Nie umiem pogodzić się ze śmiercią - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Kobieta > Intymnie

Notka

Intymnie Forum intymnie, to wyjątkowe miejsce, w którym podzielisz się emocjami, uczuciami, związkami oraz uzyskasz wsparcie i porady społeczności.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2015-05-19, 13:48   #1
mulan88
Raczkowanie
 
Avatar mulan88
 
Zarejestrowany: 2015-05
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 104

Nie umiem pogodzić się ze śmiercią


Witam,
piszę do Was, ponieważ nieraz widziałam że umiecie dobrze i obiektywnie doradzić.

Parę dni temu skończyłam 20 lat, studiuję, mieszkam z facetem. Mam wspaniałą mamę na którą zawszę mogę liczyć, rodzinę (ciocia, babcia) która mnie wspiera. Moje życie mogę nazwać szczęśliwym.

Niestety, 10 lat temu, gdy miałam prawie 10 lat mój tata zmarł.
Długo chorował, niestety to go pokonało. Przegrał walkę z rakiem. Zmarł w wieku 57 lat.

Z racji jego pracy, nie widywaliśmy się za często. Nie mieszkał z nami, najpierw dzieliło nas jakieś 400km, potem około 200 po jego przeniesieniu.
Jednak tata był wspaniały, często robił niespodzianki, przyjeżdżał znienacka, nie dawał mi odczuć samotności i braku ojca. Mimo pracoholizmu był na wszystkich szkolnych apelach, przedstawieniach, uroczystościach.

Byłam przygotowana na jego ewentualną śmierć, ponieważ moja mama mnie uświadomiła.
No i w końcu nadszedł ten okropny, zimowy ranek, w którym usłyszałam: "Córeczko, tatuś nie żyje". Zabrzmi to dziwnie, ale nie było płaczu, ryku, nie. Na początku może to do mnie nie docierało, może byłam za mała, ale nie wpadłam w rozpacz. Ona przyszła dopiero potem.

Gdy dorastałam zaczęło mi brakować taty. Często zastanawiam się nad tym, jaki byłby teraz, co sądziłby o moich życiowych wyborach, czy byłby ze mnie dumny. Moim największym marzeniem jest to, żeby poznał mojego chłopaka.

Trochę się rozpisałam, przejdę do rzeczy.