matura biologia - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Szkoła i edukacja

Notka

Szkoła i edukacja Szkoła i edukacja, to forum dla osób, które chcą się uczyć. Tu dowiesz się wszystkiego o szkołach, uczelniach, kursach. Na forum NIE odrabiamy prac domowych!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2013-11-28, 07:47   #1
martusiak71
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 22

matura biologia


Aktualnie jestem w 3 klasie w technikum i z tego powodu żadnych przedmiotów w trakcie lekcji nie mam na rozszerzeniu. Zawsze wiedziałam, że będę zdawać maturę z biologii. Myślałam, że skoro mam podstawe to zdam podstawę i będzie dobrze. Ale ostatnio doszłam do wniosku, że moje szanse na dostanie się na studia takie jakie mnie interesują może radykalnie się zmniejszyć, bo zdaję maturę na starych wymaganiach, ale w 2014r razem ze mną zdaje rocznik z liceum idący na nowym programie. Cały ten rocznik ma obowiązek zdawać rozszerzenie, wydaje mi się, że progi punktowe znacznie wzrosną. Rozszerzenie x2 jest liczone.
Doszłam do wniosku, że muszę zdawać rozszerzenie. U mnie nie ma żadnych zajęć pozalekcyjnych w szkole, bo pani przyjeżdża tylko na 2h biologii.
Będę musiała sama przygotować się, nie muszę zdawać na nie wiadomo ile, ale 50-60% to już będzie bardzo dobrze.
Doradźcie czy mam kupić od razu repetytorium do matury i się z niego uczyć, czy też najpierw kupić podr do rozszerzenia i z niego się uczyć, a potem dopiero z repetytorium. (proszę o dokładnie tytuły jakie polecacie)
Słyszałam też, że bardzo dużo osób poleca notatki z persila, ale czy mogę na nich bazować przy uczeniu się czy jedynie wykorzystać je do powtórzenie nauczonej wiedzy?