Utrata nadziei w znalezienie TŻ - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2022-01-12, 18:18   #1
Mahia781
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2022-01
Wiadomości: 7

Utrata nadziei w znalezienie TŻ


Hejka,

Piszę tutaj z nowego konta, bo trochę się wstydzę, że w ogóle piszę taki post. Ale no od początku

Mam 21 lat, studiuję, zdalnie niestety, przyjaźnię się z kilkoma osobami i generalnie staram się być otwartą na doświadczenia osobą. Jednak od pewnego czasu męczą mnie sprawy sercowe, a wy jesteście tutaj specjalistkami od takich i jestem pewna, że będziecie w stanie powiedzieć mi coś mądrego. Bardzo niedawno urwała mi się znajomość z chłopakiem, z którym pewien czas temu się spotykałam. Poznałam go w zeszłym roku, chodziliśmy ze sobą kilka miesięcy, związek wydawał mi się idealny, ciągle razem, cały czas jakieś wycieczki, wyjazdy, nigdy się nie kłóciliśmy i super się dogadywaliśmy. Rozpadło się, bo poszło o jego byłą, dalej coś do niej czuł, mi się w mniej więcej tym samym czasie zaczął epizod depresyjny i jakoś tak... bez kłótni, bez krzyków rozeszliśmy się. Ale kontaktu nie urwaliśmy bo za dobrze się dogadywaliśmy (nalegał na utrzymanie przyjacielskiej relacji) i po czasie znowu zaczęliśmy być blisko. W grudniu z przyczyn osobistych nie widzieliśmy się kilka tygodni i potem... wszystko było inaczej. O wiele mniej rozmawialiśmy, on nie bardzo chciał się spotykać. Nie rozumiałam tego, czułam się zraniona, starałam się uzyskać odpowiedzi, co się stało. Wytłumaczył mi po krótce, że długo mnie nie widział i przestał czuć potrzebę spotykania się. Długo mi zajęło analizowanie tych słów, bo ja za nim wyłącznie tęskniłam. Zdałam sobie również sprawę, że nie kłóciliśmy się bo nie rozmawialiśmy prawie na poważne tematy. On ich unikał pewnie w obawie przed zobowiązaniami a ja właściwie się b