Rodzice i ich nadopiekuńczość, czyli how to survive? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2011-07-06, 17:41   #1
Torina
Raczkowanie
 
Avatar Torina
 
Zarejestrowany: 2011-06
Lokalizacja: Trn
Wiadomości: 283

Rodzice i ich nadopiekuńczość, czyli how to survive?


Cześć. Mam 19 lat, wiele osób w tym momencie pomyśli, że jestem niewdzięczną gówniarą, nadal na utrzymaniu rodziców Ale do rzeczy.

Jestem jedynaczką. Mam nadopiekuńczych rodziców. Aktualnie mam najdłuższe wakacje w swoim życiu, z racji tego, że jestem maturzystką. Chciałam znaleźć pracę, żeby odłożyć sobie trochę własnej kasy na studia. Rozniosłam/wysłałam już ponad 200 CV. Raczej nie chcą mnie zatrudnić, bo: idę na studia, nie mam doświadczenia.
Udało mi się załapać do pracy w maju, zaraz po maturze, zapieprzałam jak wół od 8 do 21 jako przedst. handlowy, zostałam oszukana, nie miałam podpisanej umowy, nie wypłacono mi pensji. Aktualnie dorabiam roznosząc ulotki - noszę ciężkie paczki z ulotkami po całym osiedlu przez pół dnia, dodatkowo przeprowadzam ankiety dot. usług telekomunikacyjnych. W międzyczasie byłam na kilku rozmowach kwalifikacyjnych, na dniu próbnym w pizzerii oraz jako opiekunka. W roku szkolnym udzielałam korepetycji z języka angielskiego, mam zamiar do tego wrócić od września.
Ostatnio usłyszałam, że "siedz na d.... przed komputerem i nic nie robię."

Jak mam cokolwiek robić w domu, jeśli matka SAMA prasuje, SAMA wkłada mi ubrania do szafy, uprane majtki do komody, SAMA mi odkurza, sprząta?
Nie umiem nawet włączyć pralki, zrobić żadnego porządnego dania na obiad... Mamusia już się martwi, co będę jadła, jak pójdę na studia.