Zbyt młoda na ślub? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2010-04-05, 20:41   #1
A_D
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 357

Zbyt młoda na ślub?


Ostatnio parę razy natrafiłam na forum na "nagonkę" w stosunku do dziewczyn, które w miarę młodym wieku wychodzą za mąż. Sama mam 21 lat, mój TŻ 22, ślub planujemy na 2011, ja pracuję od dwóch lat, a do tego studiuję zaocznie, mój TŻ studiuje wieczorowo oraz ma swoją firmę, jesteśmy razem ponad 4 lata, stabilni finansowo, będziemy mieć gdzie mieszkać po ślubie (i to nie kątem u rodziców, jak wiele par prosto po slubie nawet w wieku 30 lat) więc skąd ta nagonka na mnie i osoby w podobnej sytuacji. Kiedy powiedziałam paru koleżankom, że wychodzę za maz były wielce zdziwione i dały mi do zrozumienia że popełniam bład Czy ktoś mi może powiedzieć, czy to ze mną coś jest nie tak, z moim myśleniem? Bo naprawde nie potrafie tego zrozumieć Z góry dziękuje, za wszystkie opinie.
A_D jest offline Zgłoś do moderatora   Odpowiedz cytując
Stary 2010-04-05, 20:47   #2
muszynianka
Zakorzenienie
 
Avatar muszynianka
 
Zarejestrowany: 2009-12
Wiadomości: 19 347
Dot.: Zbyt młoda na ślub?

Nie ma osób zbyt młodych na ślub, są tylko zbyt niedojrzałe.

21 lat - to albo dużo albo bardzo mało.
Kuzynka w tym wieku ma od 3 lat męża i dwuletniego synka. Żyją sobie szczęśliwie, ona studiuje zaocznie, on trzy lata starszy utrzymuje ich rodzinę. Żyją, jest świetnie.
Zawsze znajdzie się koleżanka która nawet w wieku 30 lat będzie należała do klubiku szalonych dziewic i jej priorytetem będą one night stand czyli koleżanki które małżeństwo traktują jako uwiązanie - no po prostu nie chcą stabilizacji i tyle. Każdy jest panem własnego losu.
Chcesz tego? Czemu nie. Kochacie się, jesteście ze sobą długo.