetnie.

Mój błąd polega na tym, że na początku z kurtuazji nie zapytałam o jego sytuacje rodzinną. Teraz domyślam się że zapewne nie jest sam.